Як ви зараз купуєте авто?

Опубліковано: 16 січня 11:08
Я їжджу на Jeep Cherokee (KL), Dodge Challenger
Харків, Україна

Привіт.

Досить часто бачу як тут пишуть про покупку нового (наступного) авто.

І мені цікаво, без будь якого підколу, як ви зараз відважуєтесь на цей крок?

Я маю на увазі в час коли можуть мобілізувати будь кого і будь якої миті. Коли невідомо що буде через пів року\рік з екнономікою і ринком праці?

Покупка авто - це віддати значну чатсину заощаджень зазвичай для більшості.


Цікаві ваші думки без будь якої критики таких дій.





17 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Явно не найкращий час для покупок авто. Доки війна, навіть думати не буду щоб змінити машину. По перше може прилетіти і її не стане, а по друге сусіди будуть краще спати
13 лютого 18:15
Я їжджу на Toyota Corolla Verso
Я тоже много аспектов не понимаю... Напишу образно никого не задевая. Как купить чехлы за 16 000 грн. ? Как можно тратить тысячи грн. на подсветочки и лампочки дополнительные в салоне машины ? А чего стоят обновленные магнитолы? И еще куча всякого ненужного хлама, стоящего немало денег и никак на безопасность не влияющего. Никого не осуждаю, если денег как у дурака фантиков, то можно тратить не глядя. Но иногда складывается впечатление, что здесь хвалятся друг перед другом кто больше бабла на всякую хрень ввалил. Писюнами меряются. В стране война тяжелая, а вместе с тем покупается кусок оригинального пластика из Америки за многие сотни долларов... Многое не понимаю. Получая (не зарабатывая) копейки стараешься по мере возможности доната на армию, а здесь..... *купил оригинальные диски за 800 у.е. шт. *... Хотя люди не жившие в оккупации или под бомбежками, наверное, не понимают, как это все вторично.
Простите никого конкретно не хотел обидеть, просто наболело.
А если посмотреть правде в глаза, то у большинства здесь старые древние ведра с пробегами за 300 тыс. или смотанными до 100 . Но опять же нужно купить дорогую игрушку на нее и похвастаться об этом перед всеми. Самоутверждение блин.
2
16 січня 17:21
Я їжджу на Hyundai Coupe (GK)
0629 man
Я тоже много аспектов не понимаю... Напишу образно никого не задевая. Как купить чехлы за 16 000 грн. ? Как можно тратить тысячи грн. на подсветочки и лампочки дополнительные в салоне машины ? А чего стоят обновленные магнитолы? И еще куча всякого ненужного хлама, стоящего немало денег и никак на безопасность не влияющего. Никого не осуждаю, если денег как у дурака фантиков, то можно тратить не глядя. Но иногда складывается впечатление, что здесь хвалятся друг перед другом кто больше бабла на всякую хрень ввалил. Писюнами меряются. В стране война тяжелая, а вместе с тем покупается кусок оригинального пластика из Америки за многие сотни долларов... Многое не понимаю. Получая (не зарабатывая) копейки стараешься по мере возможности доната на армию, а здесь..... *купил оригинальные диски за 800 у.е. шт. *... Хотя люди не жившие в оккупации или под бомбежками, наверное, не понимают, как это все вторично. Простите никого конкретно не хотел обидеть, просто наболело. А если посмотреть правде в глаза, то у большинства здесь старые древние ведра с пробегами за 300 тыс. или смотанными до 100 . Но опять же нужно купить дорогую игрушку на нее и похвастаться об этом перед всеми. Самоутверждение блин.
0629 man, бро, абсолютно всі операції з продукцією чи послугами рухають економіку країни та наповнюють держскарбницю грошима, які у тому числі витрачаються на армію.
Якщо хтось купив якусь дорогу і непотрібну на ваш погляд свістопірдєлку - значить хтось на цьому заробив, можливо навіть заплатив податок, потім пішов і на зароблені гроші в АТБ купив продуктів, заправив бензину, випив кави, купив собі телефон/хлібопічку/холодильник, адже в свою чергу касирам в АТБ/АЗС, баристам чи консультантам в комфі теж треба за щось жити і кормити свої сімʼї.
2
17 січня 17:32
Я їжджу на Hyundai Coupe (GK)
0629 man
outatime, Так можно оправдать и покупку бухла и наркоты ? Деньги в конце-концов идут через банк и укрепляют экономику. Если с этими мыслями легче спать, то я не против...Да здравствует здоровый и крепкий сон.
0629 man, знаєте, людям яким не все одно на своє здоровʼя нещодавно роздавали запрошення у спортзалах країни під овації натовпу "нема чого мажорам вештатись по спортзалам", "на фронт качків!" ітд, а могли б стояти як усі у черзі за півком і не нервувати людей, тому зараз ваш аргумент є доволі субʼєктивним.
17 січня 18:54
Я їжджу на Hyundai Coupe (GK)
0629 man
outatime, А это тут причём ? Я о трате денег на всякую дрянь и хвастовстве, а вы о чём ? Складывается впечатление , что люди живут не только не в одной стране, а даже на разных планетах...и это ещё в условиях войны.
0629 man, ну ви привели не дуже коректне порівняння тому що в даній обстановці те що є абсолютно нормальним для однієї люди буде абсолютно неприйнятним для іншої.
Ну і це я вам так легенько та делікатно натякаю що людям невгодиш, навіть якщо ти не зробив абсолютно нічого поганого.
Ти можеш допомагати армії, але тебе все одно засудять бо комусь не сподобалось як ти розпоряджаєшся своїми грошима чи куди ти ходиш.

Доречі, у людини яка купує диски за 800 баксів донати дуже часто теж немаленькі.
1
17 січня 20:26
Я їжджу на Toyota Corolla Verso
outatime
0629 man, різні люди бувають
outatime, Я в этом не сомневаюсь,
17 січня 21:09
Я їжджу на Ford Fiesta (Mk V)
outatime
0629 man, бро, абсолютно всі операції з продукцією чи послугами рухають економіку країни та наповнюють держскарбницю грошима, які у тому числі витрачаються на армію. Якщо хтось купив якусь дорогу і непотрібну на ваш погляд свістопірдєлку - значить хтось на цьому заробив, можливо навіть заплатив податок, потім пішов і на зароблені гроші в АТБ купив продуктів, заправив бензину, випив кави, купив собі телефон/хлібопічку/холодильник, адже в свою чергу касирам в АТБ/АЗС, баристам чи консультантам в комфі теж треба за щось жити і кормити свої сімʼї.
outatime, от я думаю, що такі операція, як купівля дисків з США, магнітол із Китаю дуже не сильно рухає економіку. Так на цьому гроші дійсно люди зароблять, але більшою мірою ці люди не з Укріїни, а з США, Китаю, чи звідки там цей товар їхатиме. Ну і плюс невелику частину зароблять наші митники і перевізники, але дуже невелику частинку від сплачених коштів. А про те, що когось мобілізують і він візьме з собою авто - сумніваюсь, бо не бачив я військових на сучасних автівках із США, все більше старенькі пікапи/джипи на бляхах з Європи, що тягнуть сюди волонтери. Як на мене, то доволі легковажний крок - зараз купувати нову машину, якщо стара ще справно виконує основні функції, бо ризики насправді доволі великі в будь-якій точні Укріїни отримати з машини решето від уламків (неодноразово бачив такі автомобілі). А корисні іграшки собі можна і зараз знайти, наприклад купити 3Д принтер (штука дуже цікава) і допомагати, вступивши до лав ДрукАрмії.
29 січня 17:12
Я їжджу на Hyundai Coupe (GK)
Kotofeev
outatime, от я думаю, що такі операція, як купівля дисків з США, магнітол із Китаю дуже не сильно рухає економіку. Так на цьому гроші дійсно люди зароблять, але більшою мірою ці люди не з Укріїни, а з США, Китаю, чи звідки там цей товар їхатиме. Ну і плюс невелику частину зароблять наші митники і перевізники, але дуже невелику частинку від сплачених коштів. А про те, що когось мобілізують і він візьме з собою авто - сумніваюсь, бо не бачив я військових на сучасних автівках із США, все більше старенькі пікапи/джипи на бляхах з Європи, що тягнуть сюди волонтери. Як на мене, то доволі легковажний крок - зараз купувати нову машину, якщо стара ще справно виконує основні функції, бо ризики насправді доволі великі в будь-якій точні Укріїни отримати з машини решето від уламків (неодноразово бачив такі автомобілі). А корисні іграшки собі можна і зараз знайти, наприклад купити 3Д принтер (штука дуже цікава) і допомагати, вступивши до лав ДрукАрмії.
Kotofeev, я не захищаю подібні дії людей бо сам їзджу на стокових дисках, але з іншого боку засуджувати когось за дорогі покупки теж не можу.
По-перше, це не моє діло.
По-друге, рахувати чужі законно зароблені гроші є доволі сумнівною справою.
По-третє, сьогодні ти є а завтра тебе вже нема, хто знає, може людина все життя мріяла про машину, диски тощо, тому важливі речі потрібно робити при житті.

Але все ж таки, нехтувати економічним фактором я б не радив. Знайомий купив собі макбук по ціні Ланоса, більшість людей нажаль скаже шо він кончений і що краще б ця падаль не народжувалась. Але я бачу те, що людина пішла у магазин і сплатила купу податків які підуть у держскарбницю і на зарплати військовим, хоча він міг як всі "нормальні" люди ці гроші маринувати під матрасом з усіма витікаючими наслідками для країни.
29 січня 17:59
Я їжджу на Ford Fiesta (Mk V)
outatime
Kotofeev, я не захищаю подібні дії людей бо сам їзджу на стокових дисках, але з іншого боку засуджувати когось за дорогі покупки теж не можу.По-перше, це не моє діло.По-друге, рахувати чужі законно зароблені гроші є доволі сумнівною справою.По-третє, сьогодні ти є а завтра тебе вже нема, хто знає, може людина все життя мріяла про машину, диски тощо, тому важливі речі потрібно робити при житті.Але все ж таки, нехтувати економічним фактором я б не радив. Знайомий купив собі макбук по ціні Ланоса, більшість людей нажаль скаже шо він кончений і що краще б ця падаль не народжувалась. Але я бачу те, що людина пішла у магазин і сплатила купу податків які підуть у держскарбницю і на зарплати військовим, хоча він міг як всі "нормальні" люди ці гроші маринувати під матрасом з усіма витікаючими наслідками для країни.
outatime, ну ми ж і не осуджуємо нікого, а просто сперетчаємось про доцільність дорогих покупок під час війни. А про ситуацію: сьогодні ти є, а завтра нема - ну то найгірнший варіант, то вже й диски не треба, а може бути інакше: сьогодні ти є і є в тебе новенька преміальна машина за купу бабла, а завтра - ти є, а машини нема і домівки більше нема - от в чому питання. ТОбто питання доцільності і раціональності вкладень грошей в автівки під час війни, і як на мене, то купувати такі речі зараз не дуже. А про МакБук, то людина може тим компом грощі заробляє, наприклад кодить на Обжектів-С і це приносить грощі в країну щомясяця.
1
29 січня 18:59
це нормально, коли людина не зациклюється на поганому і планує своє життя на багато років вперед. зміна авто в тому числі нормальний позитивний крок - все буде добре, авто точно знадобиться. мобілізація - хтось авто з собою візьме і воно буде допомогати. ну і у військо йдуть не вмирати, а вбивати, а коли повернуться знов будуть користуватися авто.
ризики звісно є, але якщо бути прискіпливим - вони є завжди, просто їм не надають такої ваги.
от цікаво: втратити заощадження так і не скориставшись їх можливостями - це позитив? покупка авто - це отримання задоволення від авто вже зараз і що дня. а що нас чекає попереду - хто зна.
авто не купую. наявне підтримую у робочому стані.
4
16 січня 11:41
MaksimusUA
це нормально, коли людина не зациклюється на поганому і планує своє життя на багато років вперед. зміна авто в тому числі нормальний позитивний крок - все буде добре, авто точно знадобиться. мобілізація - хтось авто з собою візьме і воно буде допомогати. ну і у військо йдуть не вмирати, а вбивати, а коли повернуться знов будуть користуватися авто.ризики звісно є, але якщо бути прискіпливим - вони є завжди, просто їм не надають такої ваги.от цікаво: втратити заощадження так і не скориставшись їх можливостями - це позитив? покупка авто - це отримання задоволення від авто вже зараз і що дня. а що нас чекає попереду - хто зна.авто не купую. наявне підтримую у робочому стані.
MaksimusUA, про емоції я згоден.
Я більше про трату заощаджень.
Більшість змінює одне справне авто на інше краще.
Емоції це дійсно важливо щоб не поїхати кукухою. Але я моделюю для себе витуацію що я куплю інше авто, а потім наприклад моїй родині будуть потрібні гроші просто щоб жити (платити за оренду, їсти, вчитись). А в мене є гарне авто...
Ось оце турбує. Додаткові ризики.
І цікаво чи то я перебільшую, чи то просто люди легковажні та все перекладають відповідальність на випадок, а не розрахунок.
1
16 січня 11:54
Boobler
MaksimusUA, про емоції я згоден.Я більше про трату заощаджень.Більшість змінює одне справне авто на інше краще.Емоції це дійсно важливо щоб не поїхати кукухою. Але я моделюю для себе витуацію що я куплю інше авто, а потім наприклад моїй родині будуть потрібні гроші просто щоб жити (платити за оренду, їсти, вчитись). А в мене є гарне авто...Ось оце турбує. Додаткові ризики. І цікаво чи то я перебільшую, чи то просто люди легковажні та все перекладають відповідальність на випадок, а не розрахунок.
Boobler, люди різні, є і легковажні. але є і ті, хто планує своє життя саме в позитивному вигляді: все буде добре, якщо з'являться якісь додаткові потреби, то певно з'являться (або будуть знайдені) і додаткові можливості.
якщо потрібен привід замість авто піти обрати гарну ділянку на кладовищі: в колі знайомих один продав авто і у нового власника вже через кілька днів авто суттєво постраждало під час ракетного обстрілу.
16 січня 12:02