Volkswagen Jetta VI (WhiteAngel 2.5)

То обліковий запис

Я їжджу на Volkswagen Jetta VI, Volkswagen Transporter T5, ІЖ Планета
Харків, Україна

Всім миру!

Запис роблю більше для себе. Постійно забуваю коли міняю мастило у акпп.

Мастило у двигуні міняю кожні 5т.миль (приблизно 8т.км), у акпп міняю кожну 3ю заміну у двигуні, тобто 15т.миль(+- 24т.км)

Міняю частково, тому так швидко. І то на піддоні є металевий наліт.

Описувати процес, немає сенсу, в мене у записах це вже є.

Єдине що цього разу знімав масляний фільтр 4ри рази, зайві 1.5л мастила. А все тому, що вислали не той фільтр. На новому були резинки, які прийшлось вирізати щоб іілььтр став як треба. Я це збагнув лише після 3го зняття.

А та ще цього разу вирішив випробувати нове мастило від мотиля, нове для мене. Хоча друг лив таке у пасата 1.8 тсі був жер, подивимося.



Тож, всім добра!


Опубліковано: 24 травня 22:44
9 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Jetta VI
Заливаю собі 8100 x-cess 5w40. Заміна на 8к
За всі 8к рівень на місці. Якщо мастило не підробка все буде ок. Перевірено на практиці.
1
01 червня 23:15
Я їжджу на Volkswagen Bora
Повна заміна на 30 якщо міський режим їзди, траса 60
25 травня 00:58
lyaschuchenko
Повна заміна на 30 якщо міський режим їзди, траса 60
lyaschuchenko, повна заміна мастила у акпп повинна бути через 30т км?
1
25 травня 08:11
Я їжджу на Volkswagen Bora
Human
lyaschuchenko, повна заміна мастила у акпп повинна бути через 30т км?
Human, так. Але це мої вподобання. Я взяв цю цифру з ельзи, там пише 60 без залежності до пробігу. Я ж апелюю що моя тачка їздить в місті 100% часу, отже постійні переключення передач, отже підвищені навантаження на пакети. Тому 30. Навіть якщо за рік два не наїздив стільки, ситуація таж що і з моторною оливою - вона втрачає свої змащувальні властивості, особливо коли акпп постійно 1-2-3-2-1.
Ваг пише регламент до ідеальних або біля ідеальних умов, згідно ним, свічки треба міняти раз в 60к, на нашому бензі цей пробіг можна ділити на 3 сміло)
25 травня 09:03
lyaschuchenko
Human, так. Але це мої вподобання. Я взяв цю цифру з ельзи, там пише 60 без залежності до пробігу. Я ж апелюю що моя тачка їздить в місті 100% часу, отже постійні переключення передач, отже підвищені навантаження на пакети. Тому 30. Навіть якщо за рік два не наїздив стільки, ситуація таж що і з моторною оливою - вона втрачає свої змащувальні властивості, особливо коли акпп постійно 1-2-3-2-1.Ваг пише регламент до ідеальних або біля ідеальних умов, згідно ним, свічки треба міняти раз в 60к, на нашому бензі цей пробіг можна ділити на 3 сміло)
lyaschuchenko, частко згоден з вами. Алеж повна заміна мастила у акпп це відносна річ. Я їзджу 70% траса, але не розумію чим для акпп траса у два раза лагідніше ніж місто? На мою думку тут важливіше манера їзди ніж з якою швидкістю. Звістно якщо у місті більше стояти у заторах ніж їхати, тут звичайно більш вірним рахувати моторогодини, алеж немає такого у звичайних авто. Та і акпп, як ркпп не крутится на місці, моторогодини то більше для двс. Ну і в чому згоден, чим частіше міняти мастила тим найменше гірше для механізмів не буде. Але ж є раціональне зерно рентабільності такого обслуговування. На мою думку головне обслуговувати не менше як каже регламент, та якісними рідинами ті фільтрами. А взагалі це питання досить реторичне і можно довго зважувати всі за і проти.
25 травня 22:42
Я їжджу на Volkswagen Bora
Human
lyaschuchenko, частко згоден з вами. Алеж повна заміна мастила у акпп це відносна річ. Я їзджу 70% траса, але не розумію чим для акпп траса у два раза лагідніше ніж місто? На мою думку тут важливіше манера їзди ніж з якою швидкістю. Звістно якщо у місті більше стояти у заторах ніж їхати, тут звичайно більш вірним рахувати моторогодини, алеж немає такого у звичайних авто. Та і акпп, як ркпп не крутится на місці, моторогодини то більше для двс. Ну і в чому згоден, чим частіше міняти мастила тим найменше гірше для механізмів не буде. Але ж є раціональне зерно рентабільності такого обслуговування. На мою думку головне обслуговувати не менше як каже регламент, та якісними рідинами ті фільтрами. А взагалі це питання досить реторичне і можно довго зважувати всі за і проти.
Human, пакети в акпп завжди працюють, навіть на нейтралі. На нейтралі навіть гірше для коробки. Місто в цілому це часті перемикання передач, тому все ж таки моє імхо - міняти частіше якщо місто переважає. В вашому випадку яб повну заміну на 40к робив би і не парився
25 травня 23:50
Я їжджу на Volkswagen Bora
Human
lyaschuchenko, частко згоден з вами. Алеж повна заміна мастила у акпп це відносна річ. Я їзджу 70% траса, але не розумію чим для акпп траса у два раза лагідніше ніж місто? На мою думку тут важливіше манера їзди ніж з якою швидкістю. Звістно якщо у місті більше стояти у заторах ніж їхати, тут звичайно більш вірним рахувати моторогодини, алеж немає такого у звичайних авто. Та і акпп, як ркпп не крутится на місці, моторогодини то більше для двс. Ну і в чому згоден, чим частіше міняти мастила тим найменше гірше для механізмів не буде. Але ж є раціональне зерно рентабільності такого обслуговування. На мою думку головне обслуговувати не менше як каже регламент, та якісними рідинами ті фільтрами. А взагалі це питання досить реторичне і можно довго зважувати всі за і проти.
Human, я не знаю, як вас зроблено ще головну пару, в мене вона окремо, і там 75в90, якщо в вас так само, поміняйте і там оливу)
25 травня 23:53
lyaschuchenko
Human, я не знаю, як вас зроблено ще головну пару, в мене вона окремо, і там 75в90, якщо в вас так само, поміняйте і там оливу)
lyaschuchenko, я так розумію, що в нас різні поняття повною та часткової заміни. Я міняю частково, це значить що я міняю лише те мастило яке злівається з піддону та фільтру. Повна заміна передбачає пролив мастила (8л). І на мою думку це відносний результат, тому і міняю частіще але частково. Ніколи не чув про заміну мастила у головній парі, напевно в мене такого нема 🤷
26 травня 08:29