Peugeot 3008 (1G) (Пижик)

Виправлення косяків лінзованого леда)

Я їжджу на Peugeot 3008 (1G)
Дніпро, Україна

В продовж попереднього поста про встановлення ЛЕД - в коментарях отримав безліч порад, серед яких в суті найголовніше - що світло мали перевіряти на відстані 5 метрів від стінки, а не з метра (як то робили майстри). Ну - то будемо перевіряти. Знайшов стінку- підʼїхав на 5 метрів - отримав картинку. Насправді вийшло так що лівий ліхтар задрано, більш того - здається що це збільшує бічний засвіт ліхтаря, чим я і сліпив зустрічний трафік.


світло


як було


Сам крутити фару я не схотів (ну не схоже воно взагалі що треба туди моїми руками лізти), то ж поїхав в пʼятницю до інсталяторів. 5 хвилин регулювання фари - і все, світло стоїть як треба. Питання залишились тільки такого роду, що чому одразу не робити нормально?


як стало


На новому світлі відкатав вже може кілометрів 300-350, зокрема трассу в темну пору доби та багато міста в темну пору доби. І ви знаєте, після регулювання світла ніхто і не моргнув, тобто кітайський лед таки можна зробити щоб він не сліпив зустрічних водіїв) 

В принципі по факту двотижневої експлуатації маю певні банальні висновки 

1) Світла стало більше, я краще бачу вирви, водіння стало більш прогнозованим в умовах поганої дороги.

2) Світлове пʼятно скоріше стало більшої площі, особливо по останньому фото видно, що рідні галолени в житті не давали стільки площі світлового пʼятна.

3) На диво - кітайський ЛЕД можна зробити так, щоб він не сліпив зустрічну смугу, але для цього треба щоб інсталятор захотів його налаштувати так)

4) В принципі головний недолік кітайських ЛЕД в стандартні фари - це те що світло виходить дуже лінійне. На затяжних поворотах, при підрулюванні дуже не вистачає якоїсь адаптивності леда, щоб він більш активно світив туди, куди повернуті колеса. 

5) Дуже зрозумілою стає вартість заводських ліхтарів з ЛЕД на сучасні авто з усіма адаптивними функціями)


Але на цьому мої розваги ще не закінчились)

Коли я забирав авто після процесу встановлення фар - я звернув увагу, що в мене авто якось інакше звучить на холостих. А саме - зʼявився дурацький лязкіт. Інсталлятор сказав, що це співпало, вони нікуди до двигуна не лазяли - тому мені треба зʼїздити на моє основне СТО. Ось я на нього зʼїздив. Вердикт - для зняття фар інсталятор знімав передній бампер, котрий потім неправильно змонтував, і тепер одна з частин чіпляє вентилятор радіатора. В принципі - файно що зараз не літо і вентилятор радиатора не те щоб часто запускається, та й інсталятор після вердикту мого СТО визнав помилку і усуне недолік безкоштовно, але хочеться повернутись до свого питання з початку посту.

Чому не виходить одразу робити нормально? Я не торгувався, не різав бюджет, не навʼязував виконавцю спірні технічні рішення, але фінального позитивного результату я досягну не з першого заїзду на станцію. 

Пробіг 291000 км.
Опубліковано: вчора о 09:18
7 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Привіт та вітаю!
Я так розумію на останніх фото то така нерівна стоянка (видно що світло поступово задирається відносто асфальту - зелена та червона лінії не є паралельні, а повинні бути паралельними), бо пишеш нижче, що ще прибором виставляли?
А щодо ксенону, то лед абсолютна інша тема. До того ж лед у тебе нормально лінзований, а не в рефлекторі.
Зараз китайці навчились дешман лінзи робити нормальними, і основна проблема це в інсталяторах.

Але який би лед не був, електрокоректор перевір, щоб справний був.
сьогодні о 01:20
|| Чому не виходить одразу робити нормально? Я не торгувався, не різав бюджет...

Людина не буде збивати руку і робити одному вам нормально ))
Взагалі це не жарт. Якщо почати робити задешево, халтура неминуча. Потім вона входить у звичку, і навіть коли трапляється потреба зробити щось добре - уже не виходить, бо не буде ні потрібних навичок, ні потрібного інструменту, ні потрібних матеріалів. І в цьому не лише вина того, хто робить, клієнти теж в основній своїй масі голосують гаманцем за халтурників, тому хороші майстри або не виживають, або йдуть у ексклюзив, куди основна маса людей не звертається.

До речі, лінзи стоять все ще криво - зліва межа задирається вверх, це ж помітно. Я так розумію, на стенд ви не їздили, а "регулювали" на око?
Взагалі чесно кажучи я чекаю, коли нарешті за невідповідні фари почнуть штрафувати, бо те, що увесь цей лед "не сліпить" - казочки. Навіть коректно встановлений і налаштований, що трапляється далеко не в половині випадків, він постійно блимає в очі різкими спалахами, коли машину хитає на нерівностях, коли ви їдете зверху, а хтось на зустріч піднімається знизу, сліпить в дощ, коли на зовнішньому склі фари збираються краплі, що працюють розсіюючими лінзами, тому що при чіткій світло-тіньовій межі важко їхати швидко, бо за нею повна чорнота, і тому нарегульовують, щоб ближнє світило трохи далі, тому що ставлять без автокоректорів, а покрутити колесико, коли хтось сів ззаду забувають, та й вручну крутити - це ж плюс/мінус футбольне поле...
А не моргають - бо таких машин тепер в потоці мінімум третина, задовбешся постійно моргати.
1
1
вчора о 11:47
Я їжджу на Toyota Corolla Verso
ROst.ADventure
|| Чому не виходить одразу робити нормально? Я не торгувався, не різав бюджет...Людина не буде збивати руку і робити одному вам нормально ))Взагалі це не жарт. Якщо почати робити задешево, халтура неминуча. Потім вона входить у звичку, і навіть коли трапляється потреба зробити щось добре - уже не виходить, бо не буде ні потрібних навичок, ні потрібного інструменту, ні потрібних матеріалів. І в цьому не лише вина того, хто робить, клієнти теж в основній своїй масі голосують гаманцем за халтурників, тому хороші майстри або не виживають, або йдуть у ексклюзив, куди основна маса людей не звертається.До речі, лінзи стоять все ще криво - зліва межа задирається вверх, це ж помітно. Я так розумію, на стенд ви не їздили, а "регулювали" на око?Взагалі чесно кажучи я чекаю, коли нарешті за невідповідні фари почнуть штрафувати, бо те, що увесь цей лед "не сліпить" - казочки. Навіть коректно встановлений і налаштований, що трапляється далеко не в половині випадків, він постійно блимає в очі різкими спалахами, коли машину хитає на нерівностях, коли ви їдете зверху, а хтось на зустріч піднімається знизу, сліпить в дощ, коли на зовнішньому склі фари збираються краплі, що працюють розсіюючими лінзами, тому що при чіткій світло-тіньовій межі важко їхати швидко, бо за нею повна чорнота, і тому нарегульовують, щоб ближнє світило трохи далі, тому що ставлять без автокоректорів, а покрутити колесико, коли хтось сів ззаду забувають, та й вручну крутити - це ж плюс/мінус футбольне поле... А не моргають - бо таких машин тепер в потоці мінімум третина, задовбешся постійно моргати.
ROst.ADventure, Полностью согласен.Все эти разговоры о том,что мало света стало не более чем самооправдание. Стали ставить ЛЕД свет потому что это стало вдруг модным,..типа омолодил машину. ,и ещё в противовес тем кто уже поставил лед лампы. И да, задолбаешься всем моргать, всё равно не понимают. Если бы в самом деле была по закону жёсткая ответственность,причём для всех,,то многие бы сразу прозрели и научились бы видеть дорогу и следить за своими приборами внешнего освещения. Нет ответственности или можно откупиться- основная проблема.
1
вчора о 13:44
0629MAN
ROst.ADventure, Полностью согласен.Все эти разговоры о том,что мало света стало не более чем самооправдание. Стали ставить ЛЕД свет потому что это стало вдруг модным,..типа омолодил машину. ,и ещё в противовес тем кто уже поставил лед лампы. И да, задолбаешься всем моргать, всё равно не понимают. Если бы в самом деле была по закону жёсткая ответственность,причём для всех,,то многие бы сразу прозрели и научились бы видеть дорогу и следить за своими приборами внешнего освещения. Нет ответственности или можно откупиться- основная проблема.
0629MAN, Ще ставити лед той же філіпс, офіційно сертифікований для заміни галогенних ламп - це норм. Там адекватний свтіловий потік, відсотків на 30-50 більший, краща засвітка обочин. Але оті всі китайські +200% - це ж реально зварка в очі.
А якщо вночі недостатньо видно, то завжди є вихід - знизити швидкість. Не обов'язково ж у темну пору доби валити, як вдень.
вчора о 15:21
Я їжджу на Toyota Corolla Verso
ROst.ADventure
0629MAN, Ще ставити лед той же філіпс, офіційно сертифікований для заміни галогенних ламп - це норм. Там адекватний свтіловий потік, відсотків на 30-50 більший, краща засвітка обочин. Але оті всі китайські +200% - це ж реально зварка в очі.А якщо вночі недостатньо видно, то завжди є вихід - знизити швидкість. Не обов'язково ж у темну пору доби валити, як вдень.
ROst.ADventure, Я не против лед света, я против кривых рук,которые его ставят.Сейчас его ставит кто угодно и как угодно.,а страдают те кто не поставил)))) Один знакомый говорил, что хочет поставить чтобы что то видеть из за этих пидора..ов иначе слепят.Цепная реакция какая то. Лепят эти китйско-дешёвые лампы и в автобусы,и старые жигули,а в сёлах даже в мотоциклы..Полный беспредел и махновщина.
Жёсткая сертификация нужна, а не замена света светофора.
1
вчора о 16:56
Я їжджу на Peugeot 3008 (1G)
ROst.ADventure
|| Чому не виходить одразу робити нормально? Я не торгувався, не різав бюджет...Людина не буде збивати руку і робити одному вам нормально ))Взагалі це не жарт. Якщо почати робити задешево, халтура неминуча. Потім вона входить у звичку, і навіть коли трапляється потреба зробити щось добре - уже не виходить, бо не буде ні потрібних навичок, ні потрібного інструменту, ні потрібних матеріалів. І в цьому не лише вина того, хто робить, клієнти теж в основній своїй масі голосують гаманцем за халтурників, тому хороші майстри або не виживають, або йдуть у ексклюзив, куди основна маса людей не звертається.До речі, лінзи стоять все ще криво - зліва межа задирається вверх, це ж помітно. Я так розумію, на стенд ви не їздили, а "регулювали" на око?Взагалі чесно кажучи я чекаю, коли нарешті за невідповідні фари почнуть штрафувати, бо те, що увесь цей лед "не сліпить" - казочки. Навіть коректно встановлений і налаштований, що трапляється далеко не в половині випадків, він постійно блимає в очі різкими спалахами, коли машину хитає на нерівностях, коли ви їдете зверху, а хтось на зустріч піднімається знизу, сліпить в дощ, коли на зовнішньому склі фари збираються краплі, що працюють розсіюючими лінзами, тому що при чіткій світло-тіньовій межі важко їхати швидко, бо за нею повна чорнота, і тому нарегульовують, щоб ближнє світило трохи далі, тому що ставлять без автокоректорів, а покрутити колесико, коли хтось сів ззаду забувають, та й вручну крутити - це ж плюс/мінус футбольне поле... А не моргають - бо таких машин тепер в потоці мінімум третина, задовбешся постійно моргати.
ROst.ADventure, та їздив на корекцію, і оцією каталкою-прибором все і підлаштовували. Чесно кажучи - придивлюсь, в житті не бачу що воно вверх йде. По сертифікації світла - так окей, буде стандарт - будемо в нього регулюватись. Якось всі ксенони пережили на трассах котрі теж добряче сліпили - і леди якось переживемо. Мені здається що після встановлення ЛЕДа собі ніби як око дивиться на більш освітлену дорогу і лед зустрічний не сліпить так сильно, раніше на галогені - так, їдеш - аж з вух дим як в дорогу вглядаєшся сильно - і лед часто сліпив. Тому мені так здається що частина логіки є в тому щоб і собі поставити якщо сліпить)
вчора о 18:03
ROst.ADventure
|| Чому не виходить одразу робити нормально? Я не торгувався, не різав бюджет...Людина не буде збивати руку і робити одному вам нормально ))Взагалі це не жарт. Якщо почати робити задешево, халтура неминуча. Потім вона входить у звичку, і навіть коли трапляється потреба зробити щось добре - уже не виходить, бо не буде ні потрібних навичок, ні потрібного інструменту, ні потрібних матеріалів. І в цьому не лише вина того, хто робить, клієнти теж в основній своїй масі голосують гаманцем за халтурників, тому хороші майстри або не виживають, або йдуть у ексклюзив, куди основна маса людей не звертається.До речі, лінзи стоять все ще криво - зліва межа задирається вверх, це ж помітно. Я так розумію, на стенд ви не їздили, а "регулювали" на око?Взагалі чесно кажучи я чекаю, коли нарешті за невідповідні фари почнуть штрафувати, бо те, що увесь цей лед "не сліпить" - казочки. Навіть коректно встановлений і налаштований, що трапляється далеко не в половині випадків, він постійно блимає в очі різкими спалахами, коли машину хитає на нерівностях, коли ви їдете зверху, а хтось на зустріч піднімається знизу, сліпить в дощ, коли на зовнішньому склі фари збираються краплі, що працюють розсіюючими лінзами, тому що при чіткій світло-тіньовій межі важко їхати швидко, бо за нею повна чорнота, і тому нарегульовують, щоб ближнє світило трохи далі, тому що ставлять без автокоректорів, а покрутити колесико, коли хтось сів ззаду забувають, та й вручну крутити - це ж плюс/мінус футбольне поле... А не моргають - бо таких машин тепер в потоці мінімум третина, задовбешся постійно моргати.
ROst.ADventure,
"коли нарешті за невідповідні фари почнуть штрафувати"

Для цього треба робочі інституції (це означає що поліцейський не міг по приколу чи заради хабара кошмарити водіїв) та повернути Технічний Огляд.
Надати можливість вилучати авто з потоку, якщо є підозра на нештатну оптику/лампочку. Якщо підозра підтверджується експертизою (бажано на місці), то анулюється запис про пройдене ТО та страховий поліс.
Як мінімум через це порушення повторне ТО та поліс влетять в копійку та витрачений час, не говорячи про сам штраф.

Але я щось не вірю в такий сценарій.
сьогодні о 01:48