DIY електроніка (CarPC, Arduino, Raspberry Pi, CAN, etc)

Безперебійне живлення роутера від павербанка

Опубліковано: 03 липня 02:19
Я їжджу на Citroen C5 (2G)
Львів, Україна

Всім привіт! Вже досить довгий час як ми навчились жити в умовах нестачі електроенергії, проте багато хто досі мучиться з живленням роутера. Здавалось би, що найпростіший спосіб заживити роутер і термінал, це купити китайський ДБЖ і мати спокій, проте вони мають декілька недоліків, через що вони можуть не задовольнити всі потреби, а саме:

  • відносно мала ємність акумуляторів у порівнянні з звичайними павербанками
  • досить повільна зарядка через що він може не встигати заряджатись
  • нестабільність, через що їх потрібно час від часу перезавантажувати

Так от, є досить просте рішення як заживити роутер з терміналом БЕЗПЕРЕБІЙНО від павербанка, однак від вас потрібні мінімальні навички роботи з паяльником. Ну поїхали.


Список необхідного:

  • Таймер NE555 (1 шт) - лінк
  • Адаптер SOP8 - DIP8 (1 шт) - лінк
  • Діоди шотткі 1-3А (4 шт) - лінк
  • Резистор 15 МОм (1 шт) - лінк
  • Резистор 100 кОм (1 шт) - лінк
  • Конденсатор 1 uF (1 шт) - лінк
  • Резистор 22 Ом (1 шт) - лінк
  • Макетна плата 3х7 (1 шт) - лінк
  • Гніздо DC (2 шт) - лінк
  • DC/DC перетворювач MT3608 Type-C (1 шт) - лінк
  • Штекери DC 2.5x5.5 (2 шт) - лінк, або DC 2.1x5.5 (2 шт) - лінк (потрібно обрати в залежності від вашого обладнання)
  • Якийсь монтажний кабель
  • Кабель для штекерів, у моєму випадку такий: лінк

Список необхідного


Збираємо таймер.

Таймер потрібен для того, щоб павербанк не "засинав". Він розрахований таким чином, щоб генерувати короткотерміновий імпульс навантаження 200 мА протягом 7 мілісекунд кожні 10 секунд. Споживання цього добра мінімальне, проте саме ця штука дозволить реалізувати "безшовне" перемикання з блоку живлення на павербанк в разі відсутності живлення в мережі.

Отже, збираємо все як на зображенні:


таймер


Чудово, можемо переходити до основної плати. Беремо макетну плату 3х7 і ріжемо її на половину, далі монтуємо деталі як на фото:


основна плата


До цих виводів будемо підпаювати провідники для живлення роутера і терміналу. Зверніть увагу, що усі 4 діоди підпаяні катодом до виводів живлення на роутер і модем і, відповідно, анодом до джерела живлення.


Тепер потрібно налаштувати DC/DC перетворювач так, щоб він видавав близько 11.4v. Іншими словами: напруга, яку видає перетворювач повинна буде дещо нижчою ніж напруга від основних блоків живлення. Можна поміряти мультиметром скільки видають ваші блоки живлення, допустимо отримаєте значення в 11.9v і 11.6v. Тому за відправну точку беремо 11.6v і віднімаємо 0.2-0.3v - це і є наша ціль.


напруга на виході DC/DC перетворювача


Майже готово. Тепер потрібно змонтувати все на основну плату. Ну як же без термоклею ?)


майже готова платка


Ну і залишилось все з'єднати провідниками:


всі елементи з'єднано


І підпаяти конектори:


конектори


Можна це діло сховати в якусь коробочку, затягнути термоусадкою, або просто замотати ізострічкою - що кому релігія дозволяє )) В мене вийшло так:


фінальний вигляд


Далі все просто: до DC роз'ємів під'єднуємо живлення від основних блоків живлення, а до Type-C - павербанк. Таймер буде постійно тримати павербанк активним, тому як тільки зникне живлення від основних джерел струм почне бігти від DC/DC перетворювача до роутера і терміналу. І навпаки: як тільки з'явиться живлення на основних джерелах струм почне бігти від них, бо діоди, що стоять зі сторони павербанка, закриються через зворотну різницю потенціалів.

Таким чином, при наявності живлення від мережі, можна спокійно знімати павербанк для підзарядки й роутер з терміналом навіть про це не здогадаються. Можна використати довгий USB-A - USB-C кабель, щоб поставити павербанк в зручному і доступному місці і більше не страждати "перемиканням" кабелів живлення роутера і терміналу.


Трішки про споживання мого обладнання:


споживання на 5v


Споживання 1,3А що в перерахунку на 12v становитиме близько 550 мА - невелика цифра тому можна не хвилюватись за провідники і платку DC/DC перетворювача - переживуть без проблем.


Доповнення 1.


В коментарях @BorisShv слушно зауважив, що я не навантажую роутер, коли дивлюсь споживання. І справді: при навантаженні 2х пристроїв спідтестом виявилось, що споживання по 5v лінії виросло до 2.1А, що є більше 10w. При такому режимі платка гріється досить сильно і є потреба з цим щось зробити.

Так от Power Delivery тригер на 9v:


Power Delivery тригер з перемичкою на 9v


Далі монтую його на платку і попутно замінюю резистор таймера на 47 Ом:


оновлений варіант платки


Тепер підключаємось через Power Delivery тригер і забуваємо про роз'єм на платі MT3608.

Що змінилось. Тепер струм в стані спокою становить 0,6А а в навантаженні максимум що зміг зловити це 0,9А. Трішки дивно, бо очікував більше 1А - мабуть, виросло ККД платки, бо тепер перетворення здійснюється з меншою різницею напруг. І другий момент: платка майже не гріється.


споживання під навантаженням


На днях зроблю варіант для роутерів з споживанням в районі 3А.


Доповнення 2.


Як і писав вище, зробив варіант для потужних роутерів з споживанням до 3А. Для цього замість MT3608 потрібен Mini560 (не про). І додатково замінити резистор зворотного зв'язку на резистор 18 кОм (розмір 0603):


DC/DC перетворювач mini 560


На Power Delivery тригері ставимо перемичку на 12v, у зв'язці цих модулів отримаємо напругу 11.3v і дуже високий ККД перетворення:


тригер з перемичкою на 12v


Цей тригер також вміє в Quick Charge, а це означає що він може працювати не лише від Type-C порту павербанка, а й від звичайного Type-A - приємна особливість. Проте аби зняти потужність порядку 35w, потрібно підключати його в роз'єм Type-C з підтримкою Power Delivery і переконатись, що павербанк може віддати таку потужність.

Схему тестував навантажуючи автомобільними лампочками по 10w і 5w:


тестування зв'язки модулів


Так ось, при навантаженні 30w платка майже не гріється, при навантаженні 35w - тепла, "на палець" градусів 45 після 30хв навантаження. Вважаю такі показники чудовими. І отак виглядає зібрана приблуда:


фінал :)


Думаю, такої потужності вже повинно вистачити ;)


Ціна питання 500 UAH
36 2

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Воно-то прикольно, але наскільки вистачить повербанка в таких умовах.
Особливо, коли його туди сюди дьоргають.

Щодо ДБЖ - можна дивитися на ДБЖ для систем відеоспостереження.
Наприклад, є marsriva kp7 з потужністю 100w/76Wh, 24Ah за 4 тис грн.
Не дешево, але павербанк на нормальних батареях буде коштувати 2 тис +.
І тут все-таки, сучасний LiFePO4 який буде заряджатися доволі швидко і має вбудоване охолодження, на відміну від повербанка
06 вересня 00:17
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
Є готові дуже зручні приблуди для цього. Всьо в одному стакані. Ціна питання на ОЛХ 140-150грн. Плюс одну банку Li-Ion 27100 на 5Ah. Такої банки і вистачає на 4 години і заряжається вона швидко. Та й по ціні получається дешевше, ніж дві 18650.
16 серпня 16:38
Я їжджу на Skoda Fabia Combi Mk1
Mykhailo
Yarickr, ок, проте ми говоримо не про кастомний дбж
Mykhailo, згоден. Роботу ви виконали цікаву і обємну. Дуже гарно все описали. Стаття читається з зацікавленням.
Маю питання, - плату 3608 ви залишили, щоб мати можливість знизити напругу до 11,6В? Бо в принципі і PowerDelivery мав би справитися з навантаженням.
І ще питання - ви кажете що ваша приблуда, яка не дає заснути повербанку, в принципі споживає небагато, а сам повербанк в такому постійно активному режимі як себе почуває?
16 серпня 17:04
Я їжджу на Citroen C5 (2G)
Yarickr
Mykhailo, згоден. Роботу ви виконали цікаву і обємну. Дуже гарно все описали. Стаття читається з зацікавленням. Маю питання, - плату 3608 ви залишили, щоб мати можливість знизити напругу до 11,6В? Бо в принципі і PowerDelivery мав би справитися з навантаженням.І ще питання - ви кажете що ваша приблуда, яка не дає заснути повербанку, в принципі споживає небагато, а сам повербанк в такому постійно активному режимі як себе почуває?
Yarickr, так, 3608 саме для отримання напруги 11.6. В принципі останній варіант з використанням mini560 кращий, щоправда на виході 11.4. PowerDelivery віддає рівно 12, а для функціонування схеми це забагато, бо рідні блочки живлення видають порядка 11.6-11.8v а потрібро отримати менше.
Та ніби нормально себе почувє, правда я не тримаю його підключеним 24/7, а лише за потреби. На ніч відключаю.
27 серпня 01:47
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Гарна задумка 👍.
Але є ще одне зауваження 😉.
На мою думку, щоб зібрати будь який електронний пристрій, крім "мінімальних навичок роботи з паяльником", потрібна ще й принципова електрична схема пристрою.
"...Те підпаюємо сюди, а оте ось сюди..." - то не схема.
7
08 липня 06:29
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Mykhailo
el.Shurup, вам не казали, що чіплятись до слів не гарно?
Mykhailo, Я не чіпляюсь, з чого ви взяли?
Я ж написав - гарне рішення, тільки якби була схема, було б взагалі прекрасно.
08 липня 10:30
Я їжджу на Citroen C5 (2G)
el.Shurup
Mykhailo, Я не чіпляюсь, з чого ви взяли?Я ж написав - гарне рішення, тільки якби була схема, було б взагалі прекрасно.
el.Shurup, маю з вами погодитись: ""...Те підпаюємо сюди, а оте ось сюди..." - то не схема" - справді не схема.
1
08 липня 10:44
Я їжджу на Great Wall Hover
Але факт що павербанк треба знімати для підзарядки це досить не зручно. Хотілося б рішення в якому він би заряджався автоматично.
06 липня 14:55
Я їжджу на Citroen C5 (2G)
Artem-H3
Але факт що павербанк треба знімати для підзарядки це досить не зручно. Хотілося б рішення в якому він би заряджався автоматично.
Artem-H3, павербанк має свої обмежені можливості, якщо робити паралельну зарядку, то втрачається безперебійність при вимкненні електрики, оскільки контролер перезавантажується.
Є варіанти з наскрізною зарядкою, проте я б не залишав таке працювати постійно.
Тому обрав для себе варіант раз в добу знімати павер на зарядку: досить просто і надійно.
1
06 липня 15:03
Я їжджу на Volvo S40 II
Mykhailo
Artem-H3, павербанк має свої обмежені можливості, якщо робити паралельну зарядку, то втрачається безперебійність при вимкненні електрики, оскільки контролер перезавантажується. Є варіанти з наскрізною зарядкою, проте я б не залишав таке працювати постійно. Тому обрав для себе варіант раз в добу знімати павер на зарядку: досить просто і надійно.
Mykhailo, дякую за статтю. Повербанк ravpower не перезавантажується при підключенні пристрою або ввімкненні зарядки. Треба такі повербанки шукати ( такого роду ). Як ? Не можу відповісти. Також є роутери які при 12 вольтах можуть споживати до 3 ампер ( наприклад keenetic peak ) . Майже всі повербанк и при 12 вольтах дають 1.5 ампери . Peak не хоче робити при таких вихідних данних. Але це рідкісні
роутери та рідкісні повербанки.
12 липня 22:29
Я їжджу на Citroen C5 (2G)
karchik
Mykhailo, дякую за статтю. Повербанк ravpower не перезавантажується при підключенні пристрою або ввімкненні зарядки. Треба такі повербанки шукати ( такого роду ). Як ? Не можу відповісти. Також є роутери які при 12 вольтах можуть споживати до 3 ампер ( наприклад keenetic peak ) . Майже всі повербанк и при 12 вольтах дають 1.5 ампери . Peak не хоче робити при таких вихідних данних. Але це рідкісні роутери та рідкісні повербанки.
karchik, на мою думку, наскірзна зарядка не є безпечною для тривалого використання. Це моя особиста скромна думка, яка ні на що не претендує.
Можна використати павербанк, який вміє в 65w і скористатись звичайним PowerDelivery тригером і отримати 12V 5A. Таким чином плата dc\dc вже не потрібна. А далі фантазувати :)
1
12 липня 23:10
Я їжджу на Volvo S40 II
Mykhailo
karchik, описав спосіб як заживити потужний роутер таким методом, можете переглянути ;)
Mykhailo, ще раз дякую . Повинен вже працювати на таких характеристиках. В мене просто ravpower повербанк . Він при 12 вольтах дає 2а . Роутер кинетік peak . Хоче він 3а . Він це не получає звісно але получає 2а. Тому він автоматично відключае підключений usb 3.0 ssd до нього. З-за цього вимикається вмонтований в роутер торрент клієнт . Також вимикається webdav . Також вимикається wifi 5гц . Але залишається провідна сітка та 2.4 wifi . Тому в мене частково він все ж робить . ))) Але дякую за статтю . Можна буде запускати його тепер повноцінно якщо що .
1
19 липня 00:18
Я їжджу на Daewoo Sens
Mykhailo
Artem-H3, павербанк має свої обмежені можливості, якщо робити паралельну зарядку, то втрачається безперебійність при вимкненні електрики, оскільки контролер перезавантажується. Є варіанти з наскрізною зарядкою, проте я б не залишав таке працювати постійно. Тому обрав для себе варіант раз в добу знімати павер на зарядку: досить просто і надійно.
Mykhailo, с деякими банками дійсно втрачається безперебійність при вимкненні електрики, це так. Але кожен день знімати банк і ставити його на зарядку — це теж не безперебійність. Безперебійність — це коли увімкнув, поставив і забув
04 вересня 12:36
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Доброго часу.

Дякую за детальну статтю. Задумався щодо заміни звичайних шнурів-перетворювачів на ось таку прублиду.

Є декілька зауважень, щодо інформації в матеріалі:
1. Обов'язково потрібно перевірити напругу для кожного із пристроїв (може бути 5-9-12 вольт)
2. Обов'язково перевірити вхідний струм для кожного із пристроїв. Наприклад, у мене роутер споживає 1А, а термінал 2А. Тому потрібно дві MT3608, так як одна згорить (до 2А).
Розумію, що це очевидні речі, але мануал досить детальний і його може повторити кожен... Навіть людина, яке може не знати всіх особливостей

Із побажань: "Безперебійне живлення роутера від павербанка 2.0" - де вже буде використовуватись BMS та власний варіант "павербанку" -))
4
06 липня 13:50
Я їжджу на Citroen C5 (2G)
Narum
Доброго часу. Дякую за детальну статтю. Задумався щодо заміни звичайних шнурів-перетворювачів на ось таку прублиду. Є декілька зауважень, щодо інформації в матеріалі:1. Обов'язково потрібно перевірити напругу для кожного із пристроїв (може бути 5-9-12 вольт)2. Обов'язково перевірити вхідний струм для кожного із пристроїв. Наприклад, у мене роутер споживає 1А, а термінал 2А. Тому потрібно дві MT3608, так як одна згорить (до 2А).Розумію, що це очевидні речі, але мануал досить детальний і його може повторити кожен... Навіть людина, яке може не знати всіх особливостейІз побажань: "Безперебійне живлення роутера від павербанка 2.0" - де вже буде використовуватись BMS та власний варіант "павербанку" -))
Narum, дякую за коментар!

Зауваження слушні, постараюсь доповнити )

Щодо 2.0. Основна задумка була справді така, щоб позбутись отих кабелів перетворювачів і постійних "перевтикань" кабелів і, натомість, зробити процес підключення павербанка простим.
Та й ніби вже інструкцій по кастомних ДБЖ для роутерів в інтернеті багато.
1
06 липня 14:23
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Я їжджу на Acura MDX (4G)
el.Shurup
Narum, Ви забули написати, ще одне зауваження - відсутня принципова електрична схема пристрою.Тому це я зробив за Вас 😉.
el.Shurup, не всі вміють її читати -))
Але, як на мене, автор досить детально все продемонстрував.
1
08 липня 10:03
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Narum
el.Shurup, не всі вміють її читати -))Але, як на мене, автор досить детально все продемонстрував.
Narum, Згоден, що не всі.
Але особисто для мене було б зрозуміліше, якби була схема. Так і печатку простіше було б розвести.
08 липня 10:33
Я їжджу на Acura MDX (4G)
el.Shurup
Narum, Згоден, що не всі.Але особисто для мене було б зрозуміліше, якби була схема. Так і печатку простіше було б розвести.
el.Shurup, завжди можна запитати про наявність такої у автора чи зробити її самому та поділитись у коментарях -))
08 липня 11:31
Я їжджу на Citroen C5 (2G)
el.Shurup
Narum, Згоден, що не всі.Але особисто для мене було б зрозуміліше, якби була схема. Так і печатку простіше було б розвести.
el.Shurup, хіба по фото не зрозуміло яка там схема? Пізніше додам, проте тут ніби нічого замудреного немає.
1
12 липня 23:14
Я їжджу на Daewoo Sens
Narum
el.Shurup, не всі вміють її читати -))Але, як на мене, автор досить детально все продемонстрував.
Narum, ну хто не вміє — той хай не читає)). А тим, хто вміє, краще зі схемою
1
04 вересня 12:37
Я їжджу на Renault Megane II
Narum
Доброго часу. Дякую за детальну статтю. Задумався щодо заміни звичайних шнурів-перетворювачів на ось таку прублиду. Є декілька зауважень, щодо інформації в матеріалі:1. Обов'язково потрібно перевірити напругу для кожного із пристроїв (може бути 5-9-12 вольт)2. Обов'язково перевірити вхідний струм для кожного із пристроїв. Наприклад, у мене роутер споживає 1А, а термінал 2А. Тому потрібно дві MT3608, так як одна згорить (до 2А).Розумію, що це очевидні речі, але мануал досить детальний і його може повторити кожен... Навіть людина, яке може не знати всіх особливостейІз побажань: "Безперебійне живлення роутера від павербанка 2.0" - де вже буде використовуватись BMS та власний варіант "павербанку" -))
Narum, Краще MT3608 взагалі не використовувати. Вона може не витягувати навантаження і роутер буде перезавантажуватися. Експериментуючи дійшов висновку, що вкраще використовувати модуль на TPS61088 трохи дорожчий, проте стабільніший.
І взагалі, краще вже зробити свій повербанк для безперевного живлення: кілька батарей 21700 (від тесли зараз багато і дешево) або 18650 (від 50 грн/шт), два модуля TPS61088 ($1-1.5), зарядна плата на IP2312 ($0.6), плата BMS ($0.3), пара діодів шоттки від 3А (можна використовувати збірку від комп'ютерного блока живлення) або дві плати "ідеальних діодів" XL74610 (але це зайві $2), та потужна зарядка на 5В і проблема вирішена. Трохи дорожче ніж пропонований варіант (але не треба дорогий повербанк), проте не треба нічого перемикати.
5
08 липня 11:59
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Я їжджу на Citroen C5 (2G)
BorisShv
Narum, Краще MT3608 взагалі не використовувати. Вона може не витягувати навантаження і роутер буде перезавантажуватися. Експериментуючи дійшов висновку, що вкраще використовувати модуль на TPS61088 трохи дорожчий, проте стабільніший.І взагалі, краще вже зробити свій повербанк для безперевного живлення: кілька батарей 21700 (від тесли зараз багато і дешево) або 18650 (від 50 грн/шт), два модуля TPS61088 ($1-1.5), зарядна плата на IP2312 ($0.6), плата BMS ($0.3), пара діодів шоттки від 3А (можна використовувати збірку від комп'ютерного блока живлення) або дві плати "ідеальних діодів" XL74610 (але це зайві $2), та потужна зарядка на 5В і проблема вирішена. Трохи дорожче ніж пропонований варіант (але не треба дорогий повербанк), проте не треба нічого перемикати.
BorisShv, проблема MT3608 лише у пульсаціях, а так вона може спокійно тримати 1А без додаткового охолодження. Стикався вже з ситуацією, коли роутер перезавантажувався при досить низкому споживанні. Проблему вирішило банальне додавання керамічних конденсаторів 2х10 uF і 1х0.1 uF. Проте аби поділитись результатом мушу придбати осцилограф аби підтердити вирішення пробелми.
На рахунок кастомного павербанку: на мою особисту думку, це небезпечно. От і все. Ліпити казна-що аби не доводилось знімати павербанк на зарядку не вартує ризику спалити собі житло. Проте, думаю, людям було би цікаво почитати, якщо напишете статтю.
12 липня 23:04
Я їжджу на Renault Megane II
Mykhailo
BorisShv, проблема MT3608 лише у пульсаціях, а так вона може спокійно тримати 1А без додаткового охолодження. Стикався вже з ситуацією, коли роутер перезавантажувався при досить низкому споживанні. Проблему вирішило банальне додавання керамічних конденсаторів 2х10 uF і 1х0.1 uF. Проте аби поділитись результатом мушу придбати осцилограф аби підтердити вирішення пробелми.На рахунок кастомного павербанку: на мою особисту думку, це небезпечно. От і все. Ліпити казна-що аби не доводилось знімати павербанк на зарядку не вартує ризику спалити собі житло. Проте, думаю, людям було би цікаво почитати, якщо напишете статтю.
Mykhailo, справа в тому, що для підвищуючих перетворювачів струм потрібно рахувати по входу, а не по виходу. Тобто 5 В 1 А МТ3608 дійсно не буде сильно грітися, проте це лише 5 Вт у навантаження, коли для роутерів потрібно зазвичай близько 8-10 Вт, а деяким роутерам і більше. Крім того, може бути короткочасна потреба у більшій потужності і тут ця плата не витримує і роутер перезавантажується. Пульсації, вважаю, у даному випадку не така критична проблема.
Стосовно саморобного повербанка. Повербанк це акумулятори і пристрій захисту - що на заводі зроблено, що самостійно. Нічого страшнього в таких пристроях немає. Я ж не пропоную використовувати літієві акумулятори без захисту. Лише заводські модулі.
13 липня 09:39
Я їжджу на Citroen C5 (2G)
BorisShv
Mykhailo, справа в тому, що для підвищуючих перетворювачів струм потрібно рахувати по входу, а не по виходу. Тобто 5 В 1 А МТ3608 дійсно не буде сильно грітися, проте це лише 5 Вт у навантаження, коли для роутерів потрібно зазвичай близько 8-10 Вт, а деяким роутерам і більше. Крім того, може бути короткочасна потреба у більшій потужності і тут ця плата не витримує і роутер перезавантажується. Пульсації, вважаю, у даному випадку не така критична проблема.Стосовно саморобного повербанка. Повербанк це акумулятори і пристрій захисту - що на заводі зроблено, що самостійно. Нічого страшнього в таких пристроях немає. Я ж не пропоную використовувати літієві акумулятори без захисту. Лише заводські модулі.
BorisShv, згоден, що всьому є своє обмеження. В моєму випадку роутер Archer C64 разом з терміналом споживають свої 6.5w і цієї платки вистачає цілком. Попередній роутер Tenda AC11 їв і того менше - не знаю які роутери зазвичай споживають 8w. Зазвичай цього вистачає.
Проте так, якщо ротутер споживає порядка 8-10w цей dc\dc саравді не варто використовувати. Можна використати простий Power Delivery тригер.
13 липня 12:07
Я їжджу на Renault Megane II
Mykhailo
BorisShv, ваша правда: навантажив роутер як зміги і отримав ріст споживання майже в 2 рази: 12 вт. Пізніше опишу як доопрацювати.
Mykhailo, я це проходив ще два роки тому, тоді в мене був більш "примхливий" по живленню роутер. Зараз з тієї серії, що і Ваш. У підсумку зробив саморобний повербанк так як описував вище, і воно вже півтора роки постійно працює без проблем. У Вашому випадку я б все ж рекомендував використовувати не МТ3608, а той модуль про який писав вище і не треба ніяких доопрацювань (якщо повербанк звісно витягує таке навантаження)
1
14 липня 15:36
Я їжджу на Citroen C5 (2G)
BorisShv
Mykhailo, я це проходив ще два роки тому, тоді в мене був більш "примхливий" по живленню роутер. Зараз з тієї серії, що і Ваш. У підсумку зробив саморобний повербанк так як описував вище, і воно вже півтора роки постійно працює без проблем. У Вашому випадку я б все ж рекомендував використовувати не МТ3608, а той модуль про який писав вище і не треба ніяких доопрацювань (якщо повербанк звісно витягує таке навантаження)
BorisShv, описав зміни, тепер максимально зафіксований мною струм через MT3608 становить 0,9А. І платка перестала грітись від слова зовсім.
Суть цього запису якраз в тому, щоб не робити кастомний павербанк, але отримати безперебійне перемикання живлення )
Хоча я чудово розумію, чому ви обрали для себе саме такий підхід.
14 липня 16:55