Volvo XC90 (2G) (Танчик)

Прийшов час прощатися

Я їжджу на Volkswagen Passat CC, Mitsubishi Pajero Sport (1G), Volvo XC90 (2G)
Київ, Україна

Це був цікавий рік володіння Volvo XC90. Головне що я зрозумів за цей час, що для мене не існує альтернативи Volvo, тому нова машина в мене теж  Volvo XC90.

Тож слідкуйте за оновленнями)  Сторінка мого нового девяностика тиц сюди




Пробіг 94000 км.
Опубліковано: 11 квітня 2024р. 13:48
21 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Arteon
дуже довго задивлявся на це авто, навіть двічі був в салоні на тесті, але не зрозумів. німці їдуть, цей сарай не їде. що в ньому класного? може я не зрозумів
11 квітня 2024р. 14:35
Ivan_arteon
дуже довго задивлявся на це авто, навіть двічі був в салоні на тесті, але не зрозумів. німці їдуть, цей сарай не їде. що в ньому класного? може я не зрозумів
Ivan_arteon, ну дивлячись що ти маєш на увазі. В мене зараз є СС, була А6. Люблю вагі. Круті тачки. Але особисто для мене альтернативи нема. Придивлявся на Q7, взагалі не то і не їде як ти кажеш.
11 квітня 2024р. 20:35
Я їжджу на Volkswagen Arteon
Andrupan
Ivan_arteon, ну дивлячись що ти маєш на увазі. В мене зараз є СС, була А6. Люблю вагі. Круті тачки. Але особисто для мене альтернативи нема. Придивлявся на Q7, взагалі не то і не їде як ти кажеш.
Andrupan, ну на мій погляд автівка має керуватися і вміти навалювати. Вольво, я пробував на тесті саме 90 Т6 не вміє не те ні те. Q7 на високій швидкості і з топовою пнєвматикою це робить майже як седан, а прискорення SQ8, або навіть звичайної Q8 в рази більш приємне, прогнозоване
12 квітня 2024р. 10:38
Ivan_arteon
Andrupan, ну на мій погляд автівка має керуватися і вміти навалювати. Вольво, я пробував на тесті саме 90 Т6 не вміє не те ні те. Q7 на високій швидкості і з топовою пнєвматикою це робить майже як седан, а прискорення SQ8, або навіть звичайної Q8 в рази більш приємне, прогнозоване
Ivan_arteon, можно дуже довго розводити холівар з цієї теми, але я виходжу з того що маю багаторічний досвід володіння вагамі та спираюсь виключно на власний досвід. Ну і вибач я взагалі не погоджуюсь з керованістью та як ти сказав навалюванням. В Т6 в мене було 349 к.с, вона не те що навалює, вона їхала не гірше ніж Q7 3.0 TFSI
12 квітня 2024р. 14:07
Я їжджу на Volkswagen Arteon
Andrupan
Ivan_arteon, можно дуже довго розводити холівар з цієї теми, але я виходжу з того що маю багаторічний досвід володіння вагамі та спираюсь виключно на власний досвід. Ну і вибач я взагалі не погоджуюсь з керованістью та як ти сказав навалюванням. В Т6 в мене було 349 к.с, вона не те що навалює, вона їхала не гірше ніж Q7 3.0 TFSI
Andrupan, вибачте пане, але мав змогу стати на прямій ці дві автівки, вольво не те що не їде, воно зливає авуді в квотері 2 кузови, причому з кожним стартом вольво їде все гірше і гірше. хоча можливо ви пробували омерику, а якатав суто на офіційних автівках. ну і ПНєвма, на великих швидкостях вирішує
15 квітня 2024р. 13:19
Ivan_arteon
Andrupan, вибачте пане, але мав змогу стати на прямій ці дві автівки, вольво не те що не їде, воно зливає авуді в квотері 2 кузови, причому з кожним стартом вольво їде все гірше і гірше. хоча можливо ви пробували омерику, а якатав суто на офіційних автівках. ну і ПНєвма, на великих швидкостях вирішує
Ivan_arteon, ну так, а що ви порівнювали тоді?)
Я ж пишу виключно про власний досвід. В мене була Т6 на 349к.с, з офіційним Polestar. Такі в нас не продавались. Я без поняття як їде офіційна, але не треба мати багато розуму, щоб зрозуміти що 349к.с, їде не так як 240 наче в офіційних. Якщо б ви проїхались на моїй Т6 Polestar, у вас би були зовсім інші відчуття. Ну і в цілому, на кой ці гонки, щоб десь на трасі раз на рік когось обігнати? Мені потрібна якісна, комфортна, надійна та технологічна машина, Volvo це саме така тачка.
2
15 квітня 2024р. 14:16
Я їжджу на Volkswagen Arteon
Andrupan
Ivan_arteon, ну так, а що ви порівнювали тоді?) Я ж пишу виключно про власний досвід. В мене була Т6 на 349к.с, з офіційним Polestar. Такі в нас не продавались. Я без поняття як їде офіційна, але не треба мати багато розуму, щоб зрозуміти що 349к.с, їде не так як 240 наче в офіційних. Якщо б ви проїхались на моїй Т6 Polestar, у вас би були зовсім інші відчуття. Ну і в цілому, на кой ці гонки, щоб десь на трасі раз на рік когось обігнати? Мені потрібна якісна, комфортна, надійна та технологічна машина, Volvo це саме така тачка.
Andrupan, я просто їздю не повільно, тобто і багато трасою + Європа (сподіваюсь дожити до того, коли знову зможу поїхати туди). для мене важливо прискорення 60-150, 100-200. тому що трасою можу їхати і 160 і 200 і хочу мати запас потужності. але на "пакеті сока" з величезною будкою, цього не буде, банально цього не вивозить фізика в порівнянні з V6
так, в середині Вольво більш менш, хоча під технологічністю, я б посперечався.
для мене вольво виграє у Авуді лише якістю матеріалів, решта нажаль.
тому Вольво і була викреслена зі списку автівок, які розглядаються до придбання
15 квітня 2024р. 15:30
Ivan_arteon
Andrupan, я просто їздю не повільно, тобто і багато трасою + Європа (сподіваюсь дожити до того, коли знову зможу поїхати туди). для мене важливо прискорення 60-150, 100-200. тому що трасою можу їхати і 160 і 200 і хочу мати запас потужності. але на "пакеті сока" з величезною будкою, цього не буде, банально цього не вивозить фізика в порівнянні з V6так, в середині Вольво більш менш, хоча під технологічністю, я б посперечався.для мене вольво виграє у Авуді лише якістю матеріалів, решта нажаль. тому Вольво і була викреслена зі списку автівок, які розглядаються до придбання
Ivan_arteon, просто подивись характеристики Т6 Polestar. Питання з прискоренням відпадуть. А з приводу технологій, в який ауді і за які гроші є автопілот? Я не про утримання в полосі, а саме автопілот, коли тачка сама рулить. От в Volvo воно є в будь якій комплектаціі ХС90.
Попередня ХС90 була в комплектації Momentum. Це найбідніша. І в мене був, автопілот, утримання в полосі, автопарковка, сліпи зони, проекція, система упередження зіткнення, підігрів керма, розумна оптика яка вирізає попутні та зустрічні тачки.
1
15 квітня 2024р. 19:53
Я їжджу на Volkswagen Arteon
Andrupan
Ivan_arteon, просто подивись характеристики Т6 Polestar. Питання з прискоренням відпадуть. А з приводу технологій, в який ауді і за які гроші є автопілот? Я не про утримання в полосі, а саме автопілот, коли тачка сама рулить. От в Volvo воно є в будь якій комплектаціі ХС90.Попередня ХС90 була в комплектації Momentum. Це найбідніша. І в мене був, автопілот, утримання в полосі, автопарковка, сліпи зони, проекція, система упередження зіткнення, підігрів керма, розумна оптика яка вирізає попутні та зустрічні тачки.
Andrupan, ми говоримо про різні речі і не варто далі пробувати щось доводити один одному. Вольво має вигляд зовні, якість матеріалів в середині, досить посередній дизайн в середині. тачка на двох літрах і вагою 2+ тони. керується приблизно до рівня НІЯК, прискорюється захлинаючись обертами, приблизно так само. ну і якщо ви не розумієте, що 349 сил в вольво, НІКОЛИ не зможуть обʼїхати мої навіть 280 сил в ВАГ. то я розумію, що вам подобається пенсійний стиль 120 трасою і нікуди не поспішаємо. мені це не подобається
16 квітня 2024р. 12:43
Я їжджу на Volkswagen Arteon
Andrupan
Ivan_arteon, ахахах. Я чекав шаблончік про пенсію. Добре, тоді лови відповідь. А чого VW? Не вистачило грошей на Audi?Бажаю тобі рівних доріг 🤝🤝🤝
Andrupan, навіть не приховую, на момент купівлі тачки, бюджет не дозволяв придбати S7, але і мій маленький VW натикає Вольво, тому що вибір був між Артеоном і S90, повний привід, кількість опцій, потужність, керована підвіска
вибір очевидний
16 квітня 2024р. 14:41
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
Ivan_arteon
Andrupan, я просто їздю не повільно, тобто і багато трасою + Європа (сподіваюсь дожити до того, коли знову зможу поїхати туди). для мене важливо прискорення 60-150, 100-200. тому що трасою можу їхати і 160 і 200 і хочу мати запас потужності. але на "пакеті сока" з величезною будкою, цього не буде, банально цього не вивозить фізика в порівнянні з V6так, в середині Вольво більш менш, хоча під технологічністю, я б посперечався.для мене вольво виграє у Авуді лише якістю матеріалів, решта нажаль. тому Вольво і була викреслена зі списку автівок, які розглядаються до придбання
Ivan_arteon, до чого ці всі розмови?) навіщо навʼязувати свою думку іншому і подавати це так, що ви праві.
у кожного ж свої потреби. Якщо вам підходить ауді q7 і q8 то йдіть купляйте і кайфуйте. Тут за менші гроші можна отримати авто на кожен день яке буде задовільняти потреби на 98%. якщо у вас потреба доїхати з точки А в точку Б з середньою швидкістю не менше 120 км\год, то відкрию секрет більшості таке не потрібно. Не так багато трас де безпечно їздити 200 км\год.
Взяти покататись і користуватись кожен день це різні речі. На трасі Volvo себе показує впевненно. Тримає добре трасу і з комфортом. Більшість власників Volvo пересуваються по трасі з сімʼєю і для них немає необхідності їхати на максималках і на постійному прискорені. Тут не про дідівський стиль, а про відовідальність і комфорт пересування.

І дивно порівнювати свій седан на 280hp з величезним кросовером під 3 тони ваги на 350hp і казати, що ви обійдете на прямій його. різна маса, різний крутящий. Це ж взагалі не порівнюється. Але мені здається артеон не далеко відʼїде, а може навіть і в дзеркалі його буде видно.
29 травня 11:32
Я їжджу на Volkswagen Arteon
fs
Ivan_arteon, до чого ці всі розмови?) навіщо навʼязувати свою думку іншому і подавати це так, що ви праві. у кожного ж свої потреби. Якщо вам підходить ауді q7 і q8 то йдіть купляйте і кайфуйте. Тут за менші гроші можна отримати авто на кожен день яке буде задовільняти потреби на 98%. якщо у вас потреба доїхати з точки А в точку Б з середньою швидкістю не менше 120 км\год, то відкрию секрет більшості таке не потрібно. Не так багато трас де безпечно їздити 200 км\год.Взяти покататись і користуватись кожен день це різні речі. На трасі Volvo себе показує впевненно. Тримає добре трасу і з комфортом. Більшість власників Volvo пересуваються по трасі з сімʼєю і для них немає необхідності їхати на максималках і на постійному прискорені. Тут не про дідівський стиль, а про відовідальність і комфорт пересування. І дивно порівнювати свій седан на 280hp з величезним кросовером під 3 тони ваги на 350hp і казати, що ви обійдете на прямій його. різна маса, різний крутящий. Це ж взагалі не порівнюється. Але мені здається артеон не далеко відʼїде, а може навіть і в дзеркалі його буде видно.
fs, імхо вольво дуже переоцінений бренд, з досить посердніми характеристиками, а мати 3 тони ваги і 2,0 мотор - це утопія

але це лише мої думки

і при всій повазі, я одразу написав, що порівнював свою автівку саме з S90 на момент купівлі і в той час Вольво пропонувало значно менше "автівки" за значно більші гроші
29 травня 15:55
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
Ivan_arteon
fs, імхо вольво дуже переоцінений бренд, з досить посердніми характеристиками, а мати 3 тони ваги і 2,0 мотор - це утопіяале це лише мої думкиі при всій повазі, я одразу написав, що порівнював свою автівку саме з S90 на момент купівлі і в той час Вольво пропонувало значно менше "автівки" за значно більші гроші
Ivan_arteon, я не згоден, тому що бренд недооціненний на нашому ринку абсолютно.
Так він можливо не такий "спортік" але ж він і не позиціонує себе таким. Під кожну потребу є свій клас авто.
Тому розказувати, що Volvo херове через те, що їде гірше q8 ну вибачте.
різні коробки, різні двигуни. Як для 2л літрів, то їде більш ніж достойно.
по обслуговуванню Volvo теж буде в рази дешевше за вище вказані авто.
Тому кожен під себе підбирає що йому потрібно. Якщо вам особисто не сподобались дані автомобілі, то не потрібно розказувати що вони погані. Просто ви не в ту нішу заглянули.
29 травня 16:14
Я їжджу на Volkswagen Arteon
fs
Ivan_arteon, я не згоден, тому що бренд недооціненний на нашому ринку абсолютно.Так він можливо не такий "спортік" але ж він і не позиціонує себе таким. Під кожну потребу є свій клас авто.Тому розказувати, що Volvo херове через те, що їде гірше q8 ну вибачте.різні коробки, різні двигуни. Як для 2л літрів, то їде більш ніж достойно.по обслуговуванню Volvo теж буде в рази дешевше за вище вказані авто.Тому кожен під себе підбирає що йому потрібно. Якщо вам особисто не сподобались дані автомобілі, то не потрібно розказувати що вони погані. Просто ви не в ту нішу заглянули.
fs, я не сказав, що вольво херове
я сказав, що на мій погляд воно переоцінене. воно не коштує своїх грошей, воно застаріле

і це на мій погляд виключно

те що я сказав спочатку, я не зрозумів в цій автівці за що платити стільки грошей. але зробіть акцент, я не розглядав тотал з США, а говорив виключно про ОФІЦІЙНУ автівку
29 травня 16:52
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
Ivan_arteon
fs, я не сказав, що вольво херовея сказав, що на мій погляд воно переоцінене. воно не коштує своїх грошей, воно застарілеі це на мій погляд виключноте що я сказав спочатку, я не зрозумів в цій автівці за що платити стільки грошей. але зробіть акцент, я не розглядав тотал з США, а говорив виключно про ОФІЦІЙНУ автівку
Ivan_arteon, Volvo застаріле. Цікаво. Коли вони вийшли в 2015-2016 роках, то всі нервово курили в сторонці. І до цих пір дизайн їх актуальний. Зате, якщо взяти той самий ваг, то в яку модель не сядь то у всіх все однакове. Що пасат, що тігуан і так далі.
Трохи кумедно читати коментарі стосовно ціни і переплати, людини яка купила собі артеон. Чисто моя думка, що переплачувати за пасат 10-15к доларів зверху тільки за оновлену морду і безрамочні вікна економічно не вигідно. З сумнівною рульожкою (як у пасата на жорсткій підвісці) і потужністю. Ті самі 2л "прискорюється захлинаючись обертами". Німці дійсно заточені для їзди на автобанах без обмежень. Але якщо ми говоримо про наші дороги, то артеон на його підвісці поступається Volvo.
29 травня 17:40
Я їжджу на Jeep Cherokee (KL)
Сподіваюсь, що взяли Recharge? ))
11 квітня 2024р. 14:05
AviatoR
Сподіваюсь, що взяли Recharge? ))
AviatoR, на жаль треба ще збирати гроші
12 квітня 2024р. 14:00
Я їжджу на Volvo XC90 (2G)
Т8 ?
11 квітня 2024р. 13:54
DNFMB
Т8 ?
DNFMB, ні. Т6. Але в комплектації інскріпшен. Вже додав на драйв)
1
11 квітня 2024р. 20:30