Peugeot 3008 (2G) (Лев)

Аварійний режим авто: тиск палива у контурі низького тиску.

Я їжджу на Peugeot 3008 (2G), Citroen Berlingo (2G)
Київ, Україна

Історія така: всі свої дизельні авто, я заправляю на БРСМ вже років 5 як мінімум, ніколи проблем через якість палива не було, але є одне але. В минулому році з тиждень тримали морози до -10 і тоді в мене вперше вивалився аварійний режим на автомобілі, про що є запис у журналі. Основними симптомами був вий насоса у районі бака AdBlue, било помилку по тиску палива, машина нікуди не їхала. Не знаю чому, але версію із замерзанням палива у баку я навіть не розглядав і був впевнений, що замерзає AdBlue і аварійний режим пов'язаний з ним. Провів реініціалізацію бака AdBlue, передивився магістралі подачі карбаміду, почистив форсунку і після машина запрацювала (тільки зараз я зрозумів чому), на вулиці став невеликий + і машина поїхала рівно до 10.01.2026 році. 

В цьому році 04.01.2026 заправляюся до повного на БРСМ, а 10.01.2026 привозять на евакуаторі за 500 м від дому. Із симптомів знову той же вий у районі баку AdBlue, машина заводиться, працює 30 сек вивалює аварійний режим і глохне. 

1) Поки машина стоїть у боксі - зливаю з бака Adblue залишки карбаміду - жодних ознак замерзання, для впевненості виставляю каністру на вулицю, стоїть добу при -16. Так, є лише невеликий натяк на кристалізацію, однак карбамід лишається таким же текучим, не може він замерзнути у баку чи насосі.

2) І тут мені доходить, що вити може саме паливний насос, що стоїть у баку. Ще минулого року у розмові з @Shalun він переконував мене, що проблема саме з паливом і причину потрібно шукати там, але тоді це й момент я проігнорував, оскільки не міг навіть у явити, що все наскільки банально.

3) Поки мені їде ключ від Toptul JDCB0117, щоб відкрутити гайку паливного модуля, я вирішую зробити ревізію паливного фільтра. Після демонтажу фільтра починає підтверджуватися припущення про парафін у баку.

Стан паливного фільтру!


Далі демонтую паливний модуль з баку і сказати, що я в шоці - нічого не сказати.

Парафін у дизелі!


Викачую паливо у каністри - погружним насосом на 12 В, розігріваю залишки парафіну у баку та додаю антигель. 


Парафін у районі заливної горловини бака!


Розбираю паливний модуль, весь фільтр забитий парафіном, у стакані теж парафін. 


Паливний модуль (насос) Пежо 3008 G2 - DW10!


Стакан паливного модуля!



Сітка забірника в парафіні


Звичайно все промив, зібрав у зворотньому порядку, заправив з каністри свіжий дизель з UPG. 

Важливо! Після заправки баку обов'язково треба прокачати систему, не запускати двигун відразу, для цього потрібно вмикати/вимикати запалення поки у системі зникнуть будь-які звуки присутності повітря. У самому модулі є розвоздушка, тому з цим проблем не буде. По пам'яті з 7-8 разу після вмикання/вимикання запалення запустив двигун, авто запрацювало.

Важливо! Після збору паливного модуля - датчик рівня палива не буде відображати коректко на панелі залишок палива. Для реініціалізації датчика варто заправити автомобіль до повного баку. 


Висновок: тепер взимку буду доливати антигель, виявляється якість зимового дизелю в нас повне дно (морози стали кращим тестом) і напевно треба терміново поміняти АЗС)

Реклама
Зимова вигода: знижка -1000 грн на ремонт авто!
##пежо , ##3008 , ##pegeout_3008 , #Заправка на АЗС
Ціна питання 8000 UAH, Пробіг 87000 км.
Опубліковано: 26 січня 12:15
4 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Все своє свідоме життя заправляюся на окко, ця зима стала тестом для цієї мережі заправок, ніяких проблем. Одного ранку було -23 без проблем) Diesel PULS антигель ніколи не лив.
вчора о 20:11
Одним оком глянув рекламацію по зимовому дизелю, для вивчення теми.

То навіть якщо враховувати, що нас всюди "найо..." то БРСМ робить це вже з формулюванням про "мінус 22 градуси". А то й же UPG - каже, що їх дизель, тримається до "мінус 27" Вже як мінімум на рекламі - є ріниця у 5 градусів = а 22 і 27 , як то кажуть в Одесі "Дві великі різниці". А якщо розкошелитись тиждень, два = поки давлять морози на Сокарі, і залити їхню солярку Нано Екстра, то там кажуть тримає і до "минус 37"...... Тому - вважаю, що дивлячись на погоду, трохи самостійно допустили з вибіром Дизеля "оплошність" .
26 січня 12:32
Автор Я їжджу на Peugeot 3008 (2G), Citroen Berlingo (2G)
ceratozavr_UA
Одним оком глянув рекламацію по зимовому дизелю, для вивчення теми. То навіть якщо враховувати, що нас всюди "найо..." то БРСМ робить це вже з формулюванням про "мінус 22 градуси". А то й же UPG - каже, що їх дизель, тримається до "мінус 27" Вже як мінімум на рекламі - є ріниця у 5 градусів = а 22 і 27 , як то кажуть в Одесі "Дві великі різниці". А якщо розкошелитись тиждень, два = поки давлять морози на Сокарі, і залити їхню солярку Нано Екстра, то там кажуть тримає і до "минус 37"...... Тому - вважаю, що дивлячись на погоду, трохи самостійно допустили з вибіром Дизеля "оплошність" .
ceratozavr_UA, ну якщо так то - 22 у нас не було, було максимум - 16. За Сокар сказати нічого не можу, бо від мене він найближче 100 км, тому їздити спеціально на Сокар не бачу сенсу. Моя основна помилка в тому, що треба було на мороз додати антигелю, хоча ніхто не дасть гарантії, що із ним дизель не перетвориться у мед)))
26 січня 12:44
Pegeout3008
ceratozavr_UA, ну якщо так то - 22 у нас не було, було максимум - 16. За Сокар сказати нічого не можу, бо від мене він найближче 100 км, тому їздити спеціально на Сокар не бачу сенсу. Моя основна помилка в тому, що треба було на мороз додати антигелю, хоча ніхто не дасть гарантії, що із ним дизель не перетвориться у мед)))
Pegeout3008, за антигель - погоджуюсь)
Та і в цілому за "нає...во" на табликах із надписами - теж погоджуюсь, бо в мене не самий прям дешевий омивач в упаковці -22 , замерз при -9 )))) Залишалось може з пів літри літнього, і в бачок зайшло майже 4 літри зимового......... тому) Погоджусь, краще перестрахуватись присадкою)
1
26 січня 12:52