Ford Fusion Energi (Energi-Сніжок❄️Titanium)

Думка про шумку…

Я їжджу на Ford Fusion Energi
Київ, Україна

Що я думаю про шумку... та думаю що це повна шляпа))) на будь якому авто, але виробники її ставлять ніби то піклуються за деталями... як нема такої дрібнички то ніби і авто не дуже ок))) саме в останньому рестайлі ФФ перед зняттям з випуску для ринку штатів, прибрали шумку капоту... Довго думав чи треба вона чи ні...  які є плюси? 1. Шумка - ну таке, сумнівне... 2. Термо ізоляція двигуна і системи охолодження, хз))) 3. Вібро поглинання, думаю небагато поглинає... 4. На одній з попередніх авто помітив таку особливість коли шумки не було то в дощ з капоту йде пар, а коли поставив шумку то в дощ та сніг мокрий від теплого капоту пар не йде от же щось термоізолює) а може й шум трохи прибирає))) та поглинає вібро детонацію капота бо це екран добрячий))) Які мінуси? 1. Додаткові витрати. 2. Отримання тобто поїздка до нової пошти, буває такий лом))) 3. Пошуки і спілкування з продавцями розбірок... не завжди хочеш таке робить бо і так на хоботах))) Поки прикидав бути чи не бути))) виникла пропозиція за адекватну ціну з пістонами 800 грн... та чому б і не взяти бо довгий час бачив мінімально 1200... І справа саме не в коштах! А в доцільності цієї штуки під капотом... Отже доцільність зі знаком + притягнута за вуха перемогла))) і шумку Біляш приміряв на себе))) як жилетку))) хай носить)))

P.S. Оригінальна шумка стає тільки на оригінальний капот!

Опубліковано: 14 червня 2023р. 22:15
34 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Fusion Energi
Рідна шумка стоїть копійки та для гибриду\плагіну вона актуальна тк зимою двс швидко остиває. В мене капот від мондео та телевізор від мондео, стоїть газліфт замість кочерги. Шумку від мондео довелось нову покупати за 100уе...Фар дорчі теж від мондео, лед адаптивні, та лобове з повним підігрівом.
1
22 липня 2023р. 11:53
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
У себе помітив, що з шумкою можна доїхати до роботи і лід на капоті не розтане, а без неї обовязково розтане і пар іде. По законам фізики це має впливати на розхід, але мабуть, дуже мало, я не зміг відслідкувати і зрозуміти в цифрах. Шумкоізоляція - сучасні авто і так дуже тихенько працюють, що часто не вистачає звуку для емоції, наприклад, при активних обгонах.
1
15 червня 2023р. 17:27
Я їжджу на Ford Fusion Energi
General_Dead
Alex, у гибридів двз по циклу аткінсона-міллера він працює гучніше ніж звичайні, а ще він постійний старт-стоп, та взимку швидко охолоджується якщо рідко запускається, тому активні жалюзі радіка так шумка це мастхев.
General Dead, поїздив з шумкою і думаю що є в ній сенс… однозначно тихіше… зими ще не було отже побачимо як буде у морози. Ще цікаво як батарея зменшить пробіг у км при мінусі…
22 липня 2023р. 12:03
Я їжджу на Ford Fusion Energi
AlexSey
General Dead, поїздив з шумкою і думаю що є в ній сенс… однозначно тихіше… зими ще не було отже побачимо як буде у морози. Ще цікаво як батарея зменшить пробіг у км при мінусі…
AlexSey, печка будет много жрать, а если в большой мороз батарейку сразу нагружать сильно то єто не хорошо. Зимой в морозы лучше на ЕВ лейтер ездить.
1
22 липня 2023р. 12:16
Я їжджу на Chery Tiggo 2
👍🔥
1
15 червня 2023р. 09:40
Я їжджу на Ford Fusion Energi
DePonte
👍🔥
DePonte, 🤝
1
15 червня 2023р. 09:41
Я їжджу на KIA Cerato (1G)
Я собі 3 роки шукав- але нову. До цього на зиму ставив вирізану з підложки для ламінату по своїй лікалі ( 8 мм взатовшки) . Є як то кажуть понт чи нема? Розумієш взимку коли в мороз залишиш на 5 хвилин ,а двигун майже холодний. Я різницю відчув одразу. Стосовно шумоізоляції ,то таке спорне питання. На суб'єктивну думку процентів 45-50 стало якось тихіше. А там хто його зна - вони ж різні.😀
1
14 червня 2023р. 23:10
Я їжджу на KIA Cerato (1G)
AlexSey
Shyrick, дякую друже за те що поділився своїми думками! 👍🏻😉
AlexSey, до речі на літо завжди знімаю її. Деякі сусіди по гаражах питають А Н ти це робиш? Ось я їзджу з нею постійно і нічого не стається. В мене теж не стається. Але знімати її не важко. І взагалі чому ти влітку не ходиш в теплих шкарпетках? Моя особиста думка- мої бзіки такі- чим краще відводиться пекло з під капоту в пекельну жару тим краще. Хоча є вентилятори ,радіатори - але кожна увімкненна річ в авто це витрати пального + амортизація. А потім - в мене чомусь взимку пічка не гріє. Так а може хтось влітку перегрів провтикав? Я міркую так. І якщо це не потребує зайвих витрат ,то чому б і не зняти. Та і геморою небагато. Ось так.😁
1
15 червня 2023р. 00:05
Я їжджу на Ford Fusion Energi
Alex
Shyrick, на мою думку воно зимою ізолює від холоду, а літом від жари. На сонці капот нагрівається добряче.
Alex, ну дійсно це так, а от на скільки ефективно перевірити ніяк!)
15 червня 2023р. 17:38
Я їжджу на KIA Cerato (1G)
Alex
Shyrick, на мою думку воно зимою ізолює від холоду, а літом від жари. На сонці капот нагрівається добряче.
Alex, доброго дня. Наполягати не на своїй думці не буду. Коли був Ланос я її не знімав. Але наскільки я пом'ятаю ця річ насправді називається УТЕПЛЮВАЧ капоту ,ну і спільно з цим як не крути вона само собою є і обезшумлювачем( тим паче розумні люди вивели обезшумку в тренд) . А стосовно захисту влітку від спеки я навіть не знаю,що сказати. Їхав по трасі колись з моря, почув якийсь сторонній звук. Зупинився , відкрив капот і відчув такий тепловий удар ,що мама не горюй. Тобто температура в моторному відсіку і спека на сонці і поруч не стоять. . На мою думку "ГОЛЕ" залізо гарніше та краще відводить тепло ніж залізо у термосі. 😁
Багато хто її взагалі не знімає і нічого все працює. Як то кажуть справа кожного. Питання в тому ,ЩО ЧИМ КРАЩЕ ВІДВОДИТЬСЯ ТЕПЛО ТИМ МЕНШЕ ПРАЦЮЮТЬ ІНЩІ АГРЕГАТИ,звідси менше витрати пального і амортизація.
До речі розумію, що порівнювати не зовсім коректно АЛЕ на тих же старих авто ця річ називалася УТЕПЛЮВАЧЕМ капота для експлуатації в холодну пору року.
Дозвольте колега ТРІШЕЧКІ відступлю від теми. Можна звісно сказати ,що автівки стали більш технологічні завів і відразу поїхав не те що на Жигулях-. Скажу одразу не всі читають інструкцію до своєї автівки. Що написано в моїй за експлуатацію в холодний період: Так як ми ( КІА) бережемо довкілля то наші автівки можна не прогрівати + це заборонено в багатьох країнах світу. Потім в середині книги але маленькими літерами і пошепки - коли на вулиці нижче 10 по цельсію рекомендуємо прогріти двигун не менше декілька хвилин,а потім бажано проїхати декілька км на невеликих обертах 2 чи 3 передачі . До речі на тих самих Жигулях- коли вони доглянути я заводив і відразу їхав ,да ТРІШЕЧКІ підтуплювали доки не прогріється але їхали.
Вибачте не хотів розмазувати. НЕ ВИЙШЛО.😬 Як я до цього ставлюся - не знімеш НІЧОГО страшного не буде. Знімеш - теж нічого страшного не буде. Багато хто влітку їздить на ЗИМОВІЙ ГУМІ а взимку на ЛІТНІЙ. Це звісно неправильно але ж працює.😬😬😬 Сподіваюсь ви натяк зрозуміли.😀 Дякую ,що вислухали. Дуже поважаю вашу думку. Гарного дня .🖐️
2
16 червня 2023р. 11:59
Я їжджу на Ford Fusion Energi
Shyrick
Alex, доброго дня. Наполягати не на своїй думці не буду. Коли був Ланос я її не знімав. Але наскільки я пом'ятаю ця річ насправді називається УТЕПЛЮВАЧ капоту ,ну і спільно з цим як не крути вона само собою є і обезшумлювачем( тим паче розумні люди вивели обезшумку в тренд) . А стосовно захисту влітку від спеки я навіть не знаю,що сказати. Їхав по трасі колись з моря, почув якийсь сторонній звук. Зупинився , відкрив капот і відчув такий тепловий удар ,що мама не горюй. Тобто температура в моторному відсіку і спека на сонці і поруч не стоять. . На мою думку "ГОЛЕ" залізо гарніше та краще відводить тепло ніж залізо у термосі. 😁 Багато хто її взагалі не знімає і нічого все працює. Як то кажуть справа кожного. Питання в тому ,ЩО ЧИМ КРАЩЕ ВІДВОДИТЬСЯ ТЕПЛО ТИМ МЕНШЕ ПРАЦЮЮТЬ ІНЩІ АГРЕГАТИ,звідси менше витрати пального і амортизація. До речі розумію, що порівнювати не зовсім коректно АЛЕ на тих же старих авто ця річ називалася УТЕПЛЮВАЧЕМ капота для експлуатації в холодну пору року. Дозвольте колега ТРІШЕЧКІ відступлю від теми. Можна звісно сказати ,що автівки стали більш технологічні завів і відразу поїхав не те що на Жигулях-. Скажу одразу не всі читають інструкцію до своєї автівки. Що написано в моїй за експлуатацію в холодний період: Так як ми ( КІА) бережемо довкілля то наші автівки можна не прогрівати + це заборонено в багатьох країнах світу. Потім в середині книги але маленькими літерами і пошепки - коли на вулиці нижче 10 по цельсію рекомендуємо прогріти двигун не менше декілька хвилин,а потім бажано проїхати декілька км на невеликих обертах 2 чи 3 передачі . До речі на тих самих Жигулях- коли вони доглянути я заводив і відразу їхав ,да ТРІШЕЧКІ підтуплювали доки не прогріється але їхали. Вибачте не хотів розмазувати. НЕ ВИЙШЛО.😬 Як я до цього ставлюся - не знімеш НІЧОГО страшного не буде. Знімеш - теж нічого страшного не буде. Багато хто влітку їздить на ЗИМОВІЙ ГУМІ а взимку на ЛІТНІЙ. Це звісно неправильно але ж працює.😬😬😬 Сподіваюсь ви натяк зрозуміли.😀 Дякую ,що вислухали. Дуже поважаю вашу думку. Гарного дня .🖐️
Shyrick, але є ньюанс! В нас машина може взагалі без двз їздити, особливо влітку, тому нагрів від сонця має значення. В мене чорна машина та коли під сонцем пів дня на робочій стоянці, то на приборці показує температуру антіфризу вже з нижнього порогу робочій температури двз (тобто вже майже прогрітий двз), це тільки в машину сів та "завів" (двз при цьому не працює та й не працювало взагалі тк по місту на електриці). Звичайно це мабуть бачок з антифризом прогрівся а не двз.
Ця "шумка" не просто так, вона влітку не дає прогріватись від сонця. Коли працює двз він гріється, а ще з капоту сонце доп прогріває, це не гуд. Тому знімати її влітку не треба.
1
22 липня 2023р. 12:06
Я їжджу на KIA Cerato (1G)
General_Dead
Shyrick, але є ньюанс! В нас машина може взагалі без двз їздити, особливо влітку, тому нагрів від сонця має значення. В мене чорна машина та коли під сонцем пів дня на робочій стоянці, то на приборці показує температуру антіфризу вже з нижнього порогу робочій температури двз (тобто вже майже прогрітий двз), це тільки в машину сів та "завів" (двз при цьому не працює та й не працювало взагалі тк по місту на електриці). Звичайно це мабуть бачок з антифризом прогрівся а не двз.Ця "шумка" не просто так, вона влітку не дає прогріватись від сонця. Коли працює двз він гріється, а ще з капоту сонце доп прогріває, це не гуд. Тому знімати її влітку не треба.
General Dead, .👍що з нею ,що без неї все працює.😁Я вас почув. Виробник за неї взагалі ( на моєму авто) нічого не пише. І авто чорне було, тому розумію за ,що ви кажете. Згоден на сонці авто нагрівається так ,що шкіру обпікає але у порівнянні з випускним коллектором......,......
Про традиції вельме шановних узбеків теж згоден але коли ми вже філосовствуєм на цю тему чомусь не порівнюємо з парною- утепленне приміщення з нагрівачем- конкретним таким .
Придбав її тому ,що взимку ДУЖЕ швидко холонув двигун а так декілька років їздив і нічого.😁і влітку і взимку.
Поважаю вашу думку. Дякую за гарне спілкування. 👍
1
22 липня 2023р. 13:44
Я їжджу на Ford Fusion Energi
Shyrick
Alex, доброго дня. Наполягати не на своїй думці не буду. Коли був Ланос я її не знімав. Але наскільки я пом'ятаю ця річ насправді називається УТЕПЛЮВАЧ капоту ,ну і спільно з цим як не крути вона само собою є і обезшумлювачем( тим паче розумні люди вивели обезшумку в тренд) . А стосовно захисту влітку від спеки я навіть не знаю,що сказати. Їхав по трасі колись з моря, почув якийсь сторонній звук. Зупинився , відкрив капот і відчув такий тепловий удар ,що мама не горюй. Тобто температура в моторному відсіку і спека на сонці і поруч не стоять. . На мою думку "ГОЛЕ" залізо гарніше та краще відводить тепло ніж залізо у термосі. 😁 Багато хто її взагалі не знімає і нічого все працює. Як то кажуть справа кожного. Питання в тому ,ЩО ЧИМ КРАЩЕ ВІДВОДИТЬСЯ ТЕПЛО ТИМ МЕНШЕ ПРАЦЮЮТЬ ІНЩІ АГРЕГАТИ,звідси менше витрати пального і амортизація. До речі розумію, що порівнювати не зовсім коректно АЛЕ на тих же старих авто ця річ називалася УТЕПЛЮВАЧЕМ капота для експлуатації в холодну пору року. Дозвольте колега ТРІШЕЧКІ відступлю від теми. Можна звісно сказати ,що автівки стали більш технологічні завів і відразу поїхав не те що на Жигулях-. Скажу одразу не всі читають інструкцію до своєї автівки. Що написано в моїй за експлуатацію в холодний період: Так як ми ( КІА) бережемо довкілля то наші автівки можна не прогрівати + це заборонено в багатьох країнах світу. Потім в середині книги але маленькими літерами і пошепки - коли на вулиці нижче 10 по цельсію рекомендуємо прогріти двигун не менше декілька хвилин,а потім бажано проїхати декілька км на невеликих обертах 2 чи 3 передачі . До речі на тих самих Жигулях- коли вони доглянути я заводив і відразу їхав ,да ТРІШЕЧКІ підтуплювали доки не прогріється але їхали. Вибачте не хотів розмазувати. НЕ ВИЙШЛО.😬 Як я до цього ставлюся - не знімеш НІЧОГО страшного не буде. Знімеш - теж нічого страшного не буде. Багато хто влітку їздить на ЗИМОВІЙ ГУМІ а взимку на ЛІТНІЙ. Це звісно неправильно але ж працює.😬😬😬 Сподіваюсь ви натяк зрозуміли.😀 Дякую ,що вислухали. Дуже поважаю вашу думку. Гарного дня .🖐️
Shyrick, дякую! Обмін думками це і є те заради чого ми всі тут! Обмін досвідом це те що вберігає від помилок, як що дослухатись до корисних порад! 👍🏻
1
16 червня 2023р. 17:33
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Shyrick
Alex, доброго дня. Наполягати не на своїй думці не буду. Коли був Ланос я її не знімав. Але наскільки я пом'ятаю ця річ насправді називається УТЕПЛЮВАЧ капоту ,ну і спільно з цим як не крути вона само собою є і обезшумлювачем( тим паче розумні люди вивели обезшумку в тренд) . А стосовно захисту влітку від спеки я навіть не знаю,що сказати. Їхав по трасі колись з моря, почув якийсь сторонній звук. Зупинився , відкрив капот і відчув такий тепловий удар ,що мама не горюй. Тобто температура в моторному відсіку і спека на сонці і поруч не стоять. . На мою думку "ГОЛЕ" залізо гарніше та краще відводить тепло ніж залізо у термосі. 😁 Багато хто її взагалі не знімає і нічого все працює. Як то кажуть справа кожного. Питання в тому ,ЩО ЧИМ КРАЩЕ ВІДВОДИТЬСЯ ТЕПЛО ТИМ МЕНШЕ ПРАЦЮЮТЬ ІНЩІ АГРЕГАТИ,звідси менше витрати пального і амортизація. До речі розумію, що порівнювати не зовсім коректно АЛЕ на тих же старих авто ця річ називалася УТЕПЛЮВАЧЕМ капота для експлуатації в холодну пору року. Дозвольте колега ТРІШЕЧКІ відступлю від теми. Можна звісно сказати ,що автівки стали більш технологічні завів і відразу поїхав не те що на Жигулях-. Скажу одразу не всі читають інструкцію до своєї автівки. Що написано в моїй за експлуатацію в холодний період: Так як ми ( КІА) бережемо довкілля то наші автівки можна не прогрівати + це заборонено в багатьох країнах світу. Потім в середині книги але маленькими літерами і пошепки - коли на вулиці нижче 10 по цельсію рекомендуємо прогріти двигун не менше декілька хвилин,а потім бажано проїхати декілька км на невеликих обертах 2 чи 3 передачі . До речі на тих самих Жигулях- коли вони доглянути я заводив і відразу їхав ,да ТРІШЕЧКІ підтуплювали доки не прогріється але їхали. Вибачте не хотів розмазувати. НЕ ВИЙШЛО.😬 Як я до цього ставлюся - не знімеш НІЧОГО страшного не буде. Знімеш - теж нічого страшного не буде. Багато хто влітку їздить на ЗИМОВІЙ ГУМІ а взимку на ЛІТНІЙ. Це звісно неправильно але ж працює.😬😬😬 Сподіваюсь ви натяк зрозуміли.😀 Дякую ,що вислухали. Дуже поважаю вашу думку. Гарного дня .🖐️
Shyrick, здавалося б - шумка капоту... а поспілкуватись є про що))) Дякую за думки. З точки зору відведення тепла - голий метал однозначно рулить. Цікаво терпер якось дізнатись, чи відрізняються в цьму питанні комплектації тієї ж машини для арабських країн і Європи.
Коли думаю про утеплювач і літо, зразу приходить на думку досвід з люком в спеку. При однаковому режимі роботи кондиціонера - одна річ, коли оголене скло люку, а зовсім інша річ, коли скло закрите... не знаю як це називається....назвемо це кришкою.
1
16 червня 2023р. 23:29
Я їжджу на Ford Fusion Energi
Shyrick
Alex, називається шторкою. Дякую за спілкування.🤘
Shyrick, зрозумів так шторка!
17 червня 2023р. 16:50
Я їжджу на KIA Cerato (1G)
AlexSey
Shyrick, зрозумів так шторка!
AlexSey, бляха оце я допитливий.😬 Вбив каталожний номер своєї обшивки і то утеплювач то обесшумлювач. Но більше утеплювач + ізолятор. Так що мабуть все ж таки спочатку утеплювач а потім обесшумлювач.😁 А так як зручніше. Якщо важливіше обесшумлювач то нехай і навпаки якщо важливіший утеплювач .....
Головне щоб діти не плакали.😄
1
17 червня 2023р. 17:05
Я їжджу на Ford Fusion Energi
Shyrick
AlexSey, бляха оце я допитливий.😬 Вбив каталожний номер своєї обшивки і то утеплювач то обесшумлювач. Но більше утеплювач + ізолятор. Так що мабуть все ж таки спочатку утеплювач а потім обесшумлювач.😁 А так як зручніше. Якщо важливіше обесшумлювач то нехай і навпаки якщо важливіший утеплювач ..... Головне щоб діти не плакали.😄
Shyrick, Це дійсно, як я і писав умовно корисна дрібничка))) і сенс в ній кожен бачить свій або не бачить))) і назву кожен собі сам придумує в залежності від сенсу))) А взагалі вона так там потрібна як другий ніж до мʼясорубки)))
17 червня 2023р. 17:10
Я їжджу на Ford Fusion Energi
Shyrick
AlexSey, Моя думка- вона потрібна.
Shyrick, 👍🏻поважаю вашу думку… але думаю що це більше декор, та все ж таки купив!✌🏻
1
17 червня 2023р. 22:19
Я їжджу на KIA Cerato (1G)
AlexSey
Shyrick, 👍🏻поважаю вашу думку… але думаю що це більше декор, та все ж таки купив!✌🏻
AlexSey, вибачте був зайнятий. Я знову стосовно підкапотної накладки. В мене в багажнику вона йде як декор. Тобто якийсь там ковролін надтонкий на клеєвій основі ( по звукоізоляції наче барабан) . А от в моторному відсіку м'яка із спец бавовни, товщина в деяких місцях близько 10 мм. Кооперативи різні бувають ( Китай ,Тайвань) звідси і якість.😁😁😁
1
19 червня 2023р. 14:18
Я їжджу на Ford Fusion Energi
Shyrick
Alex, доброго дня. Наполягати не на своїй думці не буду. Коли був Ланос я її не знімав. Але наскільки я пом'ятаю ця річ насправді називається УТЕПЛЮВАЧ капоту ,ну і спільно з цим як не крути вона само собою є і обезшумлювачем( тим паче розумні люди вивели обезшумку в тренд) . А стосовно захисту влітку від спеки я навіть не знаю,що сказати. Їхав по трасі колись з моря, почув якийсь сторонній звук. Зупинився , відкрив капот і відчув такий тепловий удар ,що мама не горюй. Тобто температура в моторному відсіку і спека на сонці і поруч не стоять. . На мою думку "ГОЛЕ" залізо гарніше та краще відводить тепло ніж залізо у термосі. 😁 Багато хто її взагалі не знімає і нічого все працює. Як то кажуть справа кожного. Питання в тому ,ЩО ЧИМ КРАЩЕ ВІДВОДИТЬСЯ ТЕПЛО ТИМ МЕНШЕ ПРАЦЮЮТЬ ІНЩІ АГРЕГАТИ,звідси менше витрати пального і амортизація. До речі розумію, що порівнювати не зовсім коректно АЛЕ на тих же старих авто ця річ називалася УТЕПЛЮВАЧЕМ капота для експлуатації в холодну пору року. Дозвольте колега ТРІШЕЧКІ відступлю від теми. Можна звісно сказати ,що автівки стали більш технологічні завів і відразу поїхав не те що на Жигулях-. Скажу одразу не всі читають інструкцію до своєї автівки. Що написано в моїй за експлуатацію в холодний період: Так як ми ( КІА) бережемо довкілля то наші автівки можна не прогрівати + це заборонено в багатьох країнах світу. Потім в середині книги але маленькими літерами і пошепки - коли на вулиці нижче 10 по цельсію рекомендуємо прогріти двигун не менше декілька хвилин,а потім бажано проїхати декілька км на невеликих обертах 2 чи 3 передачі . До речі на тих самих Жигулях- коли вони доглянути я заводив і відразу їхав ,да ТРІШЕЧКІ підтуплювали доки не прогріється але їхали. Вибачте не хотів розмазувати. НЕ ВИЙШЛО.😬 Як я до цього ставлюся - не знімеш НІЧОГО страшного не буде. Знімеш - теж нічого страшного не буде. Багато хто влітку їздить на ЗИМОВІЙ ГУМІ а взимку на ЛІТНІЙ. Це звісно неправильно але ж працює.😬😬😬 Сподіваюсь ви натяк зрозуміли.😀 Дякую ,що вислухали. Дуже поважаю вашу думку. Гарного дня .🖐️
Shyrick, дякую за доволі конструктивну відповідь!👍🏻
22 липня 2023р. 15:35