ГБО на всі авто.

Паливні корекції при переході на газ

Опубліковано: 04 листопада 08:40
Без коліс :(
Дніпро, Україна

Вітаю шановне панство, таке питання: Chevrolet Aveo T 250 1.5 (Lpgtech 204) вчора скинув всі адаптації, переналаштував гбо ( вивів корекції в +-2% ) , а сьогодні зранку вирішив по дорозі до роботи перевірити , і виявляється,  що при температурі 40 (перехід на газ) корекції на газу сильно ідуть в мінус, а в процесі прогрівання повертаються до нуля , але не було часу ще їздити щоб повністю впевнитися що вони повернулися! Чи нормально це? Чи це свідчить про якісь неполадки? 

11 0 0

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Renault Laguna II
Для того, щоб предметно вести розмову про паливні корекції, необхідно відкрити тлумачний словник і прочитати, що означає слово "корекція". Всі, чомусь думають, що якщо корекція "-", то суміш "багата", а якщо "+", то вона "бідна". Але, це, до певної міри, не так.
У вашому випадку, що при корекції -8, що при корекції +2, паливна суміш буде однаковою. Ті цифри, що ви бачите на своєму діагностичному приладі у розділі корекція: або -8, або +2 - це, не що інше, як відсотки, на які ЕБУ впорскування змінило час відкриття паливних форсунок, для того, щоб суміш, яка потрапляє у камеру згоряння, була стехиометричною (не "бідною" і не "багатою").
Тому, поки значення не критичні, можна туди не лізти взагалі. Але, якщо є бажання і вільний час, чому б і не погратися. Головне знати те, що навіть, якщо ви виведете корекцію з -8 до бажаного 0, співвідношення бензин-повітря у паливній суміші не зміниться. Зміняться тільки цифри на діагностичному приладі.
06 листопада 10:08
Автор Без коліс :(
Rennevada
Для того, щоб предметно вести розмову про паливні корекції, необхідно відкрити тлумачний словник і прочитати, що означає слово "корекція". Всі, чомусь думають, що якщо корекція "-", то суміш "багата", а якщо "+", то вона "бідна". Але, це, до певної міри, не так.У вашому випадку, що при корекції -8, що при корекції +2, паливна суміш буде однаковою. Ті цифри, що ви бачите на своєму діагностичному приладі у розділі корекція: або -8, або +2 - це, не що інше, як відсотки, на які ЕБУ впорскування змінило час відкриття паливних форсунок, для того, щоб суміш, яка потрапляє у камеру згоряння, була стехиометричною (не "бідною" і не "багатою"). Тому, поки значення не критичні, можна туди не лізти взагалі. Але, якщо є бажання і вільний час, чому б і не погратися. Головне знати те, що навіть, якщо ви виведете корекцію з -8 до бажаного 0, співвідношення бензин-повітря у паливній суміші не зміниться. Зміняться тільки цифри на діагностичному приладі.
Rennevada, згоден, але не повністю) Коли ви їздите на газу і корекції +-8 блок двигуна запоминає ці налаштування і при холодному пуску двигуна на бензині при збагаченні +8% її аж заливає , чому і говорять краще щоб звести похибки до +-2 % , щоб штатний блок не зходив з глузду для постійного переналаштування . Це я так розумію , висновки зроблені на основі практичних досліджень , але можливо десь я неправий) Скільки людей, стільки тверджень)
2
06 листопада 10:18
Я їжджу на Renault Laguna II
Getsbi
Rennevada, згоден, але не повністю) Коли ви їздите на газу і корекції +-8 блок двигуна запоминає ці налаштування і при холодному пуску двигуна на бензині при збагаченні +8% її аж заливає , чому і говорять краще щоб звести похибки до +-2 % , щоб штатний блок не зходив з глузду для постійного переналаштування . Це я так розумію , висновки зроблені на основі практичних досліджень , але можливо десь я неправий) Скільки людей, стільки тверджень)
Getsbi, сперечатися не буду. Можливо, на вашому автомобілі так і є. Але, у відкритому циклі ДК працює, у переважній більшості випадків, декілька секунд. До прогріву самого датчика. А ви пишете про 40°С. Крім того, наприклад, у моєму автомобілі, при відкритому циклі ДК1 (без зворотного зв'язку), ЕБУ бере до уваги показники з ДК2.
06 листопада 10:31
Автор Без коліс :(
Rennevada
Для того, щоб предметно вести розмову про паливні корекції, необхідно відкрити тлумачний словник і прочитати, що означає слово "корекція". Всі, чомусь думають, що якщо корекція "-", то суміш "багата", а якщо "+", то вона "бідна". Але, це, до певної міри, не так.У вашому випадку, що при корекції -8, що при корекції +2, паливна суміш буде однаковою. Ті цифри, що ви бачите на своєму діагностичному приладі у розділі корекція: або -8, або +2 - це, не що інше, як відсотки, на які ЕБУ впорскування змінило час відкриття паливних форсунок, для того, щоб суміш, яка потрапляє у камеру згоряння, була стехиометричною (не "бідною" і не "багатою"). Тому, поки значення не критичні, можна туди не лізти взагалі. Але, якщо є бажання і вільний час, чому б і не погратися. Головне знати те, що навіть, якщо ви виведете корекцію з -8 до бажаного 0, співвідношення бензин-повітря у паливній суміші не зміниться. Зміняться тільки цифри на діагностичному приладі.
Rennevada, добавлю в підкріплення вашим твердженням, що зустрічав машини які багато років їздять тільки з авто калібруванням на хх ,без налаштування в русі , ні про які корекції і мови не йде і про переналаштування гбо також )))
1
06 листопада 10:22
Автор Без коліс :(
Я вважаю що не коректно працюють корекції по температурі редуктора, вчора спробував, коли двигун холодний то десь +- нормально, але коли він гарячий і після 30 хв стоянки знову заводиш і блок газу бачить малу температуру і забідняє по заданому параметру , і виходить що блок керування двигуном фіксує дуже бідну суміш, хоча зовсім на такій температурі непотрібно збіднення, але ти йому не поясниш🤣 Достатньо тієї корекції що закладено в газовому блоці уже за замовчуванням!
05 листопада 16:44
Я їжджу на Renault Megane II
Це свідчить про те, що неналаштовані температурні корекції (та, можливо, по тиску - якщо він при переході на газ вищий)
1
1
04 листопада 12:35
Автор Без коліс :(
BorisShv
Це свідчить про те, що неналаштовані температурні корекції (та, можливо, по тиску - якщо він при переході на газ вищий)
BorisShv, Згоден, неналаштовано , підкажіть як це зробити за температурою
04 листопада 12:37
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Getsbi
BorisShv, Згоден, неналаштовано , підкажіть як це зробити за температурою
Getsbi, Так само, як і інші корекції - дивитесь на корекції бензинового ЕБК, міняєте потрібну корекцію в газовому блоці.
05 листопада 07:13
Автор Без коліс :(
BorisShv
Це свідчить про те, що неналаштовані температурні корекції (та, можливо, по тиску - якщо він при переході на газ вищий)
BorisShv, тиск в нормі, а по температурі, я гадаю потрібно забіднити , от тільки на скільки відсотків? (Корекція палива при температурі редуктора в 40 градусів досягають -8% на ХХ , можливо спробувати від 40 до 70 градусів забіднити на 5%? Тому що коли двигун набирає 80 все одно ще хв 10 він показує багату суміш, а потім я так гадаю прогрівається увесь тракт і корекції падають в +-1.5%
04 листопада 14:46
Я їжджу на Renault Megane II
Getsbi
BorisShv, тиск в нормі, а по температурі, я гадаю потрібно забіднити , от тільки на скільки відсотків? (Корекція палива при температурі редуктора в 40 градусів досягають -8% на ХХ , можливо спробувати від 40 до 70 градусів забіднити на 5%? Тому що коли двигун набирає 80 все одно ще хв 10 він показує багату суміш, а потім я так гадаю прогрівається увесь тракт і корекції падають в +-1.5%
Getsbi, треба дивитися не температуру двигуна, а температуру газу. Чим нижче температура газу, тим більше його потрапляє у двигун за тий самий час форсунки. Докладніше по цьому блоку не підкажу - не працював з ним.
Взагалі, якщо корекції йдуть тільки під час прогріву, то це не дуже й критично
05 листопада 22:06