Блок живлення для ноутбука від автомобільного прикурювача 12V своїми руками.

Опубліковано: 04 березня 2023р. 22:14
Я їжджу на Chevrolet Aveo Sedan (T250)
Дніпро, Україна

Всім привіт.

У зв'язку з відключеннями електрики, вирішив зробити живлення ноутбука від 12 вольт, живлення в автомобілі від прикурювача або просто від акумулятора 12 вольт. Хоч останнім часом практично не відключають, але як далі буде ніхто не знає,в любому випадку річ корисна.
Закупився деталями переважно на алі, дещо за місцем купував, загалом вийшло копійки.

Підвищуючий модуль DC 400W 15A, 8,5-50 до 10-60 В

купував тут: Тиц

Вольтметр: Тиц

Тримач запобіжника: Тиц

Запобіжники: Тиц

Кабель для ноутбука: Тиц

Корпус і вилку під прикурювач брав по місту

Холдери з плоскими контактами під 18650 купляв на олх

Кнопка була в наявності, купляв давненько.

Описувати особо нічого, все і так зрозуміло буде по фото. Далі деталі та процес у фотографіях
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вилка має запобіжник 10А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саморобний термоніж з совкового паяльника)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Живлення модуля буде через запобіжник

 

 

 

Термоусадка з клеєм.

 

 

Ну і обов'язково повинна бути синя ізолента)
 

 

 

 

Так як в корпусі кріплення не під цю плату, то модуль закріпив термоклеєм
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В авто від прикурювача

 

 

 

 

 

Максимальний нагрів радіатора при перегляді фільму через інтернет 
Відео роботи ноута від 12 вольт


Також зробив з холдерів батарею з 18650 на 8 шт. на борту 16в. Щоб уникнути проблем, контакти паяв в найтовщих містах, щоб збільшити струмопровідність та уникнути перегрівів.
Нижче на картинках наглядно показується як це правильно зробити. ( перші дві картинки нищче, не мої)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

В результаті все працює добре, без перегрівів і будь яких проблем, головне глибоко не розряджувати акуми, для цього і ставив вольтметр на вхід, щоб це моніторити.

Загалом корисна річ, давненько хотів зробити, ноут у мене максимально споживає 90 ват, підвищувач 400 ват 15А, зрозуміло що китайці трохи на@бщики, тому і брав із запасом, для мого з головою. Якщо виникнуть питання, запитуйте. Всім удачі та тихої нам усім ночі)

Доопрацювання блоку живлення 🛠 24.03.24

З часом вирішив доробити блок, а саме замінити вольтметр на вольтамперметр, щоб бачити ще силу струму.




Прийшлося відкусити контакти, підрізати пластик фішок та припаятись напряму, без фішки, тому що з фішками він тупо не поміщався, в притулок до радіатора







також зафігачив ніжки, шоб не ковзався



В Аврорі знайшов )



Готово



Тепер точно все, дякую)

Друга частина сборки тут: Тиц

8 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Oleg Videographer, Як варіант, поставити послідовно 2 акуми. Тобто буде 24В. З 24 В значно легше витягнути 20В. Тай ціни на акуми зараз просіли добре, можна брати.
На рахунок перехідника Type-C to DC я юзаю такі https://www.aliexpress.com/item/1005003345546135.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.203.323b1802OU5nZe
Поки що ноути від повербанок заживлював, але ідея з акумами в голові крутиться.
Крім того, 2 акуми зможуть віддати більше струму і прожити довше ніж 1 акума.
Ніколи не розумів людей, які купляють інвертор на 1500Вт і на 12В, нагружають його і плачаться, що інвертор фігня, не паше при великих потужностях. А те що акуму у них просідає і не може видати таких струмів, вони не задумуються.
Доречі, у мене теж тестер такий як у тебе, ну дуже подібний.
1
06 березня 2023р. 08:51
ryuras
Oleg Videographer, Як варіант, поставити послідовно 2 акуми. Тобто буде 24В. З 24 В значно легше витягнути 20В. Тай ціни на акуми зараз просіли добре, можна брати. На рахунок перехідника Type-C to DC я юзаю такі https://www.aliexpress.com/item/1005003345546135.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.203.323b1802OU5nZeПоки що ноути від повербанок заживлював, але ідея з акумами в голові крутиться.Крім того, 2 акуми зможуть віддати більше струму і прожити довше ніж 1 акума. Ніколи не розумів людей, які купляють інвертор на 1500Вт і на 12В, нагружають його і плачаться, що інвертор фігня, не паше при великих потужностях. А те що акуму у них просідає і не може видати таких струмів, вони не задумуються. Доречі, у мене теж тестер такий як у тебе, ну дуже подібний.
ryuras, Не можливо зробити з 24в 20, тому що це модуль тільки підвищує напругу) О, по перехіднику не знав, де ти раньше був 😆 дякую, на майбутнє буду мати на увазі, а може замовлю такий комплек кабеля з перехідником під свій ноут, там замінити не складно кабель. По 18650, в мене є багато таких акумів, ще й високострумові, так шо з цим проблем немає)
1
06 березня 2023р. 11:26
Oleg_Videographer
ryuras, Не можливо зробити з 24в 20, тому що це модуль тільки підвищує напругу) О, по перехіднику не знав, де ти раньше був 😆 дякую, на майбутнє буду мати на увазі, а може замовлю такий комплек кабеля з перехідником під свій ноут, там замінити не складно кабель. По 18650, в мене є багато таких акумів, ще й високострумові, так шо з цим проблем немає)
Oleg Videographer, Щоб дуже не паритися, ще у мене крутиться в голові одна ідея. Можна придбати банальний автомобільний зарядний пристрій в прикурювач 65-100Вт. Тут головне щоб він по Type-C видавав 20Вт. Такі зарядка на Алі точно продаються. І вони розраховані на вхідну напругу 10-30В. Тобто можна його юзати як з одною акумою на 12В так із двома на 24В. Він сам собі підніме чи сам собі опустить напругу. І по потребі юзати його в авто. https://www.aliexpress.com/item/1005002957838711.html?spm=a2g0o.detail.1000023.1.52551ca9TFfz0P
1
06 березня 2023р. 14:29
Привіт.
Теж приглядався зробити таку приблуду для ноута. Але я планував впаяти маму Type-C благо мої ноути підтримують зарядку по Type-C, а якщо ноут не підтримує зарядку по Type-C є перехідники Type-C to DC папа ноута. З такими перехідниками ноути адекватно працюють перевірено на практиці і повербанках 65-100Вт. Як на мене порт Type-C буде універсальніший, на більше випадків життя пригодиться.
Я так бачу, що в тебе акума 7-9Аг. На скільки часу її вистачає?.
1
05 березня 2023р. 21:35
ryuras
Привіт.Теж приглядався зробити таку приблуду для ноута. Але я планував впаяти маму Type-C благо мої ноути підтримують зарядку по Type-C, а якщо ноут не підтримує зарядку по Type-C є перехідники Type-C to DC папа ноута. З такими перехідниками ноути адекватно працюють перевірено на практиці і повербанках 65-100Вт. Як на мене порт Type-C буде універсальніший, на більше випадків життя пригодиться. Я так бачу, що в тебе акума 7-9Аг. На скільки часу її вистачає?.
ryuras, Привіт. Ну в мене немає такого входу, старий ноут) На скільки вистачає не можу сказати поки що, ще практично не користувався, але я ще хочу через холдери батарейний блок для живлення зробити, по 4 шт. 18650 в холдери, і таких два штуки у паралель зафігачить, таким чином буде в районі 15 вольт, тобто модулю буде легше перетворювати з 15 вольт в 20 чим з 12в, тільки холдери не на пружинках, а є такі зі скобами, вони струм більший витримують, попаяю перемички і буде норм, зручний і невеличкий блок вийде.)
1
06 березня 2023р. 00:23