Audi Q5 (1G) (Бєляш)

Готовлюсь до апгрейду тормозної системи з 320/300 на 380/330 як на SQ5

Я їжджу на Audi Q5 (1G), Audi Q5 (1G)
Одеса, Україна

Має бути так як на фото



Гальмівний супорта  задні А8D4 -3,0 під 330 диск



Передній гальмівний диск 380мм



Обміняний передній супорта під 380 гальмівний диск з А8D4-4,2 ,обміняв тому що з ними не а проблем при встановлені на мої колесник диски ,підуть без проставок на виліт Е39



Стан задньої скоби



Задня скоба



Передній гальмівний



Ще задня скоба



Передній гальмівний 2


Маркеровка колодок



Диск перед диа. 380мм



Порівняння передні діа.380мм задні 330мм






Після тривалої подорожі 2 х 650 км помітив що тормозів вистачає але дуже дуже нема запасу ,особливо якщо тривало віддтормодуватись часто ,або у горах .тому прийняв рішення зробити улучшайзінг,по місту знайшов комплект Audi A8D4 передні з 4,2  під 380 діск , а сзаду супорта та диск з 3,0 дізель під 330 діск ,зараз все підготавлюю та маю вифарбувати перед встановлюванням .Поки диски бу , задні гарні ,перед ще 1комплект колодок доходить. Буду відновлювати згодом .Думаю задні супорти лишити свої бо в них нема різниці та у своїх я впевнений,а донорських не дуже:) Далі буде .. 




























Схожі записи


Ціна питання 380 USD, Пробіг 150000 км.
Опубліковано: 15 грудня 2023р. 20:53
33 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
Передні дуже схожі на а6, а вони під 360 диск. В sq5 під 380 диск на лицьовій стороні е маленький отвір. Хз нащо він)) перевір на всяк випадок щоб при установці не вилізла шляпа. Бо буде дуже прикро.
1
17 грудня 2023р. 23:53
Troll
Передні дуже схожі на а6, а вони під 360 диск. В sq5 під 380 диск на лицьовій стороні е маленький отвір. Хз нащо він)) перевір на всяк випадок щоб при установці не вилізла шляпа. Бо буде дуже прикро.
Troll, то сині я вже обміняв на інші тому що вони були під 365 діаметр з А 8-3,0 і вони при встановленні потребували би проставки тому що болт кріплення кришки вперався би у внутрішню частину диску колесного та щатирав би , тому я ще раз зьїздив та обміняв його на інший з А8 D4,4,2 ,зараз під 380 диск. Як на SQ5 ,самі гальмівні диски в рази дорожчі ніж 356 ,але нема проблем при встановлені ,ніяких там проставок т тд .ні мої колесні диски з вилітом Е39 становляться з зазором пару міліметрів супорта від ступичної частини внутрішньої колесного диску , задні супорти лишив від А8D4,3,0 ,тому що вони по скобі мають без проблеми стати та там 330 диск , на А8D4,4,2 задні мають більший діаметр та інші кріплення скоби тому такий мікс , по ітогу перед ставлю А8D4 -4,2 під 380 диск ,задні з А8D4 -3,0 під 330 гальмівний диск .
1
18 грудня 2023р. 03:26
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, то сині я вже обміняв на інші тому що вони були під 365 діаметр з А 8-3,0 і вони при встановленні потребували би проставки тому що болт кріплення кришки вперався би у внутрішню частину диску колесного та щатирав би , тому я ще раз зьїздив та обміняв його на інший з А8 D4,4,2 ,зараз під 380 диск. Як на SQ5 ,самі гальмівні диски в рази дорожчі ніж 356 ,але нема проблем при встановлені ,ніяких там проставок т тд .ні мої колесні диски з вилітом Е39 становляться з зазором пару міліметрів супорта від ступичної частини внутрішньої колесного диску , задні супорти лишив від А8D4,3,0 ,тому що вони по скобі мають без проблеми стати та там 330 диск , на А8D4,4,2 задні мають більший діаметр та інші кріплення скоби тому такий мікс , по ітогу перед ставлю А8D4 -4,2 під 380 диск ,задні з А8D4 -3,0 під 330 гальмівний диск .
bratsameda, я просто подумав що ти взяв сині. Тоді так. Тільки з 380 диском мінімальний диск на колесі р19. А так бомба.
1
18 грудня 2023р. 07:01
Troll
bratsameda, я просто подумав що ти взяв сині. Тоді так. Тільки з 380 диском мінімальний диск на колесі р19. А так бомба.
Troll, в мене як раз 2 комплекти рідних R19 ET39 стануть з мінімальними зазорами але без проставок., хоча зараз вже думаю над пошуком рідних R20 ET33 Speedline,як на SQ5.
1
02 січня 18:58
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, в мене як раз 2 комплекти рідних R19 ET39 стануть з мінімальними зазорами але без проставок., хоча зараз вже думаю над пошуком рідних R20 ET33 Speedline,як на SQ5.
bratsameda, В мене зима 18, ну і ціна 380 тормозних дисків просто лякає)))) На 20 дисках 360 справляються ок. Але при твоїх данних я би теж мабудь заморочився 380 диском. Правильно зробив.
1
02 січня 19:05
Troll
bratsameda, В мене зима 18, ну і ціна 380 тормозних дисків просто лякає)))) На 20 дисках 360 справляються ок. Але при твоїх данних я би теж мабудь заморочився 380 диском. Правильно зробив.
Troll, дякую,я просто пішов по шляху меньшого опору ,так блискавки зійшлися:)) але я впевнений що знайду гарні передні диски та їх має вистачити надовго. Ці ще походять майже пів року-рік. Так що думаю норм . Так воно 356мм дисків багато замінників а по 380 або оригінал або Zimmerman, ще є якісь китайці ,але то вже Хз..
1
02 січня 19:09
Troll
bratsameda, головне щоб центра були алюмінієві. Бо важать вони як бліни для штанги))))) Навідь 360 важкі шо пісец)))
Troll, так воно і є в оригіналі щ алюмінію центра ,а як там у Zimmerman то я не в курсі . важать вони 17 кг нові але тут таке: самі супорта важать дуже мало вони легкі дуже ..
1
02 січня 19:31
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, так воно і є в оригіналі щ алюмінію центра ,а як там у Zimmerman то я не в курсі . важать вони 17 кг нові але тут таке: самі супорта важать дуже мало вони легкі дуже ..
bratsameda, супорта легкі, але треба боротися за непідресорені маси. Це і динаміка розгону і витривалість ходової.
1
02 січня 19:46
Troll
bratsameda, супорта легкі, але треба боротися за непідресорені маси. Це і динаміка розгону і витривалість ходової.
Troll, згоден але якщо їх встановлюють на SQ5 то не вважаю себе розумніше ніж конструктори ,але то вже має бути враховано. За динаміку та витрати на старті згоден,все так і є буде складніше повертати
1
02 січня 19:49
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, згоден але якщо їх встановлюють на SQ5 то не вважаю себе розумніше ніж конструктори ,але то вже має бути враховано. За динаміку та витрати на старті згоден,все так і є буде складніше повертати
bratsameda, так оригінал з алюмінієвим центром. Це дуже круто. Головне щоб якщо брати замінник то він був такий самий. А взагалі на заводі все уніфікуют. Тому інколи підібрати свій сетап набагато продуктивніше. Хоча ти це і без мене знаєш))
Зрештою круті гальма для крутої тачки!
02 січня 19:53
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, в мене лишился сумліви по задніх скобах ,бо дуже вони схожі на скоби від 356 ::))) ну що казати , встановлення примірка все покаже
bratsameda, а задні скоби у ску5 і с7 3.0 тфсі однакові. Тільки у ску5 є ще накладка. З технічних характеристик вони однакові 330 мм.
1
02 січня 21:04
Troll
bratsameda, а задні скоби у ску5 і с7 3.0 тфсі однакові. Тільки у ску5 є ще накладка. З технічних характеристик вони однакові 330 мм.
Troll, Я сподіваюся:) тому що брав з слів працівника розборки ,тому не на 100 відсотків впевнений ,задні супорти як вони казали з Аudi A8D4 3,0 diesel.оьіцяли що то вони під 330 диски ,тому що принесли з такої де але 4,2 дизель то вже уши на болтах кріплення були з іншрй відстанью ,тому вирішив зупинитись поки на тих .
1
02 січня 21:17
Troll
bratsameda, а задні скоби у ску5 і с7 3.0 тфсі однакові. Тільки у ску5 є ще накладка. З технічних характеристик вони однакові 330 мм.
Troll, доречі тут знайшов донора з дуже гарними супортами та дисками А6С8 в розборі , знав би то не поспішав би
02 січня 21:19
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, доречі тут знайшов донора з дуже гарними супортами та дисками А6С8 в розборі , знав би то не поспішав би
bratsameda, та так завжди. Купив потім помітив щось цікавіше. Це блін безстрокова фігня. Прірва для грошей😂
1
02 січня 21:21
Troll
bratsameda, та так завжди. Купив потім помітив щось цікавіше. Це блін безстрокова фігня. Прірва для грошей😂
Troll, ну вже як є, то таке. У сусіда завжди товще :)) То жадібність , думаю і так все добре в мене виходить :))
02 січня 21:28
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, ну вже як є, то таке. У сусіда завжди товще :)) То жадібність , думаю і так все добре в мене виходить :))
bratsameda, головне тепер пристібатись. Бо я якось на розслаблені трохи під руля не поїхав🤣🤣🤣
1
02 січня 21:30
Troll
bratsameda, головне тепер пристібатись. Бо я якось на розслаблені трохи під руля не поїхав🤣🤣🤣
Troll, то вже таке ,головне встановити та прокачати нормально все. А різниця буде відчутна тільки на скоростних відторможуваннях я гадаю ,хоча не впевнений ,може й на звичайних буде відчутно. Побачимо
02 січня 21:32
Troll
bratsameda, як притрется, і на звичайних скоростях відчуватимеш.
Troll, то буде супер взагалі :)) вже не можу дочекатися
1
02 січня 21:35
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, то буде супер взагалі :)) вже не можу дочекатися
bratsameda, головне передні колодки правильно поставити. Бо є чудові механіки які умудряються скобку поставити не правильно😂
1
02 січня 21:40
Troll
bratsameda, головне передні колодки правильно поставити. Бо є чудові механіки які умудряються скобку поставити не правильно😂
Troll, а що там такого ? Я вже їх встановив в супорті , там все просто-ті що з 3 зачепами в поршня ,ті що з 2 зачепами зовнішні .все просто .вже зробив , тільки не впевнений що скоби не поплутав задніх сопортов ,то по ходу разберуся ,поки накинув так як є
02 січня 21:43
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, а що там такого ? Я вже їх встановив в супорті , там все просто-ті що з 3 зачепами в поршня ,ті що з 2 зачепами зовнішні .все просто .вже зробив , тільки не впевнений що скоби не поплутав задніх сопортов ,то по ходу разберуся ,поки накинув так як є
bratsameda, там є ще скоба яка одягається під декор пластину. Скоба повинна піджимати колодку. А один телепень мені так поставив що скоба потрапила між колодкою і супортом. І гальма ніхера не працювали. Були як не поокачені.
1
02 січня 21:45
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, скоба піджимає скобу суппорта для того щоб не дщвелинщали т,якщо вона не буде то розклинить Тай не дасть суппорту робити ..все вірно
bratsameda, так ти правий. А мені її засуннули між скобою і супортом. На фото приклад як правильно)
1
02 січня 22:55
Troll
bratsameda, так ти правий. А мені її засуннули між скобою і супортом. На фото приклад як правильно)
Troll, так так.Я бачу я теж так зробив вона має працювати як пружина .
1
02 січня 22:57
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, так так.Я бачу я теж так зробив вона має працювати як пружина .
bratsameda, а вони досі не вірять що зробили не правильно. Аргумент що це не сток гальмаивід ку5)))) Більше я до них не їздив))
1
02 січня 23:04
Troll
bratsameda, а вони досі не вірять що зробили не правильно. Аргумент що це не сток гальмаивід ку5)))) Більше я до них не їздив))
Troll, курва живемо в 21 сторіччі ,є інтернет,ютую,що завгодно все розповість що завгодно уйма інформації,тому я роблю майже все сам особливо коли був удома то купив собі всі необхідні інструменти та все по ходовой особливо сам зробив даже для профілактики ,всі сайленти замінив Тай ще щось. Правду кажуть,хочешь щоб було як треба-щроби сам .хоча є специ й багато,та вони без праці не сидять ніколи.
1
02 січня 23:08
Troll
bratsameda, нема де. Та і часу якщо чесно просто обмаль. 99% питань мені кум закриває. Але інколи і у нього нема часу. Тому буває весело))
Troll, зараз в мене можна казати теж нема де ,ось все робив у кладовці що у паркінгу :)) як крот :))
1
02 січня 23:13
Я їжджу на Audi Q5 (1G)
bratsameda
Troll, зараз в мене можна казати теж нема де ,ось все робив у кладовці що у паркінгу :)) як крот :))
bratsameda, той хто хоче шукає можливості, а той хто не хоче шукає відмовки. Красава!
1
02 січня 23:15