Volkswagen Jetta VII (Night Fury)

#17 Безрезультатні спроби усунути стук двигуна 2.0 TSI EA888 Gen 3 на холодну

Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
Київ, Україна

Не було в планах робити допис про обслуговування двигуна, але на даний момент "цікаві" доопрацювання на великій паузі через особисті причини. А робити записи в бортовику як я пофоткав машину, зробив планове ТО, або помив машину вважаю пустою витратою часу. На данний момент проблему не вирішено, тому цей допис більше як заклик про допомогу. Також сподіваюсь вам буде корисно та цікаво подивитись на перелік  запчастин та робіт які були зроблені в спробі виправити цей недуг.


Отже як видно з назви допису причиною лізти в двигун стало те що після простою авто (більше 8 годин), особливо в холодну пору року, при запуску з'явився стук, який проявляється після зкидання обертів. Можна послухати на відео нижче.



Він з'явився через місяць після покупки авто, а можливо він був відпочатку, так як авто було куплено у відносно теплу пору року, а коли на вулиці не дуже холодно - він не такий помітний. Ще я одразу вмикаю музику коли сідаю в авто і міг його не чути після скидання обертів. Повторюсь, на підвищених одразу після запуску його не чути. Триває він десь 1-2 хвилини, залежно від температури на вулиці, потім зникає і з'являється знову після довогого простою. Якщо підгазовувати то частота стуку збільшується.


Першим підозрюваним став ланцюг ГРМ, який було замінено під час великого ТО у лютому 2024 року, про що був цей допис у вигляді акту виконаних робіт. Проблема залишилась і позитивні зміни були відсутні взагалі. Майстри на тому СТО припустиили що проблема зав'язана на оливі, чим холодніше, тим вона густіше та довше прокачується. Винуватцем стуку вони назвали "якийсь з грідрокомпенсаторів" (на фото нижче).

З якого стікає олива після тривалого простою і поки він прокачається - стукає. Сказали проблема не критична та можна їздити. Та й вибору не було, бо покупка авто та те "велике ТО" обійшлось в нормальну таку копійчину (шаг). Тому продовжив їздити.


Наступна спроба виправлення була в березні 2025 року. Поїхав на інше СТО, залишив там машину на ніч, щоб майстри зранку запустили авто на холодну та послухали цей стук. Послухали, подзвонили мені і сказали 90% що проблема в клапанах фазорегулятора (на фото нижче).

Кажу ну ок, міняйте, якщо ви впевнені що це допоможе. Ось що було зроблено та замінено:

  • Клапан регулювання фаз газорозподілу 2 шт по 1974 грн = 3948 грн
  • Датчики положення розпордільчого валу 2 шт по 1832 грн = 3664 грн
  • Робота по заміні вищевказаного 1500 грн

Також сказали що треба замінити оливу на більш густішу 5W40 замість 0W20, та це має значно збільшити шанс на успіх. Кажу ок, давайте. Отже поміняли вони все і загальний прайс вийшов 12894 грн. В результаті виконаних робіт позитивних змін не було взагалі. Сказали "ну це точно походу гідріки, а заміна їх дуже дорога і взагалі проблема не критична - катайся". Ну думаю за*бісь, поїхав кататься далі.


Наступна міні-спроба виправити була зроблена на початку вже цього місяця, в січні. Ще в минулому році спілкувався з власником вже третього СТО, де я міняв оливу в коробці, про що був допис. В нього також Jetta 7 GLI за таким же самим двигуном. Розповів йому про цей стук та пригоди з його виправлення. Він сказав що це дійсно схоже на гідрокомпенсатори, але можна спробувати обійтись малою кров'ю. Треба спробувати замініти шток масляного фільтра (на фото нижче).

Типу він може пропускати оливу, вона стікає з верхньої частини двигуна за час довогого простою, двигун по новому прокачує систему і короче стукає через це. Кажу ок, давай поміняємо, процедура на 15 хвилин. Короче поміняли цей шток, ще кинули новий фільтр масляний, обійшлось все в 2000 грн з роботою. Позитивний результат був відсутній взагалі, знову. Та я й не надіявся вже.


Сидів дома, дивився у вікно, курив, довго міркував - плакав. Ну думаю, якщо три СТО підряд кажуть що це гідрокомпенсатори, платний ШІ від гугла також каже що це вони, то треба їх міняти і забути про цей довбаний стук, який переслідує мене вже 2 роки. Дзвоню знову на останнє СТО, кажу давай мінять гідріки, час настав. По роботам і запчастинам було зроблено наступне:

  • Гідрокомпенсатори INA 16 шт по 286 грн = 4 576 грн
  • Прокладка верхньої кришки 710 грн
  • Прокладки корпуса фазорегулятора 2 шт по 382 грн = 764 грн
  • Кільця магнітів 2 шт по 95 грн = 190 грн
  • Прокладка КВКГ 442 грн
  • Кільце щупа 127 грн
  • Кришка передня 2087 грн
  • Болт шківа 211 грн
  • Заспокоювач верхній 472 грн
  • Заспокоювач правий 730 грн
  • Прокладка вакуумного насоса 255 грн
  • Пробка 170 грн
  • Очисник герметика 300 грн
  • Масло на долив 900 грн
  • Загальні роботи 12 000 грн

Загальна ціна за все 23 934 грн. Позитивний результат відсутній взагалі. Як с*ка стукало так с*ка і стукає.


Уважний читач може спитати, а нафіга мінялись заспокоювачі ГРМ, якщо у великому ТО вони вже мінялись? Відповідь банально печальна. Увальні з першого СТО поставили деталі з двигуна EA888 Gen 2, замість Gen 3. Які наче як підходять, але стоять там не мають (фото нижче). 

Короче якщо вже полізли, то поміняли, благо коштують вони на загальному фоні небагато. 


Єдине що підняло настрій, так це відео які робили хлопці з останнього СТО, де показували стан валів та двигуна в середині в цілому, там все ідеально.


Що далі я навіть не знаю. Все про що я читав та все що могло бути проблемою - замінено. Знову клапани фазорегулятора бо попався брак? Самі фазорегулятори разом з валами? Знову платить купу грошей? Немає сил та бажання насправді. Поки не буде 100% відповіді що це с*ка стукає і як його виправити, буде воно стукати далі.


На данний момент про**бано грошей з метою вирішити проблему зі стуком на холодну:  65 573 грн.


Якщо є якісь думки, поради - буду радий вислухати. 



Реклама
Зимова вигода: знижка -1000 грн на ремонт авто!
#GLI MK7 , #стук в двигуні , #Jetta
Ціна питання 65573 UAH, Пробіг 127000 км.
Опубліковано: 19 січня 01:36
14 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
бажано з відкритим капотом послухати, але то таке.
можу порадити цих перців, вони гуру TSI - https://g.page/Chistiy_Porshen . Одне але - дорого та довго.
заодно впуск почистять.
1
вчора о 13:13
Дружище , ты просто отдал 65к вникуда)Конечно , могу ошибаться , но недавно тоже обнаружил что так стучит . Начал мониторить искать инфу и все абсолютно говорят что это норма для этих движков. Ниже видос , большинство пишут что так же. А стучат вроде бы лопатки фазорегулятора
https://www.youtube.com/shorts/eQfIUDzlp1I
19 січня 23:31
Автор Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
glushakkk
Дружище , ты просто отдал 65к вникуда)Конечно , могу ошибаться , но недавно тоже обнаружил что так стучит . Начал мониторить искать инфу и все абсолютно говорят что это норма для этих движков. Ниже видос , большинство пишут что так же. А стучат вроде бы лопатки фазорегулятораhttps://www.youtube.com/shorts/eQfIUDzlp1I
glushakkk, відносно згоден, але новий ланцюг ГРМ, плюс виправлення косяка с заспокоювачами хоч якось згладжує ситуацію. Плюс підтвердження що там все ідеально не дає падати духом. Щодо лопаток, то так, скоріш за все можуть бути вони, симптоми схожі.
19 січня 23:54
Markella
glushakkk, відносно згоден, але новий ланцюг ГРМ, плюс виправлення косяка с заспокоювачами хоч якось згладжує ситуацію. Плюс підтвердження що там все ідеально не дає падати духом. Щодо лопаток, то так, скоріш за все можуть бути вони, симптоми схожі.
Markella, новая цепь это гуд. а на скольки зубах была когда менял? цены конечно космос у сервиса , удивило масло по 700 грн еще и 7 литров , у меня 5.7 влезло, неужели в джету еще литр сверху влезает движки то одинаковые?)
20 січня 00:51
Автор Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
glushakkk
Markella, новая цепь это гуд. а на скольки зубах была когда менял? цены конечно космос у сервиса , удивило масло по 700 грн еще и 7 литров , у меня 5.7 влезло, неужели в джету еще литр сверху влезает движки то одинаковые?)
glushakkk, я вже не памʼятаю, 2 роки тому було. Може бухать було нічого, та вони літруху роздавили. Взагалі дуже паршивий сервіс, шкода переконався в цьому на таких масштабних роботах, а не на чомусь дрібному. Знайомий теж в них був, то йому колесо забули закрутить… Короче добре що двигун не стуканув після таких роботяг.
20 січня 00:58
Я їжджу на Volkswagen Passat US
В мене є схожий стук, але ще є звук, схожий на тріск при скиданні обертів. Пробіг 66 тис км. Спілкувався з одноклубником, то в нього вже 2 роки таке. Зміна в'язкості не допомогла йому. Що робити самому, поки не знаю)
19 січня 09:24
А натягувач міжвального цепка як проживає?!
19 січня 07:24
Автор Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
csgeed
А натягувач міжвального цепка як проживає?!
csgeed, такий був на Gen 2 моторах здається, на Gen 3 його немає, якщо мова про задній міжвальний ціпок.
19 січня 09:02
А у ВАГовських моторів немає проблем зі стукаючими заслонками впускного колектору? Бо стук трохи схожий на мій. І також міняється з прогрівом
https://driver.top/exp/675920/
19 січня 06:59