Audi A6 Allroad quattro (C7) (Allroad)

ТО в 15500$? Або як попасти на великі гроші при купівлі авто в Ковелі (Луцьку).

Я їжджу на Audi A6 Allroad quattro (C7)
Житомир, Україна

Доброго дня.

Розповім вам, я, цікаву історію.

Для когось вона буде просто цікавою, а для когось може навіть буде повчальною.


Все почалось з того що я вирішив продати свій попередній автомобіль так як авто з США не виправдало очікування.


При купівлі авто з США була задача купити максимально цілий, свіжий автомобіль з мінімальними пошкодженнями і мінімальним пробігом по доступній ціні. Як ви зрозуміли, чуда не відбулось. Мінімальне ДТП було вже не таке мінімальне, після дефектовки виявили багато нюансів.

Плюс по фото треба було покрасити тільки передній бампер і капот і була б можна сказати ціла машина з одним форбаваним елементом. 

Але кольори мазд дуже складні, красили мені ту машину тричі. Розпиляли тей колів і по ітогу дійшли аж до дверей, вилізли на стійки.

Пів авто фарбованого. Через рік почав помічати що в місцях де утворилися сколи і ті елементи які були фарбовані - зразу ржавіє. Там ще було багато нюансів стосовно якості кузовного ремонту і взагалі ремонту. Та і мазда як авто мені також не дуже сподобалась, але - то вже зовсім інша історія.


Те авто я продав і тут ми підходимо до самого цікавого, покупки нового авто.

Задача максимально чітка. Купити нефарбований автомобіль з ріднім пробігом.

Око пало на Ауді бо Ауді я завжди любив і хотів таке авто, це як левел ап після пасату який в мене був перед маздою.


Почав я з того що замовив огляд авто які попередньо прошли мій відбір і попереднью перевірку. Знайшли авто яке я по ітогу і купив. Карвертікал звіт не показав нічого, все в нормі. Звіт авторіа підтягув всю історію у диллера, там було все чотко за винятком останього звернення на диллер з проблемою по стартеру де було написано що стартер працює після зняття і перевірки.

А так всі ТО, все проходилост за планом. Олію в коробці міняли тричі до пробігу 190.

Тоді я на це не звернув увагу.

Авто продавалося в ковелі по доволі солодкій ціні. На той час це не казалося дивним тому що ринок авто став і багато хто скидував багато якщо йому срочно потрібно було щось продати.

Машину тоді оглянули, вся ціла. Стан віддмінний. Технічно питань не було окрім сцепи яка не дуже плавно працювала але я розумів що на цих коробках цого потрібно міняти ближче до 250 тому я знав що це зроблю, з цим ок. По мотору все чотко, сухе, ніяких вібрацій, сторонніх звуків, масла, все працювало рівно, ніяких питань.


Купив я це авто, був дуже щасливий, поїздив місяць або 2500 тис і на трасі на швидкості 130км/год машина просто заглохла.

помилка по стартеру, механічно або електрично стартер заблокований.


Викликали євакуатор, поїхали на СТО.

там пробуємо провернути коліно за шків - нічого. В масляному фільтрі стружка.


!!! Попадалово !!!


Розібрали мій двигун, виходить у мене просто лопнуло коліно на 2 частини. Вкладиші не провернуло але коліно розперло і воно застрягло в блоці так що його звідти вибити не можна було.

А проблема у тому що цей перекуп з ковеля якій продавав це авто купив авто з вкладеним мотором, зробив його із гімна і палок. Забігаючи наперед скажу що це схема і він і далі продає такі авто. 



Десь в німетчині де це авто їздило - провернуло вкладиші. Вони це авто купили, поміняли вкладиші. Проточили коліно і судячи з усього не навіть провірили його на мікро тріщини. Зробили хон нождачкою. Підкинули 2 поршня взагалі ішних. Візуально і по характиристикам вони різні. І все посадили на гермети, ніяких шліфовок. Як він взагалі після такого ременту працював, працював рівно для мене залишається загадкою. Коли розбирали мотор знайшли багато болтів не докручений і 2 болта просто лежали зверху на самому моторі. 




По ітогу тей мотор було робити не варіант, почали шукати нові мотори.


Маркування мого мотору CRTD. Знайти такий самий мотор в гарному стані і щоб фого не вскривали було доволі складно. Вони всі що продавалися коштували приблизно 8 - 9 тис $ і при цьому були або вже відкапіталені або з пробігами під 200 тис і більше.

купляти такий мотор після капіталки це великий ризик бо ти не знаєш хто саме і як його капіталив і чи нічого там не провтикали.

купляти мотор вже з пробігом під 200 і більше це потрібно його зразу брати і капіталити бо просто поставити на машину хто знає як він працював.


Знайшли мотор з маркуванням DEWB це мотор також 3 літра дизель, але не звичайнив а від S версії.

В S версії з тим навісним цей мотор видає 341 л.с. Це мотор від новішої ауді в кузові с8. Мотор 2019 року з пробігом 57 тис.

Ціна мотору без навісного але з доставкою з європи - 10 тис $

Мої майстри сказали що з моїм навісним він стане нормально бо по суті відмінностей мало.

Основні відмінності цього мотору це більш посилене коліно, поршні, постіль і вже трохи інші голови які мають кращі розпредвали. 

По суті забігаючи на перед, можу сказати так. Все стало, працює гарно. Поки що нарікань немає. З часом відпишусь чи відбулось щось з часом.



# Підсумуємо:

Новий мотор без навісного - 10 тис $


Запчастини - 143 тис грн або ~ 3450$

Новий маховик, нове зчеплення у зборі, нова кришка щеплення з підшипником, рем. комплект мехатроніка, фільтри в мотор та коробку, масло в мотор, в коробку гідравлічну частину, в коробку маханічну частину, передній редуктор, задній редуктор, теплообмінник мотору, соленоїд тиску масла в моторі, і ще якісь там датчити, дрібні деталі, тощо…

Все не запамʼятав бо вже голова кругом йшла від усього цього.

Стосовно мастил, масло в мотор - Oral, масло в коробку, редуктора - Febi


Робота 2 тис $

Тут можна поділити на 2 частини, перша частина це робота по мотору і друга частина - коробка.


Зняття


# Робота по мотору: зняття, розбір і дефектовка старого мотора, пошук і купівля нового мотора. 
Так як новий мотор прийшов без навісного потрібно було все навісне від мого старого мотору перевірити, обслужити, почистити і встановити на мій новий мотор.

Всі впуски - випускі, колектор, дросільна заслонка, турбіна і ... все було вичещено від сажі, вилизане яке нове. Всі датчити, усе перевірили. Ну ви розумієте, якщо робити то вже все що б перевірити і бути впевненим що там з ним усе ок.


# Робота по коробці

Так само і по коробці, я з самого початку був готовий до повного ТО по коробці тому тут ми його зразу також і зробили щоб потім другий раз коробку знов не знімати.

Замінили махових, зчеплення, кришку зщеплення разом з підшипником, рем. комплект мехатроніка а це 2 саленоїди на 1 і 2й пакети щеплення, 1 соленоїд температури масла, щось по типу термостату всередині коробки, 2 контактні плати, сітки, все там почистили, повідмивали, новий фільтр, нове масло у механічну і гідравлічну частину коробки, передній і задній редуктор.





Встановлення на машину.

Схожі компанії

«PRO VAG Миколаїв »

заміна технічних рідин  ремонт та обслуговування гальмівної системи   обслуговування та ремонт двигуна - ендоскопія двигуна   ремонт вихлопної системи   заміна ГРМ V6, V8, FSI, TFSI   комп'ютерна діагностика сімейства (audi, volkswagen, skoda)  відеосупровід протягом усього ремонту. пошук несправностей двигуну/підвіски Якщо на телефон не відповідаю пишіть у будь-який...

Ціна питання 630600 UAH, Пробіг 193000 км.
Опубліковано: 08 вересня 2024р. 08:17
155 1 4

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Hyundai Tucson (TL)
Шок контент…. все, більше в сторону дешевих А6 на 3.0тді не дивлюсь )) Тепер точно зрозумів, що чудес не буває.
Я так розумію вартість авто і нового двигуна наблизила загальну вартість до с8 з пробігом під 100к?)
1
30 березня 19:02
Oleksandr
Шок контент…. все, більше в сторону дешевих А6 на 3.0тді не дивлюсь )) Тепер точно зрозумів, що чудес не буває. Я так розумію вартість авто і нового двигуна наблизила загальну вартість до с8 з пробігом під 100к?)
Oleksandr, так якщо говорити про звичайну а6.
Але a6 c8 allroad коштують суттєво дорожче.
За хороше авто з пробігом під 100 я думаю ціна буде десь в районі 60 к.
31 березня 00:25
Висновок: перед покупкою пробиваєш скільки коштує мотор. Якщо космос - значить мотор гівно. "спрос порождаєт прєдложеніє"). Якщо мотор коштує 1000 - то можна брати. Він вічний, ніхто їх не купує і склади ними завалені, віддають хоч за щось
1
25 березня 14:24
Ого ого
1
24 березня 20:56
Я навінь не знаю як це все коментувати)
Ситуація - ШОК!
4
24 березня 15:41
Так...
Жорстка історія
Коли приймав рішення економного придбання машини в кузові який хотів, проїхав подивився що в кого є по ринку... ахнув від якості відновлень бітків (бо свого біточка білого відновлював сам і з розумом для себе, а в більшості випадків віддають малярам та кузовникам в розрахунку що там профі...нажаль знайти профі, а ще і такого що вміє в тайм-менеджмент практично нереально... я бачив як алюмінієві крила прикрутили до алюмінієвих закладних сталевим гвинтом)...

Тому в виборі відбивної зі штатів дивився на карфакс в першу чергу і до всіх мінусів мого кейсу - коли побачив що періодичність ТО 12к км а на детейлінг машина заїжджала раз на два роки - це досить виключна історія, як для американської машини

І саме через прозорість історії машини в асашай, бо там приховати щось складніше ніж не приховувати, і мало хто париться продати авто дорожче "підшаманивши його" хоча таке теж трапляється вирішив що краще топляк який розумієш як зробити аніж кіт в мішку історія якого невідома за останні 1,5 роки

В Вашому випадку, сподіваюсь що двигунчик слугуватиме довго і не приноситиме проблем а даруватиме задоволення та емоції
3
24 березня 12:55
Я їжджу на Peugeot 5008 (1G)
AlexGur
Так...Жорстка історіяКоли приймав рішення економного придбання машини в кузові який хотів, проїхав подивився що в кого є по ринку... ахнув від якості відновлень бітків (бо свого біточка білого відновлював сам і з розумом для себе, а в більшості випадків віддають малярам та кузовникам в розрахунку що там профі...нажаль знайти профі, а ще і такого що вміє в тайм-менеджмент практично нереально... я бачив як алюмінієві крила прикрутили до алюмінієвих закладних сталевим гвинтом)...Тому в виборі відбивної зі штатів дивився на карфакс в першу чергу і до всіх мінусів мого кейсу - коли побачив що періодичність ТО 12к км а на детейлінг машина заїжджала раз на два роки - це досить виключна історія, як для американської машиниІ саме через прозорість історії машини в асашай, бо там приховати щось складніше ніж не приховувати, і мало хто париться продати авто дорожче "підшаманивши його" хоча таке теж трапляється вирішив що краще топляк який розумієш як зробити аніж кіт в мішку історія якого невідома за останні 1,5 рокиВ Вашому випадку, сподіваюсь що двигунчик слугуватиме довго і не приноситиме проблем а даруватиме задоволення та емоції
AlexGur, зазвичай віддають туди де дешевше, і просять зробити мега дешево, " На продажу".
Тому через певний проміжок часу і вилазять всі косяки. В мене сусід тягає " американські мрії" а потім пошуки де дешевше зробити. Бо часто густо там купа моментів які не були заявлені на аукціоні, а коли купують то розраховують на мінімум вкладень, щоб десь по середині ринку продати.
З досвіду спостереження, за 3 роки скажу так.
Якщо і брати биток, то під ремонт, а не вже відремонтований. Це вийде дорожче, але на порядок якісніше, і так часто в нього беруть авто.
Бо з тою америкою, можна круто не виграти в лотерею.
Приклад, Kia Niro, приїхала притоплена " дупа" дефектовка показує батарею і блок srs і сидіння під заміну, в решті до авто питаннь немає.
1500 баксів і все готове.
Через 2 тижні приїздить аналогічна автівка.
Удар в центральну стійку, все що було заявлено.
В результаті , мотору " п..зда" застуканий і без масла, АКБ під заміну, купа елементів на фарбування бо поліз лак.
І якщо те авто робити по нормальному в ринкові його не продаси ніколи
24 березня 16:58
Evgen_PSA
AlexGur, зазвичай віддають туди де дешевше, і просять зробити мега дешево, " На продажу".Тому через певний проміжок часу і вилазять всі косяки. В мене сусід тягає " американські мрії" а потім пошуки де дешевше зробити. Бо часто густо там купа моментів які не були заявлені на аукціоні, а коли купують то розраховують на мінімум вкладень, щоб десь по середині ринку продати.З досвіду спостереження, за 3 роки скажу так.Якщо і брати биток, то під ремонт, а не вже відремонтований. Це вийде дорожче, але на порядок якісніше, і так часто в нього беруть авто.Бо з тою америкою, можна круто не виграти в лотерею.Приклад, Kia Niro, приїхала притоплена " дупа" дефектовка показує батарею і блок srs і сидіння під заміну, в решті до авто питаннь немає.1500 баксів і все готове.Через 2 тижні приїздить аналогічна автівка.Удар в центральну стійку, все що було заявлено.В результаті , мотору " п..зда" застуканий і без масла, АКБ під заміну, купа елементів на фарбування бо поліз лак.І якщо те авто робити по нормальному в ринкові його не продаси ніколи
Evgen_PSA, Так, згоден
Я не приховую того факту що здійснюю пошук біточка не меньше одного місяця, бо це реально треба "упоротись" і знати все самому і історію тієй машини знайти, інколи, навіть попереднього власника знаходив, що практично не можливо...
З банального - мій пригон кабріолета мене намагались на 2,5к $ тільки на пригоні "нагородити" розмазавши всюди по трошку послуги і цінники, так, є в кого запитати перехрестну перевірку ціни, але знов таки, це у мене)
Тому "пригон під ключ" - це точно не моя історія і мені в умовах мого підходу і своєрідності мого хоббі - цей формат підходить
А от якщо в машинах не шариш і хочеш зекономити на біточку - отут чекай біди, і на пригоні надоять, і на ремонті потім (закладаючи свій "інтерес" відповідно на всьому)
Як і у всіх бізнесах - чим більше у ланцюжках посередників - тим більше втрат і тим вища вартість готового продукту
25 березня 09:42
Я їжджу на Jeep Cherokee (KL)
Саме тому я не розглядав преміум бренди авто - ауді, Інфініті і подібне. Там ремонт двигунів одразу 5к $
1
23 березня 22:07
ES.
Саме тому я не розглядав преміум бренди авто - ауді, Інфініті і подібне. Там ремонт двигунів одразу 5к $
ES., з свого досвіду, так як я вже цю тему трохи вивчив, я вважаю, можу сказати, 3 літра бензин від 5$, 3 літра дизель від 8$

Діло не тільки в преміум брендах. Он 3 літра дизель CRD на jeep grand Cherokee 2015 коштує 8 - 10$ на розбірках.
Поки робили мою машину пригнали на ремонт таку машину, мотор розмолотило в соплі.
Причину не знаю, але те що шукали новий мотор і які ціни то вкурсі.
Тому я думаю тут діло не тільки в преміум брендах, але так, шанс шо там усе коштує більше це факт.
Тут не поспориш.
2
23 березня 22:28
ES.
pbileush, так справа в тому що двигуни в тому ж Jeep Cherokee 3.2 літра або Passat B7 2.5 літоа атмосферніки прості. Вони ходять по 500 тищ. А усілякі 2.0 турбовані розраховані на макс 200 тис. Тому по факту купляючи тачку с пробігом під 170 тисяч будь готов через рік робити капіталу за 5к $ чи навіть більше.
ES.,
Я вам більше скажу, любий мотор в тому числі і 2 літра турбо відходить свої 500 тисяч якщо, міняти масло не кожні 15 тисяч і більше а суто за мотогодинами, 250 мотогин і заміна. По друге якщо заливати добре пальне. По требе усі технічного роботи проводити вчасно, все що по регламенту робити не затягувати.

Усі проблеми починаються там де закінчується якісне мастило, якісне пальне і там де система починає працювати не правильно. А це зазвичай ігнорювання помилок.
1
23 березня 23:49
Evgen_PSA
pbileush, зате французи на яких всі плюються на двигуни мають шикарні ціни: дизель 1,6 б/в- 1000 баксів, новий 2500 баксів. Бензин 1,2- 80 000 грн новий двигун
Evgen_PSA, так, а на велосипедах взагалі моторів немає) їздиш безкоштовно.

Це різні авто під різні цілі і дають різні емоції. Як на мене тут немає сенсу порівнювати. Да в ніхто не каже що французи погані. За свої кошти цілком нормальні авто. Але на цих авто ти не отримаєш тих емоцій.
28 березня 15:16
Evgen_PSA
pbileush, звісно різний клас, різні авто і різна вартість обслуговування. Тільки чомусь дуже часто BMW в сервіс приїздить в такому стані як на фото
Evgen_PSA, ну тому що бмв крутять до відсічки. Люба техніка коли на ній регулярно вжарюють довго не пропрацює.

Так, німці потребують більшої уваги і люблять догляд і регулярні ТО. Але коли між водійським сидінням рулем знаходиться нормальна прокладка то і ці машини можуть довго і щасливо їздити.
28 березня 22:32
Я їжджу на Opel Astra G
Грусть-печаль. Сам побывал в такой ситуации с Кашкаем. Мёртвая АКПП.
Перекупы - п. . .ы с большой буквы в 90%.
Всё это некро выкупается за копейки, далее в Польше марафет и сюда. .
1
23 березня 21:36
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Так багато коментарів) Співчуваю вам, пригоди не з кращих. В житті всякого буває)
1
23 березня 19:30
Я їжджу на Hyundai Genesis Coupe
Чудово вас розумію, сам вклав 10+ в заміну двигуна при ціні авто в 10-12 зараз 😕
1
23 березня 13:48
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Даремно ви так про авто з США, якраз як показує мій досвід, тільки з Америки, але потрібно чекати довго, і ніяких фірм, та перекупів з західної частини країни, там одні лохотронщики(
23 березня 11:53
Weiss
Даремно ви так про авто з США, якраз як показує мій досвід, тільки з Америки, але потрібно чекати довго, і ніяких фірм, та перекупів з західної частини країни, там одні лохотронщики(
Weiss,

Я б з вами погодився, але...
Якщо двигун коробку, техніку можна замінити то якщо кузову пзц ви там вже нічого не зробите.
Мій друг займається авто з Америки з 2020 року.

https://www.instagram.com/in_cars_we_trust_team/

Я бачив і їздив майже на усьому що є у нього на сторінці. І у нього я замовляв своє авто.
Можемо подискутувати, я вам можу привести свої аргументи, ви мені свої.
Головне що варто усвідомлювати, що у всіх різний як досвід так і ставлення до авто.

Подивіться на фото, гарне авто, погодьтесь. А бачите перехід на двері, від темного до світлого. Так ось. Це не тінь)
Це так пофарбували.

В авто напочатку потрібно було пофарбувати тільки передній бампер і капот. Бо був невеликий удар по центру зверху.
По факту пів авто пофарбовано і всерівно не в колір. Фарбували тричі, перепилами, кожен раз тянули фарбу далі. Більше 100 викрасок. В боксі виглядає все ок на вулиці не ок. Дуже складний колір.
Отже для когось це можу бути не критичним, ось тим людям авто з америки підходить.

Для мене це було не окей, авто рахували в 15к, вийшо 18к без резини літо/зима, аккумулятора, і т д.
І таких нюансів по кожному авто яке приїздило повно.
Там десь все ідеально по кузову але людина вже пів року шукає чому електрика глючить.
Там в когось розбили вікно коли грузили авто в контейнер і пішла пліснява тому що поряд було авто яке втопилось.
У когось машина без удара з пробитим піддоном без масла і ржавим мотором всередині.
У когось машина повинна була бути з одним дтп по іторії а по факту майже вся в шпаклі.
Були і випадки коли приїхало авто усе фарбоване вкруг без розбіру просто на вулиці.
З 5 метрів і на фото виглядає ок а як підходиш то бачиш цю пустиню під лаком і рвані края по всій машині.
І що з такими авто робити далі, повний перекрас.
Я можу таких історій ще 100 написать, для вас це одне речення а для людей це сльози і багато витрачених коштів.

Тому нюансів хватає і там і там, просто треба більш детально перевіряти авто ось і все і купляти тільки те що бачиш і знаєш)
3
23 березня 12:40
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
pbileush
Weiss, Я б з вами погодився, але... Якщо двигун коробку, техніку можна замінити то якщо кузову пзц ви там вже нічого не зробите.Мій друг займається авто з Америки з 2020 року. https://www.instagram.com/in_cars_we_trust_team/Я бачив і їздив майже на усьому що є у нього на сторінці. І у нього я замовляв своє авто.Можемо подискутувати, я вам можу привести свої аргументи, ви мені свої.Головне що варто усвідомлювати, що у всіх різний як досвід так і ставлення до авто.Подивіться на фото, гарне авто, погодьтесь. А бачите перехід на двері, від темного до світлого. Так ось. Це не тінь)Це так пофарбували.В авто напочатку потрібно було пофарбувати тільки передній бампер і капот. Бо був невеликий удар по центру зверху. По факту пів авто пофарбовано і всерівно не в колір. Фарбували тричі, перепилами, кожен раз тянули фарбу далі. Більше 100 викрасок. В боксі виглядає все ок на вулиці не ок. Дуже складний колір.Отже для когось це можу бути не критичним, ось тим людям авто з америки підходить.Для мене це було не окей, авто рахували в 15к, вийшо 18к без резини літо/зима, аккумулятора, і т д.І таких нюансів по кожному авто яке приїздило повно. Там десь все ідеально по кузову але людина вже пів року шукає чому електрика глючить.Там в когось розбили вікно коли грузили авто в контейнер і пішла пліснява тому що поряд було авто яке втопилось.У когось машина без удара з пробитим піддоном без масла і ржавим мотором всередині.У когось машина повинна була бути з одним дтп по іторії а по факту майже вся в шпаклі.Були і випадки коли приїхало авто усе фарбоване вкруг без розбіру просто на вулиці.З 5 метрів і на фото виглядає ок а як підходиш то бачиш цю пустиню під лаком і рвані края по всій машині. І що з такими авто робити далі, повний перекрас.Я можу таких історій ще 100 написать, для вас це одне речення а для людей це сльози і багато витрачених коштів.Тому нюансів хватає і там і там, просто треба більш детально перевіряти авто ось і все і купляти тільки те що бачиш і знаєш)
pbileush, ну пофарбоване та й що? це ж вам не скручений пробіг, CARFAX, мою коли везли то вже тут в Україні побили капот та крило, пофарбували, але пробіг 51 тис км!
23 березня 15:11
Weiss
pbileush, ну пофарбоване та й що? це ж вам не скручений пробіг, CARFAX, мою коли везли то вже тут в Україні побили капот та крило, пофарбували, але пробіг 51 тис км!
Weiss, ну я ж кажу, кожному своє. Коли я за 18 тис отримав машину на яку максимум рахували в 15, далі ще вкинув в неї 3 - 4 і по ітогу вона різнокольорова це якби не дуже приємно враховуючи що в салоні можна піти і купити таку машину за 24 нову, без пробігу.
1
23 березня 16:40
Weiss
pbileush, ну пофарбоване та й що? це ж вам не скручений пробіг, CARFAX, мою коли везли то вже тут в Україні побили капот та крило, пофарбували, але пробіг 51 тис км!
Weiss, і на рахунок пробігів,
Маленький пробіг то є добре, я з вами погоджуюсь. Але маленький пробіг то не гарантія того що там все добре.
23 березня 16:43
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
pbileush
Weiss, Я б з вами погодився, але... Якщо двигун коробку, техніку можна замінити то якщо кузову пзц ви там вже нічого не зробите.Мій друг займається авто з Америки з 2020 року. https://www.instagram.com/in_cars_we_trust_team/Я бачив і їздив майже на усьому що є у нього на сторінці. І у нього я замовляв своє авто.Можемо подискутувати, я вам можу привести свої аргументи, ви мені свої.Головне що варто усвідомлювати, що у всіх різний як досвід так і ставлення до авто.Подивіться на фото, гарне авто, погодьтесь. А бачите перехід на двері, від темного до світлого. Так ось. Це не тінь)Це так пофарбували.В авто напочатку потрібно було пофарбувати тільки передній бампер і капот. Бо був невеликий удар по центру зверху. По факту пів авто пофарбовано і всерівно не в колір. Фарбували тричі, перепилами, кожен раз тянули фарбу далі. Більше 100 викрасок. В боксі виглядає все ок на вулиці не ок. Дуже складний колір.Отже для когось це можу бути не критичним, ось тим людям авто з америки підходить.Для мене це було не окей, авто рахували в 15к, вийшо 18к без резини літо/зима, аккумулятора, і т д.І таких нюансів по кожному авто яке приїздило повно. Там десь все ідеально по кузову але людина вже пів року шукає чому електрика глючить.Там в когось розбили вікно коли грузили авто в контейнер і пішла пліснява тому що поряд було авто яке втопилось.У когось машина без удара з пробитим піддоном без масла і ржавим мотором всередині.У когось машина повинна була бути з одним дтп по іторії а по факту майже вся в шпаклі.Були і випадки коли приїхало авто усе фарбоване вкруг без розбіру просто на вулиці.З 5 метрів і на фото виглядає ок а як підходиш то бачиш цю пустиню під лаком і рвані края по всій машині. І що з такими авто робити далі, повний перекрас.Я можу таких історій ще 100 написать, для вас це одне речення а для людей це сльози і багато витрачених коштів.Тому нюансів хватає і там і там, просто треба більш детально перевіряти авто ось і все і купляти тільки те що бачиш і знаєш)
pbileush, саме так.
Кроїлово веде на попадалово.
Брати Америку по низу ринку і думати, що зловив Бога за бороду - це наївно.
Те саме з пробігом - не буває тачки яка має 10 років пробігу 150 тис (крім єдинорогів, але вони тільки у казках). Але наш чоловік вперто вірить, що от саме йому пощастить. Ніт, не пощастить. Він сам себе обманює. На авторіа взагалі тачок з пробігом 250 - 400 тис км одиниці, а в Європі це 70% на сайтах оголошень.
Цікаво, чому так...
Це лише моя суб'єктивна думка, прошу не брати близько до серця.
Автору ж бажаю миру, здоров'я і бабла.
1
23 березня 18:59
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (1G)
Crayfish
Weiss, ну і добре, що все класно.А хтось мотор поміняв...
Crayfish, мотор поміняв на авто із США, чи авто з західної частини країни де скручують пробіг?
24 березня 06:12
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
Weiss
Crayfish, мотор поміняв на авто із США, чи авто з західної частини країни де скручують пробіг?
Weiss, купити нормальну машину з Іспанії чи Швейцарії, щоб пригнали на замовлення, а не в перекупа з базару брати.
1
24 березня 06:41
Weiss
Crayfish, ну я взяв б/у 7 років, 32 тис миль пробігу, із пошкоджень передній бампер, решітка радіатора, вся історія є в CARFAX ремонт + ТО 500уо
Weiss, те що вам повезло це скоріше вийняток з правил чим закономірність. Але все ж таки, дуже радий що у вас все добре і ви задоволені своїм авто! Нехай радує і не ломається!
2
23 березня 22:58
Weiss
Crayfish, ну я взяв б/у 7 років, 32 тис миль пробігу, із пошкоджень передній бампер, решітка радіатора, вся історія є в CARFAX ремонт + ТО 500уо
Weiss, важливо що ви не дивуєтесь цифрам 7 років та 32 тис міль )))
Штати це майже завжди 10к+ пробіги за рік, громадського транспорту майже немає.
25 березня 11:48
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
ES.
Crayfish, 17 років - 142 тисячі )
ES., А в мене шкода на автоматі.
2004 рік, 320 тис. Ніц їй не бракує.
24 березня 06:40
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
pbileush
Weiss, Я б з вами погодився, але... Якщо двигун коробку, техніку можна замінити то якщо кузову пзц ви там вже нічого не зробите.Мій друг займається авто з Америки з 2020 року. https://www.instagram.com/in_cars_we_trust_team/Я бачив і їздив майже на усьому що є у нього на сторінці. І у нього я замовляв своє авто.Можемо подискутувати, я вам можу привести свої аргументи, ви мені свої.Головне що варто усвідомлювати, що у всіх різний як досвід так і ставлення до авто.Подивіться на фото, гарне авто, погодьтесь. А бачите перехід на двері, від темного до світлого. Так ось. Це не тінь)Це так пофарбували.В авто напочатку потрібно було пофарбувати тільки передній бампер і капот. Бо був невеликий удар по центру зверху. По факту пів авто пофарбовано і всерівно не в колір. Фарбували тричі, перепилами, кожен раз тянули фарбу далі. Більше 100 викрасок. В боксі виглядає все ок на вулиці не ок. Дуже складний колір.Отже для когось це можу бути не критичним, ось тим людям авто з америки підходить.Для мене це було не окей, авто рахували в 15к, вийшо 18к без резини літо/зима, аккумулятора, і т д.І таких нюансів по кожному авто яке приїздило повно. Там десь все ідеально по кузову але людина вже пів року шукає чому електрика глючить.Там в когось розбили вікно коли грузили авто в контейнер і пішла пліснява тому що поряд було авто яке втопилось.У когось машина без удара з пробитим піддоном без масла і ржавим мотором всередині.У когось машина повинна була бути з одним дтп по іторії а по факту майже вся в шпаклі.Були і випадки коли приїхало авто усе фарбоване вкруг без розбіру просто на вулиці.З 5 метрів і на фото виглядає ок а як підходиш то бачиш цю пустиню під лаком і рвані края по всій машині. І що з такими авто робити далі, повний перекрас.Я можу таких історій ще 100 написать, для вас це одне речення а для людей це сльози і багато витрачених коштів.Тому нюансів хватає і там і там, просто треба більш детально перевіряти авто ось і все і купляти тільки те що бачиш і знаєш)
pbileush, Хочу вставити 5 копійок, Ви кажете, що кузовню складно фарбувати і типу через це в тому числі не хочете зв'язуватись з авто з Америки, по перше, потрібно знаходити маляра який вміє фарбувати Мазду) в мене 2 сіра Мазда з різними віддтінками, і першу і другу фарбували без проблем люди у яких цих Мазд було купа. Інша історія, друг купив собі БМВ з Америки, врізалася нова чверть ззаду, так от не кожен перекуп це зрозуміти міг коли дивився, так як зроблено на совість, як Ви і говорите ситуації різні, тому покладатися на свій досвід звичайно потрібно, але з двигуном ви влетіли ще сильніше ніж з кузовщиною та усім іншим з чим стикнулися при пригоні з Америки)
1
23 березня 23:03
starikoff
pbileush, Хочу вставити 5 копійок, Ви кажете, що кузовню складно фарбувати і типу через це в тому числі не хочете зв'язуватись з авто з Америки, по перше, потрібно знаходити маляра який вміє фарбувати Мазду) в мене 2 сіра Мазда з різними віддтінками, і першу і другу фарбували без проблем люди у яких цих Мазд було купа. Інша історія, друг купив собі БМВ з Америки, врізалася нова чверть ззаду, так от не кожен перекуп це зрозуміти міг коли дивився, так як зроблено на совість, як Ви і говорите ситуації різні, тому покладатися на свій досвід звичайно потрібно, але з двигуном ви влетіли ще сильніше ніж з кузовщиною та усім іншим з чим стикнулися при пригоні з Америки)
starikoff,

Ну я просто не вів борт журнал по мазді так як веду по ауді. Тому здається що мазда з америки ідеальне авто на фоні европейського шлаку.
Але це не так. І зараз вам поясню чому раз ми вже так глубоко конули)

Перне, на рахунок фарбування. у мазд з 2015 року пішла нова кольорова гама, і там є такий колір 46 g.
Суть цього кольору що він краситься приблизно так само як і хром тому дає дуже цікавий блиск.
Але тут є зворотня сторона. З усіх до кого я їздив, в Житомирі і Вінниці, усі казали що не зможуть пофарбувати цей колір нормально. Тільки перепилами і тільки як вийде.
Бо іде чорна база, далі іде фарба. Від кількості нанесеної фарби міняється єфект блиску і тон. Це я не кажу ще про зерно і про єфект лупи від лаку. Ті хто фарбують зрозуміють про що я.
І це якщо що я їздив не до дідів в гараж які фарбують, і в одній руці тримають приму а в другій чарку.
Це хлопці які знають своє діло. В житомирі усі ті хто підбирають фарбу збиралися і обговорювали на якому стенді краще підбирати, робили мільйон викрасок, і всерівно вийшло як вийшло.

Але так, не у всіх авто з америки такі йобнуті кольори. Тому пропустимо це, що далі.

Далі, на рахунок авто. було 1 дтп, один невеликий удар якій пішов по верху капоку і зломав ришітку і загнув капот. Знизу бампер по центру був цілий якщо що.
Міняю бампер, міняю капот, посилювач бампера, телевізор, замок капоту, 2 радіатори, діфузор, колектор бо він пластиковий і він лопнув, дистронік пластик.
Все зібрали, пофарбували, пофіг, не в колір так не в колір.

У машини 68 тисяч км пробігу, вся історія, все є, кожні 8 тисяч миль міняли масло (для амрики це не багато).
Дивлюсь, з задньої кришки мотора тіче масло, переущільнюємо.
Рульова рейка вийшла з чату, була вібрація. По колесам удара не було.
Якийсь стукіт по ходовці був спереду. Я замінив все, все що могло тарабанити, стукіт так і не пройшов. Навіть двічі рихтував капот. Я так і не розібрався що стучало. Так і продав.

А тепер до нюансів, через рік володіння ті елементи які фарбувались, там де зʼявлялись сколи вони ставали рижі. Елементи які перефарбовують вони вже не такі стійкі до корозії. Телевізор який замінили також став рижий. Посилювач бампера так.

Там де відновлювали безпеку, на торпеді почали зʼявлятися якісь пухирі. Це ще не кажучи про те що верогідність те що вона спрацює повторно 50 на 50.
Стан салона авто з европи з пробігом 200 краще чим у американської машини з пробігом 68 тисяч.
І це не тільки стосовно моєї машини, а стосовно усіх.

Американцям всерівно, вони можуть в салон накидати пластику, бампера, пофіг що він шкіру подире. І таких нюансів мільйон.
Почитайте інші коментарі там де я писав стосовно того які є цікві історії від інших людей хто купляє американську мрію.
23 березня 23:35
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
pbileush
starikoff, Доречі у мене була така сама мазда як і у вас)
pbileush, ну так і я про те, в мене мазда в такому самому кольорі як у Вас, я не буду говорити, що вона пофарбована ідеально але близько до, а по технічним ньюансам є купа проблем у всіх авто, вона не ідеальна, зовсім ні, з чимось потрібно змиритись

Я Вам до чого, ви за ціну одного двигуна на Ауді, могли відновити 2 Мазди з Америки))) я більше про це)
24 березня 16:56
starikoff
pbileush, ну так і я про те, в мене мазда в такому самому кольорі як у Вас, я не буду говорити, що вона пофарбована ідеально але близько до, а по технічним ньюансам є купа проблем у всіх авто, вона не ідеальна, зовсім ні, з чимось потрібно змиритисьЯ Вам до чого, ви за ціну одного двигуна на Ауді, могли відновити 2 Мазди з Америки))) я більше про це)
starikoff,
Так то воно так, але можно було і за ціну ремонту купити 5 ланосів)) Кожному своє)
На то це і машина вже з преміум сегменту. Дивно було якщо б ремонт її коштував стільки як у тої самої мазди.
Да і багато авто не з преміум сегменту в ремонті двигуна коштують так само.
Просто ремонт двигуна ніколи не був дешевою забавою.

Якщо вам цікаво, можу вам порівняти ці авто)
24 березня 18:35
Я їжджу на Peugeot 5008 (1G)
pbileush
Weiss, Я б з вами погодився, але... Якщо двигун коробку, техніку можна замінити то якщо кузову пзц ви там вже нічого не зробите.Мій друг займається авто з Америки з 2020 року. https://www.instagram.com/in_cars_we_trust_team/Я бачив і їздив майже на усьому що є у нього на сторінці. І у нього я замовляв своє авто.Можемо подискутувати, я вам можу привести свої аргументи, ви мені свої.Головне що варто усвідомлювати, що у всіх різний як досвід так і ставлення до авто.Подивіться на фото, гарне авто, погодьтесь. А бачите перехід на двері, від темного до світлого. Так ось. Це не тінь)Це так пофарбували.В авто напочатку потрібно було пофарбувати тільки передній бампер і капот. Бо був невеликий удар по центру зверху. По факту пів авто пофарбовано і всерівно не в колір. Фарбували тричі, перепилами, кожен раз тянули фарбу далі. Більше 100 викрасок. В боксі виглядає все ок на вулиці не ок. Дуже складний колір.Отже для когось це можу бути не критичним, ось тим людям авто з америки підходить.Для мене це було не окей, авто рахували в 15к, вийшо 18к без резини літо/зима, аккумулятора, і т д.І таких нюансів по кожному авто яке приїздило повно. Там десь все ідеально по кузову але людина вже пів року шукає чому електрика глючить.Там в когось розбили вікно коли грузили авто в контейнер і пішла пліснява тому що поряд було авто яке втопилось.У когось машина без удара з пробитим піддоном без масла і ржавим мотором всередині.У когось машина повинна була бути з одним дтп по іторії а по факту майже вся в шпаклі.Були і випадки коли приїхало авто усе фарбоване вкруг без розбіру просто на вулиці.З 5 метрів і на фото виглядає ок а як підходиш то бачиш цю пустиню під лаком і рвані края по всій машині. І що з такими авто робити далі, повний перекрас.Я можу таких історій ще 100 написать, для вас це одне речення а для людей це сльози і багато витрачених коштів.Тому нюансів хватає і там і там, просто треба більш детально перевіряти авто ось і все і купляти тільки те що бачиш і знаєш)
pbileush, " У когось машина повинна була бути з одним дтп по іторії а по факту майже вся в шпаклі." недавно сусідові такий Черокі приїхав. заявлено 1 дтп що на фото, а по факту купа шпакла і пофарбовано як попало ( ляда, двері зад, дах).
28 березня 11:09
Я їжджу на Mitsubishi Pajero (4G)
Weiss
Даремно ви так про авто з США, якраз як показує мій досвід, тільки з Америки, але потрібно чекати довго, і ніяких фірм, та перекупів з західної частини країни, там одні лохотронщики(
Weiss, свіжа тачка зі штатів і ціною в Україні 10 - 15тис, апріорі не може бути нормальною. Як не дтп, то топлена, як не топлена, то мотора нема, як не мотор, то шось інше. Але проблема не в авто, а в людях, які хочуть мати щось добре задешево. Так не буває.
1
23 березня 19:02
Я їжджу на Volkswagen Passat US
Співчуття, болісна і гєморна помилка(
1
23 березня 09:10
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Тут три маркери: 1. Ковель 2. Перекуп 3. Зона низу ринка. Якщо є 2 щ них, це - вже вагомі причини відмовитися від покупки. Якщо всі три - ну самі розумієте. Прикро що так вийшло, але і така штука, як досвід хоч і не дешева, але дуже корисна!)
1
23 березня 08:55
Iurii
Тут три маркери: 1. Ковель 2. Перекуп 3. Зона низу ринка. Якщо є 2 щ них, це - вже вагомі причини відмовитися від покупки. Якщо всі три - ну самі розумієте. Прикро що так вийшло, але і така штука, як досвід хоч і не дешева, але дуже корисна!)
Iurii, так. Тому я замовляв огляд авто бо були якісь підозри і насамперед ті хто оглядали - сказали що коробка працює не дуже плавно. Тому я і думав що причина у цьому в тому ціна така. І я читав за ці коробки і ще до покупки розумів що зразу доведеться замінити щеплення і рем комплект на мехатронік. Але, до мотора я не був готовий 😅

Вже пройшло трохи часу в на цю історію дивлюсь більш повчально. Але хочеться максимальній кількості людей донести цю історію що б кожен міг зробити висновки
2
23 березня 11:14
От чесно, співчуваю!!!
Просто заміна мотора стала прайсом за авто(
А от сервіси як карвертікал і тд....це така параша, де за 100-200 вічнозелених можна намалювати картину діда який машину на пеньочках тримав щоб резина не продавлювалась......нажаль.....
1
23 березня 08:05
csgeed
От чесно, співчуваю!!!Просто заміна мотора стала прайсом за авто(А от сервіси як карвертікал і тд....це така параша, де за 100-200 вічнозелених можна намалювати картину діда який машину на пеньочках тримав щоб резина не продавлювалась......нажаль.....
csgeed, у них один звіт десь біля 20$ - 30$ і на тому звіті у 50% випадку нічого немає. Беруть гроші хер пойми за що. А от про те що там можна намалювати що завгодно про це чую вперше. Але я думаю цілком реально.
23 березня 11:18
Читаю и даюсь диву, как гласит одна известная поговорка, кто то, да не вымрет. Успехов в своем проекте!
2
15 вересня 2024р. 12:04
Я їжджу на Audi A6 (C7)
Привіт. ДСГ 6 чи 7?
14 вересня 2024р. 21:53
SurduMichael
Привіт. ДСГ 6 чи 7?
SurduMichael, привіт
стронік 7
14 вересня 2024р. 22:11
SurduMichael
Привіт. ДСГ 6 чи 7?
SurduMichael, дсг в цих авто немає наче)
2
14 вересня 2024р. 22:12
До Автопідбору звертались?
Хтось з них дивився авто?
В мене просто в Ковелі є експерти.
Але реально, побачити всередині мотора щось тяжко було б.
13 вересня 2024р. 14:20
pbileush
stallker, так.Ось цей оглядав
pbileush, не знаю, в мене Роман в Луцьку, номер не співпадає, в Ковелі Віталій.
13 вересня 2024р. 14:40
stallker
pbileush, не знаю, в мене Роман в Луцьку, номер не співпадає, в Ковелі Віталій.
stallker, компанія них називається авто лев
1
13 вересня 2024р. 14:42
Я їжджу на Renault Megane III
Сумна історія і щиро вам співчуваю! Підкажіть, чому захотілось рятувати авто, а не продати як є та купити щось геть інше?
1
13 вересня 2024р. 13:30
canyaqaz
Сумна історія і щиро вам співчуваю! Підкажіть, чому захотілось рятувати авто, а не продати як є та купити щось геть інше?
canyaqaz,

В любому випадку втрата по грошах була б.
Продати авто з непрацюючим двигуном це вже мінус ціна ремонту двигуна від ціни авто.
Купив я його за 28, продав би максимум за 20 і то це ще треба було б пошукати хто б його купив. Я думаю перекупи максимум б 15 дали.
Плюс втрачений час на продаж і пошуки нового авто.
Робити на продаж - такий варіант зразу відкинув. Найобувати когось це моя стратегія по життю.

Тобто по часу продажу і пошуки нового авто вийшло плюс мінус те й самий час який я
витратив на ремонт.

28 це було трощи вище низу ринку, середня ціна аналогічного авто (пробіг, рік, комплектація) 33 - 35.
Максимальна 42.
І там не факт що там все буде добре і ідеально по кузову і технічно. Все таки, не нове авто. А нове таке авто коштувало 8 років тому 93 тисячі евро. Тому ціна ремонту повністю виправдана.

Це авто ідеальне по стану кузову і ідеальне по стану салону. Не фарбовані навіть бампера.

От і виходить що ремонт виглядав більш доцільний бо на виході отримав хороше авто як по кузову так і технічно.
4
13 вересня 2024р. 13:58
Співчуваю. Два моменти:
1) При діагностиці майстер був не сильно кваліфікований, видно, коли в мотор вже лазили.
2) Ці двигуни проблемні. Не знаю, як в А6 (думаю так само + -) але в Q7 - з 15-ого по 18-ий рік, у них часто провертає владиші. Була Q7, 2016 рік, 126 рідного, вся на диллері, просто ситуація, як у Вас. Почав шукати деталі, тоді і виявилось, що це розповсюджене явище. До речі, там ще і ТНВД з техдоком і заміною виробника декілька разів.
1
13 вересня 2024р. 11:18
pbileush
wendimas, так, ви все вірно написали
pbileush, а воно ж, коли з власного досвіду, знаєте…)
До речі - після ремонту, коли її дивись при продажу, то мастер помітив) Але ніхто і не приховував від покупця. Зроблено було на совість, зі всіма затяжками, болтами, всім необхідним.
13 вересня 2024р. 13:18
Я їжджу на Peugeot 5008 (1G)
Стандартна схема, взяти авто з мotorschaden, по смішній ціні, зліпити з того самого і палок, і вперед на продаж.
80% авто ,ті всі бариги везуть на лафетах в Україну.
3
13 вересня 2024р. 06:52
Я їжджу на Opel Insignia (1G)
Співчуваю.
З іншого боку, не знаю хто вам дивився авто перед покупкою - проте без розбору двигуна такі речі ніяк не виявити.
Єдиний варіант - не працювати з перекупами
1
12 вересня 2024р. 23:39
Я їжджу на Opel Astra G
А часом не це https://youtu.be/i0u_jVhKkIE
ГІВНО тобі машину продало??
1
12 вересня 2024р. 20:07
mrROLG
А часом не це https://youtu.be/i0u_jVhKkIEГІВНО тобі машину продало??
mrROLG, ні. Но, забігаючи на перед скажу що а тому регіоні нормальних продавців немає)
12 вересня 2024р. 20:11
Я їжджу на Opel Astra G
pbileush
mrROLG, ні. Но, забігаючи на перед скажу що а тому регіоні нормальних продавців немає)
pbileush, там своя віра і біблія з єдиною заповіддю ..." на. . .и ближнего своего, ибо дальний приблизится - и на. . .т тебя!
13 вересня 2024р. 08:04
В мене також сама історія тільки я купив з заклинутим двигуном і я найшов бу двигун і ніде неміг найти інфи чи він підійде так як він від нової Q7 2019 року з маркуванням DEW
1
12 вересня 2024р. 01:03
Frankenstein@garage
В мене також сама історія тільки я купив з заклинутим двигуном і я найшов бу двигун і ніде неміг найти інфи чи він підійде так як він від нової Q7 2019 року з маркуванням DEW
Frankenstein@garage,

Співчуваю.

На рахунок чи підійде - так.
Майстер у якого я робив, робив саме таку процедуру як мінімум двічі, з того що я знаю
Міняли crtd - ddv
Це він робив перед моєю машиною, слідкував якраз за цим чи все ок стане.
crtd - dew
Це на мою машину, 600 км вже проїхав, політ нормальний
12 вересня 2024р. 07:07
Frankenstein@garage
В мене також сама історія тільки я купив з заклинутим двигуном і я найшов бу двигун і ніде неміг найти інфи чи він підійде так як він від нової Q7 2019 року з маркуванням DEW
Frankenstein@garage,

Dew це мотор з S версій тому по ідеі він має посилений колінвал, шатуни, поршні і таке інше. Тому ресурсу по ідеї буде більше на старому навісному.
12 вересня 2024р. 07:11
Frankenstein@garage
В мене також сама історія тільки я купив з заклинутим двигуном і я найшов бу двигун і ніде неміг найти інфи чи він підійде так як він від нової Q7 2019 року з маркуванням DEW
Frankenstein@garage,

Подивився у вас в профілі, бачу шо у вас 2х літровий мотор.
Там все простіше і дешевше.
Dew це саме 3х літровий мотор наскільки знаю
Заміну можна робити на такий самий за обємом, навіть в мрео потім будуть проблеми якщо всунути більший мотор.
12 вересня 2024р. 07:18
Выходит мазда не такая уж и плохая машина)))))
3
11 вересня 2024р. 11:49
DISYA88
Выходит мазда не такая уж и плохая машина)))))
DISYA88, не, проблема в тому що перекупи купив авто з вложеним мотором і зробив його із гімна і палок і це ніяк не виявили ті хто перевіряли авто.

Мазда не погане авто, але, шумки і вібри не має от слова зовсім. Тормоза також не розраховані на це авто, дуже маленькі і слабі. Враховуючи не погану динаміку авто тормозів не достатньо. Кузов слабий до корозії. Важкі кольори для малярних робіт. Дешеві матеріали салону. Чисто утилітарна машина для того щоб доїхати куди небуть. Але, ця машина не про емоції. В салоні сидіння не продумані для високих людей. Коротке сидіння, немає куди покласти руки. Підлокітник не регулюється по висоті. Я цей список можу продовжувати дуже довго
11 вересня 2024р. 12:35
pbileush
DISYA88, не, проблема в тому що перекупи купив авто з вложеним мотором і зробив його із гімна і палок і це ніяк не виявили ті хто перевіряли авто.Мазда не погане авто, але, шумки і вібри не має от слова зовсім. Тормоза також не розраховані на це авто, дуже маленькі і слабі. Враховуючи не погану динаміку авто тормозів не достатньо. Кузов слабий до корозії. Важкі кольори для малярних робіт. Дешеві матеріали салону. Чисто утилітарна машина для того щоб доїхати куди небуть. Але, ця машина не про емоції. В салоні сидіння не продумані для високих людей. Коротке сидіння, немає куди покласти руки. Підлокітник не регулюється по висоті. Я цей список можу продовжувати дуже довго
pbileush, не хочу комментровать.. на вкус и цвет ка говорится .. но я за 15000$ купил официальную мазду 6, а Вы б/у мотор.. Я выбираю ездить на машине, а не ездить на СТО
17 вересня 2024р. 09:32
DISYA88
Выходит мазда не такая уж и плохая машина)))))
DISYA88, сядьте проїдьте за день 500 км в мазді і потім пересядьте на тей самий пассат і ви відчуєте у чому різниця.
6
11 вересня 2024р. 12:37
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
так, це дужа сумна і повчальна історія.. (((
маю надію, що той прибуток перекупу вилізе боком.
1
1
11 вересня 2024р. 11:05
Дякую дуже пізнавально, я теж колись попав зі шкодою октавія, на щастя менш витратні ше вийшло по грошам але все одно вийшли витрати. Перекупи з Волині дуже гидотні, наглі і хитрі. Тому там принципово не купував тачки. Знаю тому що часто бував на ринку в Луцьку і дивився авто в Ковелі тому знаю за що пишу. Бажаю вам лише одного не попадати так більше з машинами. 🤝
2
11 вересня 2024р. 09:26
Я їжджу на Opel Vectra C, ІЖ 2717
Навіть слів не підібрати))) ппц
11 вересня 2024р. 00:58
Ціна просто нереальна. 10куе тільки мотор то явний перегиб(((
10 вересня 2024р. 11:10
boltGSi
Ціна просто нереальна. 10куе тільки мотор то явний перегиб(((
boltGSi, такі ціни на 3х літрові мотори
10 вересня 2024р. 11:14
pbileush
boltGSi, такі ціни на 3х літрові мотори
pbileush, я сподіваюся що автівка вже на ходу, в більше таких бонусів не буде, буде надалі тільки радувати
1
10 вересня 2024р. 20:45
Власнику співчуття та довго їздити без ремонтів. Від суми ремонту я просто в шоці.
1
10 вересня 2024р. 09:30
Я їжджу на Ford Focus II Wagon
ппц
10 вересня 2024р. 07:28
Теж колись мав схожий досвід але з меншим бюджетом в кілька раз і з старішим авто. Доречі недалеко від Луцька, саме дурнувате відчуття безпорадності в тому всьому, і бажання щоб хтось відповів за обман. Бажаю щоб одометер перекинув кілька кіл без проблем.
1
10 вересня 2024р. 00:14
Ого. Це дійсно капєць якийсь. В мене на Еджі двигун здох, контрактний 900$ (пробіг 70тис)+ 300$ заміна. В Ауді зрозуміло що все складніше, але ціни все одно космос.
Такі складні двигуни краще купувати контрактні, бо дуже часто роботи по відновленю (маю на увазі всякі шліфовки, гільзування) закінчуються печально.
2
10 вересня 2024р. 00:07
pbileush
ROLOS, так, ви праві. Мотори дуже технологічні і не прощають помилок при зборці
pbileush, зборка це ще пів біди. Судячи з досвіду мого знайомого моториста, основна проблема - це не якісні роботи по відновленню пошкоджених деталей. Майстер що розбирає/збирає не завжди може оцінити якість робіт по відновленню, але частіше вони просто покладаються на те що деталь відновлена якісно. А потім випливає - шліфанули коліно, після чого провернуло вкладиші, бо не були дотримані теплові зазори, або знайомому гільзи в рейнджі криво запресували, як результат тарабанили поршні. А відновлювальні роботи не завжди проводяться професіоналами на проф обладнані.
1
10 вересня 2024р. 10:16
Але за великим рахунком нічого дивного, скільки б не писали і не розповідали про перекупов, все одно люди у своїй массі ведуться на зовнішній вигляд, на комплектацію і прочу херню.
Наприклад я вже другий місяць не можу продати авто, хоча по авто все прозоро, є ретельно описаний борт журнал, багато відео по мому авто, тобто вся історія прозора, але я не натирав свое авто керамікою, не полірував, тому на ньому видно сліди єксплуатації і як показує практика, воно завжди програє перекупському авто з темною історією, зі скрученим пробігом. Тому в решті решт мені доводиться знижувати ціну і скоріш за все рано чи піздно його викупить якись перекуп, відполірує його, потім вийме з нього двигун і продасть за три дорого тому що двигун обслужений, а потім продасть і саму машину зі встратим двигуном теж за тридорого бо буде показувати на мій борт журнал і казати дивись як за машиною ухажували, вона в ідеалі.
09 вересня 2024р. 23:33
SERjikk
Але за великим рахунком нічого дивного, скільки б не писали і не розповідали про перекупов, все одно люди у своїй массі ведуться на зовнішній вигляд, на комплектацію і прочу херню.Наприклад я вже другий місяць не можу продати авто, хоча по авто все прозоро, є ретельно описаний борт журнал, багато відео по мому авто, тобто вся історія прозора, але я не натирав свое авто керамікою, не полірував, тому на ньому видно сліди єксплуатації і як показує практика, воно завжди програє перекупському авто з темною історією, зі скрученим пробігом. Тому в решті решт мені доводиться знижувати ціну і скоріш за все рано чи піздно його викупить якись перекуп, відполірує його, потім вийме з нього двигун і продасть за три дорого тому що двигун обслужений, а потім продасть і саму машину зі встратим двигуном теж за тридорого бо буде показувати на мій борт журнал і казати дивись як за машиною ухажували, вона в ідеалі.
SERjikk, тут справа трохи в іншому.
Наприклад кузов це також частина авто за якою бажано доглядати. На своє попередне авто я також наносив кераміку і полірував, і по техніці там питань не було бо все робив вчасно і міняв все зразу а не по одній запчастині. Мене бісив якийсь стук по передку, я заїхав поміняв все махом і так стосовно всього. І повну шумо ізоляцію робив в студії. Але авто я також продав не за ті гроші які хотів. І тут справа навіть не в перекупах а в людях які шукають авто по низу ринку.

Тут же ситуація наступна, те що я міг перевірити в силу, я перевірив. І я замовив огляд авто. Я б не сказав що це риз ринку бо низ ринку був дешевше від ціни за яку я її купив на 5 тис $

По підбору мені сказали все ок тому я і купив.
По бюджету я шукав не саме дешеве авто, бюджет був і на більш дорогі. Просто як правило починаєш з середини і ідеш в верх.
1
10 вересня 2024р. 00:01
SERjikk
Але за великим рахунком нічого дивного, скільки б не писали і не розповідали про перекупов, все одно люди у своїй массі ведуться на зовнішній вигляд, на комплектацію і прочу херню.Наприклад я вже другий місяць не можу продати авто, хоча по авто все прозоро, є ретельно описаний борт журнал, багато відео по мому авто, тобто вся історія прозора, але я не натирав свое авто керамікою, не полірував, тому на ньому видно сліди єксплуатації і як показує практика, воно завжди програє перекупському авто з темною історією, зі скрученим пробігом. Тому в решті решт мені доводиться знижувати ціну і скоріш за все рано чи піздно його викупить якись перекуп, відполірує його, потім вийме з нього двигун і продасть за три дорого тому що двигун обслужений, а потім продасть і саму машину зі встратим двигуном теж за тридорого бо буде показувати на мій борт журнал і казати дивись як за машиною ухажували, вона в ідеалі.
SERjikk, Як ваш продаж авто, получилось продати? Цікавить чи зараз покупці звертають увагу на бортжурнал, на усі ці записи?
23 березня 07:57
mcvova
SERjikk, Як ваш продаж авто, получилось продати? Цікавить чи зараз покупці звертають увагу на бортжурнал, на усі ці записи?
mcvova, так люди звертають увагу на борт журнали, я продав своє авто за середні гроші и середній термін, тіки тому що людина прочитала мій бортжурнал і історія мого авто була повністю прозора.
1
24 березня 02:45
Співчуваю, попадалово дуже неприємне.
А ті специ що оглядали авто, вони нічого не помітили?
1
09 вересня 2024р. 23:23
Я їжджу на ЗАЗ Forza
То Край разводіл і автобАриг.
З гімна і палок але блистить та пахне. Ще добре що не в дорозі зразу після оформлення.
Знаю багато таких випадків. Печалька але маєте досвід тепер
1
09 вересня 2024р. 21:31
Читав і аж серце стискалося) Одним оком поглядав на ауді, коли купував машину, але вирішив не порушувати традицію.
1
09 вересня 2024р. 19:23
Дуже сумна історія, шкода що ви попали на такі гроші, по суті півмашини на пустому місці...

В мене є життєве правило, нічого не купувати в бариг пригонщиків з Ковель, Луцька і Рівного і всіх тих країв. Не всі підари звісно, є й нормальні, але в мене в житті немає стільки часу щоб розбиратися хто з них підар а хто ні...
1
6
09 вересня 2024р. 19:13
Не легке але правильне рішення прийняли по ремонту. В свій час теж заплатив чимало за ремонт авто, вас чудово розумію) Але якісний ремонт себе виправдовує. Зробив один раз добре і спокійно їздиш, особливо якщо купуєш авто на 3-4 роки експлуатації.
Такі історії публікують одиниці, вам респект за висвітлення реалій ремонту.
7
09 вересня 2024р. 11:48
Я їжджу на Volvo V50
Як автовласник співчуваю, як прагматик ви маєте машину, яку хотіли ще з відкапеталеним двигуном в якому впевнені на 100%. Тому їздити Вам на ній довго і без проблем.
2
09 вересня 2024р. 11:09
За такі речі перекупу і коліно не гріх прострелити
5
1
09 вересня 2024р. 10:55
Без коліс :(
Крапивник_
За такі речі перекупу і коліно не гріх прострелити
Крапивник_, перекуп тут канешно норм так підсуєтився - згоден з вами
1
09 вересня 2024р. 11:50
Я їжджу на Suzuki Vitara (4G)
А неможна знайти того перекупа і обісцяти ?

П.С. Мазда розумію що могла не зайти, але з нормальною маздою таких пригод не було би
1
2
1
08 вересня 2024р. 21:09
EgorWitt
А неможна знайти того перекупа і обісцяти ?П.С. Мазда розумію що могла не зайти, але з нормальною маздою таких пригод не було би
EgorWitt,

Ну мазда в мене була в максималці, я там зробив повну шумоізоляцію. В цілому машина була прикольна але після німецьких авто відчуття зовсім не ті це порівню з європейським б7 пассатом.
08 вересня 2024р. 21:44
EgorWitt
А неможна знайти того перекупа і обісцяти ?П.С. Мазда розумію що могла не зайти, але з нормальною маздою таких пригод не було би
EgorWitt, на рахунок перекупа, то нажаль що б це зробити - треба ще гроші тратити бо він за 300 км від мене. Тому, буду мати надію що карма ще до нього повернеться
08 вересня 2024р. 21:45
Без коліс :(
серйозне попадалово на гроші, буває, повчальна історія
1
08 вересня 2024р. 19:42
Без коліс :(
Ахуеть
2
08 вересня 2024р. 18:15
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Співчуваю.... Оце так встряв ...
І так буде до тих пір, допоки пересічний громадянин у цьому концтаборі не матиме коштів купити нове авто.
4
08 вересня 2024р. 18:01
Сказати шоя в шоці від суми , це м'яко кажучи мало.
1
08 вересня 2024р. 17:10
Вот это страшные сказки на ночь))
Перекуп конечно пидераст ещё тот
2
08 вересня 2024р. 17:00
Я їжджу на SEAT Altea XL
Щиро співчуваю. Надіюсь, що тепер все буде добре.
1
08 вересня 2024р. 15:14
А ви, пане, сміливий. Не у кожного знайдеться відважність вкинути в тачку 15 штук 🙈
4
08 вересня 2024р. 13:54
_o_x_ygen
А ви, пане, сміливий. Не у кожного знайдеться відважність вкинути в тачку 15 штук 🙈
_o_x_ygen, я попав в тей момент коли я її купив. Якщо навіть збирати із гімна і палок то тільки один колінвал стоїть 3 к $

Тобто гамняний ремонт цього двигуна виходить в 7$
Якщо купити мотор в недуже гарному стані то такі мотори стоять по 8.5к $

Мені пропонували такий мотор, вони казали шо там пробіг 237 тис а є підозра що там це не рідній пробіг бо продавали цей мотор також перекупи.

От і виходить що вкладай мінімум 7-9к і вези зразу її на базар і продавай.
І рівно після покупки наступна людина попадає на такий самий ремонт.

Або вже зробити це нормально і закрити це питання. Я вибрав цей варіант
3
08 вересня 2024р. 15:56
Я їжджу на Skoda Superb Mk2
pbileush
_o_x_ygen, я попав в тей момент коли я її купив. Якщо навіть збирати із гімна і палок то тільки один колінвал стоїть 3 к $Тобто гамняний ремонт цього двигуна виходить в 7$Якщо купити мотор в недуже гарному стані то такі мотори стоять по 8.5к $Мені пропонували такий мотор, вони казали шо там пробіг 237 тис а є підозра що там це не рідній пробіг бо продавали цей мотор також перекупи.От і виходить що вкладай мінімум 7-9к і вези зразу її на базар і продавай.І рівно після покупки наступна людина попадає на такий самий ремонт.Або вже зробити це нормально і закрити це питання. Я вибрав цей варіант
pbileush, все вірно. Ви прийняли правильне рішення, вкласти гроші та зробити нормально. Тепер не один рік можно спокійно їздити і переживати. А той перекуп ще знайде свого відбитого покупця, який повернеться з великими «подяками». Та на вашому місці я би розписав данні перекупа, може кто перед співпрацею через Гугл побачать відгук. Граних доріг
2
08 вересня 2024р. 21:50
iSifko
pbileush, все вірно. Ви прийняли правильне рішення, вкласти гроші та зробити нормально. Тепер не один рік можно спокійно їздити і переживати. А той перекуп ще знайде свого відбитого покупця, який повернеться з великими «подяками». Та на вашому місці я би розписав данні перекупа, може кто перед співпрацею через Гугл побачать відгук. Граних доріг
iSifko, десь в коментарях вже писав його контакти. Але це ж таке, він сім карту поміняє і на цьому все.

Просто можливо комусь мій пост допоможе з вибором авто і покаже на що ще потрібно звертати увагу. Краще хай вчиться на моїх помилках бо через таке пройти нікому не побажаю. Ну, тільки тому перекупу 😂
08 вересня 2024р. 22:02
Ну і ну. Оце я передумав купляти С7...
2
08 вересня 2024р. 12:53
Vasil8
Ну і ну. Оце я передумав купляти С7...
Vasil8,

насправді мотори у них дуже надійні. Головне не купляти машину у перекупів.

У майстра який мені робив машину багато клієнтів з цими моторами, пробіги там вже далеко за 300 і все чудово
08 вересня 2024р. 16:00
Vetalun
pbileush, А де робили мотор, можна назву СТО, дякую
Vetalun, можу дати контакти

Іван - 0 (96) 368 54 39
М. Житомир
08 вересня 2024р. 17:36
pbileush
Vetalun, можу дати контактиІван - 0 (96) 368 54 39М. Житомир
pbileush, часом не той Іван, який на Сонячному? 🤔
09 вересня 2024р. 09:30
_o_x_ygen
pbileush, часом не той Іван, який на Сонячному? 🤔
_o_x_ygen, ні, він в гаражному кооперативі Аграрнік
1
09 вересня 2024р. 10:28
Я їжджу на Smart City
Співчуваю дуже. Я так розумію, що виделка на ці авто 30-40 тисяч. Якщо взяли по низу і зробили повністю двигун, то в цьому можна бути вже впевненим. Просто невідомо що там з двигунами в тих авто, які продаються за 35. Вони також можуть бути вже на підході і з пробігами під 200. Тому як на мене, мінімум половина цих витрат виправдана.
Ну і «бонусом» можна вважати двигун від S, який з 341 силою їхатиме веселіше, ніж стандартний з 270
1
08 вересня 2024р. 11:48
Є таке поняття, як карма. Він своє знайде за такі поступки. Вам співчуваю з таким попадаловом, shit happens як то кажеться. Нехай вже після ремонту авто приносить тільки позитивні емоції.
4
08 вересня 2024р. 11:33
Yarilo
Octavian, карма, ага. А чим тоді автор так провинився, що йому така карма прилетіла? Куйня вся ця карма.
qwertyyarik, я не про автора пишу взагалі то, а за продавця. Автор в чому винен?
08 вересня 2024р. 22:24
Octavian
qwertyyarik, я не про автора пишу взагалі то, а за продавця. Автор в чому винен?
Octavian, я про те і кажу. Чомусь так звана карма часто шкодить нормальним людям, а різна гниль, типу того перекупа, живе і процвітає. Я це мав на увазі
09 вересня 2024р. 04:23
і від такого ж ніяк не вберегтись... :( дуже прикро, що так сталося
1
08 вересня 2024р. 11:14
Ну бляха тут я вам співчуваю що вам так трошки не везе
1
08 вересня 2024р. 10:35
Без коліс :(
Вітаю, мої Вам слова підтримки !
В мене схожа ситуація , але на стару хонду це значно дешевше .
Нехай авто тепер приносить тільки задоволення.
1
08 вересня 2024р. 10:02
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Співчуваю... оце дійсно попадалово.. що за люди.. просто нема слів.. тримайся друже.
1
08 вересня 2024р. 09:58
Ох друже співчуваю, я попав на такого самого перекупа)) взяв тоже по солодкі ціні, але стала по верху ринка))
1
08 вересня 2024р. 09:54
Crtd це один з самих гірших 3.0 tdi на ауді
Основні проблеми його в розпревалах і масло насосові, саме через якого мотор саме себе може і похоронити
Дуже жалко що ви не знали цього і вобще подивились в сторону цього мотора(тим більше з таким кідаловом перекупів)
08 вересня 2024р. 09:16
misha1388
sania99933, а що там не так із маслонасосом ?
misha1388, бували такі випадки що на пробігах 60 тис пропадав тиск мастила
1
08 вересня 2024р. 10:54
А так ще вам прикол один, цей перекуп зняв оригінальні диски з неї і встановив репліку (3 диска варені і один кривий).
3
1
08 вересня 2024р. 08:58
Без коліс :(
pbileush
А так ще вам прикол один, цей перекуп зняв оригінальні диски з неї і встановив репліку (3 диска варені і один кривий).
pbileush, він подивився на тебе і подумав - "містер лох" 😅
А якщо без сарказму - перекуп тупо підар на максималках
09 вересня 2024р. 11:53
Скинь на того перекупа ссилку з авторія сюди. Щоб знали
08 вересня 2024р. 08:57
maksquattro
Скинь на того перекупа ссилку з авторія сюди. Щоб знали
maksquattro, там тільки в додатку видно його профіль, но ссику профілю ніяк не скопіювати.

+380 (95) 466 28 21 - його номер, звати Олександр
2
08 вересня 2024р. 09:11
Оце попандос.....шкода! Головне щоб служила тепер вірою і правдою автівка
1
08 вересня 2024р. 08:45
Я їжджу на SEAT Leon (Mk III)
По людськи співчуваю. Краще донька проститутка, ніж син - перекуп.
9
08 вересня 2024р. 08:34
Artomov
По людськи співчуваю. Краще донька проститутка, ніж син - перекуп.
Artomov, Дякую!

Думав я напишу скаргу на цього продавця в авторіа, оскільки всі авто він продає з одного акаунту. Але, як виявилося, їх просто все рівно.
1
08 вересня 2024р. 08:44
Я так само купляв буса, бариги божились що мотор міняний. Вивявився мертвий рідний з пробігом більше ляма без ремонту
4
08 вересня 2024р. 08:33
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Тут і лайк ставити рука не дуже піднімається. Дякую, що ділишся такими історіями, не кожен наважиться писати про встрявання, ще й на такі суми. Цікаво за скільки була куплена автівка у перекупа?
1
6
08 вересня 2024р. 08:28
yuzo
Тут і лайк ставити рука не дуже піднімається. Дякую, що ділишся такими історіями, не кожен наважиться писати про встрявання, ще й на такі суми. Цікаво за скільки була куплена автівка у перекупа?
yuzo, за 28$

Я шукав авто до 30, і всі вони приблизно з однаковими пробігами і більше. Тільки там ще й нюанси були по кузову.
А тут ціле авто і дешевше. На тей час я собі навіть подумати не міг про те що там може бути таке. Оскільки коли я її купляв замовляв повну перевірку діагностику і ніяких помилок в роботі не знайшли.

Саме цікаве що пригнати таке саме авто з європи, не пошкоджене і з таким же пробігом мені порахували дорожче.
1
08 вересня 2024р. 08:35
Щоб ви розуміли, перекуп у якого я купив це авто сказав що він взагалі не в курсі, типу це певно в європі так тей мотор погано зробили (наждачкою хон, ліві поршні і герметик замість шліфовки) і він бідний купив ще одного такого алроада і по дорозі додом коли він його гнав там провернуло вкладиші. Але як ви розумієте, це все сказочки. Він скинув мені фото без мотора що йому роблять того алроада , а через 2 тижні він вже був на авторіа. Якась людина буде як я бідкатись і не знати що їй робити.
5
08 вересня 2024р. 08:28
Едуард
pbileush, купляти авто в тих краях то ідея погана
Едуард, тепер я це знаю)
Нажаль так
08 вересня 2024р. 21:46