Volkswagen ID.4 (ID.4 Pro)

Враження від автомобіля після 10 000 км

Я їжджу на Volkswagen ID.4
Харків, Україна

Ось і перший ювілей 10000 км! І як належить машина зустріла його в рідній стихії, на трасі, дорогою до Одеси. З моменту покупки пройшло майже 3 місяці, насичених приємними емоціями та радості від володіння даного автомобіля. За цей час ID встигла побувати у Сумах, Полтаві, Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Миколаєві та Одесі. Жодного разу вона не підвела, хоча всі лякали морозами, снігом (задній привід) та повільною їздою по трасі. Все це нісенітниця! Безперечно, є нюанси, про які я розповім коли буде перераховувати мінуси, але загальне враження від автомобіля позитивні. І так…

Враження від автомобіля.

Керованість на дорозі.

Незважаючи на 20 колеса, підвіска відрегульована просто чудово. Середня за жорсткістю (як на мене), що дуже зручно! 2200 кг з центром тяжіння внизу дарує неймовірні враження від керування, машина заходить у повороти і маневрує передбачувано і без знесення. Для тих хто скаже, що вона швидко не їздить, нагадаю, що обмеження швидкості 167км/ч. Миттєве прискорення, а не як на ДВЗ натиснув на газ, машина подумала, скинула передачу і тільки потім поїхала. Так, це секунди, але після електрички одразу помічаєш. Маневреність, прискорення (до 100км/год, далі трохи важче) і комфорт дарують емоції, відчуваючи які розумієш, що машина дійсно коштує кожного долара, який ти за неї заплатив.

Комфорт.

У машині як на мене є абсолютно все необхідне. Зручні сидіння з підігрівом, електронним керуванням, масажем та пам'яттю. До речі, масаж звичайно умовний, валики по черзі надуваються і здуваються, ті, хто чекає, що вилізе китаянка і зробить масаж, засмутяться. Світло – це особлива тема для розмови. IQ.Light творить дива, відмінний ближній, автодальний чітко «вирізає» зустрічні та попутні автомобілі. Travel assist, адаптивний круїз, автопарковка, система запобігання зіткненню, контроль утримання у смузі з підрулюванням дозволяють трохи розслабитись при тривалій поїздці. Якщо Ви не дай Бог заснете, то машина залишиться в смузі, пригальмує і не дасть Вам врізатися в попутний автомобіль і почне будити гучними звуками в салоні і різкими короткочасними гальмуваннями, далі вона повністю зупиниться та почне сигналити. І це дійсно круто. Клімат з іонізацією, підігрів керма, музика harman/kardon, сенсорні кнопки управління, проекція на лобове скло, Ambient light, панорама, сенсорні ручки відкриття дверей(є нюанс), величезний екран мультимедійної системи, бездротовий Car Play та ще багато функцій, які на жаль не працюють, оскільки Китайський сервер не доступний в інших країнах, крім Китаю. Тому розпізнання знаків, штатна навігація, створення сценаріїв для зарядки та ще деякі он-лайн сервіси не працюють.

Екологічність.

Досі точаться суперечки на скільки електричку можна вважати екологічно чистим транспортом. Викидів немає, але противники електричок говорять про те, як виробляється електроенергія і як утилізують відпрацьовані акумуляторні батареї. Звичайно в цьому є частка правди, але я думаю що викиди від виробництва електроенергії набагато менше, ніж від машин з ДВЗ, а друге, наприклад, на 100 000 км пробігу Ви заллєте в ДВЗ близько 50 л масла в мотор, в коробку приблизно 14 л якщо округлити з маслом на долив, то вийде близько 70 літрів масла, яке просто виллють в навколишню природу. А в електричку Ви заллєте максимум 2.7 літра (в редуктор). Плюс антифриз, ремені та ще багато чого не утилізується правильно у нашій країні. Так що шкода від електрички, я думаю, в рази менше.

Економічна складова.

Економія від пересування на електромобілі у мене становить приблизно 50 000 грн на 10 000км. Це якщо порахувати витрати на паливо+ТО на ДВЗ та порівняти з витратами на електроенергію+ТО на електричці. Я враховував звичайне (масло в двигун, діагностика електрики/ходової/гальмівної систем, фільтра) ТО, якщо ж ми говоримо про ТО на 30.000 км або 60.000 км, то економія ще збільшиться. Звичайно, у кожного буде своя сума економії і залежатиме від витрати вашого ДВЗ автомобіля, типом палива яким Ви його заправляєте та тим де Ви робите ТО, і де Ви заряджатимете свій електромобіль. Багато хто говорить ось ти купив його за 34 $, а продаси його за копійки, але побачивши ціни на б/в Ліфи, я заспокоївся. Не буде ID.4 продаватися за копійки, тим більше я купив автомобіль набагато дешевше, ніж взяв би Тигуан у такій же комплектації або європейську ID, вони б мені вийшли близько 60 000 $. Тобто спочатку я заощадив на купівлі автомобіля, заощаджував на паливі та на ТО, думаю я не програв.

Мінуси:

Хотілося б батарею 100 кВт. 86 теж добре, але якби була 100, то тоді ця машина була б ідеальною.

Китайський сервер. Так оновлення мультимедії можна зробити зробити через флешку, а самого автомобіля через Odis,але зручніше було б через мережу wi-fi. Віддалене керування кліматом я вирішив, але звісно було б краще через офіційний додаток.

Проблеми з ручками відкриття дверей, а саме системою Keyless за вологої погоди. Між платою та накладкою ручки збирається волога, що перешкоджає роботі при натисканні на кнопку відкриття та закриття, потім все висихає та працює. Звичайно, можна зняти машину з охорони з брелка, але все одно не зручно. Проблему одноклубники вже вирішили, але це треба знімати накладки та проклеювати герметиком по периметру ручку.

Стук задніх амортизаторів. У мене машина 2023 року і я його чую тільки на поганій дорозі. Ледве чутний тому і не бісить. Самі амортизатори працюють нормально, але все ж таки хтось намагається позбутися цього стукіту заміною амортизаторів, але я не бачу сенсу. Ця проблема особисто мені не завдає дискомфорту.


Так що ті хто думають купувати ID.4 чи ні, від себе скажу КУПУЙТЕ! Ви не пошкодуєте. Чи є машини кращі? Звичайно є, але і бюджет їх вже зовсім інший, я зараз про електрички Audi, Mercedes, BMW. Якщо розглядати ціновий сегмент ID, то я не бачу конкурентів.

Машина купувалась як робоча «конячка», але залізла глибоко в мою душу і залишилась там. Чим саме? Комфортом, екологічністю та інноваційністю. Попереду нас чекає багато кілометрів і не важливо куди вони мене будуть вести у відрядження чи приємну сімейну подорож, головне що впродовж цих кілометрів машина подарує безліч гарних емоцій. А це найголовніше у автомобілі!


Опубліковано: 08 лютого 15:05
22 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
На olx дуже багато id4 по ціні 23-24K$
10 лютого 08:44
Я їжджу на Volkswagen ID.4
gamester1, вживані чи нові?
10 лютого 12:12
SerhiiKharkiv, 21-22 Роки з пробігом 0-20 тис
10 лютого 15:09
Гарно написали 🤝. Нехай продовжує радувати 👍🏻
08 лютого 20:06
Я їжджу на Volkswagen ID.4
Frantsuz, дякую.
08 лютого 20:27
Я їжджу на Volkswagen Arteon
Смішно, особливо в пунктах про екологічність і економію. особливо смішно, коли володарі тостерів порівнюють ціну на свій тостер куплений сірим з ціною офіційної автівки з ДВЗ, а тако ж чомусь не додають ціну "заправки" на комерційних розетках, кількість часу, яку необхідно проводити на цих заправках і геморой з прокладанням маршрутів від заправки до заправки

а ще більше стає смішно, коли власники ID на світлофорі думають, що вони гонсщиги і так сумують, коли їх наказує олдскульний пакет сока на 2 літри

08 лютого 15:18
Я їжджу на Volkswagen ID.4
Ivan_arteon, ха-ха-ха, це я разом з Вами сміюсь.
08 лютого 16:16
Я їжджу на Volkswagen ID.4
Ivan_arteon, а якщо сказати, що купив її, бо просто подобається, а не для економії, то це вже не смішно? Смішні якраз такі коменти, як ваш, що двс сила, а всі навкруги несповна розуму, що купують електрички. Смішно, це коли ти купив двс за камаз грошей, ще й биток якийсь (або ні), і при цьому казати, що "сіра" нова машина - то не машина. І це все при тому, що більшість автопрома має план по переходу з двс на електрику. Ось це капець як смішно )
08 лютого 17:41
ifynk, погоджуюсь), то аби щось ляпнути. Мамкині гонщики )
08 лютого 20:10
Я їжджу на Volkswagen ID.4
ifynk, По-перше не електричку, а тостер :) Це людина-провокатор. Ви ж бачите він виказав не свої питання, чи те ще йому не зрозуміло, чи те з чим він не згоден, а свої емоції - в його випадку це сміх і повторив це тричі. Двічі назвав електромобіль тостером. Також людина хвалиться тим що «наказав» машину на майже 1000кг важчу на 80к.с. та 90Нм меншу і наголошую різниця між машинами майже 1т. Для чого взагалі ганятися з такими машинами. Став би з Тайканом чи Теслою плейд, посміялись би разом. Життєвий досвід говорить мені про те що довести цій людині нічого не можливо у неї є дві думки: ЇЇ та неправильна. Тому навіть не бачу сенсу щось доводити цій людині.
08 лютого 20:27
Я їжджу на Volkswagen ID.4
SerhiiKharkiv, Ну що ще можна очікувати від персонажа, який навіть у свій нік додав божественого артеона )
08 лютого 21:45
Я їжджу на Volkswagen ID.4
ifynk, хоча Arteon дуже гарна і красива машина.
08 лютого 22:02
Я їжджу на Volkswagen Arteon
SerhiiKharkiv, виб перед тим як писати, для початку поцікавились вагою артеона, але най буде
09 лютого 10:34
Я їжджу на Volkswagen Arteon
ifynk, ну тобто норм розказивати про "плюси" порівнюючи сіру нову з офіційною новою?
ви ж не сказали, що купили бо сподобалось, ви почали активно розказувати про "плюси"
але чомусь ніхто не каже про мінуси і "мʼяко кажучи" особливості використання

особливо коли нема чим крити, коли це чудо техніки, куплене в сіру, у країни, котра відверто підтримує збройну агресію против України, почне ха 10 хвилин заряджатися на пробіг 1000 км на баку, тоді це, можна буде назвати більше ніж міською автівкою, до котрої треба ще багато плюшок в стилі купити власний дім, щоб заряджати по нічному тарифу.

та і про вологі мрії що ось-ось все буде на електриці чую вже років 7-8, але на сьогодні відсоток автовласників у котрих електроавтівка є єдиною автівкою десь в рамках статистичної похибки

а так да...про екологію дуже пафосно і смішно, розраховано хз на кого

09 лютого 10:41
Я їжджу на Volkswagen ID.4
Ivan_arteon, я порівнюю не сіру та офіційну машину, а лише різницю в вартості. Багато людей каже, що вини дешевшають майже кожен день и купивши автомобіль за 34$, через рік-два коли я буду її продавати вона нова буде коштувати тисяч 25$, тобто свою вживану я продам максимум за 20$, тобто я втрачу 14$. Я і пояснив, що дивлячись на ціни вживаних ліфів та інших авто, ID 4 так не подешевшає. Друге і головне(вчитайтесь зараз тут та у моєму пості), ЯКБИ я купив авто в такій самій комплектації, а я брав би або Тигуан аба Європуйську ID(доречі теж сіру на території України) то вони мені обійшлись приблизно 60$. Тобто за той самий набір опцій та комфорт мені б ще довелося доплатити мінімум 26$ і я б отримав все те саме, окрім гарантії при купівлі Тігуана. Але маючи досвід експлутації двох Тигуанів один першого покоління був Stage 2 та другого покоління Stage 1, той що залишився у мене зараз окрім мастила та свічок запалення я більше нічого не міняв та гарантією, навіть при її наявності, я б не користувався. Тим паче зараз за 1$-2$ доплати при купівлі сірої ID Вам дають повноцінну гарантію, як на офіційну машину. Також економія на паливі та ТО, плюс те що я написав вище дали мені право сказати, що якщо я навіть продам її на 14$ дешевше, то я все одно буду у виграші, тому що частину цієї втрати компенсує різниця паливо та ТО, а другу тещо я отримав машину з певним набором опцій дешевше приблизно на 26$(це та сумма, яку мені б довелося додаткова викласти, щоб купити навіть такий самий автомобіль, але європейський).

Стосовно підтримки країни агресора, обвинувачення дуже гарне, пафосне та якраз дуже болюче в цей час і виглядає красиво в очах того хто це буде читати. Тобто я зрадник країни. АЛЕ... ви заправляєте авто бензинов завезеним з Європи, в виробництві якого використовувалась нафта, якраз тієї ж країни агресора, присадки в паливо, мастило вироблялись все з тієї ж нафти. Проводка, купа блоків які входять в склад Вашого авто вироблені на заводах розташованих у Китаї. У Вас мабуть Айфон? То він теж не в США виробляється, дрони на які я постійно скидаю Стерненку донат, теж вироблені все в тій же країні, яка підтримує агресію та і взагалі все що Вас оточую процентів на 80 вироблено в Китаї і це не викликає ніякої \"ЗРАДИ\", а от авто куплене з Китаю це щось те за що потрібно дати термін у в\'язниці за держзраду?

Про особливості використання погоджусь частково. Позавчора я повернувся з Одеси. Дорога в мене зайняла 9,5 годин. З них зарядка зайняла 1 годину 13 хвилин(скріни додаю), заряджався портом GBT(без перехідників). Інфраструктура зарядних станцій розвивається на по днях, а по годинах.

Максимальна вага Arteon в залежності від комплектації 1716 кг, 2WD важить 1600 кг, ID 2200 кг, так не 1т, а 600 кг, що теж не мало.

Про те що згодом перейдуть на електрику, то подивіться скільки електромобілів оточує Вас зараз і згадайте скільки їх було рік-два-три тому.

Про екологію пафосно було для тих хто використану гуму залишає на утилізацію та платить за це гроші, а не лишає біля смітника у дворі. Для тих хто використані батарейки викидає в спеціальні ящики в магазинах, а не в сміттєве відро дома і т.д. Тільки для цих людей та тих хто про це замислюється.

Фух, мовби на все відповів.

09 лютого 11:56
Я їжджу на Volkswagen ID.4
Ivan_arteon,
09 лютого 12:00
Я їжджу на Volkswagen ID.4
Ivan_arteon,
09 лютого 12:01
Я їжджу на Volkswagen ID.4
Ivan_arteon, Звичайно що норм. Людина розказала з точки зору свого досвіду і там не було посилу, що всі мають переходити на електрички. Ваші ж аргументи зводяться до того, що машина "сіра" і що не екологічна. Але знову, це усвідомлений вибір і аж ніяк не плюс тому, що ви вчинили інакше. З приводу екології, тут холіварне питання яке по суті впирається в утилізацію батареї (питання часу насправді), все інше дійсно екологічніше в порівнянні з двс. Вкид на рахунок покупки у країни, яка пітримує сасію, теж такий собі. По вашій логіці усю електроніку і побутову техніку, яка є в тому числі і у вас, потрібно викинути. Але ви так не зробите ж? Ти паче у вашому артеоні теж є достатньо китайських компонентів. Тому якщо вам не подобаються електрички - ваше право, але писати, що ви молодець, а інші ні - це вже дійсно смішно. Якщо буде повага до чужого вибору, то і постів таких не буде.
09 лютого 12:12
Я їжджу на Volkswagen Arteon
ifynk, не писав про молодець, або ні

перше жодної економії
друге жодної екологічності

котрою бравують володарі електричних автівок

дуже специфічне використання з огляду на час в путі 9.5 годин Одеса-Харків (Мазда 6, минула моя тачка у мене займало це приблизно 7 годин і це з двома зупинками пити каву і поїсти)

тому нічого повʼязаного з екологічністю і економічністю, на котрому хайпують власники елктричок я не бачу і близько

офіційний ID4 за логікою розмитнень і тд коштував би в україні приблизно 75 к баксів, тобто знову ж про яку економію без урахування ухиляння від податків ми говоримо?

дуже ніше і спіцефічне використання, я взагалі не вірю в адекватних розвиток автівок на електро, поки не буде заправки до повного за 5-7 хвилин, варіант приїхати на АЗС і побачити всі зайняті пістолети дорівнює 0, а також пробіг на баку в режимі "ні в чому собі не відмовляю" 600-700 км і режимі 120-130 1000 км без зупинок

09 лютого 13:10
Я їжджу на Volkswagen ID.4
Ivan_arteon, Одеса-Харків це 700км, по дорозі три великих міста, Миколаїв, Кривий Ріг, Дніпро. Дуже загружена(купа фур) дорога до Миколаїва, блокпости, так що не знаю як доїхати за 7 годин з двома зупинками. Я і до повномасштабного вторгнення не їздив за 7 годин на ДВЗ. Дніпро купа світлофорів, Кривий Ріг довгий, так що Ви їхали мабуть дуже швидко.
09 лютого 15:07
Я їжджу на Volkswagen Arteon
SerhiiKharkiv, так, бо у мене був ДВЗ і мені не треба було думати де наступна розетка, буде на ній висіти черга з ліфів і інших щасливих власників електромобілів і саме тому що я мав змогу їхати, як мені подобається, то ...Харків - Дніпро (від стадіону до протилежного краю дніпра від харкова) 1 година 23 хвилини
09 лютого 17:23
Я їжджу на Volkswagen ID.4
Ivan_arteon, хай буде так.
09 лютого 18:24