Toyota Highlander Hybrid (4G) (Горец)

012. Півроку та 6000 км

Я їжджу на Toyota Highlander Hybrid (4G)
Київ, Україна

Хайлендером користуємося вже півроку, пробіг 6500 км.

Можу зробити невилике доповнення до основого відгука.

Ніяких нових плюсів я не помітив, але їх і без того достатньо - дінамика, комфорт, гібрид, витрати палива. А ось нові мінуси я помітив (і мінусів також достаьно) - це у першу чергу "кочерга" капота а-ля "Жигулі". Я не можу поняти Тойоту. Невже так складно поставити газові упори за 50 долларів вже на заводі?! Скоріш за все будемо "доопрацювувати" це сами - купимо газові упори та поставимо. Також ще один мінус - кріни в повротах. Звісно, чекати менших крінов від авто масою 2.2 тони та дуже м'якою підвіскою будет просто смішно,тому якщо ви багато їздите по трассі на великих швидкостях, то берите Мазду СХ-90. Ще один мінус - це галогенні фари. Світять вони непогано, але матрични були б кращими. 

Ось і все.


P.S. Мене цікавить якість палива А-95 та А-95+ на АЗС ANP та Укрнафта. Якщо хтось заправлявся там, скажить, будь ласка, чи якісне паливо?

Пробіг 6500 км.
Опубліковано: 12 червня 10:33
16 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
ANP та УкрНафта - це дві АЗС, які колись були частиною однієї мережі, а тепер різних. Раніше до війни, пальне на них було заводське кременчуцького походження, до бензину питань не було, як зараз - невідомо. Скорше за все якість може гуляти, бо свого ресурсу нема, і вже залежить як і чим розбадяжать, я б не ризикував заправляти дороге авто в них.

За українську лайк.

П.С. Все-таки Хайлендер крениться, а ви запевняли раніше що ні)) Фізику м'якої підвіски не обманиш
1
12 червня 10:43
Vadim01
AutoFan, Зараз там також Кременчуг. Там НПЗ працює, якщо ви не знали. І це добре)).Мені цікавить саме якість. Ціни на стелах Укрнафти вже на рівни ЮПГ. Чи така сама якість?
Highlander2023, до UPG більше довіри, це нормальна мережа, вони везуть з Європи, а не бадяжать в нас. Бо хз як там зараз з технічним процесом виробництва в Кременчуку, чи вони дотримуються всіх норм по євро-5.
Ще факти про UPG, на відміну від пульсів і мустангів на ОККО і ВОГ, які по факту являються звичайними 95 бензинами просто з додаванням миючих присадок, то на UPG їхнє фірмове пальне - це суміш 70% 95 бензу і 30% 100 бензу, відповідно там октанове число 96-97.
12 червня 11:08
AutoFan
Highlander2023, до UPG більше довіри, це нормальна мережа, вони везуть з Європи, а не бадяжать в нас. Бо хз як там зараз з технічним процесом виробництва в Кременчуку, чи вони дотримуються всіх норм по євро-5.Ще факти про UPG, на відміну від пульсів і мустангів на ОККО і ВОГ, які по факту являються звичайними 95 бензинами просто з додаванням миючих присадок, то на UPG їхнє фірмове пальне - це суміш 70% 95 бензу і 30% 100 бензу, відповідно там октанове число 96-97.
AutoFan, Дякую, але ми заправляємо звичайним 95, а не фірмовим. Тойоти невибагливі до якості палива. Укрнафта зараз в зеленій зоні на рівні з окко та Юпг. Ми зараз на ОККО заправляємось. Їх бензин має найнижчий рівень ароматичних углеводородів, тобто не буде нагару на двигуні.
Але дякую за пораду. Якось заправимось на Юпг, але справа в тому, що заправок Юпг в Києві значно менше, ніж в Західній Україні.
12 червня 11:20
Vadim01
AutoFan, тоді чому бензин Юпг дешевше? Не розкручений бренд?
Highlander2023, в них свої бензовози, не орендовані, також є свій термінал в Польщі. За рахунок цього в них логістика дешевша. Можливо маржа також менша ніж ВОГ і ОККО. В останніх націнка 14-15 грн на одному літрі від оптової закупівельної ціни.
1
12 червня 11:30
AutoFan
Highlander2023, до UPG більше довіри, це нормальна мережа, вони везуть з Європи, а не бадяжать в нас. Бо хз як там зараз з технічним процесом виробництва в Кременчуку, чи вони дотримуються всіх норм по євро-5.Ще факти про UPG, на відміну від пульсів і мустангів на ОККО і ВОГ, які по факту являються звичайними 95 бензинами просто з додаванням миючих присадок, то на UPG їхнє фірмове пальне - це суміш 70% 95 бензу і 30% 100 бензу, відповідно там октанове число 96-97.
AutoFan, Дякую Вам за рекомендація заправлятися на ЮПГ. Зайшов на їхній сайт, там є усі технічні паспорта палива з аналізами. Так ось, там зазначено октанове число 98.2 для бензина upg95. Будемо там заправлятись.
До речі, я ніде більше не бачив тех. характеристик палива. І те, що вони їх дають свідчить про серйозність компанії.
13 червня 11:17
Vadim01
AutoFan, Дякую Вам за рекомендація заправлятися на ЮПГ. Зайшов на їхній сайт, там є усі технічні паспорта палива з аналізами. Так ось, там зазначено октанове число 98.2 для бензина upg95. Будемо там заправлятись.До речі, я ніде більше не бачив тех. характеристик палива. І те, що вони їх дають свідчить про серйозність компанії.
Highlander2023, будь ласка. Я там заправлявся дизелем з початку повномасштабної війни, за 2 роки ніяких проблем. Тепер перейшов на їх 100 бенз. Що важливо, то вони не додають спирт в своє фірмове пальне. Той же Shell V-Power має 5% спирту.
1
13 червня 12:11
Vadim01
AutoFan, Шелл продає ту ж саму Кременчуцьку бодягу, що й Укрнафта.
Highlander2023, ви праві стосовно звичайного 95 і дизелю. V-Power все ж імпортоване пальне.
13 червня 16:48
AutoFan
Highlander2023, ви праві стосовно звичайного 95 і дизелю. V-Power все ж імпортоване пальне.
AutoFan, а з якої країни? Але ми там не будемо заправлятися, Ви ж самі рекомендуєте Юпг.
13 червня 16:54
Vadim01
AutoFan, а з якої країни? Але ми там не будемо заправлятися, Ви ж самі рекомендуєте Юпг.
Highlander2023, колись була Литва, зараз не знаю. Мені достатньо було заправитись 1 раз в них, коли побачив в чеку що в тому пальному 5% спирту (ЄВРО5-А98-Е5), то більше туди не їздив.
13 червня 17:02
AutoFan
Highlander2023, колись була Литва, зараз не знаю. Мені достатньо було заправитись 1 раз в них, коли побачив в чеку що в тому пальному 5% спирту (ЄВРО5-А98-Е5), то більше туди не їздив.
AutoFan, бензином е5 та е10 насправді можна заправляти більшість сучасних машин. Та, УВАГА, ЦЕ НЕ СПИРТ, А БІОЕТАНОЛ, який робить паливо більш екологічним та не шкодить двигуну. До речі, ВОГ, ОККО та інші продають Е5. З того, що знаю Е0 є тільки на цьому Юпг та на АНП (в них є окремий тип з біоетанолом), але по останньому не до кінця впевнений.
13 червня 17:28
Vadim01
AutoFan, бензином е5 та е10 насправді можна заправляти більшість сучасних машин. Та, УВАГА, ЦЕ НЕ СПИРТ, А БІОЕТАНОЛ, який робить паливо більш екологічним та не шкодить двигуну. До речі, ВОГ, ОККО та інші продають Е5. З того, що знаю Е0 є тільки на цьому Юпг та на АНП (в них є окремий тип з біоетанолом), але по останньому не до кінця впевнений.
Highlander2023, Біоетанол - це спирт, виготовлений з екологічних речовин. Все решта - маркетингова фігня. Для чого заправляти бензином із вмістом спирту, якщо можна заправляти нормальним бензином? Октанове число спирту більше за 100, його використовують часто для підвищення загального октанового числа бензину. Що буде якщо автомобіль трохи постоїть? Спирт і бензин розділяться, бо нема перемішування. І того той відстояний бензин матиме менше октанове число, ніж ви брали з заправки.
Підсумовуючи, таку суміш можна з натяжкою використовувати якщо їздити постійно і автомобіль довго не стоятиме в гаражі.
13 червня 18:36