Audi A6 Allroad quattro (C7) (Allroad)

Stage 1

Я їжджу на Audi A6 Allroad quattro (C7)
Житомир, Україна

Після усіх маніпуляцій з мотором захотілось перевірити що ми отримали на виході і можливо трохи підняти потужність до стокових параметрів нового двигуна.


Оскільки хто не в курсі базовий мотор був crtd на 272 л.с і 580 нм. Новий мотор який я купив був від s6 c8 dew 2019 року з пробігом 57 тисяч і там він в стоці видавав 341 л.с і 700 нм. Але там інші турбіни, є додаткова електро установка на 10 кВт. Інші мізки. Находив багато інформації про те що ці мотори мають посилені колінвали, шатуни, поршні і також мають додаткові масляні канали для кращого охолодження. Тобто мотор точно розрахований на цю потужність.


Не сказав би що в цьому була необхідність тимпаче що на гонки я не їжджу і навіть ніколи не робив замірів авто, але завжди приємно мати запас потужності під капотом щоб ті самі обгони стали безпечнішими.  


Почитавши відгуки за різні компанії хто займається чіп тюнінгом вибрав саме компанію upStage. 


Приїхав до них. Зробили декілька замірів. Накатили Stage 1. Ще заміри.


Результат:






283 -> 322 Hp + 39 Hp 554 -> 687 Nm + 133 Nm


В цілому, приріст динаміки відчувається.

Я задоволений. Їздити стало приємніше. І інколи навіть і цікавіше.


Тепер думаю на рахунок вихлопу :)

Усім гарного настрою!

Схожі компанії

«Заміна Ламп»

Ми спеціалізуємося на встановленні та заміні біксенонових та bi-led лінз на всі марки та типи автомобілів. Головне світло встановлене в нашій студії автомобільного світла ЗАМІНАЛАМП приємно здивує та подарує додатковий комфорт та безпеку на дорозі для вас та ваших близьких. У нашому фото-портфоліо понад 2000 успішних робіт та...

Ціна питання 20000 UAH,
Опубліковано: 02 листопада 2024р. 09:53
26 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Можна пару слів про вибір контори? Чому вони, а не, наприклад, Revo чи APR?
22 квітня 18:34
Xabr
Можна пару слів про вибір контори? Чому вони, а не, наприклад, Revo чи APR?
Xabr, шукав компанію саме з діно стендом, з великою кількістю виконаних робіт, відгуками.
Велика кількість людей задоволена ними.

Плюс багато кому дзвонив перед тим як шити, усі по різному відповідали і консультували.
1
22 квітня 20:42
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Почекаю, доки коментарі з хейтом Апстейджа настояться =)
1
22 квітня 16:02
oleh_o
Почекаю, доки коментарі з хейтом Апстейджа настояться =)
oleh_o, мені теж цікаво почитати що люди пишуть і хто реально мав позитивний/негативний досвід
22 квітня 16:18
Я їжджу на BMW X3 (F25)
pbileush
oleh_o, мені теж цікаво почитати що люди пишуть і хто реально мав позитивний/негативний досвід
pbileush, Можеш подивитися мої записи стосовно чіпа та замірів. Був на їх стенді 3 рази. Весь час показники схожі на ті, як авто їде)

Причому один раз їхав чисто на стенд, тобто їм сенсу їх завищувати взагалі ніякого немає.

Але так, в інтернеті, та і зокрема на ДТ багато негативних відгуків, що стенд у них косий-кривий, правда ні від кого я поки якихось суттєвих аргументів не побачив🙃
22 квітня 16:48
oleh_o
pbileush, Можеш подивитися мої записи стосовно чіпа та замірів. Був на їх стенді 3 рази. Весь час показники схожі на ті, як авто їде)Причому один раз їхав чисто на стенд, тобто їм сенсу їх завищувати взагалі ніякого немає.Але так, в інтернеті, та і зокрема на ДТ багато негативних відгуків, що стенд у них косий-кривий, правда ні від кого я поки якихось суттєвих аргументів не побачив🙃
oleh_o,
Та так само і я. Зробив у них чуть більше чим пів року тому, все ок. Нема чого додати. Різниця є. Проблем немає.
Тут в ауді клубі почали їх поносити. Бачу і на ДТ час від часу негативні відгуки проскакуюсь як і тут під цим постом у мене.

Але все із розряду у мене кум, брат, сват, друг робив у них стейдж і там шось пішло не так, щось не відповідає дійсності, якось не так їде і т д.
Ніяких скріншотів заїздів до/після.
Цікавлять саме реальні кейси. А їх поки що не бачу.

У всіх авто різні за станом. Тому звісно у когось можуть бути проблеми, але чи повʼязані вони з цією компанією, питання.
Запустив рекламу на цей пост, бачу ап стейдж теж в коментарях доєдналися.
Побачимо по ітогу хто є хто =)
1
22 квітня 16:58
Без коліс :(
Апстейж… краще зміни прошивку. Або взагалі відкатитись на сток ніж на їх прошивці їздити. До того ж, це не їх прошивки😂 Вони купують в іншій конторі за бугром і тут впарюють за норм прайс. вангую що буста чисто навалили от машинка і поїхала.
07 квітня 00:38
Без коліс :(
Groovy
Апстейж… краще зміни прошивку. Або взагалі відкатитись на сток ніж на їх прошивці їздити. До того ж, це не їх прошивки😂 Вони купують в іншій конторі за бугром і тут впарюють за норм прайс. вангую що буста чисто навалили от машинка і поїхала.
Groovy, Ви вангуєте, чи є реальні аргументи? Прошивали у нас автівку, коли?
Якщо Вам надати прошивку для аналізу, дасте аргументовану експертну оцінку прошивці?
1
22 квітня 13:30
Сам планую до них колись добратися. Попередній власник щось хімічив з прошивкою, але що питання, цікаво заміряти і якщо буде можливість теж трішки підняти кпд.
2
23 березня 18:08
Upstage це реальні розводили, малюють графіки. Даремно до них поїхав. Сам через це пройшов.
2
02 листопада 2024р. 10:27
olehVW
Upstage це реальні розводили, малюють графіки. Даремно до них поїхав. Сам через це пройшов.
olehVW, різниця в динаміці відчутна.

Про будь яко компанію є як позитивні так і негативні відгуки. Усі люди різні. Різні стани авто. Плюс людський фактор.
Особисто я нічого поганого про них сказати не можу.
02 листопада 2024р. 11:40
olehVW
pbileush, те що було дійсно Після VTG я дійсно відчув різницю. 100-200, було 28, стало 20
olehVW, а ти їм нічого не казав за це?
Які аргументи були?
1
02 листопада 2024р. 13:43
olehVW
Upstage це реальні розводили, малюють графіки. Даремно до них поїхав. Сам через це пройшов.
olehVW,
робив тестові заміри розгіну через obd.
До стейджу
7.5 в спорті без ланча
6.8 з ланчем

Після стейджу
6.4 в спорті без ланча
Не ланчував

Це орієнтовно, я розумію що це не точно але як показник приросту то зміна є.
02 листопада 2024р. 11:47
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Andronov
pbileush, тобто ти кажеш що 40 коней зняли цілу секунду? 🤣🤣 Смішно.
Andronov, А що тут смішного? Усе ж залежить від початкових і кінцевих к.с., де була ця різниця.
Умовно, між 100 і 140 к.с. буде не одна секунда, а кілька
Між 200 і 240 к.с. якраз приблизно секунда
А от уже між 500 і 540 к.с. будуть десяті долі секунди.
1
23 квітня 09:47
Andronov
pbileush, тобто ти кажеш що 40 коней зняли цілу секунду? 🤣🤣 Смішно.
Andronov, ось вчора ввечері поїхав, лончанув.
Температура повітря була 21 градус. Тиск в шинах був 2.4. Був один в салоні, без лишнього багажу, пів баку пального. Заправка окко дизель пульс.

Що не так?
До стейджу було 6.8 з ланчем
Після 6
- 0.8 секунди
23 квітня 11:42
Я їжджу на Lexus IS II
pbileush
Andronov, ось вчора ввечері поїхав, лончанув.Температура повітря була 21 градус. Тиск в шинах був 2.4. Був один в салоні, без лишнього багажу, пів баку пального. Заправка окко дизель пульс. Що не так?До стейджу було 6.8 з ланчемПісля 6- 0.8 секунди
pbileush, зроби заміри Dragy або Race Logic тоді буде чітко. Те що пише авто не відповідає дійсності майже ніколи. Навіть нову авто провірити, то вона майже ніколи не показує паспорт.
23 квітня 13:51
Andronov
pbileush, зроби заміри Dragy або Race Logic тоді буде чітко. Те що пише авто не відповідає дійсності майже ніколи. Навіть нову авто провірити, то вона майже ніколи не показує паспорт.
Andronov,
Показники з драгі можуть бути більше, я це розумію. Це приблизні цифри. Але мене точні цифри не цікавлять оскільки я навряд буду з кимось заїжджати. Суть тесту побачити чи є зміни, а вони є. І плюс мінус схожі на правду. Я думаю цього достатньо.

Взагалі у чому сенс ваших претензій?
Показати що час не точний. Ну ок, я це знаю і погоджуюсь з цим.

Ви хочете доказати що змін по стейджу немає?
Чи те що +40 сил не можуть дати -0.8 секунд?
Так от є такий нюанс, стейдж додає не тільки лс а і крутний момент. І на дизелі ця штука теж непоганий результат показує при старті, як би…
23 квітня 14:58
Я їжджу на Lexus IS II
pbileush
Andronov, Показники з драгі можуть бути більше, я це розумію. Це приблизні цифри. Але мене точні цифри не цікавлять оскільки я навряд буду з кимось заїжджати. Суть тесту побачити чи є зміни, а вони є. І плюс мінус схожі на правду. Я думаю цього достатньо. Взагалі у чому сенс ваших претензій?Показати що час не точний. Ну ок, я це знаю і погоджуюсь з цим. Ви хочете доказати що змін по стейджу немає?Чи те що +40 сил не можуть дати -0.8 секунд?Так от є такий нюанс, стейдж додає не тільки лс а і крутний момент. І на дизелі ця штука теж непоганий результат показує при старті, як би…
pbileush, я думаю це ефект плацебо більше. 😄 Претензій не має зовсім, цеж не я платив. Головне вірити в те що тобі показали на графіку, і ти сам знайдеш те що стало краще. Вже робили такі досліди, впарювали людям щось старе під виглядом нового, і всі до одного вірили. Я про те щоб доказати те що вони реально прошили тобі її так як треба потрібно зробити реальні заміри, і тоді робити конкретні висновки. Я нікому на слова не вірю. Але ти не повинен мені щось доказувати. Ти маєш доказати собі в першу чергу, якщо хочеш. Я наприклад на твоєму місці перевірив би в реальності що там є. Це просто моя думка, і я її висловив. Без претензій до чогось чи до когось. А ти сам вирішуєш відповідати чи ігнорити.
23 квітня 23:54
Andronov
pbileush, я думаю це ефект плацебо більше. 😄 Претензій не має зовсім, цеж не я платив. Головне вірити в те що тобі показали на графіку, і ти сам знайдеш те що стало краще. Вже робили такі досліди, впарювали людям щось старе під виглядом нового, і всі до одного вірили. Я про те щоб доказати те що вони реально прошили тобі її так як треба потрібно зробити реальні заміри, і тоді робити конкретні висновки. Я нікому на слова не вірю. Але ти не повинен мені щось доказувати. Ти маєш доказати собі в першу чергу, якщо хочеш. Я наприклад на твоєму місці перевірив би в реальності що там є. Це просто моя думка, і я її висловив. Без претензій до чогось чи до когось. А ти сам вирішуєш відповідати чи ігнорити.
Andronov, я бачу ви любите подискутувати. Я теж люблю. Так що погнали)

Що покаже те що я візьму драгі?
Він дасть якусь цифру. Але на чому будувати аналіз результатів? Ця цифра нічого не покаже без замірів через драгі до стейджу чого я не робив. Чого, хз. Тоді я про це не думав.

То з чим мені порівнювати дані які я отримаю з драгі?
З стоковими данними?
Якщо ви уважно прочитаєте пост, а потім підете і подивитесь пост про цей автомобіль то зрозумієте що в мене стоїть не стоковий мотор. Я його міняв. Тому про заводські параметри можна і не мріяти.

Мотор по замовчуванню повинен бути crtd, від нього лишилось тільки навісне це турбіна, компресор, генератор, форсунки, кришки голів, мізки і екологія.
Стоїть новий мотор dew
Він має інші поршня, шатуни, інші розпревали, інший впуск випуск. Навіть вага поршнів з шатунами різна. Навісне в цього мотора тааож відрізняється, для прикладу для нього іде інша більша турбіна, інші форсунки.
Ви не по вагам тому вам ці цифри нічого не говорять.
Якщо я вам опишу всі мільйон нюансів що чому по якій причині, багато питань… вам набридне читати)
24 квітня 00:38
Без коліс :(
olehVW
Upstage це реальні розводили, малюють графіки. Даремно до них поїхав. Сам через це пройшов.
olehVW, Ви готові підводити своі слова на практиці? Ми готові викласти результати перевірки...
22 квітня 13:17
UPstage_chiptuning
olehVW, Ви готові підводити своі слова на практиці? Ми готові викласти результати перевірки...
UPstage_chiptuning,
Я ділюся своїм досвідом, ви та взяли 400ойро ні за що, графіки ваші були мальованими.
Машина після того як поставили програму на VTG поїхала НАБАГАТО краще.
Є графіки зі стенда, є заміри драгі, є моє власне відчуття.
Розводилово чистої води в моєму конкретному випадку.
23 квітня 23:00