Honda Civic 4D (8G) (Сівік)

Зміна сезонної гуми. На що потрібно звернути увагу

Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Київ, Україна

Вітаю!

Зміна резини з зимньої на літню і навпаки. От здавалося б, що тут може бути такого, що про це потрібно писати пост? А моментики є, але про все по порядку.

1. Коли перевзуватись?

Є багато версій, є багато думок. Не буду перераховувати всі. Напишу як роблю я (і рекомендую Вам). Найголовніший фактор, як це не дивно - погода. Для мене основни фактор це: плюсова температура (від 3-5 градусів і вище) і, як наслідок, відсутність снігу і ожеледиці в той період часу (період доби), коли я активно їжджу. Тобто, якщо в середньому вже наступила погода, коли вдень стабільно плюсова температура і, для прикладу, зранку і ввечері (коли їду на і з роботи) нема снігу і льоду на дорозі. Тоді вже можна перевзуватись. 

2. Технічний стан гальм.

 

 

Я завжди при перевзуванні перевіряю цілісність і стан тормозного диску та зношеність колодок. По перше, я і так знімаю колеса, по друге можна завчасно виявити різні дефекти і зношення.

Особливо після зими гальмівний диск, супорт та підарочний простір сильно покривається корозією. Все через те, що взимку постійна волога, дороги посипають реагентами та сіллю, а це прискорює корозію. Тому, якщо є місця корозії, я їх зачищаю 

 

Та оброблюю антикорозійним засобом

Те саме і з колісними дисками.

3. Болти.

 

 

Змащуйте болти і місця їх встановлення. 

Це в майбутньому вам зекономить сили на відкручуванні, а також зменшує зношування різьби. 

Також порада: якщо Вам закручують на СТО або шиномонтажі болти пневмопвстолетом, то просіть їх, щоб докручували вручну ключем, або зменшували зусилля на самому пістолеті, інакше може статись з Вами така ситуація:

 

Це зірвана (відломана) шпилька або ніжка болта. 

4. Старий комплект резини/коліс 

Якщо у вас 2 комплекти дисків і Ви не перекидаєте різні шини на диск, то після зміни резини старий комплект почистіть від бруду і пилу.

В мене на зимніх дисках в середині зібрався дуже великий шар бруду. До речі, це може впливати на балансування коліс, тому звертайте увагу, коли балансуєте колеса, чи не зібралось там зайвої ваги в середині.

Помийте, проведіть антикорозійну обробку, за необхідності підфарбуйте і покладіть на зберігання до наступного сезону. 

Дякую за увагу :)

До
До
Після
Після

Схожі записи

Пробіг 250500 км.
Опубліковано: 29 березня 2023р. 08:53
14 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Оце на тебе накинулися 😯
Я лише скажу за дісулі - такі вау!)
Машина відразу змінилась на вигляд 🔥
1
29 березня 2023р. 22:55
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
HONDOVODKA
Оце на тебе накинулися 😯 Я лише скажу за дісулі - такі вау!) Машина відразу змінилась на вигляд 🔥
HONDOVODKA, Дякую)
Хай кидаються :)
Будемо ділитись досвідом ;)
29 березня 2023р. 23:03
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
HONDOVODKA
Оце на тебе накинулися 😯 Я лише скажу за дісулі - такі вау!) Машина відразу змінилась на вигляд 🔥
HONDOVODKA, нормальний пост, а то надоїли вже пусті та скучні пости про заміну резини😂
30 березня 2023р. 08:30
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
alah
HONDOVODKA, нормальний пост, а то надоїли вже пусті та скучні пости про заміну резини😂
alah, хоч десь посратись можна 😅😅😅😆😆
30 березня 2023р. 19:39
вибач, але дичину якусь написав. Намішав у одному пості рекомендації при зміні колес із рекомендаціями з обслуговування ходової.
1. Температура 3-5 градусів? Ну ти серйозно? Перевір температуру асфальта у цей час, особливо вранці, коли їдеш на роботу. Враховуй те, що асфальт може бути сирим після нічного дощу, а отже температура і зчеплення явно не для літньої гуми. Подивись характеристики літньої гуми. За температури 3-5 градусів вона пластикова.
2. Як технічний стан гальм залежить від перевзування? Гальма мають бути обслуговані 24/7 незалежно від сезону.
3. Це про шиномонтаж взагалі, а не тільки про сезонну зміну колес.
4. Нема чого додати.

Коротше, категорично не згоден з твоїм 1 пунктом. Не виправдовуй швидку заміну тим, що хочеться швидше вже пересісти на "більш красиві" диски. Всьому має бути свій час.
29 березня 2023р. 13:24
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Falling_Higher
вибач, але дичину якусь написав. Намішав у одному пості рекомендації при зміні колес із рекомендаціями з обслуговування ходової.1. Температура 3-5 градусів? Ну ти серйозно? Перевір температуру асфальта у цей час, особливо вранці, коли їдеш на роботу. Враховуй те, що асфальт може бути сирим після нічного дощу, а отже температура і зчеплення явно не для літньої гуми. Подивись характеристики літньої гуми. За температури 3-5 градусів вона пластикова.2. Як технічний стан гальм залежить від перевзування? Гальма мають бути обслуговані 24/7 незалежно від сезону.3. Це про шиномонтаж взагалі, а не тільки про сезонну зміну колес.4. Нема чого додати.Коротше, категорично не згоден з твоїм 1 пунктом. Не виправдовуй швидку заміну тим, що хочеться швидше вже пересісти на "більш красиві" диски. Всьому має бути свій час.
Falling_Higher,
1. Якщо погода сонячна, то температура саме асфальту буде куди вище, саме через те, що нагрівається на сонці. Якщо асфальт просто сирий, то це ок. Літня гума з цим справляється. Саме тому я і написав, що перевзуватись потрібно тоді, коли снігу і ожеледиці (льоду на дорозі) вже нема! Якщо коли Ви їдете на роботу, а з ночі ще стоїть іній, вночі був сильний мінус, і зараз йде дощ, то звісно не можна перевзуватись. Тому я і написав, що в середньому температура має бути вище 3-5. Це не означає, що якщо в якийсь момент температура показала 3 градуси тепла, то вже треба бігти перевзуватись, звісно ні! В середньому, це коли така температура протягом всієї доби.
З приводу характеристик гуми. Нічого вона пластикова не стає. При плюсових температурах точно. При ммінусах можливо. Тим паче було проведено багато досліджень, що при такій температурі і сухій погоді літня гума має коротший гальмівний шлях ніж зимня. При 0лі так, зимня починає вигравати. При вищих температурах літня краща. Тим паче, я на 100% впевнений, що в сучасній гумі є запас по "температурі" використання понад тих рамок, які вказані в характеристиках.
2. Я це написав, бо я так це роблю. По перше це екномить час. Не потрібно буде потім через місяць їхати на СТО, щоб діагностували гальма і тд перед літом. Ви вже самі колесо зняли, можна заглянути на колодки. Це, як я і сказав, і екномія Вашого часу, і Ви знаєте про свій стан авто завчасно. А 24\7 ви не будете щодня знімати всі колеса і контролювати зношеність. Раз в пів року достатньо. Ще сезон походять? Чудово, катаємось. Не проходять? Оцінюємо коли міняти.
3. Шиномонтаж і СТО коли ставлять колеса ніколи не змащують болти. Скільки їздив, ніхто.

Для мене все одно які диски, красиві не красиві. Я написав рекомендації коли змінювати гуму і що паралельно з цим можна зробити за мінімальним витраченням часу. Чому я саме зараз змінив? В мене такі обставини, що або я міняю зараз, або пів року їжджу на зимній.
1
29 березня 2023р. 14:16
Spaser
Falling_Higher, 1. Якщо погода сонячна, то температура саме асфальту буде куди вище, саме через те, що нагрівається на сонці. Якщо асфальт просто сирий, то це ок. Літня гума з цим справляється. Саме тому я і написав, що перевзуватись потрібно тоді, коли снігу і ожеледиці (льоду на дорозі) вже нема! Якщо коли Ви їдете на роботу, а з ночі ще стоїть іній, вночі був сильний мінус, і зараз йде дощ, то звісно не можна перевзуватись. Тому я і написав, що в середньому температура має бути вище 3-5. Це не означає, що якщо в якийсь момент температура показала 3 градуси тепла, то вже треба бігти перевзуватись, звісно ні! В середньому, це коли така температура протягом всієї доби.З приводу характеристик гуми. Нічого вона пластикова не стає. При плюсових температурах точно. При ммінусах можливо. Тим паче було проведено багато досліджень, що при такій температурі і сухій погоді літня гума має коротший гальмівний шлях ніж зимня. При 0лі так, зимня починає вигравати. При вищих температурах літня краща. Тим паче, я на 100% впевнений, що в сучасній гумі є запас по "температурі" використання понад тих рамок, які вказані в характеристиках.2. Я це написав, бо я так це роблю. По перше це екномить час. Не потрібно буде потім через місяць їхати на СТО, щоб діагностували гальма і тд перед літом. Ви вже самі колесо зняли, можна заглянути на колодки. Це, як я і сказав, і екномія Вашого часу, і Ви знаєте про свій стан авто завчасно. А 24\7 ви не будете щодня знімати всі колеса і контролювати зношеність. Раз в пів року достатньо. Ще сезон походять? Чудово, катаємось. Не проходять? Оцінюємо коли міняти. 3. Шиномонтаж і СТО коли ставлять колеса ніколи не змащують болти. Скільки їздив, ніхто. Для мене все одно які диски, красиві не красиві. Я написав рекомендації коли змінювати гуму і що паралельно з цим можна зробити за мінімальним витраченням часу. Чому я саме зараз змінив? В мене такі обставини, що або я міняю зараз, або пів року їжджу на зимній.
Spaser, звідки ти взяв інфу про 3-5 градусів, з яких авторитетних першоджерел? І якщо є, скинь посилання на оті експерименти, де літня шина гальмує краще за зимню в таких умовах
29 березня 2023р. 16:19
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Falling_Higher
Spaser, звідки ти взяв інфу про 3-5 градусів, з яких авторитетних першоджерел? І якщо є, скинь посилання на оті експерименти, де літня шина гальмує краще за зимню в таких умовах
Falling_Higher, особисто я десь чув про середньодобову +7 та вище для заміни шин на літо, але зазвичай міняю коли трошки очереди поменшують)))))))))) тобто коли вже +10 та вище. Десь так виходить
29 березня 2023р. 16:26
alah
Falling_Higher, особисто я десь чув про середньодобову +7 та вище для заміни шин на літо, але зазвичай міняю коли трошки очереди поменшують)))))))))) тобто коли вже +10 та вище. Десь так виходить
alah, я так само зазвичай роблю) і також вважаю +8 або більше оптимальною температурою. Звичайно, залежить ще від умов експлуатації (в яку пору доби машина їздить та чи це місто/траса), але в середньому десь так
29 березня 2023р. 16:50
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Falling_Higher
Spaser, звідки ти взяв інфу про 3-5 градусів, з яких авторитетних першоджерел? І якщо є, скинь посилання на оті експерименти, де літня шина гальмує краще за зимню в таких умовах
Falling_Higher,
1. https://tiresvote.com/articles/testing-winter-summer-and-all-season-tires-different-temperatures/ тут на суху літня гума краще гальмує навіть при 0 градусів. На вологому покритті гірше і програє зимовій.
https://shina.guide/press/22597/ те саме, але в перекладі
2. Знайшов лише старий графік журналу "за кермом" датований ще 2017м роком (прикріплена картинка). Тут графік гальмвіного шляху для різних літніх гум при різній температурі. А вверху зимова мішлен x-ice.

Тут треба думати головою і дивитись погоду. Якщо тиждень буде 10, а через тиждень днями буде йти сніг, то звичайно треба перечекати поки пройдуть сніги і тоді перевзуватись.
29 березня 2023р. 17:25
Falling_Higher
вибач, але дичину якусь написав. Намішав у одному пості рекомендації при зміні колес із рекомендаціями з обслуговування ходової.1. Температура 3-5 градусів? Ну ти серйозно? Перевір температуру асфальта у цей час, особливо вранці, коли їдеш на роботу. Враховуй те, що асфальт може бути сирим після нічного дощу, а отже температура і зчеплення явно не для літньої гуми. Подивись характеристики літньої гуми. За температури 3-5 градусів вона пластикова.2. Як технічний стан гальм залежить від перевзування? Гальма мають бути обслуговані 24/7 незалежно від сезону.3. Це про шиномонтаж взагалі, а не тільки про сезонну зміну колес.4. Нема чого додати.Коротше, категорично не згоден з твоїм 1 пунктом. Не виправдовуй швидку заміну тим, що хочеться швидше вже пересісти на "більш красиві" диски. Всьому має бути свій час.
Falling_Higher, Все нормально он написал. В течении полу года ты часто снимаешь колеса , чтоб проверить тормозную систему? А зтак 2 раза колеса снимаешь за сезон и можешь сам осмотреть, лишним не будет. осматриваю еще:
1.Пыльники, которые видно.
2.Сайлентблоки нижних передних рычагов, не порваны ли.

И он не писал, что этот осмотр нужно проходить только при смене колес.

А на счет температуры для смены резины - это вечный спор. В законодательной базе нет четкого ответа. Значит все твои "+8" - это только твое сугубо личное мнение.
1
29 березня 2023р. 20:48