BMW 3 series (E46) (Nocturne)

Soundscapes. Vol. 2: Трохи тиші

Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Київ, Україна

Привіт. Прийшла черга базової аудіопідготовки кузову. Того літа я зробив ШВІ тільки передніх дверей - результат є, але вимагається більше. Це звісно ніколи не дає гробову тишу, як в умовних Rolls Royce (хто вивчав як зібрані ті машини, думаю зрозуміє, що не в шумці і вібрі основний твіст, бо шумоізоляційних матеріалів там досить мало). Багато людей заявляють, що якість аудіосистеми відчутна лише коли ти слухаєш музику на заглушену. Що ж, на мою скромну думку, гарна шумоізоляція салону робить так, що і при їзді відчуваєш, за що були заплачені гроші. Те, що під час руху змінюється баланс частот в ту чи іншу сторону, корелюється тонкомпенсацією в будь якому достойному DSP, при такій необхідності. 


Мінусом тут виступає лишня вага, звісно ж, але я не сильно переживав за ці додаткові кілограми. Заводський розгін в цієї машини в 6.5 с, квотер ~14-15 с, 100-200 за 19 с – чи є тут що втрачати. Хоч машині 22 роки, тоді ці цифри здаються досить адекватними і для початку нульових це певно було нічо так, але з роками швидкість як на мене обезцінилась дуже сильно. Мені цих показників вистачало завжди, щоб не відчувати недостачі все ж. Рульожка трохи постраждає від ваги, але я прийняв це з важкістю на серці – вибач БМВ. Зацеп навпаки покращиться, хехе.


Отже. Виник план та розуміння того, як краще обробити задні двері, полицю, кузов за заднім диваном і весь багажник. І весь без виключення пластик. Під килимами в цій машині не бачу сенсу щось робити, вони дуже товсті та гарно гасять вібрації кузову. Була б в мене все ще Toyota, там би зробив все – бо англійці тряпочку постелили замість нормальних килимів. Стелю я не готовий поки що знімати, занадто вона в ідеальному стані, щоб навіть торкатись до неї – але черга до неї мабуть дійде, майже по прикладу @Comik зроблю певно. Саму легку і базову ШВІ з можливих – бо в машинах з закатаним дахом у мене відчуття наче я в бункері, на голову давить сильно – чи то я один такий… Тому саме такий план. Пластик хотілось обробити особливо сильно. Коли ставиш музику, розумієш потребу досить швидко, бо на глибокому басі місцями з’являються неприємні вібрації панелей. Ніколи не мав претензій до салону, але музика все змінила справді… Пост буде як і всі мої матеріали збочено великим, вибачте. 


Ну і придбав необхідні матеріали, здебільшого від Acoustics. Листи віброізоляції Profy та Xtreme різної товщини - 2, 3 та 4 мм, підібрані під конкретні ділянки. Додатково взяв спеціальні блоки, які стискаються й дозволяють заповнювати порожнини. Як базовий шар для шумоізоляції, включно з дверима, взяв сендвіч CTK Multimat Pro. Чудовий матеріал був колись, але, нажаль, те, що мені приїхало було гіршим по якості ніж в попередній раз, зовнішній слой розпадався, був виразний не дуже приємний запах. Вочевидь, удешевляють виробництво – нікому не рекомендую це діло купувати, поки вони щось не поліпшать (пройшло півроку з дати покупки, якість його все ще така ж сумнівна, судячи з того що я знаю). Окремо хочу подякувати Володимиру за консультації щодо вибору товщини та потрібної кількості. Його досвід був безцінний. Додатково були використані кілька листів Soundwave PU та тонший Soundline. Як на мене, це максимально бюджетний допустимий варіант обробки кузову. Можна ще дешевше, але тоді й результат значно гірший, а подібний набір матеріалів уже дає якесь розуміння, що може дати гарна шумоізоляція кузову. Хоч і не абсолютний та ідеальний.



Фото для уваги.


Цей трохи гірше від Акустікс, але зате дуже тонкий. Через це багато де надто корисний.


ШОБ НЕ ПЕРЕТЕРЛОСЬ. (жарт)

Катав все в тотал, кожен сантиметр що бачив. Задоволення від роботи дещо зіпсував цей самий Acoustics – їх продукція не викликає в мене симпатії ані зовнішнім виглядом, ані якістю, ані розумінням матеріалів, бо вони не удосужились зробити навіть нормальний сайт з змістовними описами, порівняльними таблицями тощо. Проте альтернатива на нашому ринку поки що досить обмежена, тож довелося зупинитися саме на цьому. 


Задні двері.

Коли обробляв передні двері, залишив проводку назовні і виглядало не так естетично. З задніми зробив інакше і все заховав всередині. Всю проводку повністю перемотав в нову стрічку на всякий випадок. 


Не варто ігнорувати очистку поверхні. Чистив до такого стану, щоб їсти з цих дверей можна було.











Задній диван.

Тут замріявся, поки клеїв, і поклеїв на арки 3 мм, хоч мав для того 4 мм. Буває. І так, саме тут найкраще видно нову якість Мультимату. Вібра теж мені не сподобалась, могли б зробити різну товщину різними кольорами, щоб швидко орієнтуватись який листок витягуєш, а Xtreme має легкостираємий верхній шар – і толку тоді з тих надписів на ньому. Причому я прокатував же валиком, обернутим в тканеву ізоленту, щоб не дерти нічого. Непоганий лайфхак, можете використовувати.






2025 зліва. 2024 справа.



Полиця.

Тут як бачите багато заводських отворів, їх вирішив залишити. В цій машині є система вентиляції повітря в салоні, нехай вона буде далі в незмінному вигляді. Враховуючи дуже товстий матеріал по заводу, ставити полицю стало значно легше після подібної обробки, разом зі шторкою. Пластик в кутку теж обробив антискрипом та шумкою. Все стало дуже плотно.











Багажник.

На арках вийнятково 4 мм, як і у всій лівій частині авто – там буде сабвуфер. У мене тут було багато проводки, телефон, навігація тощо – все демонтував, ним ніхто не користується і не буде. Все, що залишилось щільно замотав у м’який поролоновий матеріал, розмістив у ніші під блоки та додав туди синій ізолюючий блок, щоб уникнути будь яких можливих звуків. Блоки PDC, система аварійного відкривання лючка та інші елементи також були оброблені. Тепер вони встановлені максимально щільно.



Поверх цього залетів Мультімат звісно ж.

Те, про що писав зверху.



Отут ззаду не варто було клеїти. Пластик погано встає. Потім зідрав. Майже на увазі, якщо захочете вдохновитись цим постом і зашумить 46у.














Те реле звісно ж не обійшло долю своїх фронтальних братів.


Кожна така дрібниця була звісно оброблена... Я збився з ліку вже що тут треба показати, забагато фото...


Ніша аккумулятору.

Щоб йому було тепліше і по домашньому, закатав аналогічно. Оскільки мій акумулятор нижче заводського, додав 2 слої сендвіча, щоб він притискався щільніше. Антискрип і тут скрізь де знайшлось йому місце: на кришці запобіжника, на захисному пластику тощо. Всю проводку зафіксував як можна міцніше.






Усі поверхні попередньо були ретельно очищені, знежирені, вібра прогріта та прикатана, як це й належить робити. У подібній роботі варто дотримуватися максимальної педантичності, аби згодом не зіткнутися з власними помилками і їх наслідками у вигляді ржавчини...


Пластик центральних стійок.

Вібра, хвиля.






Задні дверні карти.

Всі карти додатково вирішив обклеїти по краю антискрипом. Карти в Е46 дуже щільно прилягають до дверей, тому там не вийде повноцінно обробити віброю чи товстою шумкою. Так що такий от комбінований підхід з Soundline. До речі, на купе зазор значно більший і можна хвилю на всю площину.







Для передніх карт в кліпсі під твіттером коли є ШВІ, приходиться використовувати або модифіковані кліпси з саморізом або інші. Як я тут і поступив. Інакше погано тримає а це не гуд.


Пластик ніг водія.

По заводу цей елемент дуже хлипкий. Вібра, хвиля, антискрип.

Сонце використовувати під такі штуки так зручно... ) Через 20 хв катаєш, а воно аж пливе.





Панель відпочинку лівої ноги.

Додав пару полосок вібри для видимості. Антискрип в місці примикань, плюс там, де кнопка відкривання багажнику.




Пластик ніг пасажира.

Чергова хлипка деталь. Аналогічний підхід з віброю, хвильою, антискрипом.



Бардачок.

Тут клеїти шумку нема куди, тому тільки антискрип.





Центральна консоль та її елементи. 

На консолі місця для вібри теж немає, тому лише антискрип. Кожен елемент був якимось чином та оброблений антискрипом. Занадто багато там компонентів. Диявольський винахід…





Тут теса допомогла бо тонка.











Трохи видно, але я не переслідував ціль зробити візуально сток - якщо антискрип трохи видно, значить він краще виконує свою справу.


Підлокітник.

Ця штука хрустить у всіх Е46, в яких я був. Така конструкція. Розібрав повністю, обробив. Тепер краще, але він сам по собі треться, верхня панель об нижню – обклеїти там не вийде бо перестане закриватись легко, я тестував. Прийдеться з цим жити. Але благо уже не так як було по заводу, результат досягнений десь на 75%. 








Пластик навколо рульової колонки.

Вібра та антискрип.







Порожки.

Два купив нові, тепер тільки один виходить залишився старий і той вже куплений. Тут клеїти вібру та шумку нема куди, і нема сенсу, тому тільки антискрип.








Трім.

Що дверей, що торпеди, все було оброблено. Той що в торпеді, при натиску видавав скрипи, тепер тиша.





Блок світла і бардачок навколо.

Антискрип скрізь де можна, ну і на бардачку вібра та шумки трохи.







Стійки стелі.

На декількох стійках почала відклеюватись тканина про краями, купив клей для того щоб виправити - Permatex Body Shop Heavy Duty Headliner & Carpet Adhesive 27828. Вийшло чудово з ним. Тримається дуже міцно як на мене. З тих робіт пройшло декілька місяців, нині все так само як і після поклейки.



Щось таке.


Клей клеїть.




Елементи, що клеїв.










На стійки ззаду поклеїв лише шумку. Сенс тут в тому, щоб прибрати зазор між металом та пластиком.




Зверху нова. Видно наскільки пластик жовтіє за 20 років. Трохи прикро що ці стійки по 5000 грн, колись може й цю докуплю новеньку.

Пластик зі сторони пройому багажнику купив новий.  І теж обробив частково. Фотки загубив його гарного красивого. Люблю новий оригінал отримувати, завжди радує. 



Потім мені стало нудно, було багато чого розібрано уже, і я зняв торпедо. Все обробив аналогічно (вібра, хвиля). А зі сторони кузову положив ще пару листків шумки Soft 6, що вдало знайшлась по місцю, бо замахало в 4 раз доставки платити). Загалом було б ефективно і круто зняти пічку, та все інше, прибрати заводський матеріал і повноцінно ізолювати моторний щит – але мені було чесно лінь лізти так глибоко, бо треба відкачувати фреон. Думаю моя робота дасть своє так чи інакше, та й все ж у Е46 то не слабке місце. Отже, обробив там все що можна, трохи обклеїв повітроводи, бо були вони дуже розхлябаними. Антискрип теж скрізь.









Підсилювач кузову по заводу не покритий нічим, його зняв, почистив, наніс перетворювач ржавчини Wurth і пофарбував. І замотав в тканеву ізоленту додатково. І поклеїв антискрип скрізь, де тільки можна. Цей підсилювач забавна штука, вийняти його й поставити назад ще те заняття, але моральна заспокоєність від результату коштує. Вид салону без нього страшний, заїжав в гараж з рульовою колонкою на колінах, поки працював над машиною, бо всередині в мене дверку не відкриєш :) Чи треба було його знімати? Не дуже. Чи треба обмотувати? Тим більше ні. Але все таки руки чесались. В багато чому показаному немає сенсу, насправді, але я не претендую на самий прагматичний підхід. 



Прийшлось прийняти думку розгребти оцей безлад.


Чи він такий страшний як здавався? Та вживу наче ще гірше )))))




Очистив як зміг.


Перетворювач ржавчини Wurth. Спонсор антикорозійної обробки всіх металевих деталей в цьому авто :)))



Дрібні металеві деталі я не міг залишити без уваги. Той же принцип обробки.





Кожне реле було зняте і оброблене від скрипів. Кожен блок був розібраний і оброблений зсередини.




















Також це мені допомогло зручно протягнути сигнальну проводку. Але то в наступному пості для логічнішої структури… Пічку теж завібрив на всякий, що добру пропадать, хехех. І заантискрипив все що міг. Кожне реле, блок зеркал, що залишився від стокової опції складування, мої додаткові реле на омивач фар та регулювання заслонки вихлопа, блок комфорту – все обробив, щоб сиділо плотно в своїх місцях. Мої численні дооснащення мали сліди у вигляді пари не дуже по заводському протягнутих проводах в блок запобіжників та чорну коробку, бо доступ туди не самий простий. Так що все що потрібно переобжав, переробив і завів як вимагає того книга. Люблю кабельний порядок… Загалом на проводку пішов не один робочий день в гаражі.


Антискрип тепер абсолютно скрізь, і в тому що я зверху показав, і в іншому на кшталт приборки, магнітоли, кришки подушки безпеки пасажира і тд, неважливо чи воно могло скрипіти в майбутньому чи ні, я хотів зробити все за один раз, щоб салон був дуже збитий по відчуттям. Деякі панели оброблені віброю і не сфоткав навіть, в гаражі якось було не до того, але думаю тут і так багато фото. Часу це все зайняло якусь неймовірну кількість, але мені поспішати не було куди – я вже скрізь і так запізнився.









Торпедо важко поверталась на місце, але якось то зафіксував, підлокітник теж дав трохи дизкомфорту, як і боковий пластик ніг пасажира, але інше добре. Деякі кажуть нема сенсу катати віброю пластик, я не знаток, не буду аргументовувати зворотнє.


Докупив допом пару оригінальних кліпс загалом:

  • 51111908077
  • 51161881149
  • 07146957034
  • 51118174185
  • 51418224768
  • 51467002606
  • 51117070183
  • 46637651465
  • 51458146760
  • 51458257986

Кліпси, що тримають трім, уже зняли з виробництва (ще рік тому купував), тому прийшлось, прости господи, взяти на Алі. Хоч загалом не люблю будь які кріплення звідти, але виходу уже немає. NLA думаю скоро стане девізом володіння цими машинами.


Якась частина.


Про вагу та кількість матеріалів (загальна вага цього списку може бути трохи більшою, оскільки я округлив кількість листів):

  • Багажник — 12 листів 3 мм + 4 листи 4 мм = 14 кг, плюс стільки ж багатошарової шумоізоляції = 11,7 кг
  • Задня полиця — 4 листи 2 мм = 2,2 кг, плюс багатошарова = 3,1 кг
  • За задніми сидіннями — 10 листів 3 мм = 8,3 кг, багатошарова = 7,8 кг
  • Торпедо — 4 листи 2 мм = 2,16 кг, 2 листи хвилі 15 мм (500×1000 мм) = 0,7 кг, 2 листи Soft 6 мм (500×750 мм) = 0,4 кг
  • Пластик салону (окрім дверних карт) — 6 листів 2 мм = 3,24 кг + 2 листи хвилі 15 мм (500×1000 мм) + 1 лист Soundline 7 мм (500×1000 мм) = 0,6 кг
  • Дверні карти — 2 листи 2 мм = 1,1 кг, 1 лист хвилі 15 мм (500×1000 мм) = 0,3 кг, 3 листи Soundline 7 мм (500×1000 мм) = 0,5 кг
  • 4 двері + кришка багажника — ~13 листів 2 мм = 7 кг, 8 листів багатошарової = 6,24 кг
  • Антискрип стрічка — 9 рулонів (19 мм × 6 м) + стрічка Tesa (5 рулонів по 25 м).

Загальна вага матеріалів що я купував була в районі 70 кілограм за все разом. Усі листи віброізоляції та багатошарової шумоізоляції вказані вище розміром 370×500 мм. Можливо, ці цифри стануть у пригоді тим, хто захоче обробити тільки певні ділянки. Я б сказав, що найважливіші з них - двері, зовнішні колісні арки (які я ще не обробляв і не факт що буду) та пластик.



Ціла гора заводської шумки. Її було тут по машині насправді дуже багато. Е46 не самим поганим способом оброблена виробником, що на кузові, що на пластику.


Поки робив віброізоляцію задніх дверей, зняв ЕСП, почистив, замовив інші каретки та мастило, обробив місця примикання та шпильки кислотним, акриловим грунтами, фарбою та лаком. Години дві їх чистив мабуть... Чи щось змінилось в їх роботі? Ні, все так само, але можливість не проґавив і норм.







Мастила не пожалів, ахах. Те що мало піти на 4 ЕСП пішло на два.


Поки робив інстал передніх дверей, каретку виломало в передньому ЕСП, хоч вона й була вже замінена не так давно. Прийшлось вскрити всю вібру, зняти, вирішити, поклеїти заново, зафіксувати на цей раз проводку правильно під віброю, але то таке. Буває. Разом оцінив наскільки складно зідрати і відмити вібру від дверей - досить складно і довго. Ну і прийшлось її звісно замінити на нову. 


Ремкомплект передніх.



Додатково поставив інші втулки в педалі зчеплення і гальм. Заводські недосконалі і буде сайд ту сайд рух педалі все одно. Так що замовив латунні. Ті, що на зчеплення прийшлось трохи підточити, бо в цій педалі менший отвір ніж в гальмі (код оригіналу теж однаковий для обох цих педалей). Звісно, все було змащено.




Зробив дубляж маси задніх ліхтарів - часта проблема в Е46. Може навіть машина згоріти через такий нюанс.


Постерок собі накалякав за пару годин в фотошопі. Сумбурно але підійде на перший раз - враховуючи собівартість менше сотні гривень на друк.


І раз я зняв рамки травмозахисту, стало цікаво як живуть зеркала. Нагадаю, я їх перебирав повністю, коли встановлював комплект з памяттю та електроскладуванням, але без надмірностей, бо поспішав зібрати машину після «антикорних» справ. І вирішив їх ще раз розібрати і пофарбувати самі алюмінієві елементи. На це мене надихнув в тому числі оцей пост від Alex (чомусь не виходить нормально тегнути). Відмочував алюміній досить довго, далі зачистив.


З обох сторін так, і з середини кузову і зовні.



По фарбі: кислотний грунт спочатку, далі акриловий (хоч насправді краще було взяти епоксидний, бо акрил занадто пасивний, але уже було пізно коли згадав), далі фарба і далі матовий лак. Вийшло як на мене, непогано, в балконних то умовах.


Моя улюблена фарба на цій планеті. Неважливо що для дисків - вона ідеальна всюди де потрібно.



Пара плюшок. Ну і очисник паливної вирішив спробувати по приколу, бо батьку взяв таке.


Пластик зеркал теж вирішив пофарбувати заново, хоч він був майже в ідеалі, але така чудова можливість… Ставити модулі з памяттю треба акуратно - якшо попутати сторони, регулювання буде порушене, і перепінування не поможе – тільки замінювати ліво на право. В звичайних зеркалах на 5 проводах такого я не пригадую.

Коли зняв кермо, встановив та запінував перемикач з кнопкою інтенсиву для омивачу фар, що я відкладав уже рік. І перефарбував пластик на кермі, на цей раз з матовим лаком. Щоб воно не так хотіло царапатись.







І разом з ним перефарбував бардачок зліва, попередньо знявши софт тач. Це був останній елемент, що я хотів привести до ладу в салоні з пластику.

А коли вібрив полицю, побачив накладку додаткового стоп-сигналу, якась гнида на ній царапини залишила, може коли клеїли тонування багато років тому? Тим не менш її теж перефарбував.




Нелюди.


Трохи краще.



Ну і ще додатково раз я був недалеко, зняв і перефарбував заново кришку салонного фільтру (фотки загубились за півроку якщо взагалі існували), і разом побачив замки капота. Покажу крюка поки. Його привів в адекватний стан. Теж відмочування довге, теж вюрт, теж грунт, фарба, лак… Можна і новий було звісно взяти, але руки хочуть все самі зробити, тим більше то вічний механізм.





Ну і крім цього, у мене лежалі нові накладки Shadowline, що я показував рік тому, але так руки до них не дійшли поставити, зараз була можливість то замінив. Виймаються вони всередину дверей – в цьому основний нюанс, чому я відкладав роботу, бо хотілось одночасно зробити й шумовіброізоляцію. Щоб вставити нові, треба все добре змазати силіконовим мастилом, інакше будуть нюанси. Ну і захистити видиму сторону малярним скотчем, бо попасти зразу на гумову вставку не вийде.


Вставляється тут.


Нові планки на місці.


Ціни:

  • ШВІ – ~16500 грн
  •  Антискрип – ~900 грн
  • Кліпси – ~1700 грн
  • Супутні трати, фарба, деталі салону тощо – ~3000 грн.

Ця книжечка тої самої дати, що і моя машина. Надіюсь подібними речами я трохи її осучаснюю і стираю час... Ну чи колхожу - але це не музейна машина, на оригінальність мені неважливо, цінності для продажу чи хвастовства вона не мала, не має і не матиме, а от комфорт - матиме сповна. Рівнозначний обмін як на мене.


Якийсь такий результат. Дякую за увагу. Поки що це останній пост в цьому році, бо я лінивий бездар. Вдалої осені та зими, панове! 

Реклама
10% відсотків знижка!

Ціна питання 80 UAH,
Опубліковано: 03 жовтня 01:03
36 4 2

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
Жеееессстььь) друже, я так поняв з фото що то все робив власноруч? Навіть не уявляю скіки часу та сил ти на цей процес поклав 👏 мені вистачило 4х дверей для розуміння що більше я в цю історію власноруч гратися не буду ніколи 🤣🤣 воно звісно каєф від думки що зроблено своїми руками, і в принципі полюбляю час проводити в хоботах з авто, але дві речі які я поставив собі галочку що хай наступний раз хтось за гроші з цим страждає, то шумка і встановлення біледів))
Дуже класна робота 👍
2
вчора о 09:21
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
SerhiiVolvo
Жеееессстььь) друже, я так поняв з фото що то все робив власноруч? Навіть не уявляю скіки часу та сил ти на цей процес поклав 👏 мені вистачило 4х дверей для розуміння що більше я в цю історію власноруч гратися не буду ніколи 🤣🤣 воно звісно каєф від думки що зроблено своїми руками, і в принципі полюбляю час проводити в хоботах з авто, але дві речі які я поставив собі галочку що хай наступний раз хтось за гроші з цим страждає, то шумка і встановлення біледів))Дуже класна робота 👍
SerhiiVolvo, все сам, так))) З кінця березня по кінець липня на вихідних коли був настрій 😂 Так шо так, часу йде на таке страшно, але не думаю що хоч десь антискрип робили б достатньо педантично як мені того хотілось) Двері причому стали полегшенням, бо багажник і арки - ніякого задоволення там бути впринципі не може, особливо в седані. Те саме зараз стосується інсталяції, яка... Ну я вже сам щось приунив бо прогрес повільний. До речі про біледи, лежать на полиці рік, чекають, але поки не налаштований 😂😂
вчора о 09:33
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
SerhiiVolvo
DomCobb, так, постійно думка під час процесу що "оце хер би хтось хто робить за гроші ото так упарувався з цією дрібницею...." це факт.На бмв кажись трохи простіше коли не плутаю з розбором фари, в себе ДУЖЕ недооцінив не так складність, як геморність, неприємність процесу))
SerhiiVolvo, в бмв по суті майже болт он повинно бути, шпильки додати, виставити і кінець, але час ще не настав - при тому що на цій машині скло фари знімається за 30 секунд, без зрізань всяких і тд, оте не дуже хотілось би робити, так.
вчора о 09:41
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
DomCobb
SerhiiVolvo, в бмв по суті майже болт он повинно бути, шпильки додати, виставити і кінець, але час ще не настав - при тому що на цій машині скло фари знімається за 30 секунд, без зрізань всяких і тд, оте не дуже хотілось би робити, так.
DomCobb, ну от я саме про скло і кажу, так значить правильно пам'ятаю що там ізі катка. Все інше то дрібниці. Я саме зі склом намудохався, спершу його відклеїти ( у вольво дуже лютий герметик), потім все зачистити, звучить не страшно, на практиці проклинав усіх шведських богів)
вчора о 09:44
Бляхи. єлі осилив всі букви. ну ти по хорошому хвора людина. Робота просто колосальна. тепер напевно скрипіти тільки сережки в дівчини чи дружини будуть😁а так гробова тиша в авто походу
1
1
03 жовтня 23:50
Молодець, хоча з декотрими моментами не згідний, але на істину не претендую, але робота пророблена гарна. Проходив те саме того літа, з компактом, правда я таки виволік пічку і ковролін.
Щодо стелі - якщо авто з люком, то не так щоби варто. Якщо без - варто однозначно. Особистий досвід із купе і компактом - купе з люком, компакт - без.
1
03 жовтня 23:35
DomCobb
maxwheller, дякую) Цікаво що за моменти 🙂
DomCobb, декотрі я вже міг забути, поки читав, але от з торпедою - не певен що варто ліпити вібру, ти міг додавши до неї ваги, змінити її резонансну частоту, і отримати вібрацію/резонанс, скажімо на бруківці, через те що маса в неї виросла. Резонанс торпеди не властивий е46, а от в е36, в якої торпеда кріпиться за схожим принципом - там на лютій бруківці я таке, іноді, спостерігав.
Ну і багажник - не певен що варто. Там площин, майже нема, там багато ребер, та і сам багажник ізольований від салону. Я так само робив з багажником в е36, хоч і сумнівався, ефекту не відчув, але естетично та вібра мені крепко не подобалась, оригінальний фарбований метал, куди привабливішій вигляд має, якщо не зашморганий. Навіть ніша запаски - найбільша площина, не багатошарова - і та підвантажена важкою запаскою, яка гасить резонанси.
Що стосується хвильки - тут не певен, але ота що ламінована, вона здається для порожнин дверей, підкрилків - місць де є волога, і ламінована вона для того, щоб не вбирати вологу, не ламінована, ніби, і за логікою теж, краще мала би поглинати, і гасити в собі, звукові хвилі, але, думаю, та різниця не суттєва, та і від щільності самого поролону залежить.
Щодо вібри - якщо не помиляюсь, вона не тільки товщиною бітумного шару відрізняється, а і товщиною фольги, ти якось з цього принципу обирав? Я не знайшов інфи в дописі, чи читав не уважно.
1
04 жовтня 00:05
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
maxwheller
DomCobb, декотрі я вже міг забути, поки читав, але от з торпедою - не певен що варто ліпити вібру, ти міг додавши до неї ваги, змінити її резонансну частоту, і отримати вібрацію/резонанс, скажімо на бруківці, через те що маса в неї виросла. Резонанс торпеди не властивий е46, а от в е36, в якої торпеда кріпиться за схожим принципом - там на лютій бруківці я таке, іноді, спостерігав. Ну і багажник - не певен що варто. Там площин, майже нема, там багато ребер, та і сам багажник ізольований від салону. Я так само робив з багажником в е36, хоч і сумнівався, ефекту не відчув, але естетично та вібра мені крепко не подобалась, оригінальний фарбований метал, куди привабливішій вигляд має, якщо не зашморганий. Навіть ніша запаски - найбільша площина, не багатошарова - і та підвантажена важкою запаскою, яка гасить резонанси. Що стосується хвильки - тут не певен, але ота що ламінована, вона здається для порожнин дверей, підкрилків - місць де є волога, і ламінована вона для того, щоб не вбирати вологу, не ламінована, ніби, і за логікою теж, краще мала би поглинати, і гасити в собі, звукові хвилі, але, думаю, та різниця не суттєва, та і від щільності самого поролону залежить. Щодо вібри - якщо не помиляюсь, вона не тільки товщиною бітумного шару відрізняється, а і товщиною фольги, ти якось з цього принципу обирав? Я не знайшов інфи в дописі, чи читав не уважно.
maxwheller, мені здається ти неправильно зрозумів посил мого посту, про що було на самому початку) Це не для акустичного комфорту все зроблено, а в якості аудіопідготовки кузову і салону - інша логіка, інші приорітети. Для акустичного комфорту і тиші і йшов би майже такою ж дорогою, але з деякими спрощеннями і доповненнями. Не просто так я проігнорував ту ж підлогу - мені вона просто не потрібна (хоч загалом і її корисно обробляти і я в будь якому випадку повністю підтримую тих, хто це робить собі). Як і арки, бо я не шукаю абсолютну тишу під час їзди. Робив як роблять мої знайомі і студії автозвуку закордоном за якими я слідкую під час встановлення аудіосистем - багажник катають в будь якому варіанті максимально жорстко, щоб уникнути зайвих вібрацій від сабвуфера - а в мене він ще й кріпиться напряму до кузову болтами. Я зробив аналогічно. Це не про якийсь прагматичний підхід з економією кожного кілограму, а про перестраховку від поганої гри нижньочастотної акустики через нюанси кузову і пластику - особливо враховуючи підбір мого саба, який не легенька SQ вісімка. Ну і звісно ж не забував про свою важкеленнецьку конструкцію з підсилювачів на спинці - тому з іншої сторони там те, що зроблено. Все те саме з пластиком і торпедо, мені не подобаються машини де бас починає трусити салон - тому я в це ввязався на рівні кожного елементу без виключення. Товщина вібри підбиралась таким же чином - там де вплив того ж басу буде сильний, товстіше. Впринципі по моїм спостереженням це класичний розклад товщини вібри для SQ проектів (хіба двері під подібний мідбас підготовлюють жорсткіше). І поки що ніяких нюансів не було замічено з зайвими резонансами, в т.ч. на поганій дорозі. Ту хвилю я ні в якому випадку не клеїв би на місця, де буде волога, особливо підкрилки - воно ж з боків заллє всередину, та і в дверях без ізоляції канту зверху краще не треба - що туди що туди я бачу ідеальними багатошарові матеріали, вони не вбирають вологу впринципі, а взята така була чисто через наявність в магазині і зручність роботи з нею. По крайній мірі, в мене було таке агрументування того чи іншого кроку в цій машині - на єдиноправильність я ні в якому випадку не претендую)
04 жовтня 10:25
DomCobb
maxwheller, мені здається ти неправильно зрозумів посил мого посту, про що було на самому початку) Це не для акустичного комфорту все зроблено, а в якості аудіопідготовки кузову і салону - інша логіка, інші приорітети. Для акустичного комфорту і тиші і йшов би майже такою ж дорогою, але з деякими спрощеннями і доповненнями. Не просто так я проігнорував ту ж підлогу - мені вона просто не потрібна (хоч загалом і її корисно обробляти і я в будь якому випадку повністю підтримую тих, хто це робить собі). Як і арки, бо я не шукаю абсолютну тишу під час їзди. Робив як роблять мої знайомі і студії автозвуку закордоном за якими я слідкую під час встановлення аудіосистем - багажник катають в будь якому варіанті максимально жорстко, щоб уникнути зайвих вібрацій від сабвуфера - а в мене він ще й кріпиться напряму до кузову болтами. Я зробив аналогічно. Це не про якийсь прагматичний підхід з економією кожного кілограму, а про перестраховку від поганої гри нижньочастотної акустики через нюанси кузову і пластику - особливо враховуючи підбір мого саба, який не легенька SQ вісімка. Ну і звісно ж не забував про свою важкеленнецьку конструкцію з підсилювачів на спинці - тому з іншої сторони там те, що зроблено. Все те саме з пластиком і торпедо, мені не подобаються машини де бас починає трусити салон - тому я в це ввязався на рівні кожного елементу без виключення. Товщина вібри підбиралась таким же чином - там де вплив того ж басу буде сильний, товстіше. Впринципі по моїм спостереженням це класичний розклад товщини вібри для SQ проектів (хіба двері під подібний мідбас підготовлюють жорсткіше). І поки що ніяких нюансів не було замічено з зайвими резонансами, в т.ч. на поганій дорозі. Ту хвилю я ні в якому випадку не клеїв би на місця, де буде волога, особливо підкрилки - воно ж з боків заллє всередину, та і в дверях без ізоляції канту зверху краще не треба - що туди що туди я бачу ідеальними багатошарові матеріали, вони не вбирають вологу впринципі, а взята така була чисто через наявність в магазині і зручність роботи з нею. По крайній мірі, в мене було таке агрументування того чи іншого кроку в цій машині - на єдиноправильність я ні в якому випадку не претендую)
DomCobb, ну, не буду заперечувати. Це шлях який тобі треба пройти, я теж його проходив, теж мінялись саби, від корпусних, до feeair. І у дверях в мене 20см мідбасс, і з резонансами, часто треба боротись по факту, а в декотрих випадках, з ними важко щось зробити, і то вже, часом, навіть не шумо/віброізоляція, а якісь махінації з розряду творчих.
Я от так і не поборов (по факту просто не довів до кінця) питання пердящого повітря з ущільнювача бокового скла, молдинги дверей - взагалі довелось переробляти кріплення, ой - скільки всього було. Але здебільшого це щось із навісного пластику, і великих панелей кузова - особливо кришка багажника, але то був старий ваг, там конструкція дещо примітивніша ніж в е46.
Поки писав, багато згадалось :-) - довгий шлях, аж послухати захотілось знов…
1
04 жовтня 11:26
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
maxwheller
DomCobb, ну, не буду заперечувати. Це шлях який тобі треба пройти, я теж його проходив, теж мінялись саби, від корпусних, до feeair. І у дверях в мене 20см мідбасс, і з резонансами, часто треба боротись по факту, а в декотрих випадках, з ними важко щось зробити, і то вже, часом, навіть не шумо/віброізоляція, а якісь махінації з розряду творчих. Я от так і не поборов (по факту просто не довів до кінця) питання пердящого повітря з ущільнювача бокового скла, молдинги дверей - взагалі довелось переробляти кріплення, ой - скільки всього було. Але здебільшого це щось із навісного пластику, і великих панелей кузова - особливо кришка багажника, але то був старий ваг, там конструкція дещо примітивніша ніж в е46. Поки писав, багато згадалось :-) - довгий шлях, аж послухати захотілось знов…
maxwheller, гарний сетап на схемі, щось на багатому в рамках олдскулу, може є якісь фото інсталяції? Цікаво було б поглянути)
вчора о 09:50
DomCobb
maxwheller, гарний сетап на схемі, щось на багатому в рамках олдскулу, може є якісь фото інсталяції? Цікаво було б поглянути)
DomCobb, так це інстал ще десь 2007 року. Якоїсь зведеної інфи нема, так як родилось ще до того як драйв2ру з’явився.
Може надибаю кілька фото - то скину. Але саме цікаве там саме в інсталі, як двері зроблені, і тому подібне..
вчора о 14:35
DomCobb
maxwheller, гарний сетап на схемі, щось на багатому в рамках олдскулу, може є якісь фото інсталяції? Цікаво було б поглянути)
DomCobb, це за задніми сидіннями ніша під підсилювачі та проц, полка з сабами, її раму додав на фото в попередній пост.
1
вчора о 14:37
DomCobb
maxwheller, гарний сетап на схемі, щось на багатому в рамках олдскулу, може є якісь фото інсталяції? Цікаво було б поглянути)
DomCobb, двері. Саме цікаве під картою - над мідом, на всю довжину двері вварена квадратна труба, для жорсткості, здається 10х10 ми, чи, може 15. І так само за мідом - на висоту двері. Фундамент для міда вийшов безкомпромісний.
1
вчора о 14:39
DomCobb
maxwheller, гарний сетап на схемі, щось на багатому в рамках олдскулу, може є якісь фото інсталяції? Цікаво було б поглянути)
DomCobb, на цій фото трохи краще зрозуміло, бо день. Але конфіг ще старий - поканалка на пасс кросах, і сабів ще не було.
1
вчора о 14:41
DomCobb
maxwheller, гарний сетап на схемі, щось на багатому в рамках олдскулу, може є якісь фото інсталяції? Цікаво було б поглянути)
DomCobb, щодо системи.
1. Голова - пара піонер - проц + голова - топові в свій час, нові коштували порядка 2000$
2. Підсилювачі genesis da100 х2 (мідбас та сч) та sa50 (вч)- круті підсилювачі классу А, ті що да100 побудовані по схемі дуал моно - окремі незалежні лівий і правий канал, кожен зі своїм блоком живлення - багато хто ганявся за ними - часто пропонували продати. Гріються сильно, саме через це довелось реалізовувати примусову вентиляцію ящика з усім тим добром, куллерами, на підсилювачах навіть є вихід для їх запуску по температурі - FAN - запускає вентилятори по мірі необхідності. Sa 50 дещо простіший, він не дуал моно, але для твітерів воно не так потрібно, на них, по суті, він і розрахований 2х20 w
3. АС - DLS iridium 8.3 - на той момент топові - з 20см. мідом, я хотів впевненний фронтальний басс, і не був певен що хочу саби. Альтернативою були morel elate, теж з 20 см мідом, але обрав длс, потім послухав морель, і не пожалкував. Тим паче що диллер длс зробив гарну пропозицію.
4. Саби - helix precision 30 cm. 2шт. Були різні прослуховування, різних динамікаів, як в полці, так і корпусних. Зупинився на цих, і в цьому оформленні. Більше подобались morel ultimo, але там прайс був непідйомний, кожен по 500 дол. Здається. А хелікс мені продали два по ціні одного, як умова участі в змаганнях.
5. Моноблок на саби rokford fosgate bd1000 - тут якось він мені дістався спонтанно, не сказав би щоб я заморочувався з вибором - просто підвернувся.
6. Дроти - акустичні atlas hiper 3 квадрата на міди, 2 квадрата сч/вч. Міжблоки atlas quadstar.
7. По живленню два конденсатора - один 20 фарад soundstream, і один 50фарад - якийсь напівкастом москальський.
Ніби нічого не забув.
1
вчора о 15:09
Я думав я педант, але бачу ти взагалі їбанувся🤣 Давай ще підлогу та стелю) А потім і компресор ESS накинеш, щоб ця капсула їхала навіть швидше ніж раніше)

Підхід до деталей просто неперевершений, друже) Око прям не радується цим фоткам) Буду вже чекати весни щоб затестити на ходу) А до тих пір піду займатись трубою та торпедо🤣
2
03 жовтня 21:03
Єб@нутись просто! Оце б мені десь півтора роки оплачуваної відпустки і гараж, я б так само зробив :D
2
03 жовтня 14:15
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
AnotherGrayMan
Єб@нутись просто! Оце б мені десь півтора роки оплачуваної відпустки і гараж, я б так само зробив :D
AnotherGrayMan, того року я на вулиці це робив тому й гараж зняв, зручніше хоч трохи ехехех, а то люди ходили думали, шо дурачок якийсь😁)))
4
03 жовтня 14:40
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Твій запис прекрасно ілюструє, що на ресурсі потрібна кнопка "прогорнути вниз до коментарів"😁
4
1
1
1
03 жовтня 13:31
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
Ну я напишу пару слів )
Насправді, титанічна робота проведена. Увага до всіх дрібниць. Після "мені стало сумно..." я би сказав "та ну його нах" )). Я один раз знімав торпедо в ТАЗіку 2110, і більше бажання не маю.
Щодо вибору матеріалів, повністю підтримую - це необхідний мінімум, нижче якого опускатися не варто, інакше ваші сили будуть витрачені ну не дарма, але з відчутно меншим ефектом.
Щодо CTK Multimat Pro в дверях, я хочу застерегти інших, бо матеріал відчутно додає ваги. Зважте, чи воно вам треба, бо є легші варіанти, хоч і з меншим ефектом. А от для підлоги Multimat Pro або EVO в поєднанні з нормальною віброю матимуть найбільший ефект саме в стримуванні шуму напрохід при тотальній обробці площі.
Зазвичай правило "на товстий метал клеїмо товсту вібру на тонкий - тоншу" діє в більшості випадків, якщо розглядати саме шумку, ане підготовку авто під змагання SPL/SQ.
@DomCobb Щодо стелі, то варто подумати, чи воно треба тобі саме в цьому авто. Бо як показує мій досвід, в седанах вона набагато жорсткіша на відміну від універсалів. Також пам'ятаємо, що це авто тих років, коли ще не гналися за тотальним зменшенням ваги і тоншим металом фільонок. Єдине скажу, що раптом резикнеш робити, то можна використати Ultimate A1, soft 6мм, та Ultimate Sound Absorber 15 або Soundline 7. Якщо не влізе по товщині, soft можна прибрати, хоча він добре ізолює салон від нагріву. В мене це більш актуально, бо площа відчутно більша.
Щодо обробки арок зовні, то я відмовився від цієї ідеї, хоч і матеріал я купив. Чому? Бо шуму від арок я зараз майже не чую, особливо позаду взагалі глухо (маю на увазі проїзд по калюжам, пісочення по аркам). А от боротися з гулом від асфальту таким способом неефективно, бо це конструктив авто. В мене підрамники прикріплені до лонжеронів кузова без вібродемпферів (сайлентблоків) і цей гул по елементам ходової переходить на кузов. Хоча віброізоляція всеж зменшила трохи його гучність. Як відчув? Чисто суб'єктивно, комфортна гучність на магнітолі зменшилась на 2 ділення )).
Чи робити читачам посту шумку в своєму, вирішувати кожному. Але для мене особисто ефект при пересуванні по трасі дуже відчутний, починаючи від шуму, закінчуючи нагрівом салону влітку. Взимку на цьому авто ще не "змаміряв", але по попередньому теж можу підтвердити єфект є.
Так тримати.
1
2
03 жовтня 12:59
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Comik
Ну я напишу пару слів )Насправді, титанічна робота проведена. Увага до всіх дрібниць. Після "мені стало сумно..." я би сказав "та ну його нах" )). Я один раз знімав торпедо в ТАЗіку 2110, і більше бажання не маю.Щодо вибору матеріалів, повністю підтримую - це необхідний мінімум, нижче якого опускатися не варто, інакше ваші сили будуть витрачені ну не дарма, але з відчутно меншим ефектом. Щодо CTK Multimat Pro в дверях, я хочу застерегти інших, бо матеріал відчутно додає ваги. Зважте, чи воно вам треба, бо є легші варіанти, хоч і з меншим ефектом. А от для підлоги Multimat Pro або EVO в поєднанні з нормальною віброю матимуть найбільший ефект саме в стримуванні шуму напрохід при тотальній обробці площі.Зазвичай правило "на товстий метал клеїмо товсту вібру на тонкий - тоншу" діє в більшості випадків, якщо розглядати саме шумку, ане підготовку авто під змагання SPL/SQ.@DomCobb Щодо стелі, то варто подумати, чи воно треба тобі саме в цьому авто. Бо як показує мій досвід, в седанах вона набагато жорсткіша на відміну від універсалів. Також пам'ятаємо, що це авто тих років, коли ще не гналися за тотальним зменшенням ваги і тоншим металом фільонок. Єдине скажу, що раптом резикнеш робити, то можна використати Ultimate A1, soft 6мм, та Ultimate Sound Absorber 15 або Soundline 7. Якщо не влізе по товщині, soft можна прибрати, хоча він добре ізолює салон від нагріву. В мене це більш актуально, бо площа відчутно більша.Щодо обробки арок зовні, то я відмовився від цієї ідеї, хоч і матеріал я купив. Чому? Бо шуму від арок я зараз майже не чую, особливо позаду взагалі глухо (маю на увазі проїзд по калюжам, пісочення по аркам). А от боротися з гулом від асфальту таким способом неефективно, бо це конструктив авто. В мене підрамники прикріплені до лонжеронів кузова без вібродемпферів (сайлентблоків) і цей гул по елементам ходової переходить на кузов. Хоча віброізоляція всеж зменшила трохи його гучність. Як відчув? Чисто суб'єктивно, комфортна гучність на магнітолі зменшилась на 2 ділення )). Чи робити читачам посту шумку в своєму, вирішувати кожному. Але для мене особисто ефект при пересуванні по трасі дуже відчутний, починаючи від шуму, закінчуючи нагрівом салону влітку. Взимку на цьому авто ще не "змаміряв", але по попередньому теж можу підтвердити єфект є.Так тримати.
Comik, дуже дякую) Якраз про такий варіант для даху і думав, з саундлайн і дуже тонкою віброю, але не думаю що це буде в якомусь найближчому майбутньому, бо вже досить розбирати салон, пора зупинитись (розберу шось інше ахахаха). Протестувавши на дорозі я зрозумів, що і так відчувається краща плотність і збитість салону - те що я впринципі і переслідував. Це все таки не представницький клас, великі колеса і занижена підвіска то трохи про інше😁😁
1
03 жовтня 13:21
Браво! Ну я прямо не знаю, що сказати, ледве долистав в низ) робота заслуговує поваги однозначно, треба мати терпіння до того всього. Переглянувши таку кількість фото з шумоізоляцією у мене виникає ідея, можна ще зробити шумоізоляцію шин
1
1
03 жовтня 10:43
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
PROJECT_007
Браво! Ну я прямо не знаю, що сказати, ледве долистав в низ) робота заслуговує поваги однозначно, треба мати терпіння до того всього. Переглянувши таку кількість фото з шумоізоляцією у мене виникає ідея, можна ще зробити шумоізоляцію шин
PROJECT_007, дякую )) Якщо прагнути максимальну тишу, то треба й далі заходити, так, може й в шини, але я обмежився поки цим) Без склопакетів якось йти далі не хочеться, бо коли все тихе, а з одного місця йде шум - буде сильно напрягати, краще коли хоч з декількох)))) Склопакет на 46у правда знайти ще та задача, ні разу не бачив в продажі (а новий відсутній, уже запитували в дилера). Не було б музики то може й цього не робилось би, старі БМВ як на мене досить адекватні і тихі в порівнянні, штатна шумка розкидана майже по всіх панелях так чи інакше.
03 жовтня 11:17
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
PROJECT_007
DomCobb, е46 мала склопакет, подвійні вікна?
PROJECT_007, так. В Україні знаю, що є декілька машин, в яких по заводу встановлена ця опція, тобто вони не настільки рідкісні, як могло б здатись (в порівнянні з тими де була вентиляція сидінь, люки дивні всякі, і захисти від гризунів)
03 жовтня 13:10
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Суперовий результат) Повага за таку працю!
1
03 жовтня 10:34
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
невистрчає слів, після проведення таких робіт, це 👍.
Саме цікаве було після : "Потім мені стало нудно...." 😂
2
03 жовтня 09:16
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Bal-3
невистрчає слів, після проведення таких робіт, це 👍.Саме цікаве було після : "Потім мені стало нудно...." 😂
Bal-3, з тих слів завжди починаються якісь історії ахаха) Але по суті так воно і було, я зняв кермо, а потім вирішив зняти все інше - бо кермо ж знято уже, чо його два рази дьоргати 😂 Та і якось закінчувались роботи вже, не було чим зайнятись 😁
1
03 жовтня 10:02
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Це найперфекціоністичніша ШВІ що я бачив! Нема сенсу навіть рахувать потрачений час,самий дорогий ресурс!
Жодній логіці не піддати титанічну роботу з поводкою,легендарною "трубою" та з сотнями інших дрібниць що не увійшли до фото і котрі ніколи ніхто не побачить.Саме такий підхід до дрібниць чітко вирізняє цю е46 з поміж інших. Любий би їб##увся!
Не треба ці пости видалять,читав я про такий намір,вважаю люди повинні бачить і мотивувать себе,або навпаки оцінить сили і сказать "та ну нах".Взагалі цікаво й самому то все іноді пролистать буде.
Вчасно ти встиг провести роботу в теплу пору,та й з антикором також,бо зараз цей довбаний холод і робити шото в таку пору....всеодно доведеться ахах😃

Безліч всього ще можна сказать (наприклад про божественний motip) та закінчуючи історією подорожі журналу і навіть здавалося б трохи сумно що такі речі вже в минулому,але Х#Р там ще саме цікаве попереду😁! Дякую за крутий сезон💪
1
2
03 жовтня 08:45
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Igor3564
Це найперфекціоністичніша ШВІ що я бачив! Нема сенсу навіть рахувать потрачений час,самий дорогий ресурс!Жодній логіці не піддати титанічну роботу з поводкою,легендарною "трубою" та з сотнями інших дрібниць що не увійшли до фото і котрі ніколи ніхто не побачить.Саме такий підхід до дрібниць чітко вирізняє цю е46 з поміж інших. Любий би їб##увся!Не треба ці пости видалять,читав я про такий намір,вважаю люди повинні бачить і мотивувать себе,або навпаки оцінить сили і сказать "та ну нах".Взагалі цікаво й самому то все іноді пролистать буде.Вчасно ти встиг провести роботу в теплу пору,та й з антикором також,бо зараз цей довбаний холод і робити шото в таку пору....всеодно доведеться ахах😃Безліч всього ще можна сказать (наприклад про божественний motip) та закінчуючи історією подорожі журналу і навіть здавалося б трохи сумно що такі речі вже в минулому,але Х#Р там ще саме цікаве попереду😁! Дякую за крутий сезон💪
Igor3564, дякую) Забагато всього залишилось поза увагою цього матеріалу, але я вже якось змирився, що або через ліміти сайту я обрізаю тексти (в попередніх трьох постах не вистачає тисяч 5 слів, судячи з лічильника в word), або через мою некомпетентність як тут, виходить не самий якісний і повноцінний бортжурнал - а я завжди хотів вести його саме так, не ніяких відступів в плані деталей і зрізаних поворотів - поки не до кінця виходить...) Труба так - то як стукне в голову вечорком шо пора, як казав Кличко)))) Думаю чим далі в цю машину лізти, тим цікавіше, ще ні разу не було думки "Як же вона задрала" і завжди залишиться чим займатись - бо чим далі в ліс тим кращі дрова (ну або їх більше ахах), так що сумно точно не має бути)))
1
03 жовтня 10:01
Потужно!
3
1
03 жовтня 08:10