Skoda Octavia Combi Mk3 (Шкода)

Колеса. Допомога залу.

Я їжджу на Skoda Octavia Combi Mk3
Київ, Україна

Потрібні поради.


Повний вигляд


Машина зараз на дисках Dezent 7.5j x17, з зимою, розпаковка на пару сезонів.


Dezent


Тому постає питання, що робити навесні, бо

рідні 18 диски  я благополучно продав.

Я планую залишити один комплект дисків і перекидати гуму. Ну і хочу трошки додати висоти профіля від штатного, бо дорогі такі собі. Так що на 17 діаметр є три варіанти: 205/55, 215/50 та 225/50. Всі мають вищий профіль і трохи + в кліренсі.

Dezent зовні в непоганому стані, тільки на одному є трохи бордюрки ну и краска полущилась місцями. Так що є наступні шляхи:

  • Залишити Dezent. Хоча я і не дуже люблю сторонні диски, ці наче виглядають на авто не погано і навіть трошки цікаво. Тобто навесні іх від пескоструїти та пофарбувати. Можливо навіть не тільки в сріблястий колір. Далі купити літо, а згодом і зиму. Тут є 2 "але". Диски можуть бути фізично криві/уставші, бо стрі, судячи по даті виробництва. Ну в на 7.5 ширину наче треба 225 ширину чи 215. А була ідея взяти полегле гуму, с точки зору витрати пального. Але цей шлях виглядає привабливим, с точки зору витрат.
  • Навесні таки купити якісь заводські диски (може з VW), 7jx17, відповідно під них брати літо в розмірі 205/55 чи 215/50. Далі або подавати зиму з Dezent, або залишити на наступну зиму. Тут є і додаткові витрати і я поки не побачив заводські диски, які би мені прямо сподобалися. Ну і купувати бу диски та ще лотерея.

Так що буду вдячний за поради, яким шляхом піти, досвід гри в розміри гуми чи прикладами фото дисків на нашому авто.

Схожі компанії

«Tire Bro - реставрація та фарбування дисків»

Tire bro це місце де ваші диски отримують нове життя! Ми - команда професіоналів, які повернуть твоїм дискам ідеальний вигляд. За минулий рік ми порадували понад 620 автовласників!   Ми надаємо повний пакет догляду за дисками: Ремонт дисків Аргонове зварювання Алмазне шліфування Порошкове фарбування Ми працюємо з кованими,...
Пробіг 180500 км.
Опубліковано: 30 листопада 23:08
9 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
З якоїсь причини не оригінальні диски для ваг зазвичай дуже широкі. Наприклад, оригінальні 17 на мій тігуан йдуть 6 чи 6.5", що ідеально для штатної ширини гуми 215. Не оригінальні зустрічав не менше 7. Більше ширина - більша вага як диска, так в гуми, бо вужчу не встановити.
Я б на октаху взагалі б брав 16 диски, особливо на зиму. І ціна помітно нижча, і плавності руху додасться
1
01 грудня 10:37
Xabr
Oleg-Samu, на попередньому турані я на зиму взагалі 15 ставив. 195х65, як наймасовіший. І нічо - корона не впала
Xabr, я і сам більше за практичність, ніж стиль. Тому 18і рідні одразу продав. До 16их придивлявся, і дисків і як на машині виглядають, але поки нічого не сподобалося.
01 грудня 14:03
Як на мене, ці диски що на фото не пасують до октавії в такому ганому кольорі) сам в пошуках чогось, бо 18 то важко)
2
01 грудня 10:17
Вітаю, колего!
Ваша цитата "Я планую залишити один комплект дисків і перекидати гуму"(с) є самою поганою думкою.
Який в цьому сенс? Треба мати два комплекта колес в зборі. Це по-перше!
Друга ваша цитата: "Хоча я і не дуже люблю сторонні диски"(с) Поясніть, на чому це грунтується? Вони, диски стороннього виробництва,
як правило, легше за оригінальні, ну і мають більше варіантів дизайну, значенню ЕТ, ширини і т.п.
На диски шириною 7.5 дюймів треба встановлювати гуму розміром 225. Навіть 215 буде вже завузька. Якщо ви бажаєте трохи "піднятися",
при ширині 225 мм профіль можна обрати 50-й.
Шукати "легку" гуму умовно пуста трата часу. Якщо він у вас є - займайтесь. Отримати легкі колеса із заводськими оригінальними дисками
у вас не вийде точно! Бо, як я вже написав вище, заводські диски все як правило важкі.
Тому, що купувати, що залишати, що упорядковувати чи продавати - вирішувати вам. Але є певні розміри дисків та гуми, які на мій скромний
погляд, треба дотримуватися.
Моя вам скромна порада: якщо ці диски вас влаштовують, навесні наводьте їх у повний лад, коштує це зовсім не дорого. Вирівнюєте, фарбуйте у будь-який колір. У результаті отримуєте нові диски. Купуєте літню гуму 225/45 або 50 та катаєтесь. Для зимової гуми, що залишилася, купуєте другий комплект дисків. Яких – вирішите самі. Ми не знаємо розмір вашої зимової, тієї, що зараз стоїть. Ось і все. У результаті матимете два комплекти коліс у зборі. Міняти будете у зручний час, мінімум звернень на "пряморукі" шиномонтажі тощо.
1
30 листопада 23:37
Maximilian
Вітаю, колего!Ваша цитата "Я планую залишити один комплект дисків і перекидати гуму"(с) є самою поганою думкою. Який в цьому сенс? Треба мати два комплекта колес в зборі. Це по-перше! Друга ваша цитата: "Хоча я і не дуже люблю сторонні диски"(с) Поясніть, на чому це грунтується? Вони, диски стороннього виробництва, як правило, легше за оригінальні, ну і мають більше варіантів дизайну, значенню ЕТ, ширини і т.п.На диски шириною 7.5 дюймів треба встановлювати гуму розміром 225. Навіть 215 буде вже завузька. Якщо ви бажаєте трохи "піднятися",при ширині 225 мм профіль можна обрати 50-й. Шукати "легку" гуму умовно пуста трата часу. Якщо він у вас є - займайтесь. Отримати легкі колеса із заводськими оригінальними дисками у вас не вийде точно! Бо, як я вже написав вище, заводські диски все як правило важкі. Тому, що купувати, що залишати, що упорядковувати чи продавати - вирішувати вам. Але є певні розміри дисків та гуми, які на мій скромний погляд, треба дотримуватися.Моя вам скромна порада: якщо ці диски вас влаштовують, навесні наводьте їх у повний лад, коштує це зовсім не дорого. Вирівнюєте, фарбуйте у будь-який колір. У результаті отримуєте нові диски. Купуєте літню гуму 225/45 або 50 та катаєтесь. Для зимової гуми, що залишилася, купуєте другий комплект дисків. Яких – вирішите самі. Ми не знаємо розмір вашої зимової, тієї, що зараз стоїть. Ось і все. У результаті матимете два комплекти коліс у зборі. Міняти будете у зручний час, мінімум звернень на "пряморукі" шиномонтажі тощо.
Maximilian, дякую.
1. По "1 комплект дисків, 2 комплекта гуми". Таку схему використовува на попередній машині і не побачив мінусів. У мене нема гаража чи місця де зберігати колеса. Тому я їх задаю на зберігання і перевзуваюсь на шиномонтажке, а не самостійно. Рахував навіть вартість шинлмонтаж в порівнянні з вартістю дисків - все одно дешевше) а які доводи проти цієї думки?
2.По "заводським" дискам - питання не в характеристиках, а більше в естетичному сприйнятті. Особисто мені, на всіх авто більше подобаються саме рідні. Це дуже субъективно, згоден. Тому ідея взяти "оригінал" - саме і виключно с точки зору зовнішнього вигляду.
По "легкій" гумі, я маю на увазі, що без інших факторів, я скоріш взяв би 205/55 ніж 225/50.
1
01 грудня 00:11
Oleg-Samu
Maximilian, дякую.1. По "1 комплект дисків, 2 комплекта гуми". Таку схему використовува на попередній машині і не побачив мінусів. У мене нема гаража чи місця де зберігати колеса. Тому я їх задаю на зберігання і перевзуваюсь на шиномонтажке, а не самостійно. Рахував навіть вартість шинлмонтаж в порівнянні з вартістю дисків - все одно дешевше) а які доводи проти цієї думки?2.По "заводським" дискам - питання не в характеристиках, а більше в естетичному сприйнятті. Особисто мені, на всіх авто більше подобаються саме рідні. Це дуже субъективно, згоден. Тому ідея взяти "оригінал" - саме і виключно с точки зору зовнішнього вигляду.По "легкій" гумі, я маю на увазі, що без інших факторів, я скоріш взяв би 205/55 ніж 225/50.
Oleg-Samu, Ну треба банально математично порахувати, на якому за рахунком шиномонтажі вам окупляться диски.
Наприклад скажу про свою ситуацію, що рідні диски від ауді А3 /в ідеальному стані/ на свою шкоду я купив за сто євро.
А один візит на шиномонтаж, перевзути гуму, коштує 60. Ось і вся математика. Але т.к. я перевзуваю машину самостійно,
то вже дуже багато років /і на різних авто/ практикую мати два комплекти коліс у зборі.
Півгодини фізичних вправ на свіжому повітрі та машина перевзута.

До речі, питання: зберігати окремо гуму і колеса в зборі, стоять різних грошей? Я просто не знаю? І це теж, доречі, гроші ))) Їх теж рахуйте ))

Щодо дизайну – тут питань немає. У мене самого до цього особисте і специфічне ставлення.
Може тому собі я купив оригінальні ауді диски на обидва комплекти коліс )))
Ну і наостанок моя вам порада. Авто з цими дисками виглядає не супер. Пробачте. Колеса у "великих" арках виглядають "маленькими". Звичайно, рідні 18-і виглядали б набагато краще. Тому, при виборі нових/інших дисків, зверніть увагу на значення "ЕТ", так званий "виліт". Його можна сміливо зменшувати від заводського значення на 10 мм, наприклад, 15 мм максимум, висуваючи при цьому колесо назовні. Цю дію, звичайно, треба розглядати в парі у виборі ширини диска. На шинному калькуляторі все робиться досить просто. Це все для того, щоб колеса не сиділи "глибоко" в арках. Це не гарно. Хоча і тут, як то кажуть "фломастери"...
01 грудня 00:35
Maximilian
Oleg-Samu, Ну треба банально математично порахувати, на якому за рахунком шиномонтажі вам окупляться диски. Наприклад скажу про свою ситуацію, що рідні диски від ауді А3 /в ідеальному стані/ на свою шкоду я купив за сто євро. А один візит на шиномонтаж, перевзути гуму, коштує 60. Ось і вся математика. Але т.к. я перевзуваю машину самостійно, то вже дуже багато років /і на різних авто/ практикую мати два комплекти коліс у зборі. Півгодини фізичних вправ на свіжому повітрі та машина перевзута. До речі, питання: зберігати окремо гуму і колеса в зборі, стоять різних грошей? Я просто не знаю? І це теж, доречі, гроші ))) Їх теж рахуйте ))Щодо дизайну – тут питань немає. У мене самого до цього особисте і специфічне ставлення. Може тому собі я купив оригінальні ауді диски на обидва комплекти коліс ))) Ну і наостанок моя вам порада. Авто з цими дисками виглядає не супер. Пробачте. Колеса у "великих" арках виглядають "маленькими". Звичайно, рідні 18-і виглядали б набагато краще. Тому, при виборі нових/інших дисків, зверніть увагу на значення "ЕТ", так званий "виліт". Його можна сміливо зменшувати від заводського значення на 10 мм, наприклад, 15 мм максимум, висуваючи при цьому колесо назовні. Цю дію, звичайно, треба розглядати в парі у виборі ширини диска. На шинному калькуляторі все робиться досить просто. Це все для того, щоб колеса не сиділи "глибоко" в арках. Це не гарно. Хоча і тут, як то кажуть "фломастери"...
Maximilian,
Якось ви дуже вигідно диски взяли.
Економіка тут така:
Бв диски - 8 - 12 тис грн.
Просто перекинути колеса - 400-500 грн на рік
Перевзутися - 1200-1300 грн на рік.
Так що вони окупляться через 10 - 12 років в моєму випадку. Якщо перекидати самому - за 8.
Зберігання гуми на дисках десь на 15-20% дорожче ніж просто гуми.
По вильоту, на фото може не дуже видно, але по факту, вони майже торчать назовні з арок, на самій межі. Більш "висувати" їх просто нікуди) Ще добре, що бризковикі є.
1
01 грудня 11:29