Москалики серед нас!!!

Опубліковано: 11 жовтня 2023р. 16:37
Я їжджу на ГАЗ 3110
Харків, Україна

чи права дівчинка?


Хочу привернути увагу автоспільноти та адміністрації ресурсу.

Якось у одному з топових бортовиків нашої спільноти я вічливо попросив автора писати записи українською мовою. На що він мене послав бо йому язик більше довподоби.


неприємно, але зрозуміти можно.


Ну послав та послав, хто я такий щоб вимагати у людини, щоб вона переставла викладати на українському ресурсі свої тексти мовою окупантів, вбивць, гвалтівників та  тих хто творить геноцид українського народу. Це десь там далеко та автора не стосується!!!

Адміністрація сайту на то увагу не звертає,україці не звертають.... бо "какая разница".

https://driver.top/exp/444214#comment-137658 

Але тут знайшовся тіпуля которому моє вічливе прохання здалося ну прям образою. Це користувач  BogdanFin https://driver.top/user/21048


тут тіпуля мені написав інструкцію, о мені треба зробити


Шановне товариство.

1. Розкажіть мені будьласка. Чи маю я право просити інших людей писати ПУБІЧНІ записи українською мовою?

 2. Чи має адмінистрація якось реагувати на таких москаликів? 

Прошу всіх хто бачить цей допис долучитись до обговорення.


34 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Hyundai Tucson (JM)
Є канал на ютубі Андрій Гав (колишній канал для мотоциклістів "в шлеме") в нього є відео де він дуже гарно розкриває цю тему!
25 жовтня 14:22
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
1. Кожна людина має право висловлюватись на будь якій мові. В ст. 10 КУ це чітко прописано. Не подобається щось - не читайте.
2. А на що реагувати адміністрації? На ваші забаганки? Або те, що ви записали російськомовних українців в «москалів»?
23 жовтня 13:16
Я їжджу на Suzuki Swift (1G)
1. ні, див. Конституцію України, стаття 10. Це пряме порушення статті (заборона людині висловлювати свох думки тією мовою, якою вона бажає). Взагалі, мовне питання - це дуже кепська тема. Я поясню: жодна з мов не є власністю держави. Людство не перестало користуватися німецькою мовою після 2х світових воєн, правда? Це пряма аналогія. На території держави-агресора проживає багато народів зі своїми мовами, всі заборонити? Знову ж таки стаття 10. Відверто маємо приклади росіян, які всім сердем за Україну, докладають власних зусиль в цій війні на нашому боці. Сподіваюся, що моя думка є зрозумілою. Публічні і державні - це різні речі. Публічну лайку можна засудити, і то, як дрібне хуліганство. Кожен висловлює думки, як може. Я не бачу в цьому зради чи проблеми. Насильницьке насаджування і циркуляри не призвели до позитивних змін.
2. Ні, адміністрація може реагувати на розпалювання ворожнечі.
1
14 серпня 18:30
Auto-bicycle
1. ні, див. Конституцію України, стаття 10. Це пряме порушення статті (заборона людині висловлювати свох думки тією мовою, якою вона бажає). Взагалі, мовне питання - це дуже кепська тема. Я поясню: жодна з мов не є власністю держави. Людство не перестало користуватися німецькою мовою після 2х світових воєн, правда? Це пряма аналогія. На території держави-агресора проживає багато народів зі своїми мовами, всі заборонити? Знову ж таки стаття 10. Відверто маємо приклади росіян, які всім сердем за Україну, докладають власних зусиль в цій війні на нашому боці. Сподіваюся, що моя думка є зрозумілою. Публічні і державні - це різні речі. Публічну лайку можна засудити, і то, як дрібне хуліганство. Кожен висловлює думки, як може. Я не бачу в цьому зради чи проблеми. Насильницьке насаджування і циркуляри не призвели до позитивних змін. 2. Ні, адміністрація може реагувати на розпалювання ворожнечі.
Auto-bicycle , багато чого починається з мови
19 листопада 17:11
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk2
Як людина яка все життя спілкувалася російською: не зайобуйте людей. Перехід повинен бути свідомим, та добровільним. Якщо людина веде ВЛАСНИЙ блог російською, нехай веде, будуть промотувати, як я. Це не стосується компаній, які працюють і розміщують інформацію російською. Якщо до вас звертаються російською, просіть перейти на державну. Якщо людина не переходить, то просто не спілкуйтеся далі. Я міг би перейти ще у 15 році, але з моєї української після переїзду з півдня країни сміялися і постійно виправляли, тож я і далі спілкувався російською. Після 22 з`явилася ціла купа людей, які почали спілкуватися виключно українською, як і я, хоча і виходило не дуже, але також повилазили і грамарнаці у яких стається розрив сраки, коли ти десь випадково використовуєш російське слово. По дивному збігу обставин - це такі самі люди, які до 22 року спокійнесенько спілкувалися російською. Це дуже відштовхує і аж ні як не допомагає перейти на українську.
По другому пункту - має реагувати на пости фірм, або майстрів які пропонують комерційні послуги російською. У всіх інших випадках - ні, бо то прямо не заборонено правилами спільноти. Також за законодавством в нас не заборонено спілкуватися російською у побуті. Власний блог - це фактично побутове спілкування з самим собою. Читачі якщо їм не подобається можуть не підписуватися, або взагалі відписатися. Ну і хотів би запитати що по вашій лозіці робити з військовими які розмовляють російською, але при цьому двохсотять кацапів пачками? Можливо вони теж є на цьому майданчику, але просто не афішують, що військові і пишуть власні блоги російською.
1
17 листопада 2023р. 15:30
Я їжджу на ГАЗ 3110
Gr.Stan
Як людина яка все життя спілкувалася російською: не зайобуйте людей. Перехід повинен бути свідомим, та добровільним. Якщо людина веде ВЛАСНИЙ блог російською, нехай веде, будуть промотувати, як я. Це не стосується компаній, які працюють і розміщують інформацію російською. Якщо до вас звертаються російською, просіть перейти на державну. Якщо людина не переходить, то просто не спілкуйтеся далі. Я міг би перейти ще у 15 році, але з моєї української після переїзду з півдня країни сміялися і постійно виправляли, тож я і далі спілкувався російською. Після 22 з`явилася ціла купа людей, які почали спілкуватися виключно українською, як і я, хоча і виходило не дуже, але також повилазили і грамарнаці у яких стається розрив сраки, коли ти десь випадково використовуєш російське слово. По дивному збігу обставин - це такі самі люди, які до 22 року спокійнесенько спілкувалися російською. Це дуже відштовхує і аж ні як не допомагає перейти на українську.По другому пункту - має реагувати на пости фірм, або майстрів які пропонують комерційні послуги російською. У всіх інших випадках - ні, бо то прямо не заборонено правилами спільноти. Також за законодавством в нас не заборонено спілкуватися російською у побуті. Власний блог - це фактично побутове спілкування з самим собою. Читачі якщо їм не подобається можуть не підписуватися, або взагалі відписатися. Ну і хотів би запитати що по вашій лозіці робити з військовими які розмовляють російською, але при цьому двохсотять кацапів пачками? Можливо вони теж є на цьому майданчику, але просто не афішують, що військові і пишуть власні блоги російською.
Gr.Stan, багато написали, скажу чесно не згоден з деякими тезами. Живучі у Харкові де більшість прильотів по місту це результат діяльності узкоязичних мене мовне питання хвилює немов я фаріон))) І якщо ви почитаєте мій пост то зрозумієте, що "зайобувати" почав не я. Інтернет портал чи сайт це публічний простір та він має бути українським бо так він буде національним. Чому тут не пишуть польською, англійською, німецькою? Пам'ятаю на кацапському драйві банили за пости не узкимязиком та ще набігало десятки кацапів де обсерали за це. Головна теза: небуде українського контенту значить і не буде української спільноти водіїв, адже спільнота це перш за все єдність людей. Від того що немає єдності то є тепер страшна війна та винен в ній не лише пукін, більше за все винні ми - Українці.
1
17 листопада 2023р. 16:14
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk2
Sergio
Gr.Stan, багато написали, скажу чесно не згоден з деякими тезами. Живучі у Харкові де більшість прильотів по місту це результат діяльності узкоязичних мене мовне питання хвилює немов я фаріон))) І якщо ви почитаєте мій пост то зрозумієте, що "зайобувати" почав не я. Інтернет портал чи сайт це публічний простір та він має бути українським бо так він буде національним. Чому тут не пишуть польською, англійською, німецькою? Пам'ятаю на кацапському драйві банили за пости не узкимязиком та ще набігало десятки кацапів де обсерали за це. Головна теза: небуде українського контенту значить і не буде української спільноти водіїв, адже спільнота це перш за все єдність людей. Від того що немає єдності то є тепер страшна війна та винен в ній не лише пукін, більше за все винні ми - Українці.
Sergio, буквально вчора читав там статтю українською про гальма, начебто не так щоб і засирали, але стаття за 2009, може тому. Я за україномовний контент, бо на то му ж драйві є багато технічних рішень від українців але російською, де у коментарях подяка пополам з "єх, рузкая смєкалка всєм фору даст" Від чого трохи плавить. Наисав багато, скорочу основну ідею. Українізація буде краще працювати методом ізолювання - якщо ціла спільнота буде ігнорувати москальську, то людина або образиться і почне питати (тут можна сказати що саме язік відштовхує), або просто зникне. Примушувати писати українською не дієве, бо то виходить нав`зуівання своєї особистої думки, а кому це сподобається? Коли людина сама зрозуміє, що пора переходити, тоді мені здається це буде куди більш продуктивно для українізації контенту. Стосовно допису - там людина як раз дуже агресивно реагує на не менш агресивний "прильот" в коменти. Можливо трохи спробувати писати щось більш мотивуюче, типу "друже, а давай українською, бо русня зараз не у тренді, а ми тут всі українською спілкуємося, мова яскравий покажчик хто є хто, тож давай до нас. Навіть якщо вважаєш що володієш не дуже, то писати завжди легше, бо є час сформулювати все, заодно попрактикуєшся" Пишу те що пережив сам. Я згладив конфлікт поясненям, що володію тільки жорсткім суржиком, добрі люди одразу нарекомендували і літератури, і сервісів, і всього) Як приклад можна ставити автора книги "Я бачу вас цікавить пітьма" Ілларіона Павлюка. Він російськомовний українець зі Скадовська, але вчився на десь Сахаліне, українською писати не виходило красиво, тож він пише російською, а потім з професійним перекладачем проробляє текст і виходить непогана література шикарною українською мовою.
2
17 листопада 2023р. 17:04
Я їжджу на Peugeot 308 SW (1G)
починати активно користуватись українською треба було ще в 90-х роках
як це зробили країни балтії(
2
07 листопада 2023р. 12:55
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
Я з Вами погоджуюсь треба переходити на українську мову, бо це наша рідна мова,бо це наша історія і так мабуть повинно бути, але я задам одне питання,
як Ви самі пишите що перейшли на мову тоді коли п@дари напали на Харків,а до цього Ви "говорили на язике",але ж Вони напали не у 2022 році, все почалось набагато раніше і тоді щось усі так масово не переходили, ось питання чому?
Я до того ,що кожен повинен сам вирішувати,як і коли йому переходити. Ось і все.
Так мені також не подобається читати на цьому ресурсі "язик",тому я і не читаю такі дописи ось і все.
6
12 жовтня 2023р. 09:44
Я їжджу на ГАЗ 3110
MrMoris
Я з Вами погоджуюсь треба переходити на українську мову, бо це наша рідна мова,бо це наша історія і так мабуть повинно бути, але я задам одне питання, як Ви самі пишите що перейшли на мову тоді коли п@дари напали на Харків,а до цього Ви "говорили на язике",але ж Вони напали не у 2022 році, все почалось набагато раніше і тоді щось усі так масово не переходили, ось питання чому? Я до того ,що кожен повинен сам вирішувати,як і коли йому переходити. Ось і все. Так мені також не подобається читати на цьому ресурсі "язик",тому я і не читаю такі дописи ось і все.
MrMoris, я почав активно користуватися українською з 2021 року. Не в дома звичайно, більше на роботі бо вже були прийняті відповідні закони.

До 2022 навіть у західних регіонах України говорити язиком рахувалось нормально, що можна казати про східні?

Знаєте, що мене більш за все підштовхнуло до зміни мови спілкування, окрім небажання хоч якось бути схожим на окупантів.... Це вивчення історії України. В мене був час ознайомитись з правдивою історією та поспілкуватися з людьми у центрі та на заході України. Де менше люди слухають пропаганду кацапні та пам'ятають свою історію. Ну і події 2022 року також сильно вплинули.

Чому держава до 2014 року не проводила політику тотальної українізації? не було заборонено змі кацапії? чому ми торгувала з ними? чому були дипломатичні відносини? транспортне сполучення? чому не готувались до війни з літа 2021 року коли вже весь світ бачив, що напад буде? Чому не мобілізовувалось суспільство? мільйон питань без відповідей.

Відносно сам вирішувати, я згоден. В дома з друзями, всі самі вирішують якою мовою спілкуватися. Але driver.top то є публічний простір! Тут має бути Українська. Хоча я не можу її назвати рідною, але ця мова нашої нації до якою я відношусь тому і перейшов на Українську.

Десь у соц мережах читав таке:
Як відрізнити москаля від Українця, якщо він надягне вишиванку?
По мові синку!!!
Нація, це мова та культура.
Це хотять вбити у нас, а коли не вдається то вбивають нас.

Багато написав... дуже сподіваюсь, що хоч хтось прочитає)
2
12 жовтня 2023р. 12:11
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
Sergio
MrMoris, я почав активно користуватися українською з 2021 року. Не в дома звичайно, більше на роботі бо вже були прийняті відповідні закони. До 2022 навіть у західних регіонах України говорити язиком рахувалось нормально, що можна казати про східні? Знаєте, що мене більш за все підштовхнуло до зміни мови спілкування, окрім небажання хоч якось бути схожим на окупантів.... Це вивчення історії України. В мене був час ознайомитись з правдивою історією та поспілкуватися з людьми у центрі та на заході України. Де менше люди слухають пропаганду кацапні та пам'ятають свою історію. Ну і події 2022 року також сильно вплинули. Чому держава до 2014 року не проводила політику тотальної українізації? не було заборонено змі кацапії? чому ми торгувала з ними? чому були дипломатичні відносини? транспортне сполучення? чому не готувались до війни з літа 2021 року коли вже весь світ бачив, що напад буде? Чому не мобілізовувалось суспільство? мільйон питань без відповідей. Відносно сам вирішувати, я згоден. В дома з друзями, всі самі вирішують якою мовою спілкуватися. Але driver.top то є публічний простір! Тут має бути Українська. Хоча я не можу її назвати рідною, але ця мова нашої нації до якою я відношусь тому і перейшов на Українську. Десь у соц мережах читав таке: Як відрізнити москаля від Українця, якщо він надягне вишиванку? По мові синку!!! Нація, це мова та культура. Це хотять вбити у нас, а коли не вдається то вбивають нас. Багато написав... дуже сподіваюсь, що хоч хтось прочитає)
Sergio, Повністю дочитав)))
Я з Вами цілком згоден,я сам почав спілкуватися українською з 2022 року,до цього полтавським суржиком)))))
І так Ви маєте рацію.це публічний сайт,але, як тут вже писали, якщо правила цього не забороняють,то це вже вибір кожного окремо, ось ми звами обрали рідну,я вважаю кожен сам обере час коли йому перейти.
І я розділяю Ваші питання,іх нажаль дуже багато(((((
Головне підтримувати ЗСУ ,та робити все що ми можемо для перемоги!!!!
2
12 жовтня 2023р. 13:29
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21072
Намагаюся писати українською, але...
З народження розмовляю на язікє, батьки на язікє, друзі на язікє, в школі на язікє.
З мовою познайомився десь у 5му класі і то 2-3 раза на тиждень, все інше на язікє. Потім технікум на язікє, потім універ на язікє, потім робота на язікє та суржику. Та і все навколишнє оточення на язікє та суржику, в якому язіка більше ніж мови. Мова тільки по радіо та телевізору(який майже не дивимося).
Як гадаєте, якою мовою я мьіслю, та яким чином пишу українською? Як відбувається процес розмовного спілкування і на скільки це легко дається?
І таких як я в нашій країні дуже багато, але це зовсім не означає що всі такі чекають на руській мір...
4
11 жовтня 2023р. 21:48
Я їжджу на ГАЗ 3110
Konstrukt0r
Намагаюся писати українською, але... З народження розмовляю на язікє, батьки на язікє, друзі на язікє, в школі на язікє. З мовою познайомився десь у 5му класі і то 2-3 раза на тиждень, все інше на язікє. Потім технікум на язікє, потім універ на язікє, потім робота на язікє та суржику. Та і все навколишнє оточення на язікє та суржику, в якому язіка більше ніж мови. Мова тільки по радіо та телевізору(який майже не дивимося). Як гадаєте, якою мовою я мьіслю, та яким чином пишу українською? Як відбувається процес розмовного спілкування і на скільки це легко дається?І таких як я в нашій країні дуже багато, але це зовсім не означає що всі такі чекають на руській мір...
Konstrukt0r, в мене ВСЕ таксамо. По свому досвіду скажу, що все дуже легко.
1. Почнете Ви розмовляти солов'їною та всі навколо почнуть намагатись з вами нею розмовляти. Доречі дуже крутий індикатор виявити людей, які вас поважають. Вони будуть намагатись говорити українською.
2. Весь контент відео, аудіо та тексти має бути українським та має подобатись. Я почав з музики. Для мене стало відкриттям скільки багато крутої української музики різних жанрів.

Коротше кажучи треба почати та воно піде.
2
11 жовтня 2023р. 22:23
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21072
Sergio
Konstrukt0r, в мене ВСЕ таксамо. По свому досвіду скажу, що все дуже легко.1. Почнете Ви розмовляти солов'їною та всі навколо почнуть намагатись з вами нею розмовляти. Доречі дуже крутий індикатор виявити людей, які вас поважають. Вони будуть намагатись говорити українською.2. Весь контент відео, аудіо та тексти має бути українським та має подобатись. Я почав з музики. Для мене стало відкриттям скільки багато крутої української музики різних жанрів.Коротше кажучи треба почати та воно піде.
Sergio, я особисто для себе вирішив перейти. Ось і намагаюся.
З музикою для мене дуже складно, та музика яка мені подобається, або англомовна, або москальська.
В жанрах прогресів-хеві-повер-симфо взагалі пєчаль-біда. З моїх вподобань українська музика або дике ричащє м'ясо накшталт 1914 або ватні jinjer, та то, більшість англомовні.
Або з чистим вокалом, але популярний радіоформат по типу Океану Ельзи, Без обмежень, брутто... Або те що вже не існує.
Неможу я поки що знайти щось формату Helloween, Journey, Blind Guardian, Edguy, Avantasia... Або щось по типу кацапських Епідемія, Арія, Мастер, Гран-КуражЪ, Чорний Обеліск (від цього колективу взагалі не можу відмовитися...), неіснуючого нині Фактор Страха (був український гурт в такому жанрі, але не взлетів ще і знову також англомовний: Mind Structure)
1
11 жовтня 2023р. 22:53
Підтримую автора допису.Мені теж гидко читати розповіді інших учасників узьким язіком.Але мене й ніхто не змушує,тому обходжу боком всіх іномовних.
2
11 жовтня 2023р. 21:46
Я їжджу на ГАЗ 3110
Ігорко
Підтримую автора допису.Мені теж гидко читати розповіді інших учасників узьким язіком.Але мене й ніхто не змушує,тому обходжу боком всіх іномовних.
Ігорко, та і я обходжу, але ті іншомовні вон які бувають.
Такі люди потім ракети наводять та допомогають кацапам на захоплених землях.
11 жовтня 2023р. 22:27
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
1.Просити в теорії можна що завгодно, а от заставити - нереально.
2. Пишіть в підтримку сайту і дізнаєтесь від першого лиця.
2
11 жовтня 2023р. 21:01
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Sergio
veti-k, можна змусити, проте потрібна воля більшості
Sergio, змусити. Не міг згадати слово🙂
Напишіть в підтримку сайту з пропозицією зробити мовою сайту тільки українську, цікаво, що скажуть.
3
11 жовтня 2023р. 21:20
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Konstrukt0r
veti-k, ресурс загнеться, народ заб'є на сайт.
Konstrukt0r, повернеться туди, звідки перейшов?
11 жовтня 2023р. 21:56
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21072
veti-k
Konstrukt0r, повернеться туди, звідки перейшов?
veti-k, цілком можливо, дехто навіть і не уходив, дехто вже повернувся...
1
11 жовтня 2023р. 22:05
Я їжджу на ГАЗ 3110
Konstrukt0r
veti-k, ресурс загнеться, народ заб'є на сайт.
Konstrukt0r, да прям все пропаде без тих узкоязичних)))) по дописах бачу, їх не більше 20%
1
11 жовтня 2023р. 22:10
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21072
Sergio
Konstrukt0r, да прям все пропаде без тих узкоязичних)))) по дописах бачу, їх не більше 20%
Sergio, я за те щоб українізація була лагідна, треба створювати якісь такі ненав'язливі умови, щоб народ стимулювати самостійно переходити на мову.
Це не всім легко дається. Особисто я хоч і намагаюся, але поки що цей процес у мене виглядає як: придумав-переклав-надрукував-виправив помилки-відправив. В розмовному спілкуванні це взагалі виглядає як тормоз, бо на льоту перекладати в розмові часто не встигаю і темп мовлення сповільнюється.
4
11 жовтня 2023р. 22:25
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21072
Sergio
Konstrukt0r, практика і тільки практика. Якщо колись вчили іноземну мову то розумієте про що я
Sergio, розумію, саме так в мене зараз і відбувається перехід на українську.
2
11 жовтня 2023р. 23:03
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
По обом пунктам - ні. У правилах цього немає а тому й не заборонено.
Але мене дивує трішки інше. Багато хто постійно пише гасла накшталт "Мирного неба", "Слава Україні" ... у дописах, де купує щось на алі, тим самим інвустує у Китай. Ага, те саме "мирне небо" коли ти задонатив на чергову ракету і тішишся черговим гівном у свій тазик.
2
11 жовтня 2023р. 17:59
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
Sergio
WyPik, не купляти нічого китайського думаю не може навіть Тайвань. Це утопія. Все робиться там, або повністю, або частково.А наш далеко не самий багатий народ взагалі без китайських підробок незможе.
Sergio, мені якось вдається не купувати нічого китайського. Звісно, безліч компонентів виробляється саме там, але я маю на увазі "пряму покупку", коли ти заходиш на алі, так купаєш якесь непотрібле лайно накшталт тримача для телефону, чохол для КПП чи таке інше.
Звертаючи увагу на те, що ОФІЦІЙНО Алібаба (власник алі) - спонсор війни, то треба бути наглухо відбитим, купуючи там щось.
Невже твое життя стане кращим придбавши китайський шматок лайна і тим самим задонативши ворогу? Чи не краще задонатити на ЗСУ? :)

А що до нашого народу, то тут кожен потрібен почати з себе.
11 жовтня 2023р. 23:31
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk2
WyPik
Sergio, мені якось вдається не купувати нічого китайського. Звісно, безліч компонентів виробляється саме там, але я маю на увазі "пряму покупку", коли ти заходиш на алі, так купаєш якесь непотрібле лайно накшталт тримача для телефону, чохол для КПП чи таке інше.Звертаючи увагу на те, що ОФІЦІЙНО Алібаба (власник алі) - спонсор війни, то треба бути наглухо відбитим, купуючи там щось.Невже твое життя стане кращим придбавши китайський шматок лайна і тим самим задонативши ворогу? Чи не краще задонатити на ЗСУ? :)А що до нашого народу, то тут кожен потрібен почати з себе.
WyPik, А чи чули ви щось про NESTLE?) Я до того що китай підтримує тільки гроші, та особисті інтереси. Так само як і нестле, яким пофіг куди продавати, аби гроші капали. ВІдмовитися від китайського придбавши китайський виріб в іншій країні, це і перекупу заплатити, і китайському виробнику. Наразі є специфічні напрямки, де придбати будь де ніж напряму у китаї буде просто невиправдано дорого, а купувати треба у дуже великих обсягах. Нажаль зараз такі реалії.
17 листопада 2023р. 17:42
Я їжджу на Mazda 6 (3G)
Gr.Stan
WyPik, А чи чули ви щось про NESTLE?) Я до того що китай підтримує тільки гроші, та особисті інтереси. Так само як і нестле, яким пофіг куди продавати, аби гроші капали. ВІдмовитися від китайського придбавши китайський виріб в іншій країні, це і перекупу заплатити, і китайському виробнику. Наразі є специфічні напрямки, де придбати будь де ніж напряму у китаї буде просто невиправдано дорого, а купувати треба у дуже великих обсягах. Нажаль зараз такі реалії.
Gr.Stan, звісно чув. Я вже багато від чого відмовився і не шкодую, бо це шлях відкрити щось інше для себе :) Не дуже важко прослідкувати, чим займаються дочірні компанії. Що до "дорого деінде і лише китай залишився" - це питання можливостей та адаптації. У мене знайомий працює в конторі, котра цілком залежала від кацапського ринку. Ще на початку війни вони відмовились від співпраці з ними. Так, було дуже скрутне становище, але згодом усе пішло тільки вгору, коли вони знайшли інший ринок для свого продукту. Наша компанія теж відійшла від помийного СНГ ринку ще у 19 році. Ні краплі жалю що до цього, одні переваги :) Як то кажуть, було би бажання. Звісно, відірвати свою дупу і почати щось робити дуже важно, але це шлях до успіху :)
1
17 листопада 2023р. 18:17