Skoda Superb Mk1 (Шкодік)

Зарядний пристрій АКБ > виправлення старої помилки

Я їжджу на BMW 1 series Coupe (E82), Smart City, Skoda Superb Mk1
Харків, Україна

Поставити на зарядному пристрої саме такі роз’єми як можна побачити в цьому дописі було помилкою. Вони завжди нагрівалися через надмірний для них струм. Якщо АКБ сильно розряджений і заряджання відбувалося влітку, то нагрівалися до небезпечної температури. Таких випадків було мало, тому все залишалося як є тривалий час.

Нарешті я виправив цей баг.

На заміну я поставив якісні конектори Amass XT60H (номінальний струм: 30А, піковий струм: 60А). На ідею наштовхнули зарядні станції Ecoflow, там використовуються роз’єми такого ж формату.

Тепер навіть натяку немає на нагрівання.


Також я зробив meter box, який показує параметри процесу заряджання.


Мій зарядний пристрій дає вихідний струм 10А. Фактично це так, вже перевірено руками)) З цього слідує, що для АКБ ємністю 72Аг це забагато. Не слід часто заряджати таким струмом, це може пошкодити акумулятор, особливо якщо він не новий. Як термінове рішення «потрібно їхати зараз» – норм, для регулярного сервісного заряджання – ніт. Потрібна більша лагідна методика заряджання і для цього інший ЗП, про який я також розповім.


Ціна питання 200 UAH,
Опубліковано: 09 травня 2023р. 12:48
6 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Renault Megane III
в двух словах... Ваш генератор может отдать кратковпременно 150-170 Ампер. Или легко давать 100 Ампер. любой БП у диллера дает 70 Ампер, я рубаю автос БП которое 50 ампер дует, и во обще не происходит ни каких проблем. Ваш 72 Ач даже не заметит, если подвесить на 50 ампер. Думаю даже если все пригрузить, больше не даст. Инпульсники за 15-50 баксов по ценам Али -это игрушки. А вот если на СТО есть бустер , красный или желтый, на колесиках, вот это зло. Стоит такая штука 100-200 баксов, убивает машины и акуумы на раз
1
09 травня 2023р. 22:30
Я їжджу на Renault Megane III
Ro-me
Fibi, багато з чим я тут згодний. Мій вибір - сервісне заряджання АКБ струмом до 0,1С. Частіше це 0,05С.
Ro-me, Я наверное так тоде думал, лет десять или больше назад. И когда поработал с тачками бемеве, то имею минимум 50 А. Все,что ниже 15А , лучше сразу в помойку. Я согласен, когда ток и зарядка говном за 20 баксов или колхозным зарядным на СТО.Тм да, не надо повышать. У меня есть токовые клещи, могу дать для проверки, сколько гена лупит на аккум. Поэтому меня зарядные только улыбают. Перешел на генераторы, те на блоки питания.
1
09 травня 2023р. 23:57
Fibi
Ro-me, Я наверное так тоде думал, лет десять или больше назад. И когда поработал с тачками бемеве, то имею минимум 50 А. Все,что ниже 15А , лучше сразу в помойку. Я согласен, когда ток и зарядка говном за 20 баксов или колхозным зарядным на СТО.Тм да, не надо повышать. У меня есть токовые клещи, могу дать для проверки, сколько гена лупит на аккум. Поэтому меня зарядные только улыбают. Перешел на генераторы, те на блоки питания.
Fibi, для роботи з БМВ я також планую придбати БП на 50-100А, я розумію для чого то. Але ж не всі ті 50А підуть на АКБ, якщо з розумом виставити напругу)) Коли буде увімкнено запалювання, то споживання бортової мережі збільшиться і це може бути 50А+, при цьому АКБ може споживати лише частину. Я не знаю яку напругу потрібно подати на АКБ щоб струм споживання був 50А, може 20В+, розраховувати лінь)) Який струм подається на клеми АКБ в режимі заряджання від генератора я не вимірював ніколи. Судячи з напруги бортової мережі не дуже великий. На Якщо в CAS БМВ прописана батарея AGM, то припускаю що струм може бути більший за варіант з наливною АКБ. В Шкоді все зовсім просто - лише за законом Ома))
10 травня 2023р. 06:50
Я їжджу на Renault Megane III
Ro-me
Fibi, для роботи з БМВ я також планую придбати БП на 50-100А, я розумію для чого то. Але ж не всі ті 50А підуть на АКБ, якщо з розумом виставити напругу)) Коли буде увімкнено запалювання, то споживання бортової мережі збільшиться і це може бути 50А+, при цьому АКБ може споживати лише частину. Я не знаю яку напругу потрібно подати на АКБ щоб струм споживання був 50А, може 20В+, розраховувати лінь)) Який струм подається на клеми АКБ в режимі заряджання від генератора я не вимірював ніколи. Судячи з напруги бортової мережі не дуже великий. На Якщо в CAS БМВ прописана батарея AGM, то припускаю що струм може бути більший за варіант з наливною АКБ. В Шкоді все зовсім просто - лише за законом Ома))
Ro-me, БП у меня пока дома, надо уже вывозить. Это когда свет был по графику из-за пидорусни. Дома 70А-ч аккумчик, старенький инвертор переделанный, ватт на триста. Старался батарейку сильно не усаживать, но все равно минут за 20-30 задувал, ток заряда иногда был до 30А, батарейке это не страшно, главное что бы напруга на выше 14.2 Вольта, а она у меня стабилизирована.
Вешал как то свое авто, врубил свет, музыку, печку на полную - показал датчик тока, (он у меня снимает с провода и врет на 5%)- 42-45Ампер.
БеМеВисты они иногда трошки не того, это я за сарвисы... Одни бустарами автосы заряжают и все форсунки меняют о ори на турцию, другие БП юзают, в основном этот https://bvp.com.ua/Production.php?Show=ABTFT . Мне такой и даром не нужен. Не устраивает диапазон 13.5-14.5 Вольта. Мое оборудование строго 12 Вольт.
1
10 травня 2023р. 08:01
Я їжджу на Renault Megane III
Ro-me
Fibi, багато з чим я тут згодний. Мій вибір - сервісне заряджання АКБ струмом до 0,1С. Частіше це 0,05С.
Ro-me, БеМеBовские AGM 100A-ч легко выдержат ток своего номинала.. Эта тема давно разжевана. Для поиграться держал БП из Болгарского СССР, недавно продал, бомба была на 10А, но весом 19.5 кг. Токи надо контролировать когда игрушками всякими конектить батарейки.
10 травня 2023р. 08:07