АВТО ТАТО

Ми продавали і Вас не питали 😃 або чи варто коментувати ціни продавця

Опубліковано: 18 червня 15:47


Зробили пост з ціною продажу мастила

Aral 2200 грн

І тут знайшовся один хейтер, який в інтернеті знайшов дешевше. Знайшов та й знайшов, але навіщо писати? Чи може це вже норм?:-) Ну дорого не купуй, всьому є своє пояснення, якщо в нас дуже дорого, то ніхто й не купить, але й в мінус продавати ж ніхто не буде). Питання в тому як Ви ставитесь до клієнтів, які коментують ціни " а там дешевше", або " чого так дорого". Щоб позбутись таких токсичних клієнтів у сервісі, то наші оголошення починались зі слова Дорого. А далі йшов опис послуги. Так відсіяли трусиків, бо дешево не може бути, в ціну входить витратні матеріали, якісні запчастини, час, приділений автомобілю. Колодки можна просто замінити, а можна почистити посадкові місця, обслужити направляючі...і це різний час. 

І ще питання: яку маржу на запчастинах та витратних матеріалах Ви вважаєте прийнятною?

33 0

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Сторінка
Коментувати більше цей пост не вважаю за потрібне, а перелік того, хто вважає, що клієнт завжди правий і потрібно перед ним базувати продовжується.
Так, сервіс в нас це Дорого, але якісно. Репутація дорожче грошей. З клієнтом працюємо на рівних. Якщо у клієнта є питання - пояснюємо поки не зрозуміє, аргументовано, технічні моменти, спираючись на профільну літературу, наш досвід, документацію виробника, а не гугл чи пости в інтернеті, хоча і там є раціональне зерно... Всім справних авто з повним баком палива!
19 червня 13:23
Я їжджу на Opel Vectra C
АВТО ТАТО, ви не праві. Навіть цей його коментар можна було використати для ВАШОЇ реклами і продажу саме цього мастила.
Типу: що ви даєте гарантію на ваш товар, підтверджуєте, що він сертифікований, у разі проблем або ж відсутності необхідності можна повернути протягом 14 днів і т.п.
Натомість ви починаєте нікому не потрібний спір і щось доказуєте, що вказує на вашу невпевненість. І те що ви кажете, що когось там "відсіяти", то то лише ваші кошти, тому тут таке.
1
1
19 червня 08:56
Сторінка
Alex0054
АВТО ТАТО, ви не праві. Навіть цей його коментар можна було використати для ВАШОЇ реклами і продажу саме цього мастила.Типу: що ви даєте гарантію на ваш товар, підтверджуєте, що він сертифікований, у разі проблем або ж відсутності необхідності можна повернути протягом 14 днів і т.п.Натомість ви починаєте нікому не потрібний спір і щось доказуєте, що вказує на вашу невпевненість. І те що ви кажете, що когось там "відсіяти", то то лише ваші кошти, тому тут таке.
Alex0054, не згоден з Вами, особливо, якщо таких відсіємо, то зекономимо час, який витратимо на щось інше, наприклад, інших клієнтів, а з "душнілами", які а чого у Вас так дорого, а там дешевше, ну так ідіть туди й купуйте, робіть там, про що можна розмовляти з такою людиною, яку цікавить тільки ціна??? Ч усіх продавців ціна не може бути однаковою, це хоч хтось розуміє? Через багато факторів: від закупівельної ціни, походження товару, затрат на виробництво..... той же екзіст не має свого складу, він перепродаж товари, в тому числі і з нашого складу, які ми імпортували в Україну, коментувати чому десь дешевше буде з нашого боку непрофесійно і чомусь ніхто не задумується чому ж може бути десь дешевше і не враховує негативні наслідки цього і ціна на масло в оголошенні середня, не низ і не верх ринку. То для того клієнта дорого
19 червня 11:24
Я їжджу на Opel Vectra C
АВТО ТАТО
Alex0054, не згоден з Вами, особливо, якщо таких відсіємо, то зекономимо час, який витратимо на щось інше, наприклад, інших клієнтів, а з "душнілами", які а чого у Вас так дорого, а там дешевше, ну так ідіть туди й купуйте, робіть там, про що можна розмовляти з такою людиною, яку цікавить тільки ціна??? Ч усіх продавців ціна не може бути однаковою, це хоч хтось розуміє? Через багато факторів: від закупівельної ціни, походження товару, затрат на виробництво..... той же екзіст не має свого складу, він перепродаж товари, в тому числі і з нашого складу, які ми імпортували в Україну, коментувати чому десь дешевше буде з нашого боку непрофесійно і чомусь ніхто не задумується чому ж може бути десь дешевше і не враховує негативні наслідки цього і ціна на масло в оголошенні середня, не низ і не верх ринку. То для того клієнта дорого
АВТО ТАТО, ну я то розумію, що якщо хто хоче той купить, а не буде писати. Та все ж ображатись і робити цілий пост обіжаного, це плюс вам не додає. Це звісно особисто моя думка.
19 червня 13:54
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Хммм, закину і я свої 5 копійок.

Почну з питання до автора даного запису. А як давно ви у інтернеті взагалі? Ви знаєте, що таке секція коментарів і яке її основне призначення? Дам підказку: у коментарях можна висловити свою думку, яка не порушує законодавство та внутрішні правила ресурсу. Як я бачу, коментар з фото не порушив абсолютно нічого, написав у нейтральній формі, без негативу навіть. Чи може він неправду написав? (якщо так, то давайте спростування аргументоване).
Тому наступне питання: з якого дива ви називаєте своїх потенційних покупців "хейтерами"? За ним рекомендація: якщо уже і робите подібні записи, то треба закривати нікнейм та фото користувача, адже їх уточнення НІЯК не стосується, власне, теми даного запису.

Одним словом - автор даного запису дав у штангу і виставив компанію виключно у негативному світлі.

Забороняти потенційним клієнтам робити відгуки про компанію, чи ще гірше, їх видаляти - це прямий шлях у нікуди.
1
1
18 червня 22:05
Сторінка
oleh_o
Хммм, закину і я свої 5 копійок.Почну з питання до автора даного запису. А як давно ви у інтернеті взагалі? Ви знаєте, що таке секція коментарів і яке її основне призначення? Дам підказку: у коментарях можна висловити свою думку, яка не порушує законодавство та внутрішні правила ресурсу. Як я бачу, коментар з фото не порушив абсолютно нічого, написав у нейтральній формі, без негативу навіть. Чи може він неправду написав? (якщо так, то давайте спростування аргументоване).Тому наступне питання: з якого дива ви називаєте своїх потенційних покупців "хейтерами"? За ним рекомендація: якщо уже і робите подібні записи, то треба закривати нікнейм та фото користувача, адже їх уточнення НІЯК не стосується, власне, теми даного запису.Одним словом - автор даного запису дав у штангу і виставив компанію виключно у негативному світлі. Забороняти потенційним клієнтам робити відгуки про компанію, чи ще гірше, їх видаляти - це прямий шлях у нікуди.
oleh_o, вважаю такі коментарі такими, які не мають відношення до теми повідомлення про продаж мастила і не доречними. Законодавство даний користувач не порушив і я не порушив, так як його нікнейм ще не є персональними даними. Я не розумію якщо мені написали, що десь дешевше, то що я маю робити, крім того можна розцінити даний коментар як навмисну антирекламу. У Вас є пост про продаж товару, яка буде Ваша реакція, якщо я напишу, що Ви продаєте дорого і десь дешевше і що те, що Ви продаєте я знайшов в інтернеті дешевше, яка буде Ваша реакція? Тим паче, що я не потенційний покупець Вашого товару?
18 червня 22:54
Сторінка
Шановні дописувачі коментарів, все ж таки цікавить відповіді підняті в цьому пості: як Ви ставитесь до коментарів : " а там дешевше"?
18 червня 18:34
АВТО ТАТО
Шановні дописувачі коментарів, все ж таки цікавить відповіді підняті в цьому пості: як Ви ставитесь до коментарів : " а там дешевше"?
АВТО ТАТО, я - нормально)

В свій час взяв таким методом «на понт» автосалон Кіа - сказавши що в іншому їх салоні, при покупці авто мені пропонували в подарунок 3 опції/подарунки (хоча реально там пропонували тільки 2)…. Цей же менеджер так хотів угоду - що запропонував….барабанна дружь - 5 (пʼять, Карл) подарунків. Звісно у них тачку і взяли)))

Питання зустрічне, чи ладні Ви - робити знижки/пропозиціі.

Хто вміє розмовляти - той вміє домовлятись. Час від часу, мені навіть «той самий Екзіст» робить персональні знижки, які через свій кабінет проводить менеджер. То за косяки свої, то за галіму якість товару (хоча то і не вина Екзісту, але - клієнт завжди в пошані, якщо він дійсно нормальний і адекватний клієнт.
1
18 червня 20:01
Сторінка
ceratozavr_UA
АВТО ТАТО, я - нормально)В свій час взяв таким методом «на понт» автосалон Кіа - сказавши що в іншому їх салоні, при покупці авто мені пропонували в подарунок 3 опції/подарунки (хоча реально там пропонували тільки 2)…. Цей же менеджер так хотів угоду - що запропонував….барабанна дружь - 5 (пʼять, Карл) подарунків. Звісно у них тачку і взяли)))Питання зустрічне, чи ладні Ви - робити знижки/пропозиціі.Хто вміє розмовляти - той вміє домовлятись. Час від часу, мені навіть «той самий Екзіст» робить персональні знижки, які через свій кабінет проводить менеджер. То за косяки свої, то за галіму якість товару (хоча то і не вина Екзісту, але - клієнт завжди в пошані, якщо він дійсно нормальний і адекватний клієнт.
ceratozavr_UA, те, що Ви взяли на понт автосалон, з Вашої точки зору, ну то таке, комусь продали дорожче, Вашу знижку вкинули Вам у ТО, якщо Ви залишились на гарантії, за кожну знижку треба платити. А Ви знаєте реальну ціну тих подарунків? Ті подарунки закладені вже у ціну авто, яке продається. Робимо і знижки, безкоштовні доставки. Бувають і рекламації, за законодавством клієнт має чекати розгляду виробника, але ми компенсуємо і далі розбираємось з постачальником. Щодо екзісту, то це не в наших правилах коментувати тих, хто займається такою ж діяльністю, як ми. В продовження знаходити спільну мову, так є таке, але розмова не повинна починатися, а у Вас дорого, а там дешевше, якщо людину в наших послугах цікавить тільки ціна, то проходимо мимо. Даємо постійним клієнтам, якім ми довіряємо і в розтермвнування, коли виконуємо роботи і знаходимо критичну несправність, яка потребує негайного усунення, становить небезпеку дорожнього руху чи виходу з ладу авто і клієнт каже, що зараз не має на це грошей, то робимо в борг. Про "а у Вас дорого" є купа мемів у соціальних мережах, до того ж думки про це ніхто ні у кого не питав, пост не мав напису " а як Вам ціна?". Нехай той дописувач пройдеться по вулиці і всім буде казати правду, при чому це буде його правда: у Вас не така футболка, Ви їсте не смачне морозиво, у Вас дивний пес, у Вас великий живіт, да по базару пройдеться перепитав у всіх ціни і розкаже, що дорого. Спробуйте зайти на заправку, в магазин і сказати, що бензин дорого на ОккО, а на ANP дешевше, попросити знижку на заправці, ні, не клеїться, отож....
18 червня 20:31
АВТО ТАТО
ceratozavr_UA, те, що Ви взяли на понт автосалон, з Вашої точки зору, ну то таке, комусь продали дорожче, Вашу знижку вкинули Вам у ТО, якщо Ви залишились на гарантії, за кожну знижку треба платити. А Ви знаєте реальну ціну тих подарунків? Ті подарунки закладені вже у ціну авто, яке продається. Робимо і знижки, безкоштовні доставки. Бувають і рекламації, за законодавством клієнт має чекати розгляду виробника, але ми компенсуємо і далі розбираємось з постачальником. Щодо екзісту, то це не в наших правилах коментувати тих, хто займається такою ж діяльністю, як ми. В продовження знаходити спільну мову, так є таке, але розмова не повинна починатися, а у Вас дорого, а там дешевше, якщо людину в наших послугах цікавить тільки ціна, то проходимо мимо. Даємо постійним клієнтам, якім ми довіряємо і в розтермвнування, коли виконуємо роботи і знаходимо критичну несправність, яка потребує негайного усунення, становить небезпеку дорожнього руху чи виходу з ладу авто і клієнт каже, що зараз не має на це грошей, то робимо в борг. Про "а у Вас дорого" є купа мемів у соціальних мережах, до того ж думки про це ніхто ні у кого не питав, пост не мав напису " а як Вам ціна?". Нехай той дописувач пройдеться по вулиці і всім буде казати правду, при чому це буде його правда: у Вас не така футболка, Ви їсте не смачне морозиво, у Вас дивний пес, у Вас великий живіт, да по базару пройдеться перепитав у всіх ціни і розкаже, що дорого. Спробуйте зайти на заправку, в магазин і сказати, що бензин дорого на ОккО, а на ANP дешевше, попросити знижку на заправці, ні, не клеїться, отож....
АВТО ТАТО, ну щодо ТО, то історія закінчилась з дилером на…, якщо памʼять не змінює - ТО 1 (було і нульове, на першій тисячі) бо на 5,5 тис.км ми впенрюрили ГБО, і щасливі йому за копійки по сей день.

Я розумію і Вас, що ви нікому нічого не винні, і кому дорого, хай купують де хочуть. На то і є право вибору.

Я жму руку за те, що Ви ладні зробити роботи по машині нормальним клієнтам «у борг», бо життя і ситуації у всіх дійсно різні.

Єдине, от реально єдине проти чого я «топлю», і так, я знаю і товаришую з illusio, і там підписки всякі різні, все таке… але я знаю що і мені, і йому ці наші «підписки і лайки» по барабану….. я вважаю, от це прям моя думка зі сторони - не треба переходу на особистості і хейт/фарс/скріни/теми.

Ви ж маєте повагу до себе і ціни своєї роботи, і таке інше.
Ну людина поділилась своєю думкою. Ну Ви ж дали йому таке право, коли поставили (залишили) галочку про коментарі,Ви ж за те «підписались»…. Ну то сприймате міцно і критику. Хтось промовчить, хтось скаже, хтось замовить….. який «вихлоп» от прям конкретно з цього запису? Повага і авторитет, товарищі… повага!)))

Так, я б не купив. Я б не купив і не екзисті, бо маю можливість купити людесь за 1800+-… Іііііі, що з того?
Ну я такий, хтось інший.
Ви наводили приклад за магазини/базари і ціни) розумію про що Ви). Але Ви думаєте, там продавці і менеджери не слухають побажання клієнтів щодня? Я Вас прошу)))). Достатньо однієї бабулі, яка буде ходити і казати, що в 2002 хліб був по 75 копійок🤣.

Ви продаєте, Ваша ціна - ок. Нема роздумів щодо торгу/знижок - ок. Але, але флудити на цю тему, ну камооон, ну це не «можно».))
1
18 червня 22:51
Сторінка
ceratozavr_UA
АВТО ТАТО, ну щодо ТО, то історія закінчилась з дилером на…, якщо памʼять не змінює - ТО 1 (було і нульове, на першій тисячі) бо на 5,5 тис.км ми впенрюрили ГБО, і щасливі йому за копійки по сей день.Я розумію і Вас, що ви нікому нічого не винні, і кому дорого, хай купують де хочуть. На то і є право вибору.Я жму руку за те, що Ви ладні зробити роботи по машині нормальним клієнтам «у борг», бо життя і ситуації у всіх дійсно різні.Єдине, от реально єдине проти чого я «топлю», і так, я знаю і товаришую з illusio, і там підписки всякі різні, все таке… але я знаю що і мені, і йому ці наші «підписки і лайки» по барабану….. я вважаю, от це прям моя думка зі сторони - не треба переходу на особистості і хейт/фарс/скріни/теми.Ви ж маєте повагу до себе і ціни своєї роботи, і таке інше. Ну людина поділилась своєю думкою. Ну Ви ж дали йому таке право, коли поставили (залишили) галочку про коментарі,Ви ж за те «підписались»…. Ну то сприймате міцно і критику. Хтось промовчить, хтось скаже, хтось замовить….. який «вихлоп» от прям конкретно з цього запису? Повага і авторитет, товарищі… повага!)))Так, я б не купив. Я б не купив і не екзисті, бо маю можливість купити людесь за 1800+-… Іііііі, що з того? Ну я такий, хтось інший.Ви наводили приклад за магазини/базари і ціни) розумію про що Ви). Але Ви думаєте, там продавці і менеджери не слухають побажання клієнтів щодня? Я Вас прошу)))). Достатньо однієї бабулі, яка буде ходити і казати, що в 2002 хліб був по 75 копійок🤣.Ви продаєте, Ваша ціна - ок. Нема роздумів щодо торгу/знижок - ок. Але, але флудити на цю тему, ну камооон, ну це не «можно».))
ceratozavr_UA, тут повністю згоден, просто не розумію навіщо писати, а там дешевше, ну до чого, якщо Ви думаєте, що мені наламали продажі, так ні, цей ресурс точно не для того)))) Якщо купите це масло за 1800, то добре. Просто не розумію Вашого товариша. Вважаю коментар той нічим іншим, як просто написати, щоб зачепити. Хоча, може в людини хобі таке ціни порівнювати і інформувати інших дописувачів де дешевше))). Добре, чим би дитя не бавилось, якби не кричало. Час зараз не простий, кожен сходить з розуму по свожму, якщо йому легше, що він когось застеріг від купівлі товару за дорожчою ціною, то хай буде так))). Хз, але я вважаю такі коментарі не доречними. Якщо Ви будите продавати авто, наприклад, і я напиш, що за це авто, то дорого і є десь дешевше? Яка буде Ваша реакція?
18 червня 23:11
АВТО ТАТО
ceratozavr_UA, тут повністю згоден, просто не розумію навіщо писати, а там дешевше, ну до чого, якщо Ви думаєте, що мені наламали продажі, так ні, цей ресурс точно не для того)))) Якщо купите це масло за 1800, то добре. Просто не розумію Вашого товариша. Вважаю коментар той нічим іншим, як просто написати, щоб зачепити. Хоча, може в людини хобі таке ціни порівнювати і інформувати інших дописувачів де дешевше))). Добре, чим би дитя не бавилось, якби не кричало. Час зараз не простий, кожен сходить з розуму по свожму, якщо йому легше, що він когось застеріг від купівлі товару за дорожчою ціною, то хай буде так))). Хз, але я вважаю такі коментарі не доречними. Якщо Ви будите продавати авто, наприклад, і я напиш, що за це авто, то дорого і є десь дешевше? Яка буде Ваша реакція?
АВТО ТАТО, я вчора «ще раз» продав своє колишнє авто, яке було останні 3,5 роки у власності друга. І продали ми його вище ринку, бо там було за що платити. Моя реакція була б чисто як в тому відео «хейтери, люблю Вас»

Різниця тільки одна. Я - звичайний нуб, одиниця, фіз особа, іднивід. Я маю право у відповідь присилати картинки з «факами».

АВТО-ТАТО - це має бути скеля, профі. Профі не мають собі, від свого імені, обговорювати думки клієнтів (або потенційних).

Як діалог з представником ФОП, від імені особисто людини -так, мені цікаво з Вами поговорити про ринок сьогодня, клієнтів, і тд. Навіть під пивко…. Іззі.

Як з компанією в шапці, нє то… марка, треба тримати марку ))) 🤝
1
18 червня 23:23
АВТО ТАТО
ceratozavr_UA, Ваш соціальний статус не дає Вам такого права, може ми його не знаємо, то ознайомте, будемо вдячні
АВТО ТАТО, ну якщо Ви вже берете на себе роль судді, то судіть) Знаменитий скріншот зі знаменитого телесеріалу "Містер Бін", сцена яка пройшла цензуру і транслюється на телебаченні, і я можу залишити це зображення тут - бо це КАРТИНКА, яка загальнодоступна в інтернеті, так, там є фак, і так - я можу його залишити тут на сайті, що тут такого?)) Я не підриваю свій авторитет чи щось інше - бо я, простий користувач, який робить речі, які вважає за необхідне (в межах правил).

Ваша ж сторінка - це сторінка Компанії. Ви таку картинку прикріпляти не можете (як мінімум, не повинні, якщо адекватність і повага до обличчя тієї організації від імені якої Ви пишите - все ж присутня).

Вам тут пів-сайту тлумаче, що Ви робите помилку дискутуючи відносно ймовірних клієнтів/або НЕклієнтів - і безтолково маруєте репутацію Компанії...., але Ви продовжуєте далі чіплятись за кожне слово коментаторів, аби тільки збільшити кількість коментарів, які ні до чого не приведуть - бо вже давно і далеко, не стосуються теми запису.

__________
Я можу зайти в обід в Єпіцентр і сказати всім на касі, що в них ДОРОГО, а власники - Гереги за хабарі отримують земельні ділянки під будівництво магазинів і не дотримуються технологій при їх будівниці ....... І.і.і.і.? Не маю права? Маю.
Знаєте що зроблять касири? Правильно, мовчки глянуть як на дурня і будуть далі робити свою роботу, хоча самі вони теж ймовірно купляють будівельні матеріали десь на будівельних ринках, бо там дійсно дешевше.

Я можу сказати в Алло, що в них Айфон - дорого, і я піду куплю його на Розетці, бо там дешевше... І.і.і.і ? Що скажуть продавці - "будь ласка".
А що робите Ви? - "нашо мені знати...? і все таке".... Ну то Ви і так знаєте що є десь дешевше, НАВІЩО вся ця бутафорія ?))))

Сміх та й гріх) Ну хоч поболтати є про що на цьому сайті)
1
1
19 червня 11:59
Сторінка
ceratozavr_UA
АВТО ТАТО, ну якщо Ви вже берете на себе роль судді, то судіть) Знаменитий скріншот зі знаменитого телесеріалу "Містер Бін", сцена яка пройшла цензуру і транслюється на телебаченні, і я можу залишити це зображення тут - бо це КАРТИНКА, яка загальнодоступна в інтернеті, так, там є фак, і так - я можу його залишити тут на сайті, що тут такого?)) Я не підриваю свій авторитет чи щось інше - бо я, простий користувач, який робить речі, які вважає за необхідне (в межах правил). Ваша ж сторінка - це сторінка Компанії. Ви таку картинку прикріпляти не можете (як мінімум, не повинні, якщо адекватність і повага до обличчя тієї організації від імені якої Ви пишите - все ж присутня).Вам тут пів-сайту тлумаче, що Ви робите помилку дискутуючи відносно ймовірних клієнтів/або НЕклієнтів - і безтолково маруєте репутацію Компанії...., але Ви продовжуєте далі чіплятись за кожне слово коментаторів, аби тільки збільшити кількість коментарів, які ні до чого не приведуть - бо вже давно і далеко, не стосуються теми запису.__________Я можу зайти в обід в Єпіцентр і сказати всім на касі, що в них ДОРОГО, а власники - Гереги за хабарі отримують земельні ділянки під будівництво магазинів і не дотримуються технологій при їх будівниці ....... І.і.і.і.? Не маю права? Маю.Знаєте що зроблять касири? Правильно, мовчки глянуть як на дурня і будуть далі робити свою роботу, хоча самі вони теж ймовірно купляють будівельні матеріали десь на будівельних ринках, бо там дійсно дешевше.Я можу сказати в Алло, що в них Айфон - дорого, і я піду куплю його на Розетці, бо там дешевше... І.і.і.і ? Що скажуть продавці - "будь ласка". А що робите Ви? - "нашо мені знати...? і все таке".... Ну то Ви і так знаєте що є десь дешевше, НАВІЩО вся ця бутафорія ?)))) Сміх та й гріх) Ну хоч поболтати є про що на цьому сайті)
ceratozavr_UA, Все з Вами ясно)
1
19 червня 12:51
АВТО ТАТО
ceratozavr_UA, те, що Ви взяли на понт автосалон, з Вашої точки зору, ну то таке, комусь продали дорожче, Вашу знижку вкинули Вам у ТО, якщо Ви залишились на гарантії, за кожну знижку треба платити. А Ви знаєте реальну ціну тих подарунків? Ті подарунки закладені вже у ціну авто, яке продається. Робимо і знижки, безкоштовні доставки. Бувають і рекламації, за законодавством клієнт має чекати розгляду виробника, але ми компенсуємо і далі розбираємось з постачальником. Щодо екзісту, то це не в наших правилах коментувати тих, хто займається такою ж діяльністю, як ми. В продовження знаходити спільну мову, так є таке, але розмова не повинна починатися, а у Вас дорого, а там дешевше, якщо людину в наших послугах цікавить тільки ціна, то проходимо мимо. Даємо постійним клієнтам, якім ми довіряємо і в розтермвнування, коли виконуємо роботи і знаходимо критичну несправність, яка потребує негайного усунення, становить небезпеку дорожнього руху чи виходу з ладу авто і клієнт каже, що зараз не має на це грошей, то робимо в борг. Про "а у Вас дорого" є купа мемів у соціальних мережах, до того ж думки про це ніхто ні у кого не питав, пост не мав напису " а як Вам ціна?". Нехай той дописувач пройдеться по вулиці і всім буде казати правду, при чому це буде його правда: у Вас не така футболка, Ви їсте не смачне морозиво, у Вас дивний пес, у Вас великий живіт, да по базару пройдеться перепитав у всіх ціни і розкаже, що дорого. Спробуйте зайти на заправку, в магазин і сказати, що бензин дорого на ОккО, а на ANP дешевше, попросити знижку на заправці, ні, не клеїться, отож....
АВТО ТАТО, "Щодо екзісту, то це не в наших правилах коментувати тих, хто займається такою ж діяльністю, як ми." але залюбки обсираєте клієнтів (потенційних і ні).

Черговий доказ зверхності з вашого боку.
19 червня 12:52
Сторінка
Boobler
АВТО ТАТО, "Щодо екзісту, то це не в наших правилах коментувати тих, хто займається такою ж діяльністю, як ми." але залюбки обсираєте клієнтів (потенційних і ні).Черговий доказ зверхності з вашого боку.
Boobler, це не наш клієнт, я не готовий витрачати час на тих, хто постійно ниє і йому в нас дорого. Є ціна, так, ми її можемо обговорити, але не з такого старту. Це потенційний шанувальник всього дешевого, йому все дорого, але неякісними аналогами ремонтувати не будемо, за дешево робити теж, тому кажу таким, що ми не можемо зробити Ваше авто через щільний графік, відсутність документації, чого завгодно, дипломатично відмовляємо. І не продаємо дешеві запчастини, які є у постачальників, бо мені дешевше, а потім воно поламалось, як зараз пам'ятаю таке авто і опори онурі, які вилізли через 500 км на тій елантра 2003 року, власник якої поїхав з Кривого в Дніпро у відрядження показав там по області і присилав нам фото. Ми заплатили за нові оригінальні опори, за заміну на сто з розвалом, нам підтвердив постачальник брак, але ми пішли у мінус, про цей досвід не жалкуємо, так як ще на початку поставили собі за правило, що з такими клієнтами, яким дорого нам дорого працювати, тому нехай іде купує десь дешевше ( можливо контрабанду, можливо контрафакт) заливає в своє авто і радіє зекономленим 100 грн. Такі коментарі свідчать просто про саму людину, її виховання, ну може життя так з нею обійшлось, що вона хоче написати щось таке, щоб зачепити. Коли їй хтось робив добре сумніваюсь, що вона про це комусь писала.
19 червня 13:12
АВТО ТАТО
Boobler, це не наш клієнт, я не готовий витрачати час на тих, хто постійно ниє і йому в нас дорого. Є ціна, так, ми її можемо обговорити, але не з такого старту. Це потенційний шанувальник всього дешевого, йому все дорого, але неякісними аналогами ремонтувати не будемо, за дешево робити теж, тому кажу таким, що ми не можемо зробити Ваше авто через щільний графік, відсутність документації, чого завгодно, дипломатично відмовляємо. І не продаємо дешеві запчастини, які є у постачальників, бо мені дешевше, а потім воно поламалось, як зараз пам'ятаю таке авто і опори онурі, які вилізли через 500 км на тій елантра 2003 року, власник якої поїхав з Кривого в Дніпро у відрядження показав там по області і присилав нам фото. Ми заплатили за нові оригінальні опори, за заміну на сто з розвалом, нам підтвердив постачальник брак, але ми пішли у мінус, про цей досвід не жалкуємо, так як ще на початку поставили собі за правило, що з такими клієнтами, яким дорого нам дорого працювати, тому нехай іде купує десь дешевше ( можливо контрабанду, можливо контрафакт) заливає в своє авто і радіє зекономленим 100 грн. Такі коментарі свідчать просто про саму людину, її виховання, ну може життя так з нею обійшлось, що вона хоче написати щось таке, щоб зачепити. Коли їй хтось робив добре сумніваюсь, що вона про це комусь писала.
АВТО ТАТО, "це не наш клієнт, я не готовий витрачати час на тих, хто постійно ниє і йому в нас дорого. "

Реву як той Дніпро )))))))))))))))))))
Скільки часу ви на цей срач тут витартили?

Та блін, вам на піпіську наступили, заділи "самолюбіє" і ви вирішли ствердитись шукаючи підтримки, а вийшло все навпаки (інакше і не могло бути бо ви звернулись за підтримкою до покупців, за підтримкою засудити покупця. Геніально.).

Я тут сиджу заради розваги і в срачах маю великий досвід ))) мені по фану.
А ви тут не готові витрачати час ))))))
1
19 червня 13:16
АВТО ТАТО
Boobler, це не наш клієнт, я не готовий витрачати час на тих, хто постійно ниє і йому в нас дорого. Є ціна, так, ми її можемо обговорити, але не з такого старту. Це потенційний шанувальник всього дешевого, йому все дорого, але неякісними аналогами ремонтувати не будемо, за дешево робити теж, тому кажу таким, що ми не можемо зробити Ваше авто через щільний графік, відсутність документації, чого завгодно, дипломатично відмовляємо. І не продаємо дешеві запчастини, які є у постачальників, бо мені дешевше, а потім воно поламалось, як зараз пам'ятаю таке авто і опори онурі, які вилізли через 500 км на тій елантра 2003 року, власник якої поїхав з Кривого в Дніпро у відрядження показав там по області і присилав нам фото. Ми заплатили за нові оригінальні опори, за заміну на сто з розвалом, нам підтвердив постачальник брак, але ми пішли у мінус, про цей досвід не жалкуємо, так як ще на початку поставили собі за правило, що з такими клієнтами, яким дорого нам дорого працювати, тому нехай іде купує десь дешевше ( можливо контрабанду, можливо контрафакт) заливає в своє авто і радіє зекономленим 100 грн. Такі коментарі свідчать просто про саму людину, її виховання, ну може життя так з нею обійшлось, що вона хоче написати щось таке, щоб зачепити. Коли їй хтось робив добре сумніваюсь, що вона про це комусь писала.
АВТО ТАТО, та ніхто ж не каже що ваша ціна не виправдана!
Я вам цілком вірю що виправдана.

Вас засуджують не за ціну. Вас засуджують за реакцію на коментар! Вам доводять що ви не вмієте (взагалі) спілкуватись з клієнтом і ви взагалі не розумієте хто кому винен поступатись в вашому бізнесі.
В цьому суть конфлікту, а не в ціні.
1
19 червня 13:17
ceratozavr_UA
АВТО ТАТО, я - нормально)В свій час взяв таким методом «на понт» автосалон Кіа - сказавши що в іншому їх салоні, при покупці авто мені пропонували в подарунок 3 опції/подарунки (хоча реально там пропонували тільки 2)…. Цей же менеджер так хотів угоду - що запропонував….барабанна дружь - 5 (пʼять, Карл) подарунків. Звісно у них тачку і взяли)))Питання зустрічне, чи ладні Ви - робити знижки/пропозиціі.Хто вміє розмовляти - той вміє домовлятись. Час від часу, мені навіть «той самий Екзіст» робить персональні знижки, які через свій кабінет проводить менеджер. То за косяки свої, то за галіму якість товару (хоча то і не вина Екзісту, але - клієнт завжди в пошані, якщо він дійсно нормальний і адекватний клієнт.
ceratozavr_UA, як я писав нижче, я працював в МКС колись.
Так от у нас був легальний механізм як зробити знижку клієнту у разі потреби.
І за рахунок цього можна уло завжди примирити або переманити клієнта.
1
19 червня 12:51
АВТО ТАТО
Шановні дописувачі коментарів, все ж таки цікавить відповіді підняті в цьому пості: як Ви ставитесь до коментарів : " а там дешевше"?
АВТО ТАТО, з подякою.
Такі коментарі змушують мене піти подивитись ціни у ваших конкурентів і оцінити доцільність покупки саме у вас.
А до поточного допису від вас я ставлюсь ще з більшою подякою. Ви прекрасно себе означили на найбільшому публічному авто клубі україни.
До таких майстрів та магазинів - ні ногою!
1
19 червня 12:48
А як ви хотіли? Щоб вас лише хвалили?
Якщо ви розміщуєте оголошення на загальнодоступних ресурсах і там є опція коментаря, то в чому той автор не правий?
Він надав інформацію майбутнім покупцям що ті мають зважити рішення купити у вас товар, ще раз.

Подібні дописи розкривають вас, як сервісу надання послуг клієнтам, з поганого боку.
Ви зверхньо ставитесь до клієнта. А має бути все навпаки.
Гроші є не у вас а у клієнта. І чи опиняться вони у вас буде залежити від того чи сподобались ви клієнту.
От ви висміяли "хейтера" а я, потенційний клієнт що не має відношення до ситуації, вже до вас не поїду. Я не терплю зверхнього ставлення коли я віддаю гроші за сервіс.

А якби ви його "облизали". Я б зрозумів що ви зацікавлені в тому щоб ваші клієнти завжди відчували себе задоволеними. Є купа технік для подібних ситуацій які підкажуть як треба проавильно відповідати в таких випадках "хейтерам".

В сфері послуг, створення відчуття що думка клієнта надавачу послуг не байдужа - вирішує!
Клієнт йде туди, де відчуває що надавач послуг вирішує ЙОГО проблему, а не свої (заробити ефективніше та більше).
7
18 червня 16:27
Сторінка
Boobler
А як ви хотіли? Щоб вас лише хвалили?Якщо ви розміщуєте оголошення на загальнодоступних ресурсах і там є опція коментаря, то в чому той автор не правий?Він надав інформацію майбутнім покупцям що ті мають зважити рішення купити у вас товар, ще раз.Подібні дописи розкривають вас, як сервісу надання послуг клієнтам, з поганого боку. Ви зверхньо ставитесь до клієнта. А має бути все навпаки.Гроші є не у вас а у клієнта. І чи опиняться вони у вас буде залежити від того чи сподобались ви клієнту.От ви висміяли "хейтера" а я, потенційний клієнт що не має відношення до ситуації, вже до вас не поїду. Я не терплю зверхнього ставлення коли я віддаю гроші за сервіс.А якби ви його "облизали". Я б зрозумів що ви зацікавлені в тому щоб ваші клієнти завжди відчували себе задоволеними. Є купа технік для подібних ситуацій які підкажуть як треба проавильно відповідати в таких випадках "хейтерам".В сфері послуг, створення відчуття що думка клієнта надавачу послуг не байдужа - вирішує!Клієнт йде туди, де відчуває що надавач послуг вирішує ЙОГО проблему, а не свої (заробити ефективніше та більше).
Boobler, значить Ви не наші клієнти, облизувать ніхто нікого не повинен, повинні якісно надати послугу, питання в тому, якщо є десь дешевше, то навіщо це мені знати?
18 червня 18:28
АВТО ТАТО
Boobler, значить Ви не наші клієнти, облизувать ніхто нікого не повинен, повинні якісно надати послугу, питання в тому, якщо є десь дешевше, то навіщо це мені знати?
АВТО ТАТО, а то не вам була інфа. То мені, потенційному покупцю. Один потенційний покупець надав корисну інфу іншим потенційним покупцям.

Знаєте в чому прикол.
Я не знаю ваш вік, але якщо ви не молодше мене, то напевно пам'ятаєте таку мережу супермаркетів техніки як "МКС".
Я там пропрацював 8 років і мав певний успіх.
Так от, це був найдорожчій супермаркет техніки в Україні. Ну от дорожче просто не було ніж в МКС.
Але певні роки, щороку мережа збільшувалась у два рази. І дійшла до, здається, 50 магазинів в Україні.
Тобто ще раз - найдорожча мережа техніки - сама популярна в Україні. Люди несуть гроші в найдорожчій магазин.
Сказати чому?
Бо їм подобається в МКС купувати!
Бо вони там відчувають себе комфортно!
І вартість вже не важлива.
І клієнтів з скажімо так, досить помірним доходом, у нас було чи не найбільше.
Вони всі хотіли відчути себе важливими. І ми їм це давали.
Вони нам давали гроші, а ми їм комфорт та важливість.
І в мене нічого не відсохло, і піпіська не зменшилась, від того що я проявляв повагу до різного шиба клієнтів, повірте.

А випробування на стресс були щодня.
Щодня приходив якийсь задрот в окулярах що всю ніч читав "Мой компь'ютєр" і зранку набравшись сміливості йшов мене позаганяти по бітностям шин та кількості векторних конвеерів в лінійці відеокарт нвідіа. І нічо, і з такими справлялись, і такі йшли задоволеними.
І доводилось щодня пояснювати що монітор то не весь комп'ютер. І що "нам не дорогий, лише щоб в ігри грати можна було" - теж з таким працювали. І вони теж купували.

Так, регулярно до нас приходили роздратовані клієнти з криками "я купив у вас найдорожчій ноутбук, а він зламався". Але я знаходив слова як врегулювати ситуацію і цей клієнт знову до нас приходив і до мене в часності.

А потім я пішов працювати з банками і продав сервер за 1 250 000 (лям з четверттю) баксі.

От вам і все.

А я для вас "не наш клієнт".
Бо ви любите тільки себе. Так вам багато грошей ніхто не дасть :)
1
19 червня 12:30
Сторінка
Boobler
АВТО ТАТО, а то не вам була інфа. То мені, потенційному покупцю. Один потенційний покупець надав корисну інфу іншим потенційним покупцям.Знаєте в чому прикол.Я не знаю ваш вік, але якщо ви не молодше мене, то напевно пам'ятаєте таку мережу супермаркетів техніки як "МКС".Я там пропрацював 8 років і мав певний успіх.Так от, це був найдорожчій супермаркет техніки в Україні. Ну от дорожче просто не було ніж в МКС.Але певні роки, щороку мережа збільшувалась у два рази. І дійшла до, здається, 50 магазинів в Україні.Тобто ще раз - найдорожча мережа техніки - сама популярна в Україні. Люди несуть гроші в найдорожчій магазин.Сказати чому?Бо їм подобається в МКС купувати!Бо вони там відчувають себе комфортно!І вартість вже не важлива.І клієнтів з скажімо так, досить помірним доходом, у нас було чи не найбільше.Вони всі хотіли відчути себе важливими. І ми їм це давали.Вони нам давали гроші, а ми їм комфорт та важливість.І в мене нічого не відсохло, і піпіська не зменшилась, від того що я проявляв повагу до різного шиба клієнтів, повірте.А випробування на стресс були щодня.Щодня приходив якийсь задрот в окулярах що всю ніч читав "Мой компь'ютєр" і зранку набравшись сміливості йшов мене позаганяти по бітностям шин та кількості векторних конвеерів в лінійці відеокарт нвідіа. І нічо, і з такими справлялись, і такі йшли задоволеними.І доводилось щодня пояснювати що монітор то не весь комп'ютер. І що "нам не дорогий, лише щоб в ігри грати можна було" - теж з таким працювали. І вони теж купували.Так, регулярно до нас приходили роздратовані клієнти з криками "я купив у вас найдорожчій ноутбук, а він зламався". Але я знаходив слова як врегулювати ситуацію і цей клієнт знову до нас приходив і до мене в часності.А потім я пішов працювати з банками і продав сервер за 1 250 000 (лям з четверттю) баксі.От вам і все.А я для вас "не наш клієнт".Бо ви любите тільки себе. Так вам багато грошей ніхто не дасть :)
Boobler, А як себе можна не любити, якщо ми не будемо любити себе, то як ми будемо відноситись до авто клієнтів і них самих? Була б можливість виключити коментарі до того посту, то виключив би, МКС пам'ятаємо. На мою думку писати, що десь дешевше, ну а сенс в чому? Нам все одно, що йому дорого, просто не розумію таких коментаторів. Наприклад, йому чи Вам напишуть під Вашим постом хтось напише, що Ви купили на своє авто дешеві запчастини, ну так це правда, бо можна завжди щось краще знайти, я ж написав правду, а чи потрібна Вам моя правда? Ні, бо моєї думки ніхто не питав, так от і в пості про масло, там немає слів найнижчі ціни чи ще щось подібне.
19 червня 13:00
АВТО ТАТО
Boobler, А як себе можна не любити, якщо ми не будемо любити себе, то як ми будемо відноситись до авто клієнтів і них самих? Була б можливість виключити коментарі до того посту, то виключив би, МКС пам'ятаємо. На мою думку писати, що десь дешевше, ну а сенс в чому? Нам все одно, що йому дорого, просто не розумію таких коментаторів. Наприклад, йому чи Вам напишуть під Вашим постом хтось напише, що Ви купили на своє авто дешеві запчастини, ну так це правда, бо можна завжди щось краще знайти, я ж написав правду, а чи потрібна Вам моя правда? Ні, бо моєї думки ніхто не питав, так от і в пості про масло, там немає слів найнижчі ціни чи ще щось подібне.
АВТО ТАТО, "А як себе можна не любити, якщо ми не будемо любити себе, то як ми будемо відноситись до авто клієнтів і них самих? "
То для кого ви це пишите? Всіх в цьому допису ви вже викреслили з списку своїх клієнтів :D То кому це все адерсовано?

Ну і спроба зайти через любов до себе не працює в сервісі послуг. Клієнта цікавить лише як люблять його.

Уявіть.
Ви зі своєю коханою зайшли в ресторан.
Офіціант підійшов і приніс вам меню. Ваша кохана відкриває меню і каже "Ого тут ціни а в Дон Маре Же Пасі дешевше".
І офіціант замість того щоб пояснити що тут вона отрмає більше задоволення від вечері і для цього навіть пригостить келихом вина за рахунок закладу щоб це довести, каже "інна звідси, ти не наш клієнт просто, душніла ніщєбродка". І потім в інстагнамі закладу постить сторіс з її обличчам та суттю діалогу. І далі ваші аргументи про любити себе і нашо вона це сказала і далі по тексту

Як вам така ситуація?

Ви - надавач послуги. Ви номер два. Клієнт - номер один.
Бо гроші у клієнта. І без грошей клієнта ви ніщо. Бо бізнес - це коли гроші заробляються.
19 червня 13:08
Сторінка
Boobler
АВТО ТАТО, "А як себе можна не любити, якщо ми не будемо любити себе, то як ми будемо відноситись до авто клієнтів і них самих? "То для кого ви це пишите? Всіх в цьому допису ви вже викреслили з списку своїх клієнтів :D То кому це все адерсовано?Ну і спроба зайти через любов до себе не працює в сервісі послуг. Клієнта цікавить лише як люблять його.Уявіть.Ви зі своєю коханою зайшли в ресторан.Офіціант підійшов і приніс вам меню. Ваша кохана відкриває меню і каже "Ого тут ціни а в Дон Маре Же Пасі дешевше".І офіціант замість того щоб пояснити що тут вона отрмає більше задоволення від вечері і для цього навіть пригостить келихом вина за рахунок закладу щоб це довести, каже "інна звідси, ти не наш клієнт просто, душніла ніщєбродка". І потім в інстагнамі закладу постить сторіс з її обличчам та суттю діалогу. І далі ваші аргументи про любити себе і нашо вона це сказала і далі по текстуЯк вам така ситуація?Ви - надавач послуги. Ви номер два. Клієнт - номер один.Бо гроші у клієнта. І без грошей клієнта ви ніщо. Бо бізнес - це коли гроші заробляються.
Boobler, я так не роблю, як Ваш пошановувач, і Вашого пошановувач не посилав одразу, а якби я себе так продовжував вести у ресторані, то виставила б мене охорона чи офіціанти. Повторюю ще раз, без грошей таких клієнтів ми жили, живемо і жити будемо, себе любимо і поважаємо і не думайте, що будемо Вам лизати за будь-які 💰, якщо всі коментатори так роблять тут, то мені Вас усіх шкода. Ви також надаєте якісь послуги і в кінцевому рахунку живете і за наші гроші, тому не треба цим одне одного попрікати.
19 червня 13:19
Думки діляться на 2 частини.
1 - якщо не подобаються коментарі/хейт/ітд - нащо залишати позначку "дозволити коментарі" під час публікації ?Що саме розраховує магазин побачити у коментарях? Хто зміг дійти до запису - зможе дійти і до сторінки продавця.

2 - "Хейт" або критика - це ж теж різновид реклами)) Якщо під дописом буде значок залишених коментарів - людей більше тягне відкрити всю статтю, ніж просто пролистати запис з 5-10-20 лайками)

Раніше була прикольна кнопка на деяких сайтах "Знайшли дешевше?" де менеджеру кидаєш посилання, а він робить ту ж, або на 2 гривні меншу ціну))
Ну це так, не об"язаловка. "Історія для тих, хто хоче продавати - а не торгувати."

Як на мене - роздута із мухи в слона історія, яка перейшла в хейт - вже у вигляді саме цього запису. Ви ж так само могли поставити смайлик на коментарі, проігнорити і не роздувати))
4
18 червня 16:14
ceratozavr_UA
Думки діляться на 2 частини.1 - якщо не подобаються коментарі/хейт/ітд - нащо залишати позначку "дозволити коментарі" під час публікації ?Що саме розраховує магазин побачити у коментарях? Хто зміг дійти до запису - зможе дійти і до сторінки продавця.2 - "Хейт" або критика - це ж теж різновид реклами)) Якщо під дописом буде значок залишених коментарів - людей більше тягне відкрити всю статтю, ніж просто пролистати запис з 5-10-20 лайками)Раніше була прикольна кнопка на деяких сайтах "Знайшли дешевше?" де менеджеру кидаєш посилання, а він робить ту ж, або на 2 гривні меншу ціну)) Ну це так, не об"язаловка. "Історія для тих, хто хоче продавати - а не торгувати."Як на мене - роздута із мухи в слона історія, яка перейшла в хейт - вже у вигляді саме цього запису. Ви ж так само могли поставити смайлик на коментарі, проігнорити і не роздувати))
ceratozavr_UA, цей ТАТО привертає увагу до свого сервісу. Такий собі СММ на мінімалках :D
3
18 червня 16:31
Boobler
ceratozavr_UA, цей ТАТО привертає увагу до свого сервісу. Такий собі СММ на мінімалках :D
Boobler, ну окрім бруду, який винесли з хати - нічого толкового в цій історії не бачу, якщо чесно.
Закрили б мовчки коментарі в постах = та і кінці у воду. Ну треба хейт - то хай буде. Хтось підпишеться на них, хтось на illusio = ще питання хто кому зробить рекламу) ахахаа
1
2
18 червня 17:11
Сторінка
Boobler
ceratozavr_UA, цей ТАТО привертає увагу до свого сервісу. Такий собі СММ на мінімалках :D
Boobler, точно і інший учасник проплачений нами)))
18 червня 18:29
Сторінка
ceratozavr_UA
Думки діляться на 2 частини.1 - якщо не подобаються коментарі/хейт/ітд - нащо залишати позначку "дозволити коментарі" під час публікації ?Що саме розраховує магазин побачити у коментарях? Хто зміг дійти до запису - зможе дійти і до сторінки продавця.2 - "Хейт" або критика - це ж теж різновид реклами)) Якщо під дописом буде значок залишених коментарів - людей більше тягне відкрити всю статтю, ніж просто пролистати запис з 5-10-20 лайками)Раніше була прикольна кнопка на деяких сайтах "Знайшли дешевше?" де менеджеру кидаєш посилання, а він робить ту ж, або на 2 гривні меншу ціну)) Ну це так, не об"язаловка. "Історія для тих, хто хоче продавати - а не торгувати."Як на мене - роздута із мухи в слона історія, яка перейшла в хейт - вже у вигляді саме цього запису. Ви ж так само могли поставити смайлик на коментарі, проігнорити і не роздувати))
ceratozavr_UA, до такої кнопки знайшли дешевше цей ресурс ще не дійшов)
1
18 червня 18:31