Електронні саморобки

Блок живлення для ноутбука від автомобільного прикурювача, або від зовнішнього джерела живлення, своїми руками.

Опубліковано: 24 березня 2023р. 10:48
Я їжджу на Chevrolet Aveo Sedan (T250)
Дніпро, Україна

Всім привіт.

Робив цей запис у соєму бж, але думаю і тут буде не зайвим, може комусь корисно буде)
У зв'язку з відключеннями електрики, вирішив зробити живлення ноутбука від 12 вольт, живлення в автомобілі від прикурювача або просто від акумулятора 12 вольт. Хоч останнім часом практично не відключають, але як далі буде ніхто не знає,в любому випадку річ корисна.
Закупився деталями переважно на алі, дещо за місцем купував, загалом вийшло копійки.

Підвищуючий модуль DC 400W 15A, 8,5-50 до 10-60 В

купував тут: Тиц

Вольтметр: Тиц

Тримач запобіжника: Тиц

Запобіжники: Тиц

Кабель для ноутбука: Тиц

Корпус і вилку під прикурювач брав по місту

Холдери з плоскими контактами під 18650 купляв на олх

Кнопка була в наявності, купляв давненько.

Описувати особо нічого, все і так зрозуміло буде по фото. Далі деталі та процес у фотографіях
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вилка має запобіжник 10А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саморобний термоніж з совкового паяльника)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Живлення модуля буде через запобіжник

 

 

 

Термоусадка з клеєм.

 

 

Ну і обов'язково повинна бути синя ізолента)
 

 

 

 

Так як в корпусі кріплення не під цю плату, то модуль закріпив термоклеєм
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В авто від прикурювача

 

 

 

 

 

Максимальний нагрів радіатора при перегляді фільму через інтернет 
Відео роботи ноута від 12 вольт


Також зробив з холдерів батарею з 18650 на 8 шт. на борту 16в. Щоб уникнути проблем, контакти паяв в найтовщих містах, щоб збільшити струмопровідність та уникнути перегрівів.
Нижче на картинках наглядно показується як це правильно зробити. ( перші дві картинки нищче, не мої)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

В результаті все працює добре, без перегрівів і будь яких проблем, головне глибоко не розряджувати акуми, для цього і ставив вольтметр на вхід, щоб це моніторити.

Загалом корисна річ, давненько хотів зробити, ноут у мене максимально споживає 90 ват, підвищувач 400 ват 15А, зрозуміло що китайці трохи на@бщики, тому і брав із запасом, для мого з головою. Якщо виникнуть питання, запитуйте. Всім удачі та тихої нам усім ночі)

Доопрацювання блоку живлення 🛠 24.03.24

З часом вирішив доробити блок, а саме замінити вольтметр на вольтамперметр, щоб бачити ще силу струму.
















Тепер точно все, дякую)


Ціна питання 1000000 UAH
27 0

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на SEAT Exeo
dodger.t, привіт, дякую за відповідь. Побачив трохи раніше, купив резистори і от хотів припаяти, але дістав свій кабель і бачу що там 2 дротики, хоча на фішці 3 контакти. І гуглю кабеля такі то на фото всі з 2 дротиками, хіба якісь шлейфи є в розібраному вигляді, то там 5, 2 попарних я так розумію і 5й те що потрібно?
02 вересня 2023р. 18:37
Я їжджу на Renault Megane II
Обережно з роз’ємом прикурювача - він дуже слабкий. При струмі більше 2-3 А починає перегіватися пружинка в цьому роз’ємі і плавити корпус, внаслідок чого можливе коротке замикання.
3
29 березня 2023р. 12:04
BorisShv
Обережно з роз’ємом прикурювача - він дуже слабкий. При струмі більше 2-3 А починає перегіватися пружинка в цьому роз’ємі і плавити корпус, внаслідок чого можливе коротке замикання.
BorisShv, Дякую, так, буває таке..., але я про це думав. Так, там слабке місце в контакті, не сама пружинка, а саме контакт її на двох кінцях, так як товщина самої пружини витримає і до 15А (до речі, по характеристикам вилки, максимальний струм 15А).
Вся справа в контакті, а контакт повинен бути хорошим, залежить від тугості самої пружини і як туго вставляється вилка в саме гніздо прикурювача, буває що слабкий контакт в самому гнізді, залежить від конкретного гнізда автомобіля. У моєму випадку немає якихось сильних нагрівів, вилка вставляється туго і контакт нормальний. Навіть якщо припустимо що максимум 3-4А витримує вилка, то мій ноут такий струм споживає тільки при завантаженні системи, у звичайному режимі він споживає приблизно близько 2А всього.
Для тих у кого ноути потужніші, варто просто припаяти до цієї пружинки запобіжник і плюсовий кінцевик, щоб уникнути можливих проблем з контактами, і все, до 10-15А можна користатися, звичайно якщо автомобільний штекер прикурювача розрахований на ці струми.
Дякую, корисне попередження)
29 березня 2023р. 13:23
Я їжджу на SEAT Exeo
Привіт, гарно оформив.
Хотів собі щось таке, купив плату, кабель, але не працює.
Лампочка живлення загоряться на ноуті, раз і вибило сповіщення про те що зарядка підключена, але не працює.
Ноут леново новий майже, 135вт на штекері має по середині 3й контакт, так розумію що зчитує з нього якийсь сигнал від оригінальної зарядки. Напругу виставив як в оригіналі, пробував інший кабель і старий ноут друга, все працює, а в мене ні😬 може хтось підкаже чому.
26 березня 2023р. 23:16
Я їжджу на Renault Vel Satis
Круто вийшло!
1
25 березня 2023р. 17:25
Я їжджу на Volkswagen Passat US
Мой ноут умеет заряжаться по type-c. Использовал такой же повышающий преобразователь как и автор + модуль на SW3518.
https://introbox.net/Products/134/81/modul-6-35V-QC4-0-PD3-0-USB-Type-C-SW3518-bystroe-zaryadnoe-ustrojstvo.html#info
1
25 березня 2023р. 02:12
Вихідна напруга на ноут як регулюється? Десь на платі варистор стоїть?
1
25 березня 2023р. 01:22
Теж робив собі подібне зарядне для ноута від 12 вольт на основі такого DC-DC stepUP модуля. Він прекрасно помістився в корпус зярядного від ноутбука ще й мсце для вольтметра-амперметра вистачило.
В корпусі зробив розетку під стандартний штекер 5,5х2,5 і наробив собі хвостів під різні моделі ноутів.
Вихід фіксований 19,5 вольт.
У мене вольтметр показує вихідну напругу і споживання, а хотілося б ще окремий вольтметр по входу 12 вольт щоб контролювати напругу акумулятора авто.
7
24 березня 2023р. 15:29
Корисна річ! Дякую за те що поділились варіантом збірки даного девайсу! А на рахунок удосконалення - тут можна присвятити не один пост та комент, кожен бачить зі своєї сторони та вміння розбиратися в тому)))) Все гарно, мені такий варіант підходе, візьму собі з вашого дозволу на озброєння!
2
24 березня 2023р. 15:29
Теж хотів зробити повер банк для ноута, тільки замість 18650 , хотів використовувати автомобільний аккум, але проблем зі світлом вже нема, то й не зробив :) В мене ноут бере 180 ватт й напевно така малеча не зможе потягнути.
1
24 березня 2023р. 14:08
LaWOrAnGe
Теж хотів зробити повер банк для ноута, тільки замість 18650 , хотів використовувати автомобільний аккум, але проблем зі світлом вже нема, то й не зробив :) В мене ноут бере 180 ватт й напевно така малеча не зможе потягнути.
LaWOrAnGe, У знайомого такий ноут, ігровий, тягне, така сама платка) Ця штука ще корисна для авто, можна користуватись десь на природі або як мінімум підзарядити внутрішній акум)
24 березня 2023р. 14:26
Oleg_Videographer
LaWOrAnGe, У знайомого такий ноут, ігровий, тягне, така сама платка) Ця штука ще корисна для авто, можна користуватись десь на природі або як мінімум підзарядити внутрішній акум)
Oleg Videographer, треба теж замовити )) трошки лячно, що можна спалити ноут(там треба 20 вольт) але цей варіант кращий, аніж через ups його заряджати(швидко аккум розряджається)
24 березня 2023р. 15:05
LaWOrAnGe
Oleg Videographer, треба теж замовити )) трошки лячно, що можна спалити ноут(там треба 20 вольт) але цей варіант кращий, аніж через ups його заряджати(швидко аккум розряджається)
LaWOrAnGe, Та вряд чи спалиш ноут), він же з меньшого бере і перетворює на більшу напругу, поставити на всяк випадок додаткове охолодження і буде працювати, а по струму на вхід поставити запобіжник, до речі, там є впаяний запобіжник на 15А, але я перестрахувався і поставив на вхід ще один з меньшим струмом.
1
24 березня 2023р. 15:15
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Класно бути розумним, та ще й з рівними руками. Заздрю :)
5
24 березня 2023р. 12:55
Без коліс :(
цікаво, але - поставив би на акумулятори bms - був би за них спокійний.
3
24 березня 2023р. 10:55
AvtoFan
цікаво, але - поставив би на акумулятори bms - був би за них спокійний.
docstat, Та я не став цим заморочуватися, просто знаю низ дозволенного розряду 18650, виймаю і заряджаю в зарядному)
24 березня 2023р. 11:05
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Oleg_Videographer
docstat, Та я не став цим заморочуватися, просто знаю низ дозволенного розряду 18650, виймаю і заряджаю в зарядному)
Oleg Videographer, згоден із docstat. Бмс-ка зараз коштує $2-3, але детально відслідковує кожну банку. Є навіть із функцією балансування.
3
24 березня 2023р. 13:26
Я їжджу на Volkswagen Passat US
Narum
Oleg Videographer, згоден із docstat. Бмс-ка зараз коштує $2-3, але детально відслідковує кожну банку. Є навіть із функцією балансування.
Narum, балансування в таких платах досить умовне. Ток балансування всього 40-60 мА. Якщо всі банки заряджені до 4.2в, а одна наприклад до 3.9в, це приблизно (навскидку) 400-500 мА ємності, то балансуватиметься вона приблизно 500/60=8 з хвостиком годин. А інші функції - без питань)
27 березня 2023р. 16:50
Без коліс :(
Oleg_Videographer
docstat, Та я не став цим заморочуватися, просто знаю низ дозволенного розряду 18650, виймаю і заряджаю в зарядному)
Oleg Videographer, зараз/перезаряд/КЗ - навіть через ці захисти - треба ставити.
1
24 березня 2023р. 15:58
AvtoFan
Oleg Videographer, зараз/перезаряд/КЗ - навіть через ці захисти - треба ставити.
docstat, Дякую, річ звичайно корисна, але я просто користуюсь акумами в різних пристроях, і в мене їх багато) мені в принципі не потрібно в холдерах робити зарядку, а заряджаю зарядним, там і струм налаштовується, напругу та опір показує, тест можу зробити кожного окремо и є захист від перезаряду 😊
24 березня 2023р. 16:04