Geely CK (Джилька)

Кілька мєлочєй

Я їжджу на Geely CK, ВАЗ / LADA 2106
Дніпро, Україна

Давненько не було ніяких постів про авто. Бо майже нічого не відбувається. Машина живе під непоганими навантаженнями і нічого не ламається і не сипеться. Дешева магнітола Decker прекрасно собі живе, найдешевший саб UAudio після ремонту і нормального налаштування грає красиво і живе спокійно своє життя з 12 лютого. 
Трошки підфарбував некрасиві деталі, де мало бути чорне, а воно пішло іржою. 


Знімав і фарбував обидва повідка двірників




Також зачухрав і пофарбував планочку між заднім склом і трикутничком з правої сторони. Бо з іншої все норм)


Хотів зробити бюджетні «фсо-шки» купив в аврорі ДХО за 55 грн, підключив до дальнього світла. Самі дхо приклеїв на двосторонній скотч з комплекту до звичайної монтажної пластини соленоїда ЦЗ, а пластину прикрутив гвинтом скоби радіатора кондиціонера. І вийшло ніби і норм, але потужність у 3 Вт не дає мені можливості назвати це «ФСО»😂😂


Так виглядає на машині все це


З неприємностей: коли я підключав сабвуфер, то чомусь вирішив приблизно метр RCA кабелю залишити в торпеді, а не в багажнику. І от я про це пошкодував. Ще звісно було би непогано закріпити саб в багажнику, і їздити як людина, а не як сліпий звір по всіх ямах на тапочці в підлогу….але то вже таке.


Зламались RCA



Частина застрягла в підсилювачі…


Дуже довго я мучився з тим нижнім, бо він всередину ще глибше провалився, і нічим дістати його. От нічим і всьо. Я вже і висвердлювати намагався, і щипцями…. Поки я не відкрутив підсилювач, і не виштовхнув тоненькою штричкою зі зворотньої сторони. 


За 20 грн/шт були куплені 2 ремонтні RCA


Під пайку. На промі є взагалі під гвинт, але з прома чекати було, та ще й доставка… карочє припаяв, кабель перетягнув в багажник побільше, і все працює)


Мда, і таке було….


Було цікаво скільки поїде. Повний сток, ніяких прошивок і т.п. 180, далі от взагалі не хоче. З гори може й можна більше, але не треба. От реально не треба. Вже на 140 дискомфортно. Ти її постійно тримаєш, будь-який боковий вітер-вона пливе. Ямка-пливе. Карочє дуже стрьомна двіжуха, але 180 йде))

Додам посилання на відео з динамікою розгону 100-160 на 4й передачі газ в підлогу.




Ну і найважливіший аспект- Гальма. Їх нема. Хоча з ними все добре, але зі 180 відгальмуватись нереально. Вже на 100 км/год вони пливуть, бʼють, вібрують. 


Це я відгальмувався 180-80, проїхався остудив їх, і ще трошки там гальмував вже з меншої швидкості, з переривами на остигання. І така картина.


Думаю спробувати перфоровані і слотовані диски, також планується заміна колодок, бо цих вже малувато залишилось. 
Як заміню-обовʼязково дам відгук)

Пробіг 57500 км.
Опубліковано: 16 квітня 22:30
5 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Geely CK
Перфоровані і слотовані диски на це авто, думаю, немає сенсу ставити :)

Вже мав не одну розмову з цього приводу. Теж хотів краще гальма. Але тут проблема в самій "бюджетній" конструкції гальмівної системи, та як наслідок — її низькій ефективності. Як мінімум, там позаду встановлені барабани, що дає відносну надійність та довговічність, але сильно знижує ефективність гальмування.

Але якщо є бажання, то можна спробувати:

По-перше, гальмівні шланги з дешевої китайської гуми треба замінити на армовані (або з нержавійки), бо гума швидко гріється та втрачається тиск гальмівної рідини.

По-друге, на це авто відсутні нормальні диски з перфорацією (принаймні, про це заявляють всі продавці запчастин, яких я вже задовбав цим запитанням). Пару років тому можна було купити з перфорацією від Rotinger, здається, але їх перестали продавати із-за численних скарг на те, що вони тріскались під час нагрівання. Можливо, зараз знову щось є на ринку, але хз, не цікавився останнім часом.

І варто доповнити, що в цілому продуктивність ГТЦ на цій машині така собі. Тож, на мою суб'єктивну думку, краще:

1. Придбати нові, якісні диски + колодки.
2. Встановити нормальні гальмівні шланги.
3. Залиту якісну гальмівну рідину та правильно прокачати гальма, по схемі від виробника, щоб в системі не було повітря.
4. Встановити гарну гуму, оскільки саме шинами авто контактує з дорогою.

Є знайомі, які їздили на стокових Ланосах без допрацювань. То вони, наприклад, відмічали що гальма на моєму авто краще, ніж у них. Хз, бо від них теж не в захваті. А я взагалі фанат гальм від ВАГ групи, ось там все чітко: віддача, ефективність, все на рівні. При чому на різних авто концерну.

А тут, гадаю, простіше змиритися та підтримувати у гарному стані те, що є по заводу.

Але можливо я помиляюсь, це виключно моя суб'єктивна думка :)
21 квітня 15:31
Gimmbar
Перфоровані і слотовані диски на це авто, думаю, немає сенсу ставити :) Вже мав не одну розмову з цього приводу. Теж хотів краще гальма. Але тут проблема в самій "бюджетній" конструкції гальмівної системи, та як наслідок — її низькій ефективності. Як мінімум, там позаду встановлені барабани, що дає відносну надійність та довговічність, але сильно знижує ефективність гальмування. Але якщо є бажання, то можна спробувати: По-перше, гальмівні шланги з дешевої китайської гуми треба замінити на армовані (або з нержавійки), бо гума швидко гріється та втрачається тиск гальмівної рідини. По-друге, на це авто відсутні нормальні диски з перфорацією (принаймні, про це заявляють всі продавці запчастин, яких я вже задовбав цим запитанням). Пару років тому можна було купити з перфорацією від Rotinger, здається, але їх перестали продавати із-за численних скарг на те, що вони тріскались під час нагрівання. Можливо, зараз знову щось є на ринку, але хз, не цікавився останнім часом. І варто доповнити, що в цілому продуктивність ГТЦ на цій машині така собі. Тож, на мою суб'єктивну думку, краще:1. Придбати нові, якісні диски + колодки.2. Встановити нормальні гальмівні шланги. 3. Залиту якісну гальмівну рідину та правильно прокачати гальма, по схемі від виробника, щоб в системі не було повітря. 4. Встановити гарну гуму, оскільки саме шинами авто контактує з дорогою. Є знайомі, які їздили на стокових Ланосах без допрацювань. То вони, наприклад, відмічали що гальма на моєму авто краще, ніж у них. Хз, бо від них теж не в захваті. А я взагалі фанат гальм від ВАГ групи, ось там все чітко: віддача, ефективність, все на рівні. При чому на різних авто концерну. А тут, гадаю, простіше змиритися та підтримувати у гарному стані те, що є по заводу. Але можливо я помиляюсь, це виключно моя суб'єктивна думка :)
Gimmbar, Дякую за відгук) Так, я саме дивився на диски Rotinger, бо знайшов перфоровані тільки їх. З приводу бюджетності абсолютно згоден, але за моїм відчуттям в барабанах якраз все добре, а от невентилюємі диски зпереду-це канєшно ужас. Саме до передніх гальм в мене претензія. Навіть банально на ланосах, на такому ж +- діаметрі диску-вони хоча б з вентиляцією, хоча згоден, по відчуттях в ланосі гальма гірші)) За ВАГ згоден-там прям одразу хватає, там взагалі все чотко, коли доглянуто) Тоді буду дивитись в сторону звичайних дисків, але від нормального виробника, на перед вже лежать нові колодки Lpr. Можливо підкажете, які б порадили диски взяти, і де можна знайти армовані гальмівні шланги, а також правильну схему прокачки? Бо рідина в мене залита гарна і свіжа, регулярно прокачую, вона там не застоюється😂 І я прокачував в такому порядку: заднє праве, заднє ліве, переднє праве, переднє ліве.
21 квітня 22:16
Я їжджу на Geely CK
_Vernandsky_
Gimmbar, Дякую за відгук) Так, я саме дивився на диски Rotinger, бо знайшов перфоровані тільки їх. З приводу бюджетності абсолютно згоден, але за моїм відчуттям в барабанах якраз все добре, а от невентилюємі диски зпереду-це канєшно ужас. Саме до передніх гальм в мене претензія. Навіть банально на ланосах, на такому ж +- діаметрі диску-вони хоча б з вентиляцією, хоча згоден, по відчуттях в ланосі гальма гірші)) За ВАГ згоден-там прям одразу хватає, там взагалі все чотко, коли доглянуто) Тоді буду дивитись в сторону звичайних дисків, але від нормального виробника, на перед вже лежать нові колодки Lpr. Можливо підкажете, які б порадили диски взяти, і де можна знайти армовані гальмівні шланги, а також правильну схему прокачки? Бо рідина в мене залита гарна і свіжа, регулярно прокачую, вона там не застоюється😂 І я прокачував в такому порядку: заднє праве, заднє ліве, переднє праве, переднє ліве.
_Vernandsky_, гарно себе зарекомендували гальмівні диски Mogen. На моїй машині вони стоять з 60к км, зараз пробіг 130к — буквально як нові, з мінімальним зносом. Ось два посилання: 1) https://kitaec.ua/ua/disk-tormoznoy-peredniy-s-abs-3501101005/ 2) https://dok.ua/ua/art-mb15-mogen-26387529

Але у мене не вентильовані теж, на жаль. Ще бачив, що наче у того ж Mogen є трохи дорожчі, вентильовані, але краще уточнити у менеджера. Я придивляюсь до них на наступну заміну, але думаю це не скоро буде) Ось вони: https://dok.ua/ua/art-mb105-mogen-25981491

На старшій моделі MK там вже позаду стоять дискові гальма, і передні вентильовані. І в цілому, MK гальмує ефективніше. А на наших зекономили сильно))

Також ще чув, що непогані Remsa від місцевих СТО по китайцях, але підтвердити чи спростувати власним досвідом не можу. Наскільки розумію, ось ця модель: https://kitaec.ua/ua/disk-tormoznoy-peredniy-s-abs-kl000096230/

Щодо армованих шлангів: роблять на замовлення; також можна придбати комплект для моделі Daihatsu Sharade (власне підвіска та гальмівна система нашого авто є копією цього). Але я не знаю, комплект для якого мотору: 1.3 або 1.5

Колодки — LPR ок, мабуть кращі, що я пробував на це авто. Вони м'які, пилять сильно та зношуються швидко. Загалом, це лоукост-сегмент (якщо брати саме по виробнику), але проблема з бюджетним китайцем полягає в тому, що те, що на інші авто вважається бюджетним рішенням, то тут — непоганим 😅 Бо в основному, люди котрі їздять на таких авто, не мають достатньо коштів для гарного обслуговування, тому продавці запчастин везуть що подешевше.

Ще з колодок, знову таки, можна обирати з ассортименту на той самий Daihatsu Sharade (кращий вибір виробників). Я обрав Brembo https://dok.ua/ua/art-p83103-brembo-603785, як приїдуть, то заміню та подивлюсь, чи буде краще.
1
22 квітня 13:28
Gimmbar
_Vernandsky_, гарно себе зарекомендували гальмівні диски Mogen. На моїй машині вони стоять з 60к км, зараз пробіг 130к — буквально як нові, з мінімальним зносом. Ось два посилання: 1) https://kitaec.ua/ua/disk-tormoznoy-peredniy-s-abs-3501101005/ 2) https://dok.ua/ua/art-mb15-mogen-26387529Але у мене не вентильовані теж, на жаль. Ще бачив, що наче у того ж Mogen є трохи дорожчі, вентильовані, але краще уточнити у менеджера. Я придивляюсь до них на наступну заміну, але думаю це не скоро буде) Ось вони: https://dok.ua/ua/art-mb105-mogen-25981491На старшій моделі MK там вже позаду стоять дискові гальма, і передні вентильовані. І в цілому, MK гальмує ефективніше. А на наших зекономили сильно))Також ще чув, що непогані Remsa від місцевих СТО по китайцях, але підтвердити чи спростувати власним досвідом не можу. Наскільки розумію, ось ця модель: https://kitaec.ua/ua/disk-tormoznoy-peredniy-s-abs-kl000096230/Щодо армованих шлангів: роблять на замовлення; також можна придбати комплект для моделі Daihatsu Sharade (власне підвіска та гальмівна система нашого авто є копією цього). Але я не знаю, комплект для якого мотору: 1.3 або 1.5Колодки — LPR ок, мабуть кращі, що я пробував на це авто. Вони м'які, пилять сильно та зношуються швидко. Загалом, це лоукост-сегмент (якщо брати саме по виробнику), але проблема з бюджетним китайцем полягає в тому, що те, що на інші авто вважається бюджетним рішенням, то тут — непоганим 😅 Бо в основному, люди котрі їздять на таких авто, не мають достатньо коштів для гарного обслуговування, тому продавці запчастин везуть що подешевше. Ще з колодок, знову таки, можна обирати з ассортименту на той самий Daihatsu Sharade (кращий вибір виробників). Я обрав Brembo https://dok.ua/ua/art-p83103-brembo-603785, як приїдуть, то заміню та подивлюсь, чи буде краще.
Gimmbar, Дуже дякую) Але у МК ззаду все ж барабани. Спереду вони вже поставили кращю систему з повноцінною скобою і вентильованими дисками, і так, мк гальмує краще, хоча їде не так жваво (дивна китайська логіка)
Сьогодні замінював все ж колодки, вирішив почати з них, і на нові не товсті Lpr і сантиметровий диск все встало плотнячком, тому гадаю для того аби поставити туди вентильовані диски треба міняти конструкцію супорта, а отже починається кастом, метод підбору і вирізання перехідних пластин. Тому мабуть поки що доля примирення з тим що є))
1
22 квітня 22:59