Mitsubishi Outlander (Самурай)

Непереборна цікавість перемогла

Я їжджу на Mitsubishi Outlander
Київ, Україна

Вітаю шановне панство!


Щось було мені нема чого робити, сидів і розмірковував.

Самурай бере десь до пів літри масла від заміни до заміни. Наче норм.

І стало мені цікаво, а от кіко з тих пів літри масла летить через вентиляцію картерних газів у впускний колектор.


Десь попадалась мені інфа, шо в розрив вентиляції можна поставити "маслоуловлювач", який буде відсікати і накопичувати масло в колбі.

На впуск буде менше грязюки попадати, це ж наче норм.

Подивився я на ціну тих "малоуловлючвачів"... засумував.

Мені ж побавитись, а не на треку ганяти )))

Та й розміром вони досить великі.


І тут попадає мені на очі ось така штука.

масловідсікач

Формально вона призначена для встановлення в розрив повітряної магістралі після компресора/ресівєра.

Але люди пишуть, що можна використати як мені треба, тільки треба заглушити клапан знизу у колбі.


Замовив цю приблуду на аліекспрес аж за 160 грн )))

Купив шлангу, зняв стандартний шланг який з голови на впуск пуляє картерні гази.

Двома кусками шлангу вивів цю колбу наружу, щоб було доступно.

Вийшло десь так, але нагадаю, мені побавитись та зняти.

причипив колбу


Шо я вам скажу панове.

Ось так набралось за два місяці експлуатації

за 2 місяці

І я не навалюю на самураї, оберти зазвичай до 3500.
Якщо чесно, я думав буде менше.

Як це оцінити? Візуально там грам 15-20, я так думаю.


Висновки:

1. Навіть такий колхоз працює )))

2. Більшість з ти півлітра масла що доливаю потрапляє іншим шляхом, через кільця та сальники клапанів.

3. З такою штукою впуск точно буде чистіший.


От сидю і думаю, може залишити цю "маслопомийку", користь наче є?

Як думаєте?


Ціна питання 250 UAH,
Опубліковано: 14 листопада 11:11
7 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Ідея хороша. Хай і не дуже багато тої оливи, але вона таки потрапляє на впуск.
По тихому заздрю і надіюсь, настане час, коли технічка машини вже буде повністю в порядку, і буде теж нема чого робити, щоб звідувати самі глибини глибин та придумувати усіляке різне, колись дурне, колись смішне, а колись корисне )))

Є у мене в користуванні маслоуловлювачі, в тому числі і такий самий, яким скористались ви. Клапан можна і не глушити, він оком не моргнувши тримає 10 атмосфер тиску, ну хіба переживати, щоб не натиснути якось ненароком і не захляпати трохи те, що під ним, оливою. А призначення того клапана - зливати конденсат.
Є ще один фільтр-маслоуловлювач, його як правило ставлять перед фарбопультом (на приєднаному фото), він трохи менший і може бути зручнішим. В нього, у якості клапана, вкручений звичайний автомобільний колісний ніпель.
Ну і нема потреби замовляти-чекати з аліекспресу, в будь-якому магазині інструментів, де є і секція пневмообладнання, їх можна купити за такі ж гроші. Чи загуглити "міні-фільтр для фарбопульта", або, якщо такий, як у вас - "фільтр 1/4 для очищення повітря".

Теж треба буде спробувати, колись )
14 листопада 12:59
Я їжджу на Mitsubishi Outlander
ROst.ADventure
Ідея хороша. Хай і не дуже багато тої оливи, але вона таки потрапляє на впуск.По тихому заздрю і надіюсь, настане час, коли технічка машини вже буде повністю в порядку, і буде теж нема чого робити, щоб звідувати самі глибини глибин та придумувати усіляке різне, колись дурне, колись смішне, а колись корисне )))Є у мене в користуванні маслоуловлювачі, в тому числі і такий самий, яким скористались ви. Клапан можна і не глушити, він оком не моргнувши тримає 10 атмосфер тиску, ну хіба переживати, щоб не натиснути якось ненароком і не захляпати трохи те, що під ним, оливою. А призначення того клапана - зливати конденсат.Є ще один фільтр-маслоуловлювач, його як правило ставлять перед фарбопультом (на приєднаному фото), він трохи менший і може бути зручнішим. В нього, у якості клапана, вкручений звичайний автомобільний колісний ніпель.Ну і нема потреби замовляти-чекати з аліекспресу, в будь-якому магазині інструментів, де є і секція пневмообладнання, їх можна купити за такі ж гроші. Чи загуглити "міні-фільтр для фарбопульта", або, якщо такий, як у вас - "фільтр 1/4 для очищення повітря".Теж треба буде спробувати, колись )
ROst.ADventure, проблема того клапану, що я глушив в тому, що цей пристрій розроблений працювати під тиском компресора. І в такому разі клапан закривається тиском. Тобто при атмосферному тиску він відкритий, там пружинка його відкриває.
А у нас там розрядження, бо впуск тягне в себе і клапан той відкриває.
І як виявилося, на впуск тягне зайве повітря через той клапан і звідти капає масло, яке повинно накопичуватись у колбі.
14 листопада 14:12
Zerggus
ROst.ADventure, проблема того клапану, що я глушив в тому, що цей пристрій розроблений працювати під тиском компресора. І в такому разі клапан закривається тиском. Тобто при атмосферному тиску він відкритий, там пружинка його відкриває.А у нас там розрядження, бо впуск тягне в себе і клапан той відкриває.І як виявилося, на впуск тягне зайве повітря через той клапан і звідти капає масло, яке повинно накопичуватись у колбі.
Zerggus, Зрозумів, бо я таки дійсно без тиску його не експлуатував.

Але мені тут в групі нашій розказали страшну-престрашну історію, як чоловік зробив собі масловідділювач, він йому взимку замерз, його фільтруючий елемент, що теоретично можливо, адже в повітрі завжди є волога, тоді цей замерзлий фільтр прорвало, в двигун кинуло оливою, що там була, і цей самий двигун зловив гідроудар.
Мені ця історія виглядає дещо дивною, адже десяток мілілітрів оливи точно недостатньо, щоб зловити гідроудар. А ще історія замовчує, як він зробив цей масловідділювач - а може з водяного фільтру, і там назбиралось мілілітрів 100?
Ну але чисто теоретично, щоб прямо зовсім унеможливити такий розвиток подій, таки дійсно краще систематично зливати оливу. Ну, щоб вона там не назбирувалась. Від гріха подалі )
14 листопада 16:30
Я їжджу на Chery Tiggo Т11
ROst.ADventure
Zerggus, Зрозумів, бо я таки дійсно без тиску його не експлуатував.Але мені тут в групі нашій розказали страшну-престрашну історію, як чоловік зробив собі масловідділювач, він йому взимку замерз, його фільтруючий елемент, що теоретично можливо, адже в повітрі завжди є волога, тоді цей замерзлий фільтр прорвало, в двигун кинуло оливою, що там була, і цей самий двигун зловив гідроудар.Мені ця історія виглядає дещо дивною, адже десяток мілілітрів оливи точно недостатньо, щоб зловити гідроудар. А ще історія замовчує, як він зробив цей масловідділювач - а може з водяного фільтру, і там назбиралось мілілітрів 100? Ну але чисто теоретично, щоб прямо зовсім унеможливити такий розвиток подій, таки дійсно краще систематично зливати оливу. Ну, щоб вона там не назбирувалась. Від гріха подалі )
ROst.ADventure, ROst.ADventure, історія не безпідставна. але там скоріш за все було не стільки масло, як вода - конденсат.
я на кадеті трохи експериментував з маслоулавлювачем (такий як на фото) і скажу що потрібно привести до ладу штатну систему очистки картерних газів. всі ці маслопомийки - це для автоспорту, для цивільних автівок воно більше шкоди принесе.
проїздив десь пів року з літа до літа.
перше - до того як поставив маслоуловлювач у мене на автівці рівень масла від заміни до заміни не зменшувався. як тільки почав їздити з ним - і що саме цікаве - коли настали морози - за тиждень десь до 20 грам масла набиралося. влітку нічого подібного не було - тільки масляний наліт .
друге - як тільки температура опустилася нижче +5 в маслоулавлювачі почав з'являтися конденсат. якщо лазити зливати щодня - масло з водою не встигало перемішуватися і було окремими субстанціями. але якщо тиждень не зливати - утворювалася емульсія. і від неї вимити нутрощі - ще та задача
14 листопада 18:59
Я їжджу на Renault Megane Scenic
Я считаю нужно оставить. Полностью с вами согласен. Возможно и себе так на дизеле зделаю. Беру на заметку.
Только добавьте ссылку с АлиЭкспресс на эту приблуду)
14 листопада 11:18
Я їжджу на Mitsubishi Outlander
Bronius
Я считаю нужно оставить. Полностью с вами согласен. Возможно и себе так на дизеле зделаю. Беру на заметку.Только добавьте ссылку с АлиЭкспресс на эту приблуду)
Bronius, Не знаю, можно ли ссылки публиковать
Брал тут:
https://www.aliexpress.com/item/32696600104.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.32.54bd1802xreO4x
По названию AF-2000 оно ищется
1
14 листопада 11:21