KIA Rio (3G) (Kira)

Моторна олива та інтервал заміни з лічильником мотогодин

Я їжджу на KIA Rio (3G)
Біла Церква, Україна

Відповідно до інструкції з експлуатації (2012) року, а також даних більш новіших джерел, визначився з вимогами до моторної оливи для двигуна G4FC (G4FA):
SAE 5w-30
ACEA А5 (або вище)
API SM (або вище)
ILSAC GF-4 (або вище).
А от з інтервалом заміни вийшло складніше - режими дуже різні , часто не повторювані (може бути 10 тис км по місту, а потім 15 тис км - траса).
Тому вирішив замінювати оливу за приблизним моторесурсом. 
Коли виробник моторної оливи пише, що його продукт витримує 15000 км, то він має на увазі середнє лабораторне  навантаження і середню швидкість на всьому інтервалі близько 60 км/год.

Тобто продукт має ресурс 15000/60 = 250 мотогодин.
Встановив на авто Лічильник мотогодин-вольтметр СМВ-056-в, живиться від проводки прикурювача, має енергонезалежну пам'ять і функцію "скидання на 0".


Лічильник мотогодин







Може кнопкою перемикатися в режим Вольтметра.
По місцю і кольору індикації дуже підійшов до стилю приладів авто.



Придбав тут https://prom.ua/ua/p1263053197-schetchik-motochasov-voltmetr.html


Ціна питання 500 UAH, Пробіг 197000 км.
Опубліковано: 18 березня 13:27
19 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Как бы ни звучало странно,но оригинальное масло лучше не лить,херня полная,ходит до 5т максимум,нагар от него и защитных свойств просто ноль.
1
18 березня 19:33
Я їжджу на KIA Rio (3G)
Albertovich
Как бы ни звучало странно,но оригинальное масло лучше не лить,херня полная,ходит до 5т максимум,нагар от него и защитных свойств просто ноль.
Albertovich, справа в тому , що Kia/Hyndai самостійно не виробляють моторну оливу, а замовляють у різних виробників.
Тому я зупинився на німецькому виробникові RAVENOL DXG 5W-30.
Не зустрічав навіть у інформаційному просторі, щоб хтось натрапляв на підробку - дуже фаховий захист.
Крім того, сама олива якісна, на ПАО (поліальфаолефінах)
1
19 березня 06:25
Я їжджу на KIA Rio (3G)
Albertovich
RioDriver, в эту замену возможно попробую такое,пока не изучал что в нём
Albertovich, хороша якісна олива для корейців і японців. Чистий від сірки гідрокрекінг (є аналіз). Якщо ПАО і додано - то не більше 10%, бо дуже сильно картину аналізу не змінило.
Мінуси: невиправдано висока ціна, багато підробок, бо захист - слабенький.
Теж колись збирався спробувати, але мінуси зупинили.
За менші затрати можна заливати Mobil 1 X1 5W30 (який по захисту такий же :), але з якісніший за очисткою і високим вмістом ПАО.

Разом з тим, якщо фінансова сторона не принципова, є поруч офіційний представник, то для "спортивного інтересу" можна спробувати і Liqui Moly Molygen 5W-30.
1
19 березня 07:43
Я їжджу на KIA Rio (3G)
Albertovich
RioDriver, думал на dok.ua заказать,а сейчас смотрю где в Харькове есть офиуиалы
Albertovich,
DOK мене намагалися на Ravenol надути - була надіслана справді оригінальна олива з усіма елементами захисту, але "випадково" змазана дата випуску. В результаті я їх ткнув носом в дату виготовлення самої каністри, яка видавлена невеличким круглим значком на днищі (18 рік). У таких виробників тара лежить максимум пару місяців, а потім заповнюється продуктом і відправляється на продаж (я просто добре знаю цю кухню). Термін зберігання синтетики - 5 років, тобто у 2023 році він вийшов.
Попередив їх, що звертатимусь в інстанції захисту прав споживачів і написав відгуки у ФБ, і т.д.
Вибачились, за рахунок постачальника подарували мені 5л Ravenol (2023 року випуску - мабуть з іншої партії) і розірвали з ним контракт.
Тому тепер вони у мене під МІКРОСКОПОМ - перевіряю все до останнього ярличка.
1
19 березня 09:08
Я їжджу на KIA Rio (3G)
Albertovich
RioDriver, думал на dok.ua заказать,а сейчас смотрю где в Харькове есть офиуиалы
Albertovich, доречі DOK мабуть досі шукає іншого постачальника, у запасах тільки літровки залишилися.:)
19 березня 10:06
Я їжджу на KIA Cerato (1G)
Нові девайси це добре- їсти не просять. Останнього разу мотогодинник бачив на тракторі made in USSR. І дуже здивований,що така штукенція потрібна на сучасному авто, но то таке в кожного свій підхід.
Я наприклад в гаражі маю журнал де абсолютно всі роботи по автівці записую, тому завжди в курсі як пригають ціни і як довго служать деталі.
Стосовно моторної олії ( двигун G4 FC) так підходить 5в20 і 5в30 і міняти її бажано або раз на рік чи 10000 км, але ще все залежить від умов експлуатації ( причіп, вантаж, ) та манера керування. Якось так склалося , що поміняв на 12000 т/км і нічого не сталося- нормальна олія.
І стосовно гальмівної рідини , то на мою думку при купівлі б/в авто абсолютно всі рідини вплоть до омивайки потрібно міняти на свої перевірені часом як умога швидше.
Дякую.
1
18 березня 17:32
Я їжджу на KIA Rio (3G)
Shyrick
Нові девайси це добре- їсти не просять. Останнього разу мотогодинник бачив на тракторі made in USSR. І дуже здивований,що така штукенція потрібна на сучасному авто, но то таке в кожного свій підхід. Я наприклад в гаражі маю журнал де абсолютно всі роботи по автівці записую, тому завжди в курсі як пригають ціни і як довго служать деталі. Стосовно моторної олії ( двигун G4 FC) так підходить 5в20 і 5в30 і міняти її бажано або раз на рік чи 10000 км, але ще все залежить від умов експлуатації ( причіп, вантаж, ) та манера керування. Якось так склалося , що поміняв на 12000 т/км і нічого не сталося- нормальна олія. І стосовно гальмівної рідини , то на мою думку при купівлі б/в авто абсолютно всі рідини вплоть до омивайки потрібно міняти на свої перевірені часом як умога швидше.Дякую.
Shyrick, У моїй ситуації можна проїхати за 100 годин 10 тис ким, а можна 100 годин простояти в заторах і проїхати 0. Як зорієнтуватись по пробігу?
Тому - по мотогодинах.
Крім того, Ви пишете, що після 12000 з двигуном "нічого не сталося". Я б не був таким впевненим. Необов'язково це видно неозброєним оком.
Дякую за коментар. Бажаю не ламатись і отримувати від поїздок насолоду.
1
18 березня 17:59
Я їжджу на Geely Emgrand X7
Підкажіть, а моторесурс цей лічильник вираховує просто по увімкненому запаленні? Чи кудись тре під'єднувати? До свічки, або сигналу обертів... Дякую.
1
18 березня 14:41
Я їжджу на KIA Rio (3G)
AvraAura
Підкажіть, а моторесурс цей лічильник вираховує просто по увімкненому запаленні? Чи кудись тре під'єднувати? До свічки, або сигналу обертів... Дякую.
AvraAura, він рахує години роботи двигуна.
Можна приєднати до точок в електропроводці, на яких з'являється 12 В, коли двигун запущений. Але у мене після увімкнення запалювання до запуску двигуна проходять секунди - тому я не заморочувався і приєднав до контактів прикурювача, на якому живлення з'являється при вмиканні запалювання.
Більше жодних маніпуляцій не потрібно.
1
18 березня 15:08
Я їжджу на KIA Rio (3G)
AvraAura
Підкажіть, а моторесурс цей лічильник вираховує просто по увімкненому запаленні? Чи кудись тре під'єднувати? До свічки, або сигналу обертів... Дякую.
AvraAura, до свічок, сигналів обертів, висовольтних проводів ... то підключають тахометри (здається так)
1
18 березня 15:13
Я їжджу на Geely Emgrand X7
RioDriver
AvraAura, до свічок, сигналів обертів, висовольтних проводів ... то підключають тахометри (здається так)
RioDriver, Так. Звісно, що тахометр. В мене виникло це питання, бо буває що я стою на парковці, і, наприклад, заряджаю телефон. Авто не запущене, а от прикурювач дає напругу на зарядку, а отже, в цьому випадку, рахує мотогодини. Це питання я задав для загалу. В мене в авто реалізовано з заводу підрахунок мотогодин.
1
18 березня 15:23
Я їжджу на KIA Rio (3G)
AvraAura
RioDriver, Так. Звісно, що тахометр. В мене виникло це питання, бо буває що я стою на парковці, і, наприклад, заряджаю телефон. Авто не запущене, а от прикурювач дає напругу на зарядку, а отже, в цьому випадку, рахує мотогодини. Це питання я задав для загалу. В мене в авто реалізовано з заводу підрахунок мотогодин.
AvraAura, все вірно ви розмірковуєте.
Якщо людина часто користується режимом з увімкнутим запалюванням - під'єднувати треба до точок, де 12 В подається ПІСЛЯ запуску двигуна.
Ви абсолютно маєте рацію.
Дякую за уточнення.
1
18 березня 15:27
Я їжджу на KIA Rio (3G)
AvraAura
RioDriver, Так. Звісно, що тахометр. В мене виникло це питання, бо буває що я стою на парковці, і, наприклад, заряджаю телефон. Авто не запущене, а от прикурювач дає напругу на зарядку, а отже, в цьому випадку, рахує мотогодини. Це питання я задав для загалу. В мене в авто реалізовано з заводу підрахунок мотогодин.
AvraAura, у мене теж є підрахунок часу роботи двигуна в бортовому компі, але він скидається на нуль не тільки вручну, а й при від'єднанні клеми АКБ, а тому не може виступати в ролі лічильника мотогодин.
Перевірте свій (якщо цікаво звичайно).
18 березня 16:47
Я їжджу на Geely Emgrand X7
RioDriver
AvraAura, у мене теж є підрахунок часу роботи двигуна в бортовому компі, але він скидається на нуль не тільки вручну, а й при від'єднанні клеми АКБ, а тому не може виступати в ролі лічильника мотогодин.Перевірте свій (якщо цікаво звичайно).
RioDriver, Так, теж скидається при відключенні акумулятора. А ще, скидається в нуль, якщо хочеш скинути добовий пробіг. Добовий пробіг скидається після 15 км/г, а мотогодини до 15 км/г. А інколи ж не услідкуєш, з якою швидкістю їдеш, бо після заправки треба скинути добовий, а по території заправки не розженешся, тому випадково скидаються мотогодини. Так що, згоден з вами. Такий лічильник більш коректний.
1
18 березня 18:28
Я їжджу на KIA Rio (3G)
AvraAura
RioDriver, Так, теж скидається при відключенні акумулятора. А ще, скидається в нуль, якщо хочеш скинути добовий пробіг. Добовий пробіг скидається після 15 км/г, а мотогодини до 15 км/г. А інколи ж не услідкуєш, з якою швидкістю їдеш, бо після заправки треба скинути добовий, а по території заправки не розженешся, тому випадково скидаються мотогодини. Так що, згоден з вами. Такий лічильник більш коректний.
AvraAura, і в мене так само скидається при скиданні пробігу, при стиранні помилок сканером, при від'єднання АКБ - перевірив.

Тому довірюсь цьому Лічильнику мотогодин - вольтметру - у нього енергонезалежна пам'ять і скидається на 0 виключно вручну.

Так що Вам теж при бажанні можна ставити . Єдине розібратись з живленням - щоб відлік починався після запуску двигуна.
1
18 березня 18:55