Volvo XC60 (1G) (🇸🇪)

Автомобільний технічний огляд

Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
Івано-Франківськ, Україна


Привіт Dpaйвери. Напередодні отримав лист із запрошенням, отож настав час для XC60 

проходити черговий-щорічний технічний огляд. 

зробив online зустріч на 1 жовтня. Але так вийшло що я сьогодні не працюю, тож я зранку вирішив глянути у web-камеру що там з чергою. На щастя для мене вона була дуже малою, і я не вагаючись поїхав, по дорозі анулював зустріч на 1 жовтня.



Прибув на вказаний адрес.






За даними вказівниками та схемою на сайті, я зрозумів що ті хто записались online їм в 5-й пас, жива черга 6-й, і ті хто проходить техогляд тому, що продає авто їм в 7-й. 

Отож я вже в живій черзі!.





Дядько в оранжевому жилеті підійшов та провірив чи всі документи в наявності, також від сканував Qr-code мого запрошення.



А далі полоса іспитів для авто:

Процедура вимірювання викидів CO2.

Процедура вимірювання яскравості світла фар Luxmetrie, також провірять чи працюють лампочки заднього ходу, лампочки над номерним знаком, лампочки поворотів.



Далі передні колеса на вібро стенд, і після підʼїхавши 20см стенд який на певній швидкості заставляє обертатись колеса в перед, така ж сама процедура із задніми колесами. Провіряють розмір дисків (ЕТ) та розмір шин та наявність залишку протектора. І на цьому ж самому місці спеціаліст сідає в авто провіряє ну майже всі кнопки на справність, двірники як передні так і задній, і чи подається вода на лобове та заднє скло, застібають всі паски безпеки також кожний оглядають чи немає пошкоджень, і кожний пробують сіпнути чи вони фіксуються. 



Дальше підйомник якого дійсно потрібно боятись кожному авто в якого є хочаб якісь проблеми із ходовою частиною. Він здатний кожне колесо окремо рухати ⬆️ ⬇️ та праворуч-ліворуч, а в передній частині підйомника є ще додатковий маленький підйомник який піднімає балку передньої підвіски, і спіціаліст може оглянути ходову частину без навантаження. Цей огляд напевно був най довшим, чесно я вже почав трішки переживати, хоча зауважень під час повсякденної їзди не було помічено!. Також якщо у комплектації вашого авто є форкоп то він має бути установлений бо вони його теж обов’язково провірять.



Ми це зробили, полосу перешкод пройдено, думаю це все разом займало 15-20хв, і на цій дистанції авто провіряли 4 спеціалісти.





Пройдено, оплачено, рік спокою. Чекаю на ще два листи щастя: податок за користування дорогою, та страхування. А це вже буде гарна копійочка 🤦‍♂️, за яку реально можна й авто купити.

Всім добра, та мирного неба над головою.




Реклама
10% відсотків знижка!

Ціна питання 60 EUR, Пробіг 177109 км.
Опубліковано: 23 вересня 19:16
24 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Цікаво, серйозний підхід, навірняк)
Якщо в авто впевнений, то нема чого і переживати)

На неділі з товаришем спілкувались, він вирізав кат та прошивав машину на Євро 2, та каже є країни де за втручання тільки у мізки машини штрафують, не кажучи за такі маніпуляції з каталізатором)
24 вересня 22:38
Я їжджу на Opel Crossland X
Молодець, що пройшов техогляд, бо без нього не буде страховки, а без неї закордоном любий автомобіль просто бляшанка!.
1
24 вересня 20:56
оце так підхід в них
3
24 вересня 01:18
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
О, класна станція! Я тут на панщині вчуся на діагноста (хочу отримати допуск на проведення техогляду), але спершу треба мати 2 роки практики...
2
23 вересня 22:58
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
AndV
Crayfish, 2 роки?, багатенько якось!.
AndV, такі закони. Маєш мати або профільну освіту (механік чи технік автомобільної техніки , або від 2-х років стажу роботи механіком). По факту, я працюю діагностом і техніком цифрових тахографів, а оформлений як механік. Через 2 роки можна йти на підготовчі курси до державного іспиту і тоді вже сам іспит. Думаю, там у Бельгії подібна ситуація.
Щодо процедури проведення ТО - тут вимоги дещо скромніші і на дрібні недоліки закривають око. Ніхто не лазить із штангелем для заміру офсету коліс, але коли явно видно, що колеса не штатні, тоді ТО не пройти. А ще ,тут поліція має право затримати (електронно) тех паспорт навіть тільки про підозру на несправність.
3
24 вересня 08:00
Нічого собі у вас життя, в тому Івано-Франківську! Добре, що я у Львові, і нам не треба так мучитись )))
4
23 вересня 19:55
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
ROst.ADventure
Нічого собі у вас життя, в тому Івано-Франківську! Добре, що я у Львові, і нам не треба так мучитись )))
ROst.ADventure, то сусідні області!, скоро і у вас у тому Львові уведуть ті іновації!.
1
1
23 вересня 20:13
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
ROst.ADventure
AndV, Тьху-тьху-тьху, не дай Бог дожити )))
ROst.ADventure, а що поганого в тому, коли авто на дорозі справно і тех огляд всі проходять чесно?
3
2
23 вересня 22:55
Crayfish
ROst.ADventure, а що поганого в тому, коли авто на дорозі справно і тех огляд всі проходять чесно?
Crayfish, погане у формалізмі. Наприклад, я не зможу пройти такий техогляд із моїми колесами, бо в ті часи завод комплектував автомобіль 15" дисками. Такі були часи.
Якби 124-й випускався зараз, в базі були б мінімум 17", бо тепер навіть на мікроби ставлять 18" з заводу - настали інші тренди. Але на техогляді керуються не здоровим глуздом, а беруть табличку відповідності 1995-го року... Те, що на 18-х машина краще керується, має більше зачепу, відповідно і гальмує краще - формалістів не хвилює, у них інструхція.
Також техогляд не є ніякою гарантією відсутності на дорогах технічно несправних автомобілів. Бо прямо по дорозі з цього огляду, з папірцем щастя в кишені, можна добряче прикластись об бордюр, наприклад, і автомобіль перестане бути справним. Але, згідно з папірцем в кишені, матиме право на експлуатацію. А отже все рівно ця технічна справність як була, так і є на сумлінні водія.
Знову ж, якщо глянути статистику, то аварій, де причиною є невідповідний тех.стан автомобіля, а також де такий стан вказано, як супутній фактор - таких ДТП аж 0,1%, при чому відміна техогляду у нас не призвела до його зростання. Основні ж причини ДТП, в тому числі найважчих, з людськими жертвами - це неадекватні дії водіїв на повністю справних авто.
Тому техогляд я сприймаю, як безмозглу бюрократичну процедуру і ще один спосіб залізти мені до кишені та ускладнити життя, так. Ненавиджу бюрократію.
1
24 вересня 13:03
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
ROst.ADventure
Crayfish, погане у формалізмі. Наприклад, я не зможу пройти такий техогляд із моїми колесами, бо в ті часи завод комплектував автомобіль 15" дисками. Такі були часи.Якби 124-й випускався зараз, в базі були б мінімум 17", бо тепер навіть на мікроби ставлять 18" з заводу - настали інші тренди. Але на техогляді керуються не здоровим глуздом, а беруть табличку відповідності 1995-го року... Те, що на 18-х машина краще керується, має більше зачепу, відповідно і гальмує краще - формалістів не хвилює, у них інструхція.Також техогляд не є ніякою гарантією відсутності на дорогах технічно несправних автомобілів. Бо прямо по дорозі з цього огляду, з папірцем щастя в кишені, можна добряче прикластись об бордюр, наприклад, і автомобіль перестане бути справним. Але, згідно з папірцем в кишені, матиме право на експлуатацію. А отже все рівно ця технічна справність як була, так і є на сумлінні водія.Знову ж, якщо глянути статистику, то аварій, де причиною є невідповідний тех.стан автомобіля, а також де такий стан вказано, як супутній фактор - таких ДТП аж 0,1%, при чому відміна техогляду у нас не призвела до його зростання. Основні ж причини ДТП, в тому числі найважчих, з людськими жертвами - це неадекватні дії водіїв на повністю справних авто.Тому техогляд я сприймаю, як безмозглу бюрократичну процедуру і ще один спосіб залізти мені до кишені та ускладнити життя, так. Ненавиджу бюрократію.
ROst.ADventure, а хто сказав, що на 18-х колесах таке авто краще крутиться?
Є якісь протоколи дослідження, випробовування?
Завод-виробник витрачає роки на налаштування і відповідність автомобіля до стандартів. Крім того будь яке авто це система, яка стоїть на компромісах.
Там є баланс. А збільшуючи одну перевагу над іншою ми змінимо цей баланс.
Це чудово видно по спортивних авто. Наприклад ріллі, коли авто захочете під гравій трасу і під грунтову. Різниця колосальна.
А на дорозі такого немає. По вулиці ходять люди, тут не місце експериментам. Але ні, комусь видніше і починається ота самоволка...
Щодо аварій - ніколи немає гарантії на 100%, он, навіть літаки можуть впасти, але задача оцих тех оглядів і перевірок звести імовірність аварії до нуля.
25 вересня 07:34
Crayfish
ROst.ADventure, а хто сказав, що на 18-х колесах таке авто краще крутиться?Є якісь протоколи дослідження, випробовування?Завод-виробник витрачає роки на налаштування і відповідність автомобіля до стандартів. Крім того будь яке авто це система, яка стоїть на компромісах. Там є баланс. А збільшуючи одну перевагу над іншою ми змінимо цей баланс. Це чудово видно по спортивних авто. Наприклад ріллі, коли авто захочете під гравій трасу і під грунтову. Різниця колосальна.А на дорозі такого немає. По вулиці ходять люди, тут не місце експериментам. Але ні, комусь видніше і починається ота самоволка...Щодо аварій - ніколи немає гарантії на 100%, он, навіть літаки можуть впасти, але задача оцих тех оглядів і перевірок звести імовірність аварії до нуля.
Crayfish, ось тому я й кажу, що не доведи дожити, коли такі бюрократи, чемні хлопчики, навчені з дитсадка ходити рядком за ручку, як ви, зіпсують життя своєю "відповідністю нормам 30-літньої давності".
Не треба засмічувати обговорення тим, що не має відношення до нього. Звісно, для гравію і асфальту різні колеса, але до чого тут це? Для болота взагалі муди рулять, і що? Яке це відношення до розміру дисків шосейних коліс має? Популізмом і наливанням води як раз займаєтесь ви. І не буду коментувати вами написане, бо це просто оправдання.
Повторюсь, 0,1% всіх ДТП спричинений технічним станом, який не залежить від наявності чи відсутності техогляду - статистичні дані.
Я ненавиджу тоталітаризм, зарегульоване суспільство зануд, тому що це перекреслює свободу. І тому згоден терпіти якийсь рівень хаосу, який неминуче цю свободу супроводжує, зате можна дихати. Кожна палка має два кінці, але якщо хочеш користуватись палкою - мусиш це прийняти. Але вас кількісно більше, і крок за кроком, рік за роком зашморг на шиї затягується. І це останні роки, коли ще можна жити, такі реалії. І скоро ми перестанемо приїжджати на зустрічі, де всі однакові машини, однаково зроблені і однаково дозволено модифіковані, бо нудно. І зникнуть зустрічі старих американців, де просто вибух свободи, її фантастичне втілення. але ви забороните таким машинам їздити дорогами взагалі, адже вони небезпечні всі, як один.
І ми не дійдемо згоди, різниця між нами світоглядна, тому продовжувати обговорення я не буду, нема сенсу.

Ще одну фоточку прикріплю. Перевіряв недавно, чи болти, що кріплять запаску, потрібної довжини, щоб не перемололи мені стоянкове гальмо.
І, як бачимо, на цьому 15" штампі з вузенькою гумою я для вашого техогляду законопослушний громадянин, що дбає про безпеку, і має право навалювати на них 240 по автобану і гірських серпантинах, а на оригінальних 18" АМГ дисках, так, з моделі такого самого Е-класу, тільки на два покоління пізнішої, я злісний порушник )))
25 вересня 12:34
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
ROst.ADventure
Crayfish, ось тому я й кажу, що не доведи дожити, коли такі бюрократи, чемні хлопчики, навчені з дитсадка ходити рядком за ручку, як ви, зіпсують життя своєю "відповідністю нормам 30-літньої давності". Не треба засмічувати обговорення тим, що не має відношення до нього. Звісно, для гравію і асфальту різні колеса, але до чого тут це? Для болота взагалі муди рулять, і що? Яке це відношення до розміру дисків шосейних коліс має? Популізмом і наливанням води як раз займаєтесь ви. І не буду коментувати вами написане, бо це просто оправдання.Повторюсь, 0,1% всіх ДТП спричинений технічним станом, який не залежить від наявності чи відсутності техогляду - статистичні дані.Я ненавиджу тоталітаризм, зарегульоване суспільство зануд, тому що це перекреслює свободу. І тому згоден терпіти якийсь рівень хаосу, який неминуче цю свободу супроводжує, зате можна дихати. Кожна палка має два кінці, але якщо хочеш користуватись палкою - мусиш це прийняти. Але вас кількісно більше, і крок за кроком, рік за роком зашморг на шиї затягується. І це останні роки, коли ще можна жити, такі реалії. І скоро ми перестанемо приїжджати на зустрічі, де всі однакові машини, однаково зроблені і однаково дозволено модифіковані, бо нудно. І зникнуть зустрічі старих американців, де просто вибух свободи, її фантастичне втілення. але ви забороните таким машинам їздити дорогами взагалі, адже вони небезпечні всі, як один.І ми не дійдемо згоди, різниця між нами світоглядна, тому продовжувати обговорення я не буду, нема сенсу.Ще одну фоточку прикріплю. Перевіряв недавно, чи болти, що кріплять запаску, потрібної довжини, щоб не перемололи мені стоянкове гальмо.І, як бачимо, на цьому 15" штампі з вузенькою гумою я для вашого техогляду законопослушний громадянин, що дбає про безпеку, і має право навалювати на них 240 по автобану і гірських серпантинах, а на оригінальних 18" АМГ дисках, так, з моделі такого самого Е-класу, тільки на два покоління пізнішої, я злісний порушник )))
ROst.ADventure, дякую за відповідь.
Подальшу полеміку бачу не доцільною.
25 вересня 12:57
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
ROst.ADventure
Crayfish, погане у формалізмі. Наприклад, я не зможу пройти такий техогляд із моїми колесами, бо в ті часи завод комплектував автомобіль 15" дисками. Такі були часи.Якби 124-й випускався зараз, в базі були б мінімум 17", бо тепер навіть на мікроби ставлять 18" з заводу - настали інші тренди. Але на техогляді керуються не здоровим глуздом, а беруть табличку відповідності 1995-го року... Те, що на 18-х машина краще керується, має більше зачепу, відповідно і гальмує краще - формалістів не хвилює, у них інструхція.Також техогляд не є ніякою гарантією відсутності на дорогах технічно несправних автомобілів. Бо прямо по дорозі з цього огляду, з папірцем щастя в кишені, можна добряче прикластись об бордюр, наприклад, і автомобіль перестане бути справним. Але, згідно з папірцем в кишені, матиме право на експлуатацію. А отже все рівно ця технічна справність як була, так і є на сумлінні водія.Знову ж, якщо глянути статистику, то аварій, де причиною є невідповідний тех.стан автомобіля, а також де такий стан вказано, як супутній фактор - таких ДТП аж 0,1%, при чому відміна техогляду у нас не призвела до його зростання. Основні ж причини ДТП, в тому числі найважчих, з людськими жертвами - це неадекватні дії водіїв на повністю справних авто.Тому техогляд я сприймаю, як безмозглу бюрократичну процедуру і ще один спосіб залізти мені до кишені та ускладнити життя, так. Ненавиджу бюрократію.
ROst.ADventure, ну і додам. Як автомобіль пошкодився об тротуар, чи іншу перешкоду чи ДТП, тут викликають поліцію, яка якраз і затримувати реєстрацію авто і забороняє подальший рух, анулюється тех огляд. Вони оцінюють пошкодження на око і пишуть:
Дозвіл на керування авто на 24 години чи кілька днів, щоб своїм ходом доїхати до сто для ремонту і проходження додаткового ТО.
Якщо ж поліції немає, тут вже треба мати здоровий глузд. Як колесо вирвало, яка тут їзда?! А як пошкодив диск, погнув тягу - коню ясно, треба ремонтувати.
Приклад України з відміною ТО - це популізм. З цього випливає ота каша, яка є на дорогах...
Це лед/ксенон у простих фарах, тонування скла, тощо.
Ну складова страхування. Не отримаєш відшкодування якщо автомобіль не справний, чи переобладнаний.
25 вересня 07:41
Без коліс :(
Вітаннячка!З твоїм підходом до автомобілів я і не сумнівався,що все пройде гладко!🤜🤛🤝
Пи.Си.Коли обмиваєм техогляд?Вже би пасувало зустрітись втрьох😉😉
23 вересня 19:36
Без коліс :(
AndV
ANSEN, Don't push the horses 🐴
AndV, А чому ти не питаєш хто буде третій?🤭😁
1
24 вересня 13:37
Я їжджу на Volvo XC60 (1G)
Я їжджу на Opel Crossland X
ANSEN
AndV, А чому ти не питаєш хто буде третій?🤭😁
ANSEN, часом не про мене розмова?🤭
1
24 вересня 20:58
Без коліс :(
Kaban37
ANSEN, часом не про мене розмова?🤭
Kaban37, Саме так!👍🤝
Пи.Си.А четвертим буде Яків Данилович,наш спільний добрий друг!😉😁
24 вересня 21:28
Без коліс :(
AndV
ANSEN, Don't push the horses 🐴
AndV, i'm asking for my market🤭😁😁😁
24 вересня 13:38
Без коліс :(
AndV
ANSEN, Don't push the horses 🐴
AndV, I'm not a dick from mountain😂😂😂😂
24 вересня 13:39