Audi 100 Avant (C3) (Франкенштейн )

Штраф від ТЦК

Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
Бережани, Україна


Зупинила поліція, через те що одна із лампочок підсвітку номера не світила,поки працівники поліції складали порушення,то виявилося що я у розшуку в ТЦК.

Копи визвали Тцкашніків,і мене в бусі відвезли у воєнкомат,як виявилося до мене прийшла повістка,яку я не отримав.

За це на мене склали протокол за порушення,і штраф 17.000грн.

Після чого я поїхав додому,і першим ділом пішов у воєнкомат у моєму місті де я зареєстрований.Підняв у них кіпіш, вони сказали що відправили мені лист,по якому я мав прийти на Укрпошту,і забрати повістку.

Пішов на пошту, працівники мені сказали що ніяких листів на моє прізвище не приходило.Я знову пішов у воєнкомат, вони мені показали лист,але на руки мені не дали.

Дозволи тільки зробити фотографію



Андреасат відсутній за даною адресою🤦, короче я та зрозумів, що працівник Укр Пошти, просто забив болт на мою повістку,і тому відправив назад у Воєнкомат.

Хто стикався з подібною ситуацією,як ви її вирішували,як проходив суд,і до якого юриста зверталися.Дайте будь ласка відповідь


Ціна питання 17000 UAH,
Опубліковано: 11 квітня 15:01

Допис підтримали

74 1 3

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Делай по закону и не будет такой херни, в гейропе ж по закону живут, а тут привыкли на авось
2
вчора о 23:29
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
Negdan4iks
Делай по закону и не будет такой херни, в гейропе ж по закону живут, а тут привыкли на авось
Negdan4iks, Не подобається Європа,їдь у ГейРашу! Навіщо повторювати методики Кремля,і взагалі перетворювати автомобільний ресурс в політичній срач?
вчора о 23:51
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
Negdan4iks
Корчі, нашо скулить про штрафы, живешь в Украине? Соблюдай законы
Negdan4iks, Я не скулю,а просто розказую історію.А ти чому повторюєш пропаганду Кремля про гейропу?
сьогодні о 10:24
Я їжджу на Opel Astra G
Коли наступного разу підеТЕ на 🇮🇱кі вибори - голосуйТЕ Головою, а не дупою. .бо коли болить голова 100500% винна дупа. І запам'ятайТЕ! Ви не жили і не живите у Державі, це - Організоване Злочинне Угрупування.
5
1
1
вчора о 12:42
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
mrROLG
Коли наступного разу підеТЕ на 🇮🇱кі вибори - голосуйТЕ Головою, а не дупою. .бо коли болить голова 100500% винна дупа. І запам'ятайТЕ! Ви не жили і не живите у Державі, це - Організоване Злочинне Угрупування.
mrROLG, Будь ласка не переводіть мій пост,в політичний срач.Я просто описав яка зі мною сталася ситуація на дорозі,і задав питання іншими учасниками чи вони стикалися з подібною ситуацією
2
1
вчора о 23:47
Займаємось таким
Маєм зараз декілька справ
Пишіть в пп
1
вчора о 08:40
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
paravozz5
Займаємось такимМаєм зараз декілька справПишіть в пп
paravozz5, Дякую за пропозицію,буду мати на увазі
вчора о 23:52
Я їжджу на Jeep Cherokee (KL)
Самостійно необхідно приходити у військомат було, щоб б потім цю владу не проклинати. Їди звісно до юриста. Але РТЦК відправила тобі повістку як регламентує закон (ніде не сказано що потрібно з повідомленням про вручення відправляти необхідно). Поштарь прийшла і поцілувала твої двері. Може і тричі. І через 30 днів, відповідно до правил Укрпошти, той лист повернувся із поміткою "відсутність адресата", що рівноцінно отриманою повістки. Бо якщо ти змінив адресу проживання повинен повідомити ртцк.
Ну а то що ти типу не знав про той лист це твоє проблеми. Судові повістки за таким же сценарієм приходять наприклад. І так, адвокат з тебе здере ще більше. Краще задонатити на ЗСУ )
2
3
вчора о 00:53
Також, прийшла повістка на укрпошту, яку я не забірав, так як не вказано що це повістка а рекомендований лист🤣.
Короче як завжди все через жопу в цій державі.
Через місяць приїхав участковий і сказав, що я врозшуку типц, на що я йому відповів, же вручена підозра?? Де постанова суду? І хто має право оголощувати в розшук...він предложив поїхати в тцк, я сказав що ні☝️😁
Кажу покади хоч якийсь документ де написано що я в розшуку а не ту шляпу на щразок резерв +, він витягує відксерену бумажку разів 10 з печаткою і там написано.
Наказа тцк комусь там🤣..
Короче сказав йому їздь і не приїжай😁
Всі адміністративні постанови мають срок давності, тому можна забить на це все...в мене в друга тлй штраф і розшук висить вже 6 місяців і нічого...тому не варто трати гроші на адвоката навіть.
Це все що коїть верховна зрада мвразм і геноцид!
7
11 квітня 23:45
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
Перекуп_з_села
Також, прийшла повістка на укрпошту, яку я не забірав, так як не вказано що це повістка а рекомендований лист🤣.Короче як завжди все через жопу в цій державі.Через місяць приїхав участковий і сказав, що я врозшуку типц, на що я йому відповів, же вручена підозра?? Де постанова суду? І хто має право оголощувати в розшук...він предложив поїхати в тцк, я сказав що ні☝️😁Кажу покади хоч якийсь документ де написано що я в розшуку а не ту шляпу на щразок резерв +, він витягує відксерену бумажку разів 10 з печаткою і там написано.Наказа тцк комусь там🤣..Короче сказав йому їздь і не приїжай😁 Всі адміністративні постанови мають срок давності, тому можна забить на це все...в мене в друга тлй штраф і розшук висить вже 6 місяців і нічого...тому не варто трати гроші на адвоката навіть.Це все що коїть верховна зрада мвразм і геноцид!
Перекуп_з_села, Дякую за рекомендацією, поки сам Незнаю що робити.У мене робота зв'язана з відрядженням закордоном.Мені простіше зараз заплатити штраф,але з іншої сторони нашій владі не хочеться нічого платити.Вже краще адвокатам заплатити за їхню роботу, ніж цим дармоїдам
вчора о 00:01
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
FT-MK2
Корчі, раджу тобі заплатити штраф і виїхати по відрядженню в один кінець. Життя важливіше , роботу нову знайдеш вже на свободі
FT-MK2, Признатися чесно було такі думки, але додому всерівно меня тягне,хоча більшість свого життя пропрацював на заробітках
вчора о 23:55
Корчі
FT-MK2, Признатися чесно було такі думки, але додому всерівно меня тягне,хоча більшість свого життя пропрацював на заробітках
Корчі, ну дивись . Дехто мріє про таке тільки , або продають все щоб виїхати з концтабору
сьогодні о 09:45
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
FT-MK2
Корчі, ну дивись . Дехто мріє про таке тільки , або продають все щоб виїхати з концтабору
FT-MK2, Я не вважаю Україну конц табором,як би це наівно не звучало.Просто у нас влада виродки,рано чи пізно це має закінчитися.
З Вербною неділю тебе 🇺🇦
сьогодні о 10:27
Перекуп_з_села
Також, прийшла повістка на укрпошту, яку я не забірав, так як не вказано що це повістка а рекомендований лист🤣.Короче як завжди все через жопу в цій державі.Через місяць приїхав участковий і сказав, що я врозшуку типц, на що я йому відповів, же вручена підозра?? Де постанова суду? І хто має право оголощувати в розшук...він предложив поїхати в тцк, я сказав що ні☝️😁Кажу покади хоч якийсь документ де написано що я в розшуку а не ту шляпу на щразок резерв +, він витягує відксерену бумажку разів 10 з печаткою і там написано.Наказа тцк комусь там🤣..Короче сказав йому їздь і не приїжай😁 Всі адміністративні постанови мають срок давності, тому можна забить на це все...в мене в друга тлй штраф і розшук висить вже 6 місяців і нічого...тому не варто трати гроші на адвоката навіть.Це все що коїть верховна зрада мвразм і геноцид!
Перекуп_з_села, погоджуюсь, то все на лоха розраховано . Адвокати з тцкунами разом працюють
вчора о 11:43
Перекуп_з_села
FT-MK2, так, розводять і подіція на пару з ними
Перекуп_з_села, адекватним людям це давно відомо
вчора о 16:43
Стандартна практика Укрпошти - всьо піхуй
3
11 квітня 22:05
в мене є деякі нюанси з ТЦК, які зараз вирішую за допомогою адвоката.
Доречі, два тижні тому також раптом з'явився "розшук". Ходив до ТЦК - вони навіть не можуть сказати, в чому справа, бо "база висить". І схоже, та сама ситуація з фантомною повісткою.

Так от адвокат каже, що можна оскаржити в суді. Але на це є 10 діб від дня винесення постанови. А якщо б це була "стара" повістка - то якщо вона "прийшла" більше, ніж 3 міс тому, то вже вийшов термін давності.
3
11 квітня 21:32
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
Я вибачаюсь, а як цей допис стосується автомобіля?
3
1
11 квітня 21:23
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
fs
Я вибачаюсь, а як цей допис стосується автомобіля?
fs, Зупинили на автомобілі через дрібницю,а попав 17к.Можливо було не потрібно зв'язувати,автомобільну тематику з військовим положенням.Але просто хотів дізнатися інформацію від інших користувачів сайту,чи стискалися вони з подібними пригодами,під час зупинки поліцейськими
11 квітня 21:59
Я їжджу на Audi 100 (C4)
Це стандартна практика . Через пошту ніхто ті повістки не отримує . Виписують кому попало : Багатодітні батьки , інваліди , за доглядом . Результат один і той самий - 17 000 грн .
В резерві з'являться тільки коли тебе вже у розшук подали . Тому періодично потрібно оновлювати його .
1
11 квітня 21:23
А які данні тобі надавав резерв+ ?
11 квітня 19:02
Говори з адвокатом-я стикався-можно оскаржувати в суді
1
11 квітня 17:59
а як Вас відпустили? У вас є відсрочка\бронь? Бо зараз нікого не відпускають
3
11 квітня 17:50
Я їжджу на Hyundai Accent (3G)
Boobler
а як Вас відпустили? У вас є відсрочка\бронь? Бо зараз нікого не відпускають
Boobler, сьогодні рівно 5 місяців як я пішов взнати чому я порушник військового обліку 😄.
3
1
11 квітня 18:25
Я їжджу на Hyundai Accent (3G)
FT-MK2
VBas, і як успіхи ,хоч сказали чому ?)
FT-MK2, я вже звідти не вийшов, але зі мною теж дуже цікава історія, але розписувати тут не буду, одне можу сказати що тцкуни пиздуни.
2
вчора о 11:54
Я їжджу на Hyundai Accent (3G)
Дивно, що тебе взагалі відпустили з ТЦК.
20
11 квітня 17:02
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
ROLOS
VBas, це точно :))))
ROLOS, Не мали причин затримувати
11 квітня 21:43
VBas
Дивно, що тебе взагалі відпустили з ТЦК.
VBas, дивно, та навіщо?
Інших узілянтів одразу на полігон, кажуть.
Щось автор не все нам розповів.
11 квітня 20:49
Корчі
RETROGRAD, А ти на фронті,гімноїд?
Корчі, ну оце не варто було. Так, він на фронті
1
11 квітня 22:43
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
sly401
Корчі, ну оце не варто було. Так, він на фронті
sly401, Ну я не знав,але це не повід інший людей ображати.Всі ми люди,і потрібно підтримувати одне одного.Це одна із проблем українського суспільства,що ми сіємо ворожнечу між собою
11 квітня 22:49
Корчі
RETROGRAD, А ти на фронті,гімноїд?
Корчі,
Так
З вересня 2022 року.
А що?
Бажаєш до нас?
Водіем на цього?
вчора о 08:18
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
RETROGRAD
Корчі, Так З вересня 2022 року.А що?Бажаєш до нас?Водіем на цього?
RETROGRAD, Якось дуже багато у тебе вільного часу,що встигаєш воювати,сидіти в інтернеті,і займатися реставрацією своїх автомобілів.Ти хоть раз був на нулі?
вчора о 08:39
Корчі
RETROGRAD, Якось дуже багато у тебе вільного часу,що встигаєш воювати,сидіти в інтернеті,і займатися реставрацією своїх автомобілів.Ти хоть раз був на нулі?
Корчі, а навіщо тебе це знати?
:-)
Заздріш?
Я ще ±100к отримую кожного місяця!

Скінути посиланням на наши рекрутинг?

Якщо вистачає сил бути волонтером, їздити за кордон, може і вже не таке пагане у тебе здоров'я, як по паперам?
вчора о 08:44
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
RETROGRAD
Корчі, а навіщо тебе це знати?:-)Заздріш?Я ще ±100к отримую кожного місяця!Скінути посиланням на наши рекрутинг?Якщо вистачає сил бути волонтером, їздити за кордон, може і вже не таке пагане у тебе здоров'я, як по паперам?
RETROGRAD, Судячи по твоєму віку 59,ти служиш у профринотовах містах,а ти піди штурмовики в напрямку курську з молодими хлопцями, тоді будеш розказати про ухилянтів.До речі скільки я разів спілкувався з людьми, які пройшли пекло, ніхто з них не говорить про ухилянтів,і взагалі про війну не хочуть говорити.Про це говорять ТЦК,і ті хто стоять на постах
вчора о 13:56
Корчі
RETROGRAD, Судячи по твоєму віку 59,ти служиш у профринотовах містах,а ти піди штурмовики в напрямку курську з молодими хлопцями, тоді будеш розказати про ухилянтів.До речі скільки я разів спілкувався з людьми, які пройшли пекло, ніхто з них не говорить про ухилянтів,і взагалі про війну не хочуть говорити.Про це говорять ТЦК,і ті хто стоять на постах
Корчі, давай почнемо с тебе , до штурмовиків
:-)?

Закінчимо цей діалог.
Мене не візьмуть до штурмовиків, навіщо там старий говноїд, як ти кажеш.

А тебе слабо до війскових.
Мамина бубочка буде і дали ухилятися.

Не розумію, що всі твої фоловери тут роблять, коли вам місце на кацапському D2?
вчора о 14:07
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
RETROGRAD
Корчі, давай почнемо с тебе , до штурмовиків :-)?Закінчимо цей діалог. Мене не візьмуть до штурмовиків, навіщо там старий говноїд, як ти кажеш.А тебе слабо до війскових.Мамина бубочка буде і дали ухилятися.Не розумію, що всі твої фоловери тут роблять, коли вам місце на кацапському D2?
RETROGRAD, Сама головна проблема українського народу,це ворожнеча серед своїх людей.Війна повинна була нас навчити об'єднуватися,і підтримувати одне одного,а замість цього такі як ви одне одного лайном поливаєте.Ви як старша людина,що годиться мені в батьки, повинні це чудово розуміти,а замість цього поводити себе як 10 річний шмаркач.
Думайте наступного разу, коли ображайте людей.
Хорошого дня!!!
вчора о 14:16
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
RETROGRAD
Корчі, давай почнемо с тебе , до штурмовиків :-)?Закінчимо цей діалог. Мене не візьмуть до штурмовиків, навіщо там старий говноїд, як ти кажеш.А тебе слабо до війскових.Мамина бубочка буде і дали ухилятися.Не розумію, що всі твої фоловери тут роблять, коли вам місце на кацапському D2?
RETROGRAD, як то кажуть,не кажи що робити іншим і вони не вкажуть напрямок куди ти маєш піти. Але це так,народна приказка,не знаю чому,але чомусь пригадалась. А якщо усіх мобілізувати,хто у тилу буде працювати,виробляти необхідну продукцію,потім її розвозити по місцях зберігання та продажу,та інші роботи,необхідні для забезпечення країни вцілому та фронту також ? Риторичне питання,можна не відповідати. Людина спитала поради по з‘явившійся проблемі,тож нотації тут читати непотрібно,не те місце,тут або можна щось порадити,або просто пройти мимо. Знаю про випадок,коли людина залетіла у розшук,тому що свєрхрозуми не знайшли нічого кращого ніж відправити їй повістку на роботу,де вона вже півроку не працює,при цьому має застосунок Резерв +,де вказан номер телефону,домашня адреса та адреса електронної пошти. Так що якось так,а оцінювати людей за критерієм воюю/не воюю,не варто. Насіров теж пішов воювати у бригаду охорони генштабу,повоював декілька днів,навоювався і пішов собі .. І таких вояк якщо копнути,буде тисячі,а коли закінчиться ця клята війна,більш ніж впевнений,вони більше за всіх будуть стукати себе у груди та волати ”я воював". Народ України зараз робить одну справу,працює на перемогу.
1
вчора о 15:18
JokerFox
RETROGRAD, як то кажуть,не кажи що робити іншим і вони не вкажуть напрямок куди ти маєш піти. Але це так,народна приказка,не знаю чому,але чомусь пригадалась. А якщо усіх мобілізувати,хто у тилу буде працювати,виробляти необхідну продукцію,потім її розвозити по місцях зберігання та продажу,та інші роботи,необхідні для забезпечення країни вцілому та фронту також ? Риторичне питання,можна не відповідати. Людина спитала поради по з‘явившійся проблемі,тож нотації тут читати непотрібно,не те місце,тут або можна щось порадити,або просто пройти мимо. Знаю про випадок,коли людина залетіла у розшук,тому що свєрхрозуми не знайшли нічого кращого ніж відправити їй повістку на роботу,де вона вже півроку не працює,при цьому має застосунок Резерв +,де вказан номер телефону,домашня адреса та адреса електронної пошти. Так що якось так,а оцінювати людей за критерієм воюю/не воюю,не варто. Насіров теж пішов воювати у бригаду охорони генштабу,повоював декілька днів,навоювався і пішов собі .. І таких вояк якщо копнути,буде тисячі,а коли закінчиться ця клята війна,більш ніж впевнений,вони більше за всіх будуть стукати себе у груди та волати ”я воював". Народ України зараз робить одну справу,працює на перемогу.
JokerFox, якщо прийдуть кацапи, то вже никому буде не потрібно щось виробляти, розвозити, платити податки..

Як у Бахмут, Мариуполь, Мелітополь ...
вчора о 18:26
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
RETROGRAD
JokerFox, якщо прийдуть кацапи, то вже никому буде не потрібно щось виробляти, розвозити, платити податки..Як у Бахмут, Мариуполь, Мелітополь ...
RETROGRAD, з цим згоден ,на цю тему можна багато розмовляти,але повторюсь,не тут. Тут людина просто спитала поради по темі,яка сьогодні багато кого хвилює і необ‘язково вони усі ухилянти. Ухилянт і людина яка постраждала від злочинних дій будь-якої структури ,це як мінімум трошки різні речі.
вчора о 18:33
JokerFox
RETROGRAD, з цим згоден ,на цю тему можна багато розмовляти,але повторюсь,не тут. Тут людина просто спитала поради по темі,яка сьогодні багато кого хвилює і необ‘язково вони усі ухилянти. Ухилянт і людина яка постраждала від злочинних дій будь-якої структури ,це як мінімум трошки різні речі.
JokerFox,
Так.
Що я був повинен робити?
Порадити:
як краще ухилятися?
Як від штрафу відпітляти?
Як не порушувати ПДР та слідкувати за лампочками?

Я задав просте питання.
У відповідь отримав купу лайна у свій бік.

Я буду поважати цю людину, яка пишається тім що не з'їбалася у відрядженні за кордон, який герой він!
вчора о 20:50
Корчі
RETROGRAD, Якось дуже багато у тебе вільного часу,що встигаєш воювати,сидіти в інтернеті,і займатися реставрацією своїх автомобілів.Ти хоть раз був на нулі?
Корчі, до речі, николи не займався реставрацією.
Не цикаво.
Не вмію.
А організувати процес реставрації, або щось корисне зробити, залюбки.

Можу знайти піч, можу розпалити, якщо зимно.
вчора о 08:46
VBas
Дивно, що тебе взагалі відпустили з ТЦК.
VBas, буває ще прикольніше... мене от ВПУСКАТИ не хотіли ))) На вулиці холодно, в мене запис на 14.00, а вже 16.00...Змерз як цуцик.... Не пускають. я кажу - "та я в розшуку, впустіть вже". А чел такий - як визовуть, тоді зайдешь.... капець, ще вмовляти треба. В результаті впусту сходив, бо база висіла.
2
2
11 квітня 21:35
А чого ти у розшуку?
Чого бігаєш від ТЦК?
Хто за тебе буде воювати?

Там не зупиняє поліція.
Не треба мати авто у гарному стані.
Лампочка, номер, габарити.
Никому це на важливо.
Ще і гроші платять стабільно.
Годують.
Одягають.
Заправляють.
Зброю дають.
18
4
3
11 квітня 16:52
Без коліс :(
RETROGRAD
А чого ти у розшуку?Чого бігаєш від ТЦК?Хто за тебе буде воювати?Там не зупиняє поліція.Не треба мати авто у гарному стані.Лампочка, номер, габарити.Никому це на важливо.Ще і гроші платять стабільно.Годують.Одягають.Заправляють.Зброю дають.
RETROGRAD, Це ж треба, лицемірний придурок з Харкова, який є власником декількох ретро тачок, сидить в інтернеті, а не в окопі і питає людей чого вони бігають від тецека. Щей мабуть виправдовує дії тецека, бо війна особисто його ніяк не стосується, бо відкупився. Лицемірний шмат 💩
5
1
1
11 квітня 21:38
tpsmd
RETROGRAD, Це ж треба, лицемірний придурок з Харкова, який є власником декількох ретро тачок, сидить в інтернеті, а не в окопі і питає людей чого вони бігають від тецека. Щей мабуть виправдовує дії тецека, бо війна особисто його ніяк не стосується, бо відкупився. Лицемірний шмат 💩
tpsmd, хлопчику, я з вересня 2022 року доброволець.

Де та що я роблю, ти ще молодий знати.

Якщо в свої 59 років я перепідписав на 3 рокі контракт з зсу, то звісно, я та мої навички потрібні України
:-)
2
вчора о 08:16
Без коліс :(
RETROGRAD
tpsmd, хлопчику, я з вересня 2022 року доброволець.Де та що я роблю, ти ще молодий знати.Якщо в свої 59 років я перепідписав на 3 рокі контракт з зсу, то звісно, я та мої навички потрібні України :-)
RETROGRAD, З контракту ЗСУ, я поржав) Казки про якісь контракти будеш дітям розказувати. Поки війна не закінчиться ти звідти не повернешся, навіть по стану здоровʼя, хіба тільки в труні або за відкуп. Це всі прекрасно знають. Не суди людей і не судимим будеш. Без тилу, який платить податки і за чиї кошти тобі надається спорядження і харчування ти би і тиждень там не пробув би. Так що май повагу і не кидайся на людей
4
1
вчора о 09:21
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
RETROGRAD
А чого ти у розшуку?Чого бігаєш від ТЦК?Хто за тебе буде воювати?Там не зупиняє поліція.Не треба мати авто у гарному стані.Лампочка, номер, габарити.Никому це на важливо.Ще і гроші платять стабільно.Годують.Одягають.Заправляють.Зброю дають.
RETROGRAD, Від ТЦК не бігаю,всі медогляди пройдені.Не воюю по стані здоров'я,і ще крім цього постійно займаюсь волонтерством з 2014 року.
Після 2022 року неодноразово виїжджав закордон,і міг залишити Україну, але дальше працюю в Україні.
Перш ніж писати якусь х..ню, прочитай повністю пост,і поцікався з ким ти спілкуєшся.
І мені дуже цікаво почути, якого ти тоді не воюєш?
8
11 квітня 21:38
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Сьогодні ось таку інформацію побачив. Але треба пам‘ятати - держава завжди нас наіпе .. :)

❗️Заплативши 17 тисяч можна тепер знятися з розшуку ТЦК без суду – згідно з повідомленням юридичної компанії «Inseinin», необхідно визнати свою вину, не оспорювати порушення, подати заяву і сплатити штраф

Обовʼязковим є подання заяви про згоду на адміністративну відповідальність без особистої присутності. Це можна зробити особисто або поштою до ТЦК за місцем обліку, або через «Резерв+».

Після цього начальник ТЦК виносить постанову про штраф.

До слова, якщо сплатити штраф протягом 10 днів, отримаєте 50% знижки — тобто сума складатиме 8500 грн. Після отримання коштів людину офіційно знімають з розшуку, а інформація оновлюється в «Резерв+».

🇺🇦Реальна Війна
1
11 квітня 16:25
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Зі слів адвоката,95% звернень до судів,з приводу оскарження штрафів від тцк,закінчуються скасуванням штрафу.
1
1
11 квітня 16:23
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
JokerFox
Зі слів адвоката,95% звернень до судів,з приводу оскарження штрафів від тцк,закінчуються скасуванням штрафу.
JokerFox, Питання лише в тому - скільки забажає адвокат за оспорювання штрафу.
1
11 квітня 16:34
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
el.Shurup
JokerFox, Питання лише в тому - скільки забажає адвокат за оспорювання штрафу.
el.Shurup, мабуть не менше ніж половину від 17000
2
11 квітня 16:36
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
el.Shurup
JokerFox, Питання лише в тому - скільки забажає адвокат за оспорювання штрафу.
el.Shurup, Я краще юристу заплачу гроші,який справедливо виконує свою роботу,а не владі дармоїдів
2
11 квітня 21:28
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
JokerFox
Зі слів адвоката,95% звернень до судів,з приводу оскарження штрафів від тцк,закінчуються скасуванням штрафу.
JokerFox, Я говорив з юристом,казав що за 8.000 справу виграєм, але судові розборки займуть 3 місяці
1
11 квітня 21:22
Я їжджу на Subaru Legacy (BL/BP)
а в резерв+ також був розшук\звернутися до тцк?
11 квітня 15:54
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
feligz
а в резерв+ також був розшук\звернутися до тцк?
feligz, У мене є резерв,і пройшов ВЛК
11 квітня 21:15
Тут ще питання, хто має бути відповідачем у Вашій позовній заяві.
Окрім того, що листоноша просто забив болт, і повертаючись напів-пяною у пятницю з роботи (7 березня, "привіт завтра 8 березня").... дай Бог, використала 1 спробу потрапити на вашу адресу, і нікого вдома не застала = так ще і повернення зробила навіть не через 7 календарних днів (+ не враховуюсться день надходження Експрес посилки на відділення + повернення має бути НА НАСТУПНИЙ день після 7 денного зберігання) ........ то повернення мало бути зроблене не раніше ніж 15 березня.

Порядок Пересилання відправлень Укрпошти - також прямо та нагло порушено листоношею, тому - "Привіт Укрпошта" теж як відповідач.

Ситуація повна шляпа. Звісно принципово - можна було б посудитись, якщо є на це :кошти, час, нерви.
Якщо ж будете судитись - не забудьте надіслати повідомлення до ТЦК, а ще б радив надіслати повідомлення про судове оскарження відразу до ВДВС за місцем реєстрації, адже не виключаю, що ТЦК на наступний день після закінчення терміну для сплати - почне грати в гру = Виконавче провадження (Пляма в Дії, арешти рахунків, і похід в ВДВС). А так буде повідомлення, що протокол оскаржується ( копію 1 сторінки з позовною заявою - з штампом з суда . у додаток) = тому Виконавець, якщо не олень - то не відкриє виконавче провадження.
6
11 квітня 15:32
Я їжджу на Audi 100 Avant (C3)
ceratozavr_UA
Тут ще питання, хто має бути відповідачем у Вашій позовній заяві. Окрім того, що листоноша просто забив болт, і повертаючись напів-пяною у пятницю з роботи (7 березня, "привіт завтра 8 березня").... дай Бог, використала 1 спробу потрапити на вашу адресу, і нікого вдома не застала = так ще і повернення зробила навіть не через 7 календарних днів (+ не враховуюсться день надходження Експрес посилки на відділення + повернення має бути НА НАСТУПНИЙ день після 7 денного зберігання) ........ то повернення мало бути зроблене не раніше ніж 15 березня.Порядок Пересилання відправлень Укрпошти - також прямо та нагло порушено листоношею, тому - "Привіт Укрпошта" теж як відповідач.Ситуація повна шляпа. Звісно принципово - можна було б посудитись, якщо є на це :кошти, час, нерви.Якщо ж будете судитись - не забудьте надіслати повідомлення до ТЦК, а ще б радив надіслати повідомлення про судове оскарження відразу до ВДВС за місцем реєстрації, адже не виключаю, що ТЦК на наступний день після закінчення терміну для сплати - почне грати в гру = Виконавче провадження (Пляма в Дії, арешти рахунків, і похід в ВДВС). А так буде повідомлення, що протокол оскаржується ( копію 1 сторінки з позовною заявою - з штампом з суда . у додаток) = тому Виконавець, якщо не олень - то не відкриє виконавче провадження.
ceratozavr_UA, Дякую за відповідь
1
11 квітня 21:14