Skoda Octavia Mk2 (Octavia)

Перехід с ППД на євро ходову. Передок.

Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
Запоріжжя, Україна


Рідний комплект продаю.


Рідні деталі.


Результат шо до, шо після на жаль однаковий.


Результат до який був, такий і залишився (



Номера.


Машина у процесі заміни.



Нові пильники з відбойниками Сакси.


Така різниця в старій та новій. Нова тонша.


Ось такі пружини обрав.  Каталожний номер 4095050


Усім привіт! Довго шукаючи інформацію я зрозумів що в мене підвіска ППД, а не проставки які можна зняти. По перше мені не подається зовнішній вигляд машини, вона як кросовер, по друге пружини жорсткі. 
Довго читав, шукав, і вродє підібрав потрібний комплект на передню вісь. Аморти залишив штатні, в мене Бліштайн, в суперовому стані, а от отбійники, пильники і пружини вирішив змінити. 
звернувся у магазин на підбор запчастин. Мені підібрали, я забрав, поїхав на СТО, сам не наважився розбирати стойку. І після зборки я був просто у розпачі. Купа грошей, а машина як була джипом, так і залишилась. По зрівнянню з vrs мого товариша, в мене тупо кросовер. Задні пружини ще не міняв поки тільки перед. Дуже сподіваюсь що нові підсядуть і тачка стане трохи нижчою. 
тому кому потрібно, продаю свій комплект передніх пружин . 


Ціна питання 4000 UAH,
Опубліковано: 10 травня 16:58
39 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
У мене штатно була європідвіска, дуже задоволений.
12 травня 09:19
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
Артем8059
Gr-Vetal, пощастило))
Артем8059, треба було підбирати по vin авто з європейською підвіскою, з аналогічним двигуном і коробкою.
12 травня 14:50
До речі, у мене моя вже на євро підвісці приїхала, і я не скажу, що вона помітно нижче по кліренсу ніж кумова а5 на ппд. У нас із ним різниця лише в м'якості підвіски(моя м'якіше на порядок), а по кліренсу плюс мінус так само.
Не забувайте що нові пружини ще дадуть усадку, сантиметра 1,5-2 ще мінусане.
11 травня 18:41
Артем8059
Octavian, можливо і таке, різна товщина витків у вас.
Артем8059, ми з кумом товщиною витків не мірялись🤣😁
Повірили один одному на слово)
1
11 травня 22:11
Артем8059
Octavian, можливо і таке, різна товщина витків у вас.
Артем8059, і таке було помічено... коли моя авто встала на "євро" пружини лесджофорс, я "спіймав" на парковці таку ж саму шкоду, з місцевими
европейськими номерами, як і моя. Вимірювання відстаней від асфальту до арок, і тако ж від центру дисків до арок, були такі ж самі, як і у мене. Після
чого я спіймав себе на думці, що євро підвіска умовно така ж сама за кліренсом, як і ППД. Різниця в жорсткості. Але вигляд авто мала жахливий. Да і
у парі із відносно жорсткими амортами, авто буда відчутно жорстка. Але їхала чудово. Після встановлення комплекту пружин Ейбах-ів із заявленим
заниженням на -30 мм, все стало так, як того треба.
Пружини Ейбахі у вільному стані, коротше за такі ж Лесджофорс, на 5 см., але навіть за умови меншої довжини мають на віток більше. Також його товщина більше.
Загалом ми маємо мʼяку підвіску, але пружну, "зібрану". Тако ж треба мати на увазі, що разом з ейбахам-и я встановив "просунуті" амортизатори Каяба Ультра СР.
2
12 травня 10:41
Maximilian
Артем8059, і таке було помічено... коли моя авто встала на "євро" пружини лесджофорс, я "спіймав" на парковці таку ж саму шкоду, з місцевими европейськими номерами, як і моя. Вимірювання відстаней від асфальту до арок, і тако ж від центру дисків до арок, були такі ж самі, як і у мене. Післячого я спіймав себе на думці, що євро підвіска умовно така ж сама за кліренсом, як і ППД. Різниця в жорсткості. Але вигляд авто мала жахливий. Да іу парі із відносно жорсткими амортами, авто буда відчутно жорстка. Але їхала чудово. Після встановлення комплекту пружин Ейбах-ів із заявленимзаниженням на -30 мм, все стало так, як того треба. Пружини Ейбахі у вільному стані, коротше за такі ж Лесджофорс, на 5 см., але навіть за умови меншої довжини мають на віток більше. Також його товщина більше. Загалом ми маємо мʼяку підвіску, але пружну, "зібрану". Тако ж треба мати на увазі, що разом з ейбахам-и я встановив "просунуті" амортизатори Каяба Ультра СР.
Maximilian, ну для мене кліренс височенький навпаки є плюсом, так як часто ганяю по всяких бубуях😁
Чого тільки варта поїздка в село моє)
Того не парюсь, головне щоб ходовка не стукада, не грюкала. Інше смаківщина.
12 травня 13:51
Maximilian
Octavian, ось фінальний результат...
Maximilian, ну да, євро не дала особих змін. Хоча на Драйві бачив, що чуваки міняли собі і іїм домомогало зменшити кліренс.
1
12 травня 13:31
Maximilian
Артем8059, і я бачив, читав... і це дивно ((
Maximilian, ага. Я теж не розумію чого так(
12 травня 14:00
які кольорові мітки були на пружинах, що стояли?
10 травня 23:21
Артем8059
Maximilian, 4 синіх мітки.
Артем8059, щось я таких не знайшов за каталогом по вашому авто. Різні є комбінації, але 4 синіх не було…
Ну то таке.
11 травня 09:59
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
Артем8059
Maximilian, 4 синіх мітки.
Артем8059, у мене штатні кольори європідвіски такі

Зад
12 травня 14:40
Я їжджу на Skoda Octavia Mk2
Артем8059
Maximilian, 4 синіх мітки.
Артем8059, передні кольори європідвіски
12 травня 14:45
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Може на амортизаторах висить, треба по віру глянути що ще може бути
10 травня 17:46
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Артем8059
Fly17, да може і так.
Артем8059,
11 травня 02:06
Fly17
Артем8059,
Fly17, а что это за сайт? Где можно посмотреть? Мне еще задние заменить нужно, ну и передние я так понимаю еще раз поменять. Пока не угадаю
11 травня 15:48
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Артем8059
Fly17, да може і так.
Артем8059,
11 травня 02:06
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Артем8059
Fly17, да може і так.
Артем8059,
11 травня 02:06
Fly17
Артем8059,
Fly17, ось такі я поставив в замін ППДшним
11 травня 09:09
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Артем8059
Fly17, ось такі я поставив в замін ППДшним
Артем8059, я Вам варіантів накидав, там розміри вказані, можете спробувати щось інше, менше
1
11 травня 12:41
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Артем8059
Fly17, да може і так.
Артем8059,
11 травня 02:07
Fly17
Може на амортизаторах висить, треба по віру глянути що ще може бути
Fly17, це як, «на амортизаторах висить»?
11 травня 10:00
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Maximilian
Fly17, це як, «на амортизаторах висить»?
Maximilian, якщо ставите просівші (менші пружини), а амортизатори нові, то авто трохи піднімається, за рахунок виходу штоку нових амортизаторів, потім вони ж і вмирають... тому з новими амортизаторами по нормальному треба нові пружини
1
11 травня 12:38
Fly17
Maximilian, якщо ставите просівші (менші пружини), а амортизатори нові, то авто трохи піднімається, за рахунок виходу штоку нових амортизаторів, потім вони ж і вмирають... тому з новими амортизаторами по нормальному треба нові пружини
Fly17, сила, з якою навіть на новому амортизаторі, виходить шток, жодною мірою не впливає на кліренс. Якщо тільки не йдеться про амортизаторів, які підтримують постійний кліренс авто. У даному випадку у нас прості аморти. Ви під вагою свого тіла спокійно можете продавити навіть новий газомасляний аморт. А ваги у вас скільки? А машина тисне на аморт із вагою близько півтонни. Тому ваше зауваження тут не має сенсу. На жаль, у цьому випадку найімовірніше, самі пружини не відповідають заявленим характеристикам, хоча це й дуже дивно. Я сам пройшов цю процедуру, змінював "пакет поганих доріг" на пружини "євро" версії від Лесджофорс. Підбір був правильний, але авто як стояло високо, так і залишилося стояти. Опустилася макс на 1-1.5 см. А очікувалося 3 мінімум. Після чого я встановив пружини спочатку зроблені із заявленим заниженням, і ось тоді все стало близько... Від першого положення на "ППД" до Ейбах-ій: авто опустилась на 5 см, чим я дуже задоволений!
11 травня 13:03
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Maximilian
Fly17, сила, з якою навіть на новому амортизаторі, виходить шток, жодною мірою не впливає на кліренс. Якщо тільки не йдеться про амортизаторів, які підтримують постійний кліренс авто. У даному випадку у нас прості аморти. Ви під вагою свого тіла спокійно можете продавити навіть новий газомасляний аморт. А ваги у вас скільки? А машина тисне на аморт із вагою близько півтонни. Тому ваше зауваження тут не має сенсу. На жаль, у цьому випадку найімовірніше, самі пружини не відповідають заявленим характеристикам, хоча це й дуже дивно. Я сам пройшов цю процедуру, змінював "пакет поганих доріг" на пружини "євро" версії від Лесджофорс. Підбір був правильний, але авто як стояло високо, так і залишилося стояти. Опустилася макс на 1-1.5 см. А очікувалося 3 мінімум. Після чого я встановив пружини спочатку зроблені із заявленим заниженням, і ось тоді все стало близько... Від першого положення на "ППД" до Ейбах-ій: авто опустилась на 5 см, чим я дуже задоволений!
Maximilian, поставте нові амортизатори на убиті пружини і все побачите, в даному випадку потрібно інші пружини, варіанти автору в коментарях для цього посту я написав, пружини підібрані за ого вінкодом, вінкод взято з його дописів.
11 травня 13:13
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Maximilian
Fly17, потрібні інші пружини, згоден. А якщо встановити нові амортизатори на старі пружини - кліренс не зміниться.
Maximilian, спробуйте, це не мої здогадки щодо кліренсу, на жаль, з досвіду, частково з мого так як погодився на цю авантюру), далі здохли амо
11 травня 14:54
Fly17
Maximilian, спробуйте, це не мої здогадки щодо кліренсу, на жаль, з досвіду, частково з мого так як погодився на цю авантюру), далі здохли амо
Fly17, у мене був такий досвід, і далеко не один раз, я в курсі про що говорю. Я змінював не на одній машині амортизатори, не змінюючи при цьому пружини, які мали пробіг далеко за 100 тис. Тут, вибачте, проста фізика. Тут нема чого гадати. Ну просіла пружина, ну опустилася машина на зайві сантиметри, так і амортизатор опуститься на цю ж відстань при встановленні їх на борт.
11 травня 19:02