Продовження першої частини.
Якщо не бачили попередній пост, раджу переглянути для розуміння що ж воно таке, а тим часом робота кипить і є перші результати.
По-перше - я дуже вчасно подумав про те, що по платі буде гуляти нормальний такий струм, приблизно 10А, а я зробив дорожки 0.5мм. Добре що збагнув це вчасно, почав переробляти, шукаючи інфу якої товщини має бути дорожка і тут чекало перше розачарування. У мене плата менша ніж необхідна доріжка, не довго думаючі вирішив зробити максимально товсту дорожку із міді і просто пролити її оловом. Перемальовую плату. Вийшло щось таке
Далі стало очевидно що треба зібрати прототип та написати прошивку, перевірити чи все буде працювати як задумано. Для цього мені знадобилася макетна плата, ардуїно нано, модуль вимірювач струму та купка компонентів, що будуть на фінальній платі. Спаяв це все до купи, виглядає так собі, але це ж всього лише прототип, то ж "и таааак сойдет"). Щоб не бігати в машину на контакти склопідйомника підключив моторчик із іграшки на 12В, чисто щоб бачити що щось відбувається. Десь через 4 години я отримав стабільно працюючий код. Нагадаю, логіка роботи така:
Коротке натискання - автоматичний під'йом чи опускання, натискання протилежної кнопки зупиняє скло
Довге натискання - штатний режим роботи - скло їде поки кнопка натиснута
Автоматичне відключення струму по даним від датчика струму, а також таймаут про всяк випадок.
На жаль не зміг знайти штатний роз'єм для монтування на плату, знайшов лише роз'єм під обтискання, тож роз'єм буде виходити з плати на коротких проводах. З певної точки зору воно і на користь, бо роз'єм займав би багато корисного місця, якого і так не те щоб сильно багато.
Також нагадаю, що по задуму все що треба зробити - це замінити платку в кнопці склопід'ємника. Логіка працює як з водійського пульта, так і з індивідуальної кнопки пасажира. Нижче коротке відео - демонстрація роботи. Наступний допис буде вже про збірку фінальної першої версії, фото як робиться заміна та тестування.
Бо коли вигоратиме, тоді буде не до естетики 🙂.
Коли довга доріжка, або декілька поруч і їх добре налудити, то при вистиганні припой починає вигинати плату.