Ford Escape (4G) (Кінь )

Фарбування супортов..

Я їжджу на Ford Escape (4G)
Київ, Україна

Декілька тижнів тому замінив рідні супорта Форд на супорта від Брембо.. Вирішив рідним зробити ТО, щоб привести їх до стану майже нових. Розібрав і тут в  мене зʼявилась думка, чому би не пофарбувати навсяк випадок.. Декілька тижнів тому фарбував порошковою фарбою Брембо, то пішов по такому шляху вдруге.. Закрив всі різьби, закрив отвори циліндрів,  захистив штуцера від фарби. День знадобилось щоб з ранку завезти на фарбування в вечорі вже їхав забирати. Далі збірка. Для циліндрів використовую мастило від TRW, направляючі в цих супортах не треба змащувати. Був приємно здивований що циліндри покриті якимсь тефлоновим захистом, це добре, який за 45000 пробігу ніяк не постраждав на циліндрах. Чому червоний? У Форд червоним зазвичай фарбують супорта на моделях ST.. Далі слайди.. 


Вийшло якось так..  Начебто не погано..



Ось такі циліндри на стокових гальмах.. Дуже не погано..



Збірка з використанням мастила TRW..



Комплект очумілі ручки..



Не відрізняється від нових :) :)


Що зараз робити? Продати чи хай лежать.. Може ще знадобляться.. 

Опубліковано: 21 вересня 20:50
14 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
Це мастило не універсальне (такого (універсального для всього) не існує в гальмівній системі). Воно використовується для направлячих штифтів (пальців) якщо вони не відкритого типу (відкриті, як у тебе на фото, змащувати заборонено) і гумових пильників пальців.
Для посадки поршня треба використовувати або гальмівну рідину або мастило ATE
3
24 вересня 21:00
Я їжджу на Ford Escape (4G)
TAIFUN
Це мастило не універсальне (такого (універсального для всього) не існує в гальмівній системі). Воно використовується для направлячих штифтів (пальців) якщо вони не відкритого типу (відкриті, як у тебе на фото, змащувати заборонено) і гумових пильників пальців.Для посадки поршня треба використовувати або гальмівну рідину або мастило ATE
TAIFUN, АТЕ хорошая смазка! Одна из лучших! Для цилиндров самое то! Но все супорта ТRW собираются на смазке TRW (ТРВ производитель тормозных систем и знает что делает)... Использовать ее можно как для направляющих в Которых Нужна смазка, так и для сборки цилиндров.. В моем случае направляющие не требуют смазки. Я вроде нигде и не писал, что направляющие ей мазал.. Тормозная жидкость при установке цилиндров только дает возможность усадить цилиндр без повреждения резинового уплотнительного кольца (дедовский метод, сейчас достаточно смазок, чтоб не использовать тормозную), защиту от влаги тормозная жидкость не дает (а так как тормозуха сильно гигроскопична).. Желательно чтоб под пыльником была смазка защищающая цилиндр от влаги.. Потом после установки цилиндров с помощью тормозухи имеем такие цилиндры, как на фото ниже.. Хотя конечно кому нравятся дедовские методы то да.. можно и тормозуху..
24 вересня 22:27
Я їжджу на Ford Kuga (2G)
NY
TAIFUN, АТЕ хорошая смазка! Одна из лучших! Для цилиндров самое то! Но все супорта ТRW собираются на смазке TRW (ТРВ производитель тормозных систем и знает что делает)... Использовать ее можно как для направляющих в Которых Нужна смазка, так и для сборки цилиндров.. В моем случае направляющие не требуют смазки. Я вроде нигде и не писал, что направляющие ей мазал.. Тормозная жидкость при установке цилиндров только дает возможность усадить цилиндр без повреждения резинового уплотнительного кольца (дедовский метод, сейчас достаточно смазок, чтоб не использовать тормозную), защиту от влаги тормозная жидкость не дает (а так как тормозуха сильно гигроскопична).. Желательно чтоб под пыльником была смазка защищающая цилиндр от влаги.. Потом после установки цилиндров с помощью тормозухи имеем такие цилиндры, как на фото ниже.. Хотя конечно кому нравятся дедовские методы то да.. можно и тормозуху..
NY, ти все файно зробив, але тобі правильно говорять - фордовські направляйки не змащуються. Змащуються тільки місця прилягання колодок до супорта і направляючі самих колодок. Направляйте супорта просто підарасяться до блиску.
1
28 вересня 07:39
Я їжджу на Ford Escape (4G)
klimsv75
NY, ти все файно зробив, але тобі правильно говорять - фордовські направляйки не змащуються. Змащуються тільки місця прилягання колодок до супорта і направляючі самих колодок. Направляйте супорта просто підарасяться до блиску.
klimsv75, полностью согласен!!! Если почитать внимательно я нигде и не писал что направляйки смазывал!.. :) Перечитайте саму запись, а не комментарии! Народ у нас читает как то не внимательно :)
28 вересня 11:27
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
NY
TAIFUN, АТЕ хорошая смазка! Одна из лучших! Для цилиндров самое то! Но все супорта ТRW собираются на смазке TRW (ТРВ производитель тормозных систем и знает что делает)... Использовать ее можно как для направляющих в Которых Нужна смазка, так и для сборки цилиндров.. В моем случае направляющие не требуют смазки. Я вроде нигде и не писал, что направляющие ей мазал.. Тормозная жидкость при установке цилиндров только дает возможность усадить цилиндр без повреждения резинового уплотнительного кольца (дедовский метод, сейчас достаточно смазок, чтоб не использовать тормозную), защиту от влаги тормозная жидкость не дает (а так как тормозуха сильно гигроскопична).. Желательно чтоб под пыльником была смазка защищающая цилиндр от влаги.. Потом после установки цилиндров с помощью тормозухи имеем такие цилиндры, как на фото ниже.. Хотя конечно кому нравятся дедовские методы то да.. можно и тормозуху..
NY, не зовсім так)
Мастило TRW PFG110, як я казав вище, не є універсальним мастилом.
Якщо коротко:
TRW PFG110 для пальців та пильників.
ATE 70020/03.9902-0511.2 для поршнів та циліндрів. Манжету, щоб не прикіпіла, як раз краще змащувати нею.
ATE Plastilube - протискрипна. Замість неї можна кермаічну Febi 26711, нею як раз і ступицю можна змастити де диск прилягає (замість мідного мастила яке використовують всі кому не лінь).
А стосовно пальців, то я писав щоб люди, які будуть читати коментарі, не подумали що такі пальці як на фото треба змащувати. Не треба, там самі пильники штовхають пальці бо у них внутрянка має спеціальні ребра.

P.S. TRW не боги в гальмівній системі. І у них є рішення та продукти які "так собі". Тому саме для пальців особисто я обираю їх PFG110 (беру оптом), а для інших деталей при зборці супортів використовую те що написав вище.
Нікому не навʼязую.)
1
01 жовтня 13:18
Я їжджу на Ford Escape (4G)
TAIFUN
NY, не зовсім так)Мастило TRW PFG110, як я казав вище, не є універсальним мастилом.Якщо коротко:TRW PFG110 для пальців та пильників.ATE 70020/03.9902-0511.2 для поршнів та циліндрів. Манжету, щоб не прикіпіла, як раз краще змащувати нею.ATE Plastilube - протискрипна. Замість неї можна кермаічну Febi 26711, нею як раз і ступицю можна змастити де диск прилягає (замість мідного мастила яке використовують всі кому не лінь).А стосовно пальців, то я писав щоб люди, які будуть читати коментарі, не подумали що такі пальці як на фото треба змащувати. Не треба, там самі пильники штовхають пальці бо у них внутрянка має спеціальні ребра.P.S. TRW не боги в гальмівній системі. І у них є рішення та продукти які "так собі". Тому саме для пальців особисто я обираю їх PFG110 (беру оптом), а для інших деталей при зборці супортів використовую те що написав вище.Нікому не навʼязую.)
TAIFUN, Честно Я УЖЕ УСТАЛ ПИСАТЬ ЧТО Я НИГДЕ НЕ ГОВОРИЛ ЧТО НУЖНО СМАЗЫВАТЬ В ЭТОЙ МОДИФИКАЦИИ СУПОРТОВ НАПРАВЛЯЮЩИЕ!! Во многом я с вам согласен! Для посадки цилиндров смазка АТЕ лучшая! Но и смазку от ТРВ можно использовать ничего от нее не будет супортам и уплотнителям, манжетам. Цилиндры явно будут живее и смазка создаст пленку для защиты от коррозии.. Единственное почему ее типа не рекомендуют, так это потому, что в ней используется литиевый загоститесь.. А литий не рекомендуют использовать в парах с алюминием и все! Если супорт не алюминий, то вообще нет никакой разницы в применении этой смазки и вашей АТЕ.. По поводу ТRW думаю, что парни из этой конторы шарят в тормозах, как мы Свами вместе не знаем. В Остальном же у меня есть запись в борт журнале о смазках там я никак с вами не противоречу.. По поводу медной смазки при установке в паре цапфа - тормозной диск вообще ничего не будет можно спокойно использовать (просто есть более современные смазки)! В паре тормозной диск-литой алюминиевый диск не рекомендуют использовать, так как могут создавать гальванопару.. Но за долгие годы ниразу не видел чтоб что то к чему то прикипало.. Гораздо хуже когда нет ничего никакой смазки между тормозным диском и колесным (алюминиевым диском), тогда реагенты которыми обильно заливают зимой дороги действительно на соединении диск-колесо Каку делают..
01 жовтня 18:35
Без коліс :(
Гарно вийшло!👍
Нехай лежать,продати завжди встигнеш.
1
22 вересня 12:41
Я їжджу на Ford Escape (4G)
ANSEN
Гарно вийшло!👍Нехай лежать,продати завжди встигнеш.
ANSEN, Наверно так и сделаю.. Пусть полежат.. Хотя купить новые и покрасить это дело двух дней.. :)
22 вересня 16:03
Я їжджу на Renault Megane Scenic
Смотрится отлично!
1
21 вересня 21:25
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Bronius
Смотрится отлично!
Bronius, Дякую. Приємно чути.
21 вересня 22:36
фаааааааак! Червоний колір )))))))))))))))))))))))
ну ок
1
2
21 вересня 21:01
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Maximilian
фаааааааак! Червоний колір )))))))))))))))))))))))ну ок
Maximilian, Это Возглас радости, или негодования?
2
21 вересня 22:37