Volkswagen Passat US (Passat B7 USA)

Газ по 34 грн. Газ чи Бензин. Тестую

Я їжджу на Volkswagen Passat US
Київ, Україна

Діапазон швидкості 112-120

Сьогодні вирішив заправити автомобіль повністю тільки бензином. 
Бак газу 36 літрів коштує 1152 грн в середньому по азс. Плюс потрібно заправлять бензин так як похолодало і на прогрів іде більше бензину. 

По бортовому залишок пробігу 260 км купленого бензину на 1400 грн

Бак був майже пустий, залишалось на 30 км бензину. Проїхав вже 40 км і залишок 260 в сумі 300 км. 
на газу 36 літрів це 280 км. Іноді 300


Їдемо далі  в коментарях напишу скільки проїхав



Ціна питання 1400 UAH, Пробіг 252230 км.
Опубліковано: 12 листопада 2023р. 10:14
14 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Mitsubishi Lancer IX
Також зараз роблю заміри витрати бензину. В спіртовий не вірю, залив звичайний 95. На моєму 2.0 розхід газу теж в районі 11-12 л / 100км.
29 листопада 2023р. 23:43
andruha935
Також зараз роблю заміри витрати бензину. В спіртовий не вірю, залив звичайний 95. На моєму 2.0 розхід газу теж в районі 11-12 л / 100км.
andruha935, ну я теж скептично спочатку відносився до спиртового. Але коли почитав допуски які в Європі і у нас то там все однаково. Просто чому його ніхто майже не продає - бо нема попиту в Україні. В нас всі вірять в басні СТОшніків (експЄрти)
29 листопада 2023р. 23:54
Я їжджу на Volkswagen Passat US
Скажу так в Європі газ приблизно 1 евро за літр якість скажу одразу вище тому що на одному баку газу з України я проїхав 450 км (100-120км/год) на 1 баку європейського проїхав 540 км. Але тут бензин 1.9-2.1 евро за літр.
1
14 листопада 2023р. 08:03
Висновок:

Якщо ГАЗ ціна 34 грн а бензин 44 грн то 1 до 1 по витратам в грошах. Але якщо брати бензин по 57-59 грн то ГАЗ вигідніше в будь якому випадку 😎
3
12 листопада 2023р. 21:30
така думка про спиртовий бенз
https://www.unian.net/society/bioetanolnaya-lovushka-dlya-avto-proneset-ili-popadem-novosti-ukrainy-11571655.html#:~:text=В%20Евросоюзе%20же%2C%20например%2C%20этанол,увеличении%20доли%20биоэтанола%20в%20топливе.
12 листопада 2023р. 14:55
RebeL
така думка про спиртовий бензhttps://www.unian.net/society/bioetanolnaya-lovushka-dlya-avto-proneset-ili-popadem-novosti-ukrainy-11571655.html#:~:text=В%20Евросоюзе%20же%2C%20например%2C%20этанол,увеличении%20доли%20биоэтанола%20в%20топливе.
RebeL, це заказуха) якщо у вас є зайвих 6000-7000$ то можем написать що кругле колесо гірше ніж квадратне) Але в Україні тільки БРСМ по всіх допусках робить Правильний спиртовий. Просто потрібно порівнять Європейські азс допуски які в них в спиртовом і в нас. Все просто)
1
12 листопада 2023р. 16:11
Дуууже все залежить від того яке і як встановлене ГБО. На обох пассатах у мене 12 +/- літрів газу на 100км. Бензину не перевіряв, бо то є дуже коштовний експеримент))) але по БК типу мінус 2 літри. Головна проблема на пассаті, що стрілка рівня бензину не відображає справжній рівень....а рахується якась дурня між рівнем по поплавку й пробігу...
12 листопада 2023р. 10:39
RebeL
Дуууже все залежить від того яке і як встановлене ГБО. На обох пассатах у мене 12 +/- літрів газу на 100км. Бензину не перевіряв, бо то є дуже коштовний експеримент))) але по БК типу мінус 2 літри. Головна проблема на пассаті, що стрілка рівня бензину не відображає справжній рівень....а рахується якась дурня між рівнем по поплавку й пробігу...
RebeL, ну в мене теж +- так само. За містом 12 на 100 км газу. По бортовому проїхав 120 км зараз, то показує 9 бензину на 100 км. Це при швидкості 120 Заправляю завжди спиртовий по 44 грн. Так як різниці між звичайним 95 і 95е не відчув. І хто скаже про якість пального, то я не думаю що якість будь якого бензину буде гірше ніж газ в мотор
1
12 листопада 2023р. 11:13
y-zinchenko
RebeL, ну в мене теж +- так само. За містом 12 на 100 км газу. По бортовому проїхав 120 км зараз, то показує 9 бензину на 100 км. Це при швидкості 120 Заправляю завжди спиртовий по 44 грн. Так як різниці між звичайним 95 і 95е не відчув. І хто скаже про якість пального, то я не думаю що якість будь якого бензину буде гірше ніж газ в мотор
y-zinchenko, Я б вам не рекомендував бавитися зі спиртовим бензином у нього є неприємнs властивості. 1 Бензол змиває маслянну плівку і самі розумієте що ресурс мотору від цього падає. 2.Гігроскопічність спирту впливає на поглинання води, то можуть зношуватись всі алюмінієві частини через які він проходить. Десь ще рочків 10 тому один знайомий моторист по хонда моторам казав мені таке: як їдеш то спиртовий бенз норм, як став, то спирт що залишився в форсунках під тиском робить зле резинкам і штоки можуть залипати. (якщо чесно сам не перевіряв ніколи). Їхати звичайно буде так само а то й краще, бо октанове число більше. Але ж звичайно. що може нічого не статися через 10 чи 100 тищ. І потім варто перерахувати вартість можливого ремонту і вартість зекономленного на бензі, можливо воно того варте. По газу не погоджусь, як ступінь стискання мотору 10-12 не нижче 9. То газ ніяк не впливає на мотор. Маю досвід багатьох машин на газі, жодної проблеми років так за 15. На аккорді просаджуються трохи клапани за рік-два. Але ж вже 6 років їздить, а 1000$ в рік економії покриє будь який ремонт мотору.
2
12 листопада 2023р. 14:50
RebeL
y-zinchenko, Я б вам не рекомендував бавитися зі спиртовим бензином у нього є неприємнs властивості. 1 Бензол змиває маслянну плівку і самі розумієте що ресурс мотору від цього падає. 2.Гігроскопічність спирту впливає на поглинання води, то можуть зношуватись всі алюмінієві частини через які він проходить. Десь ще рочків 10 тому один знайомий моторист по хонда моторам казав мені таке: як їдеш то спиртовий бенз норм, як став, то спирт що залишився в форсунках під тиском робить зле резинкам і штоки можуть залипати. (якщо чесно сам не перевіряв ніколи). Їхати звичайно буде так само а то й краще, бо октанове число більше. Але ж звичайно. що може нічого не статися через 10 чи 100 тищ. І потім варто перерахувати вартість можливого ремонту і вартість зекономленного на бензі, можливо воно того варте. По газу не погоджусь, як ступінь стискання мотору 10-12 не нижче 9. То газ ніяк не впливає на мотор. Маю досвід багатьох машин на газі, жодної проблеми років так за 15. На аккорді просаджуються трохи клапани за рік-два. Але ж вже 6 років їздить, а 1000$ в рік економії покриє будь який ремонт мотору.
RebeL, не знаю чи є правда в цих міфах. 10 років назад розуміння спиртового бензину не було. Тому слова моториста не актуальні. Ну і друге Європа вся на спиртовом їздить. Там іншого нема. І все норм)
12 листопада 2023р. 16:06
RebeL
y-zinchenko, як кажуть ті самі мотористи, розтин покаже))) Європа їздить на бензі з вмістом 5-10% спирту, а у нас наче 30%?
RebeL, так в Європі такий вміст. За наш не скажу. Бо всюди по різному. Але 30% не думаю що там є
12 листопада 2023р. 17:18
RebeL
y-zinchenko, Я б вам не рекомендував бавитися зі спиртовим бензином у нього є неприємнs властивості. 1 Бензол змиває маслянну плівку і самі розумієте що ресурс мотору від цього падає. 2.Гігроскопічність спирту впливає на поглинання води, то можуть зношуватись всі алюмінієві частини через які він проходить. Десь ще рочків 10 тому один знайомий моторист по хонда моторам казав мені таке: як їдеш то спиртовий бенз норм, як став, то спирт що залишився в форсунках під тиском робить зле резинкам і штоки можуть залипати. (якщо чесно сам не перевіряв ніколи). Їхати звичайно буде так само а то й краще, бо октанове число більше. Але ж звичайно. що може нічого не статися через 10 чи 100 тищ. І потім варто перерахувати вартість можливого ремонту і вартість зекономленного на бензі, можливо воно того варте. По газу не погоджусь, як ступінь стискання мотору 10-12 не нижче 9. То газ ніяк не впливає на мотор. Маю досвід багатьох машин на газі, жодної проблеми років так за 15. На аккорді просаджуються трохи клапани за рік-два. Але ж вже 6 років їздить, а 1000$ в рік економії покриє будь який ремонт мотору.
RebeL, те що газ не шкодить. Погодужуюсь. Я уже 100+ накатав. Все чітко
2
12 листопада 2023р. 16:09