Ford Edge (2G) (Edge)

Зимова резина Sailun Ice Blazer Arctic Evo 245/50R20.

Я їжджу на Ford Edge (2G)
Полтава, Україна


Осінь в цьому році видалась досить теплою але зима не за горами. Тим більше, в кінці листопада планую поїздку в Карпати, тому треба щоб авто було готове до будь-яких погодніх умов. На Edge Ukraine Club знайшов позитивні відгуки про зимову резину Sailun Ice Blazer Arctic Evo, також від знайомих чув схвальні відгуки про неї, тому вирішив брати саме таку.



При огляді та тактильно здається доволі м'якою та якісною, дата випуску 25 тиждень 2025 року. 


Побалансувалась без питань. По першим враженням можу сказати поки тільки що резина як для зимової липучки доволі тиха. 



Схожі товари та послуги

Реклама
Акція -50% на діагностику
#зимова гума
Ціна питання 24900 UAH, Пробіг 135500 км.
Опубліковано: 04 листопада 2025р. 15:43
13 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Без коліс :(
Гарний вибір, теж катаю на такій вже третю зиму, нарікань немає
1
03 грудня 2025р. 10:44
Я їжджу на KIA Soul (1G)
А те що це китайська шляпа - тебе не цікавить...
1
04 листопада 2025р. 16:58
Автор Я їжджу на Ford Edge (2G)
yakum
А те що це китайська шляпа - тебе не цікавить...
yakum, що дійсно мене не цікавить так це твоя думка, зараз 90% товарів у світі китайська шляпа. Кожен сам собі обирає яку шляпу придбати, корейську, китайську і т д.
3
1
04 листопада 2025р. 17:50
Я їжджу на Ford Edge (2G)
yakum
А те що це китайська шляпа - тебе не цікавить...
yakum, друже якби ти мав не 15 радіус а 19 таких би речей не писав би . Поцікався цінами в цьому розмірі на гарні хакапіліта і ти з радістю купиш сайлун , який по тестдрайвам не погані показники має
1
04 грудня 2025р. 10:50
Я їжджу на Ford Escape (4G)
gmel
yakum, друже якби ти мав не 15 радіус а 19 таких би речей не писав би . Поцікався цінами в цьому розмірі на гарні хакапіліта і ти з радістю купиш сайлун , який по тестдрайвам не погані показники має
gmel, діаметр, а не радіус. А так то 19 хакка р5 до початку сезону і стрибка цін коштувала 6500 за 245\50 розмір. Що не так вже і багато для преміум брендів. Конті попередньої лінійки теж в районі семи. Шини краще купувати заздалегідь, так вибір трохи меньше, але і ціни в рази меньші.
16 грудня 2025р. 23:27
Я їжджу на Ford Edge (2G)
STK_71
gmel, діаметр, а не радіус. А так то 19 хакка р5 до початку сезону і стрибка цін коштувала 6500 за 245\50 розмір. Що не так вже і багато для преміум брендів. Конті попередньої лінійки теж в районі семи. Шини краще купувати заздалегідь, так вибір трохи меньше, але і ціни в рази меньші.
STK_71, ну якщо R19 це діаметр а не радіус то км це милі морські.
А стосовно Хакі за 6500 в порівнянні з Сайлуном за 3800 (у якого теж гарні їздові властивості ) не згоден . Викінути 500 доларів чи 300 доларів за кмплект - це гарна економія . До того ж Сайлун свіжий , а Хака не зрозуміло як зберігалась все це літо і воно минулорічне може бути .
В кінці кінців , ти ж лиєш Вольф в машину , а не якесь дороге модне японське лонг лайф масло а фільтр Ман (а не в 2 рази дорощий оригінальний ) . Бо воно не дороге і має гарні відгуки . Так і з шинами ... Сайлун гарна резина на зиму , особливо для міста
08 січня 11:04
Я їжджу на Ford Escape (4G)
gmel
STK_71, ну якщо R19 це діаметр а не радіус то км це милі морські. А стосовно Хакі за 6500 в порівнянні з Сайлуном за 3800 (у якого теж гарні їздові властивості ) не згоден . Викінути 500 доларів чи 300 доларів за кмплект - це гарна економія . До того ж Сайлун свіжий , а Хака не зрозуміло як зберігалась все це літо і воно минулорічне може бути .В кінці кінців , ти ж лиєш Вольф в машину , а не якесь дороге модне японське лонг лайф масло а фільтр Ман (а не в 2 рази дорощий оригінальний ) . Бо воно не дороге і має гарні відгуки . Так і з шинами ... Сайлун гарна резина на зиму , особливо для міста
gmel, Сеенсу дискутувати з людиною яка радіус від діаметра не відрізняє не бачу в загалі. Але wolf я ляю бо воно з допуском під цей двигун (shell поки такого не пропонує, а оригінальне масло має посередні характеристики) це по перше, по друге фраза "японське лонг лайф" це так само свідчить про те як ви в цьому розбираєтесь, приблизно як і в радіусах з діаметрами) А фільтри манн до речі дорожче ніж привезти оріг моторкрафт і ці фільтра я ставлю на всі свої авто. Гарні їздові властивості🤣🤣🤣 залежить від того з чим порівнювати.
1
09 січня 02:08
Я їжджу на Ford Edge (2G)
STK_71
gmel, Сеенсу дискутувати з людиною яка радіус від діаметра не відрізняє не бачу в загалі. Але wolf я ляю бо воно з допуском під цей двигун (shell поки такого не пропонує, а оригінальне масло має посередні характеристики) це по перше, по друге фраза "японське лонг лайф" це так само свідчить про те як ви в цьому розбираєтесь, приблизно як і в радіусах з діаметрами) А фільтри манн до речі дорожче ніж привезти оріг моторкрафт і ці фільтра я ставлю на всі свої авто. Гарні їздові властивості🤣🤣🤣 залежить від того з чим порівнювати.
STK_71, шановний ви що в дуб вдарились ? Значок R це радіус , а D це діаметр ! Так завжди було і так є. Про це знає кожна дитина в школі починаючи з 4 класу . Заперечуючи цей факт як раз і говорить про ваші знання .Стовсовно " лонг лайфу " то в Європі вся промисловість для авто працює в цьому напрямку для збереження часу життя масла , бо переслідує підняття екологічності , зменшуючи кількість замін. Це масло коштує дорого .Найбюджентнішим представником такого масла є Кастрол . Шел на який вам не хватає допусків (як і Мобіл також ) це дно яке найчастіше підроблюють. А Вольф це бюджетне масло беспосереднього виробника , що за звичай на замовлення інших концернів (як GM , ФОРД , VAG, TOTAL . . .) під їх брендом виготовляє всю їх лінійку масле . Тому присадки якими володіють Вольф є оригінальними і одобреними більшістю виробників . Це масло не погане , але чи їздити на ньому більше 8 тисяч км -це вже на розсуд водія
Думаю достатньо цього лікбезу , добре буде якщо у вас радіус і діаметр стане на місця . Суть нашої розмови була економія . У кожнного власника своє розуміння достатньої економії . Один купує гарні китайські шини не чекаючи знижок , інший купує минулорічні бренди посеред літа і лиє бюджетні не погані масла , а третій не париться і їздить на бу . Кожному своє
18 січня 13:52
Я їжджу на Ford Escape (4G)
gmel
STK_71, шановний ви що в дуб вдарились ? Значок R це радіус , а D це діаметр ! Так завжди було і так є. Про це знає кожна дитина в школі починаючи з 4 класу . Заперечуючи цей факт як раз і говорить про ваші знання .Стовсовно " лонг лайфу " то в Європі вся промисловість для авто працює в цьому напрямку для збереження часу життя масла , бо переслідує підняття екологічності , зменшуючи кількість замін. Це масло коштує дорого .Найбюджентнішим представником такого масла є Кастрол . Шел на який вам не хватає допусків (як і Мобіл також ) це дно яке найчастіше підроблюють. А Вольф це бюджетне масло беспосереднього виробника , що за звичай на замовлення інших концернів (як GM , ФОРД , VAG, TOTAL . . .) під їх брендом виготовляє всю їх лінійку масле . Тому присадки якими володіють Вольф є оригінальними і одобреними більшістю виробників . Це масло не погане , але чи їздити на ньому більше 8 тисяч км -це вже на розсуд водія Думаю достатньо цього лікбезу , добре буде якщо у вас радіус і діаметр стане на місця . Суть нашої розмови була економія . У кожнного власника своє розуміння достатньої економії . Один купує гарні китайські шини не чекаючи знижок , інший купує минулорічні бренди посеред літа і лиє бюджетні не погані масла , а третій не париться і їздить на бу . Кожному своє
gmel, слухай ну не злазь з таблеток. 19 дюймів шина це діаметр. Ти б хоть загуглив перед тим як таку нісенітницю писати. А позначення R визначає що шина радіальна. Ну про що можна далі мову вести🤣🤣🤣 Реально веселиш своїми знаннями. Для Ford немає LongLife допуску на данний момент. Лікбез🤣🤣🤣 Гарні китайські шини🤣🤣🤣 Shell це дно🤣🤣🤣 А ти мемний тіп я тобі скажу)
18 січня 17:02
Я їжджу на Ford Edge (2G)
STK_71
gmel, слухай ну не злазь з таблеток. 19 дюймів шина це діаметр. Ти б хоть загуглив перед тим як таку нісенітницю писати. А позначення R визначає що шина радіальна. Ну про що можна далі мову вести🤣🤣🤣 Реально веселиш своїми знаннями. Для Ford немає LongLife допуску на данний момент. Лікбез🤣🤣🤣 Гарні китайські шини🤣🤣🤣 Shell це дно🤣🤣🤣 А ти мемний тіп я тобі скажу)
STK_71, ти правий .... стосовно діаметра . Ніколи не задумувався що R обозначає дещо інше скорочення ніж просто радіус . Тому визнаю . Стосовно іншого у нас дійсно марна розмова , адже і лонг лайф це не абрівіатура в прямому сенсі слова , а напрямок цілий . І для Форда це понняття теж відоме . Наприклад для мого Еджа Кастрол рекомендує Сastrol EDGE High Mileage 5W-30 термін заміни якої 10 тис миль (це майже 16 тис км ) з обіцянням від виробника зберігати властивості масла до 15 000 миль . А Wolf ми міняємо кожні 8 тисч ... Як на мене є про що задуматись .
1
20 січня 12:37
Я їжджу на Ford Escape (4G)
gmel
STK_71, ти правий .... стосовно діаметра . Ніколи не задумувався що R обозначає дещо інше скорочення ніж просто радіус . Тому визнаю . Стосовно іншого у нас дійсно марна розмова , адже і лонг лайф це не абрівіатура в прямому сенсі слова , а напрямок цілий . І для Форда це понняття теж відоме . Наприклад для мого Еджа Кастрол рекомендує Сastrol EDGE High Mileage 5W-30 термін заміни якої 10 тис миль (це майже 16 тис км ) з обіцянням від виробника зберігати властивості масла до 15 000 миль . А Wolf ми міняємо кожні 8 тисч ... Як на мене є про що задуматись .
gmel, Достатньо представити колесо радіусом в 19" щоб зрозуміти те що всім відомо ще зі школи як ти казав)
Стосовно масла, те що рекомендує виробник масел своїм підбором і те що рекомендує виробник авто це різні речі. Повторю тобі ще раз лонглайф допусків форд не має для цього покоління двигунів. Впевнений що і для попередніх їх не було. Шелл теж надає масло, але воно не відповідає повному допуску. Крім 5w-30 api sp ilsac gf6 є ще інші критерії які потребує виробник. І тут у тебе така сама прогалина в знаннях як і з шинами. Лити звичайно можна будь-яке якісне 5w-30 мастило з api sp і їздити без проблем. Лонглайф це для екології, а не для економії. Там ти платиш ресурсом свого двигуна за екологічні рамки в які вписується виробник. Бо лонглайф лонглайфом, але з часом всі виробники кинулись збільшувати піддони бо масло в місті не вихожує 15к на наявний об'єм. Диспергування маслом не бескінечне, як і об'єм який може відфільтрувати фільтр. Це я вже мовчу про ріст кислотного числа і падіння лужного, яке обвалюється дуже швидко якщо масло почало перекатуватись. При цьому пакет присадок ще може бути не спрацьований в повній мірі, але масло вже не масло. Тому я краще буду міняти нормальний вольф раз на 8к і мати чистий двигун. А я міняю на 7.5к бо маю 100 відсотків міста, ніж жити казками що кастрол пройде 15к миль. Та і показник на приборці по заміні масла який розрахований на 15к км, у мене на 7.5к показує показує що вже пора готуватись до заміни мастила. А він рахує не тільки км і мотогодини, а і кількість холодних пусків та інше. Тому дискусію закриваєм, бо з вашими знаннями вона беззмістовна про що я вам вказав ще у першій відповіді.
1
21 січня 02:15
Я їжджу на Ford Edge (2G)
STK_71
gmel, Достатньо представити колесо радіусом в 19" щоб зрозуміти те що всім відомо ще зі школи як ти казав) Стосовно масла, те що рекомендує виробник масел своїм підбором і те що рекомендує виробник авто це різні речі. Повторю тобі ще раз лонглайф допусків форд не має для цього покоління двигунів. Впевнений що і для попередніх їх не було. Шелл теж надає масло, але воно не відповідає повному допуску. Крім 5w-30 api sp ilsac gf6 є ще інші критерії які потребує виробник. І тут у тебе така сама прогалина в знаннях як і з шинами. Лити звичайно можна будь-яке якісне 5w-30 мастило з api sp і їздити без проблем. Лонглайф це для екології, а не для економії. Там ти платиш ресурсом свого двигуна за екологічні рамки в які вписується виробник. Бо лонглайф лонглайфом, але з часом всі виробники кинулись збільшувати піддони бо масло в місті не вихожує 15к на наявний об'єм. Диспергування маслом не бескінечне, як і об'єм який може відфільтрувати фільтр. Це я вже мовчу про ріст кислотного числа і падіння лужного, яке обвалюється дуже швидко якщо масло почало перекатуватись. При цьому пакет присадок ще може бути не спрацьований в повній мірі, але масло вже не масло. Тому я краще буду міняти нормальний вольф раз на 8к і мати чистий двигун. А я міняю на 7.5к бо маю 100 відсотків міста, ніж жити казками що кастрол пройде 15к миль. Та і показник на приборці по заміні масла який розрахований на 15к км, у мене на 7.5к показує показує що вже пора готуватись до заміни мастила. А він рахує не тільки км і мотогодини, а і кількість холодних пусків та інше. Тому дискусію закриваєм, бо з вашими знаннями вона беззмістовна про що я вам вказав ще у першій відповіді.
STK_71, друже прогалин з маслом у мене нема будь певен . Шел в який ти вперся мені одним боком .Особисто для мене Шел не має необхідного допуску .
І взагалому Шел та Мобіл дуже часто підроблюють у стандартних каністрах . Головне в маслі це допуск WSS-M2C961-A1 (в моєму випадку ) , який є в мотокрафта в волфі та кастролі що я скидував . Але вся суть нашої розмови була доцільна економія . І говорити , що ти лиєш Вольф а не Моторкрафт тільки по причині що воно якісне є глупо. Так сама як про фільтри Ман . Воно дешевше .
1
30 січня 18:24
Я їжджу на Ford Escape (4G)
gmel
STK_71, друже прогалин з маслом у мене нема будь певен . Шел в який ти вперся мені одним боком .Особисто для мене Шел не має необхідного допуску . І взагалому Шел та Мобіл дуже часто підроблюють у стандартних каністрах . Головне в маслі це допуск WSS-M2C961-A1 (в моєму випадку ) , який є в мотокрафта в волфі та кастролі що я скидував . Але вся суть нашої розмови була доцільна економія . І говорити , що ти лиєш Вольф а не Моторкрафт тільки по причині що воно якісне є глупо. Так сама як про фільтри Ман . Воно дешевше .
gmel, Та ти здувся ще декілька постів тому, тому досить лити цю водичку. Бо до одного місця відповіді рівня "прогалин в мене немає" бо по попереднім твоїм відповідям вони є і суттєві. Те що шелл немав відповідного допуску я тобі ще в першому пості писав, а твоя думка стосовно шелл базується тільки на тому що його можна купити паль як і будь яке інше. Кастрол до речі одне з самих підробляємих масел свого часу. А моторкрафт дійсно по тестам дуже посереднє масло, це факт який мвє підтвердження. Тому вся ця твоя аналітика рівня піздюків з ютуба🤣 Потрібно просто вчасно зупинятись в дискусіях якщо не вивозиш аргументовано. "Глупо" не вольф лити, а з дурнями говорити які на змістовні аргументовані відповіді, пишуть беззмістовну хрінь. Відстань вже з своїм кастролом від мене і йди з миром)
01 лютого 11:06